Auteur Topic: [DE MOL] Margriet van der Linden  (gelezen 377381 keer)

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #500 Gepost op: 19-02-2015, 21:44:20 »
Dat dacht ik ook. En dit klinkt (is het misschien ook wel) megatunnelig: maar het werd ook wel eens tijd voor geld in de pot. Ik denk niet dat Margriet de laatste twee opdrachten ten volste gemold heeft.
Een mol met medelijden  >:D

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #501 Gepost op: 19-02-2015, 21:44:28 »
Ik vond het wel heel vreemd dat Marlijn (volgensmij?) het bord met P.V. spot en dat Margriet haar hierna heel uitbundig overstemt door ook "JA HIER P.V. , P.V." te schreeuwen. Het lijkt erop alsof ze wachtte op de reactie van één van de kandidaten om vervolgens met de eer te strijken.

Zou heel best kunnen. Aan andere andere kant bleef ze wel enorm staren naar dat bord totdat Marlijn uiteindelijk zag dat er P.V. stond. Als mol weet je toch dat je juist bij die winkel eventjes wat sneller moet lopen of de anderen even moet afleiden?
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline ShakaZulu

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #502 Gepost op: 19-02-2015, 21:44:52 »
Ze draagt trouwens volgende week een sweater met IOWA erop, op zijn kop bijna het woord MOL

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #503 Gepost op: 19-02-2015, 21:45:23 »
Precies wat ik dacht. Met zo een historisch lage pot in deze fase van het spel 'moet het toch een keer kunnen'.

Een beetje zoals Anne-Marie die bij de laatste opdracht nog even 2500 euro verdient door op het idee te komen om LIesbeth ín de brug te gaan zoeken. Fraai is het niet, maar dat is wat anders.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #504 Gepost op: 19-02-2015, 21:46:32 »
Een beetje zoals Anne-Marie die bij de laatste opdracht nog even 2500 euro verdient door op het idee te komen om LIesbeth ín de brug te gaan zoeken. Fraai is het niet, maar dat is wat anders.

Dat compenseert Margriet ruimschoots door haar gezichtsuitdrukkingen, hypnotiserende krachten en geweldige uitspraken.  ;D

Mocht iemand een fanclub op willen starten: ik word direct lid.
« Laatst bewerkt op: 19-02-2015, 22:11:36 door RICKDEMOL »
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #505 Gepost op: 19-02-2015, 22:09:00 »
Ja, viel mij ook op. Maar toegegeven: ze vond wel twee logo's vrij snel. En later nog 500 euro verdienen... mmm

Met die 500 euro ben ik het met je eens. Maar die twee logo's  leverden de letters A en D op. Niet echt cruciale letters om het miniscule woord op het bordje te vinden. Je gaat dan eerder naar de eerste letters kijken, in dit geval de P en de V (die het andere groepje vond en daar vervolgens erg op hamerde (vooral Rik)).

Offline coolietje

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #506 Gepost op: 19-02-2015, 22:19:02 »
Volgens mij ging Martine vol op Margriet.

in het nagesprek met Art zegt Martine duidelijk dat ze alles op HEM heeft gezet...
Chris Zegers is mijn schot voor de boeg...

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #507 Gepost op: 19-02-2015, 22:24:00 »
Martine zou dan alles op Chris hebben gezet na de foto te hebben gezien met haar verbaasde gezicht. (bij moltalk)

Offline JijBentDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #508 Gepost op: 19-02-2015, 22:24:30 »
in het nagesprek met Art zegt Martine duidelijk dat ze alles op HEM heeft gezet...

Straks even terugluisteren dan!
Heb ik niet gehoord namelijk

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #509 Gepost op: 19-02-2015, 22:24:48 »
in het nagesprek met Art zegt Martine duidelijk dat ze alles op HEM heeft gezet...

Ohja? Niet gehoord dit, dus toch niet Margriet dan. Snap niet dat als je hoopt dat iemand het is en je zet dan toch op iemand anders. Das eigenlijk zeggen dat je hoopt dat je naar huis mag dan, toch? :P
Lomperik..

