Auteur Topic: [DE MOL] Margriet van der Linden  (gelezen 377387 keer)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #360 Gepost op: 13-02-2015, 20:14:09 »
Dit is echt de grootste onzin ooit. De meeste winnaars zitten vaak vanaf aflevering 1 of 2 al op de juiste mol. Ik denk dat Chris en Martine allebei op de juiste mol zitten en naar mijn denken is dat margriet. Toen Art vertelde dat we tot na de ontknoping moesten wachten om te weten of chris geld verdient of niet zag ik echt een hele doorgrondende blik tussen Martine en Margriet. Alsof Margriet weet dat Martine doorheeft dat ze de mol is. Misschien plaats ik daar nog een foto van.

Trouwens, ik zag op twitter ergens een afvallers theorie die tot nu toe nog steeds klopt maar ik hoor hier niks daarover?

Je begrijpt het niet, of je wilt het - vanwege je tunnelvisie - niet begrijpen: Ze gaan echt niet vier afleveringen van te voren al zo duidelijk de routebordjes uitzetten.
Als Chris het goed zou hebben, dan zouden ze ook in het midden kunnen laten op wie hij stemt. Stel je voor dat Margriet en hij er beiden inblijven en hij gaat nog twee keer heel duidelijk aangeven dat hij vol op Margriet zit, dan is er in de finale toch geen klap meer aan?

Wat betreft die doorgrondende blik die je als bewijs aanvoert: dat is puur jouw interpretatie. Dat is het leuke van het spelleje: je gaat overal betekenis in zien. Vraag maar aan de ex-Carolina-tunnelaars!   :D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #361 Gepost op: 13-02-2015, 20:45:46 »
Zelfde valt voor jouw te zeggen tunnelgraver. Dat chris duidelujk uitspreekt dat hij margriet verdenkt is allerminst reden om Margriet meteen af te schrijven als mol .....
dennis for mole !

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #362 Gepost op: 13-02-2015, 20:48:01 »
Thomas: over welke afvallers-theorie gaat het dan precies? Zoals Joost2 aangeeft: wanneer het een goede theorie betreft, zal die hier op RN vast wel al aan de orde zijn gekomen.

Dus: post hem eens (in het betreffende topic). Misschien is het wel echt een nieuwe theorie.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #363 Gepost op: 13-02-2015, 20:52:10 »
Zelfde valt voor jouw te zeggen tunnelgraver. Dat chris duidelujk uitspreekt dat hij margriet verdenkt is allerminst reden om Margriet meteen af te schrijven als mol .....


Klopt. In welk geval ik mijn nickname dus eer aan doe.   ;)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #364 Gepost op: 13-02-2015, 20:59:13 »
De stoelen in de bus!
« Laatst bewerkt op: 13-02-2015, 21:28:15 door Pac-Mol »
...óf niet!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #365 Gepost op: 13-02-2015, 21:04:36 »
Misschien al eens genoemd maar ik zeg het toch maar even:

De stoelen in de bus!
:D ::ok:: Geweldig!

Offline Badmotor

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #366 Gepost op: 13-02-2015, 21:17:50 »
Misschien al eens genoemd maar ik zeg het toch maar even:

De stoelen in de bus!

Of deze. Staat op Rik z'n instagram tussen de andere de mol plaatjes.
Er staat rechts "Dit soort badkamers mocht nog gewoon in de jaren 70".
Margriet komt uit 1970.
« Laatst bewerkt op: 13-02-2015, 21:20:28 door Badmotor »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #367 Gepost op: 13-02-2015, 21:32:14 »
De ''jaren 70'' is iets anders dan 1970.

Bovendien: 1970 is het laatste jaar van de ''jaren 60''. Alleen is dit niet de plek om daarover te discussieren.

Offline Badmotor

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #368 Gepost op: 13-02-2015, 21:37:08 »
De ''jaren 70'' is iets anders dan 1970.

Bovendien: 1970 is het laatste jaar van de ''jaren 60''. Alleen is dit niet de plek om daarover te discussieren.
Daar gaat het hier niet echt om. Het is een antwoord op Pac-mol over de bloemen op de stoelen in de bus zoals op z'n plaatje. Op mijn plaatje zie je dezelfde bloemen.
En dit is een stukje wikipedia "De jaren 1970-1979 (van de christelijke jaartelling), ook aangeduid als de jaren zeventig, zijn een decennium in de 20e eeuw.".
Dus 1970 hoort daar dus wel bij.
« Laatst bewerkt op: 13-02-2015, 21:49:19 door Badmotor »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #369 Gepost op: 13-02-2015, 21:41:18 »
Jaren '70 is inderdaad alles wat met 197- begint. Maar 1970 valt inderdaad officieel onder het decenium 1961-1970. Maar goed. Margriet dus.
...óf niet!

