Auteur Topic: WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 317263 keer)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #660 Gepost op: 10-03-2015, 19:41:04 »
Woestijnvis zou beter een 4e seizoen maken met onbekende Belgen. Ik zal me wel opofferen om mee te doen dan. ;D

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #661 Gepost op: 10-03-2015, 19:43:55 »
Ik woon vlakbij België dus dan mag ik ook wel meedoen toch  ::rofl::

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #662 Gepost op: 10-03-2015, 21:48:56 »

Offline kloas

  • Winnaar pool WIDM 2010
  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #663 Gepost op: 10-03-2015, 22:13:23 »
Ik ben zeker ook wel geïnteresseerd in deze dvd box, maar honderden euro's is mij toch iets te veel van het goede.

Wellicht is het handig om een apart topic hierover te maken om te kijken hoeveel interesse er voor is en om verdere details te bespreken.
Veiling duurt nog wel even dus kan daar dan rustig over nagedacht worden.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #664 Gepost op: 10-03-2015, 23:15:42 »
Ik vraag me stiekem wel af hoe blij ze er van worden als we dit doen. Het zou natuurlijk eigenlijk een exclusief item moeten zijn en dan gaan wij er mee aan de haal :P

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #665 Gepost op: 11-03-2015, 08:50:49 »
Ik vraag me stiekem wel af hoe blij ze er van worden als we dit doen. Het zou natuurlijk eigenlijk een exclusief item moeten zijn en dan gaan wij er mee aan de haal :P

Het belangrijkste lijkt mij dat het een mooi bedrag oplevert. En misschien kunnen we met de groep kopers afspreken dat we het exclusief voor ons houden? (Ik weet niet hoe Arco daar over denkt. Groep geinteresseerden nu: belg, Vieffan, kloas, Syllie10, Rick de Molloot, Tsubasa, Arco Mol Fan, Rat, vveerraak, Heinz. Idee: persoon die origineel houdt betaalt meer.)
« Laatst bewerkt op: 11-03-2015, 19:20:29 door Heinz »

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #666 Gepost op: 11-03-2015, 11:22:44 »
Lief dat je me meetelt Heinz en heb zeker wel interesse maar kan het alleen niet betalen 😉
Dus reken mij maar niet mee ;)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #667 Gepost op: 11-03-2015, 11:30:37 »
Lief dat je me meetelt Heinz en heb zeker wel interesse maar kan het alleen niet betalen 😉
Dus reken mij maar niet mee ;)

Als de groep flink groter wordt zal het bedrag per persoon wel meevallen. Zeker als de persoon die het origineel houdt wat meer wil betalen. Maar ik zal wel even een streepje door je naam zetten. :)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #668 Gepost op: 11-03-2015, 12:22:33 »
Als de groep flink groter wordt zal het bedrag per persoon wel meevallen. Zeker als de persoon die het origineel houdt wat meer wil betalen. Maar ik zal wel even een streepje door je naam zetten. :)
Ja, is ook wel zo dat hoe groter de groep is / wordt hoe lager het bedrag gaat worden.
Maar op het moment zit ik te krap om geld uit te geven dus moet mezelf even in bescherming ook nemen  ::rofl::

Maar hoop dat er nog wat mensen interesse hebben zodat jullie die toch kunnen winnen op de veiling :D

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #669 Gepost op: 11-03-2015, 18:26:04 »
Het belangrijkste lijkt mij dat het een mooi bedrag oplevert. En misschien kunnen we met de groep kopers afspreken dat we het exclusief voor ons houden? (Ik weet niet hoe Arco daar over denkt. Groep geinteresseerden nu: belg, Vieffan, kloas, Syllie10, Rick de Molloot, Tsubasa, Arco Mol Fan, vveerraak, Heinz. Idee: persoon die origineel houdt betaalt meer.)
Deze Rat hier ook als het bedrag niet echt uit de klauwen loopt, maar vanwege het goede doel ben ik bereid meer neer te tellen dan ik anders over zou hebben voor de DVDs. Ik ben niet zo 'n verzamelaar als jullie dat zijn.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #670 Gepost op: 12-03-2015, 12:11:33 »
Hoeveel zou je overhebben voor een kopie van de DVD box? Dat is de vraag die gaat gelden.