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #510 Gepost op: 19-02-2015, 22:26:17 »
Denk het ook, al helemaal na de verdwenen stift en haar verontwaardigde gezicht als Chris zegt dat hij hem niet heeft. Martine heeft het inderdaad over een hem trouwens, ze zegt letterlijk: "Ik heb het risico genomen om HEM op één te zetten, en ik heb daar de hele tijd op gezeten. Ik dacht echt dat ik goed zat."

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #511 Gepost op: 19-02-2015, 22:28:21 »
Die 500 euro was een afleidingsmanouvre, en hij werkte ook ::tandpastasmiley::
...óf niet!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #512 Gepost op: 19-02-2015, 22:28:30 »
Ik hoop dat het waar is waarover in moltalk werd gespeculeerd. Dat Margriet toch op elke foto staat zoals ze vorige week de verkiezingsopdracht deed: "look at my face!"

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #513 Gepost op: 19-02-2015, 22:29:20 »
Die 500 euro was een afleidingsmanouvre, en hij werkte ook ::tandpastasmiley::
Dat denk ik ook. (Lees: dat hoop ik ook).  ;D
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #514 Gepost op: 19-02-2015, 22:32:54 »
in het nagesprek met Art zegt Martine duidelijk dat ze alles op HEM heeft gezet...

Ik hoorde net hetzelfde. Zo net 5 keer achter elkaar gehoord (en met de ondertitels erbij) en het kan ook zijn: 'Ik heb het risico genomen om helemaal op 1 te zitten'.

De 'helemaal' komt erg onduidelijk over en klinkt inderdaad als 'hem'.

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #515 Gepost op: 19-02-2015, 22:33:33 »
Martine zou dan alles op Chris hebben gezet na de foto te hebben gezien met haar verbaasde gezicht. (bij moltalk)

Ja dat vond ik ook scherp (ze wisselde na de wie-is-de-mol-verkiezing vorige week een blik uit met Margriet waaruit je zou kunnen aflezen dat ze dacht 'naar dat geld kunnen we fluiten')

Wat ik wel gek vind, is dat Margriet aan het begin weer met haar hand als 'm' op de foto ging, zou ik wel een beetje flauw vinden als mol, al zou je daar de 'imitatie/parodie hint' natuurlijk aan op kunnen hangen, ook omdat het eerder gebruik van deze hint in aflevering 0 nog eens benadrukt werd.
« Laatst bewerkt op: 19-02-2015, 22:35:24 door Eva88ab »

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #516 Gepost op: 19-02-2015, 22:44:02 »
En toch als er niet gesjoemeld wordt met beelden dan stemt Martine er op dat de mol een vrouw is en zegt ze dat ze volledig op een gegaan is dus dan zou ze voor Margriet gegaan moeten zijn want in de weken daarvoor zat ze ook op Margriet.
Lijkt me sterk dat ze ineens alles op Marlijn heeft gezet.

Morgen op me gemak de test eens terug kijken

Offline tinman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...zodat ik je goed kan zien!
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #517 Gepost op: 19-02-2015, 22:46:01 »
Marlijn noemt haar Mol niet bij naam, maar ze klikt in de test aan dat haar Mol als 4e bij de tafel kwam staan bij de €1851 opdracht.

Dat was Margriet.

Als je de biechten van de kandidaten hoort tijdens de test, kan je eruit afleiden dat ze allemaal op Margriet zitten dus... Ik ben er nu dus ook helemaal uit  ;D

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #518 Gepost op: 19-02-2015, 22:46:28 »
Ook al zou ze "ik heb hem op 1 ingezet" gezegd hebben dan wijst het alsnog niet naar een man? Hem verwijst dan naar "de test"

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #519 Gepost op: 19-02-2015, 22:47:22 »
Ik hoorde net hetzelfde. Zo net 5 keer achter elkaar gehoord (en met de ondertitels erbij) en het kan ook zijn: 'Ik heb het risico genomen om helemaal op 1 te zitten'.

De 'helemaal' komt erg onduidelijk over en klinkt inderdaad als 'hem'.
Ze zegt inderdaad "zitten" en dat slaat nergens op in de zin "hem op één zitten". Zou ook wel erg veel weggeven als ze dit erin zouden laten zitten. Dus ik denk ook dat het "helemaal op één zitten" is.

Op 17:35 viel me duidelijk op dat er wel heel lang margrieten (?) in beeld waren.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)