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #370 Gepost op: 13-02-2015, 22:17:52 »
Margriet was in die tweede opdracht wel echt briljant. Al die arme mensen doodsbang maken met haar "Look at my face" en ze heel streng aankijken. En die speech.  ::rofl:: Ze had zo een president kunnen zijn, op het laatste moment na toen ze in de lach schoot en uit haar rol viel.

In de eerste afleveringen stoorde ik me aan haar gecommandeer, maar inmiddels vind ik het gewoon hilarisch.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #371 Gepost op: 13-02-2015, 22:37:13 »
Margriet was in die tweede opdracht wel echt briljant. Al die arme mensen doodsbang maken met haar "Look at my face" en ze heel streng aankijken. En die speech.  ::rofl:: Ze had zo een president kunnen zijn, op het laatste moment na toen ze in de lach schoot en uit haar rol viel.

In de eerste afleveringen stoorde ik me aan haar gecommandeer, maar inmiddels vind ik het gewoon hilarisch.

Ik heb precies hetzelfde! In aflevering 1 en 2 vooral vond ik haar echt zoooo niet leuk, en vervelend! Maar nu ik haar "leer kennen" wordt het heel droog eigenlijk.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #372 Gepost op: 14-02-2015, 00:15:05 »
De stoelen in de bus!

16-01 Zijn ze gespot. Zie pagina 4 Margriet.
Omnia vincit amor

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #373 Gepost op: 14-02-2015, 00:21:28 »
16-01 Zijn ze gespot. Zie pagina 4 Margriet.
Dat vermoeden had ik al. Maar omdat de bloementheorieën nu in bloei zijn vond ik het sowieso wel handig om 't nog maar 'ns te posten :)
...óf niet!

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #374 Gepost op: 14-02-2015, 00:23:07 »
Dat vermoeden had ik al. Maar omdat de bloementheorieën nu in bloei zijn vond ik het sowieso wel handig om 't nog maar 'ns te posten :)
::ok::
Omnia vincit amor

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #375 Gepost op: 14-02-2015, 00:35:35 »
Niet iets verdachtst oid, maar ik vind mopper-Margriet ook echt hilarisch.  ::rofl:: Geweldige vrouw lijkt me dat.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline joymol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #376 Gepost op: 14-02-2015, 12:01:23 »
Voor iedereen hier die Margriet verdenkt: Hoe verklaren jullie dat Martine al die tijd er in is gebleven, terwijl de meeste mensen die de mol te veel vertrouwen er toch echt uit vliegen?


Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #377 Gepost op: 14-02-2015, 12:04:54 »
Voor iedereen hier die Margriet verdenkt: Hoe verklaren jullie dat Martine al die tijd er in is gebleven, terwijl de meeste mensen die de mol te veel vertrouwen er toch echt uit vliegen?

Martine verdenkt Margriet wel degelijk. In aflevering 4 had ze het zelfs over tunnelvisie op Margriet. ("Ik wil geen tunnelvisie hebben maar ik kan niet ontkennen dat Margriet het meest op mijn netvlies zit.")

Offline joymol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #378 Gepost op: 14-02-2015, 12:11:05 »
Martine verdenkt Margriet wel degelijk. In aflevering 4 had ze het zelfs over tunnelvisie op Margriet. ("Ik wil geen tunnelvisie hebben maar ik kan niet ontkennen dat Margriet het meest op mijn netvlies zit.")
Ok, Alleen zal ze in het begin wel iets gespreid hebben. Misschien net genoeg om te overleven?? Nu ze minder gaan spreiden: Zit ze nog steeds op Margriet??

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #379 Gepost op: 14-02-2015, 12:13:45 »
Ok, Alleen zal ze in het begin wel iets gespreid hebben. Misschien net genoeg om te overleven?? Nu ze minder gaan spreiden: Zit ze nog steeds op Margriet??

Aflevering 7) Martine noemt als verdachten: Rik, Chris. ("Dan neig ik toch eerder naar Chris nu.") 15. Werd de Mol door de inwoners van Pundaluoya als Mol verkozen? -> Ja.

Er wordt gesuggereerd dat Martine op Chris zit maar ik zou er maar niet teveel op af gaan. Iemand met (bijna) tunnelvisie op een kandidaat zal daar niet snel van loskomen denk ik.