Ik heb zelf nu een bod uitgebracht. Als ik kopieën wil trekken wil ik niet meer dan 50 euro chargen voor een kopie, en dat alleen in het geval dat heel weinig mensen meedoen. Als meer mensen meedoen gaat de prijs vanzelf omlaag, of kan ik hoger bieden als ik word overboden.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #671 Gepost op: 12-03-2015, 12:23:56 »
Ik vind het een leuk idee, maar voor mij is het eigenlijk niet zo praktisch. :P Met mijn studenten budget kan ik niet zo veel geld neertellen. ;)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #672 Gepost op: 12-03-2015, 12:39:05 »
Hoeveel zou je overhebben voor een kopie van de DVD box? Dat is de vraag die gaat gelden.

Ik heb zelf nu een bod uitgebracht. Als ik kopieën wil trekken wil ik niet meer dan 50 euro chargen voor een kopie, en dat alleen in het geval dat heel weinig mensen meedoen. Als meer mensen meedoen gaat de prijs vanzelf omlaag, of kan ik hoger bieden als ik word overboden.

Stel het eindbedrag wordt 400 euro (huidig bod is 293 euro) en we zijn met 15 geïnteresseerden. Degene die het origineel houdt kan dan bijvoorbeeld 100 euro betalen en de rest die een kopie krijgt 300/14 = 21,50. Zomaar een voorbeeld natuurlijk, ik weet niet of iemand van de groep 100 euro voor het origineel wil betalen. Zelf vind ik 30 euro voor een kopie het maximum en ik kan me voorstellen dat dit voor anderen minder is. (Los van de kosten die komen voor het kopiëren van het origineel: schijven, verzendkosten.)

Kortom: we kunnen nog een heleboel geïnteresseerden gebruiken. (En wie wil nou niet de drie geniale Vlaamse molreeksen op goede kwaliteit kunnen zien?) Noem volledig vrijblijvend je naam als je het wel ziet zitten en geef eventueel vast aan wat je maximaal voor een kopie over hebt.

Groep nu: belg, Vieffan, kloas, Rick de Molloot, Tsubasa, Arco Mol Fan, Rat, evelienh1986, Mollenmania, Tristan, De Bolle, vveerraak, Heinz.
« Laatst bewerkt op: 13-03-2015, 08:12:15 door Heinz »

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #673 Gepost op: 12-03-2015, 13:57:37 »
ik wil wel!
maar inderdaad is 30 euro de max

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #674 Gepost op: 12-03-2015, 14:02:54 »
Count me in! €30,- is ook voor mij de max

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #675 Gepost op: 12-03-2015, 15:14:18 »
Ja, ik ben ook wel geïnteresseerd. En ook ik vind € 30,- een mooie maximumprijs.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #676 Gepost op: 12-03-2015, 15:16:04 »
 ::ok:: :D

Offline kloas

  • Winnaar pool WIDM 2010
  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #677 Gepost op: 12-03-2015, 15:37:26 »
Dertig euro kan ik me wel in vinden voor een kopie, maar het komt bij mij niet op een paar euro aan.

Offline belg

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #678 Gepost op: 12-03-2015, 21:59:48 »
Dertig euro kan ik me wel in vinden voor een kopie, maar het komt bij mij niet op een paar euro aan.

 

Offline De Bolle

  • Winnaar pool WIDM 2011
  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #679 Gepost op: 12-03-2015, 22:50:10 »
Ik doe graag mee.
Eigenlijk wil ik wel degene zijn die het origineel houdt. Hier heb ik best 100 à 200 euro voor over.
Moet er wel iemand anders zo vriendelijk zijn de kopieën te maken.
Ik moest kloppen want de bel doet het niet