Auteur Topic: [KANDIDAAT] Chris Zegers  (gelezen 304386 keer)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #160 Gepost op: 22-01-2015, 22:25:35 »
Mannelijke mollen huilen niet ;) Als Chris de mol was had hij zeker niet voor 50-75 goede foto's gekozen.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #161 Gepost op: 22-01-2015, 22:26:15 »
Als Chris de mol was had hij zeker niet voor 50-75 goede foto's gekozen.

Daar ga ik wel mee akkoord.
klaar voor de strijd

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #162 Gepost op: 22-01-2015, 22:27:15 »
Hij doet veel goed, maar hij blijft toch nog een tijdje mijn hoofdverdachte, al is het maar omdat ik verder geen idee heb wie het kan zijn... :P

Offline McMholly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #163 Gepost op: 22-01-2015, 22:30:42 »
Hij doet veel goed, maar hij blijft toch nog een tijdje mijn hoofdverdachte, al is het maar omdat ik verder geen idee heb wie het kan zijn... :P
Dit heb ik ook. Ik weet het niet meer nu haha

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #164 Gepost op: 22-01-2015, 22:42:04 »
Ik blijf vooral op Rik zitten. Maar Chris blijft nummer twee. Misschien zag Chris wel dat de meerderheid voor 30/50 zou gaan. Dan kan je mooi als kandidaat overkomen door met de minderheidsgroep mee te gaan.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #165 Gepost op: 22-01-2015, 22:48:15 »
Ik blijf vooral op Rik zitten. Maar Chris blijft nummer twee. Misschien zag Chris wel dat de meerderheid voor 30/50 zou gaan. Dan kan je mooi als kandidaat overkomen door met de minderheidsgroep mee te gaan.

Dan nog blijft die opdracht met die NL gebouwen over. Kandidaatser kon je het m.i. niet krijgen.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #166 Gepost op: 22-01-2015, 22:54:07 »
Ik blijf vooral op Rik zitten. Maar Chris blijft nummer twee. Misschien zag Chris wel dat de meerderheid voor 30/50 zou gaan. Dan kan je mooi als kandidaat overkomen door met de minderheidsgroep mee te gaan.

Dan had Chris zijn keuze wel even uit moeten stellen.Nu ging hij bijna meteen met Ajouad mee, net als Margriet. Bovendien waarom zou hij dan niet meteen voor 30 -50 foto's gaan? Nu was er ook nog een kans dat de anderen ook nog voor 50-70 foto's zouden gaan en dan had er veel geld in de pot gekomen. De mol weet hoeveel foto's er goed zijn van tevoren dus dan doe je toch alles om niet bij de winnende categorie 50-70 uit te komen?
 
Rik zou nog kunnen al vind ik hem toch meer een kandidaat. Beetje dom dat hij Martine zomaar vertrouwt...
« Laatst bewerkt op: 22-01-2015, 22:56:51 door Lonneke14 »

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #167 Gepost op: 22-01-2015, 23:04:14 »
Mannelijke mollen huilen niet ;) Als Chris de mol was had hij zeker niet voor 50-75 goede foto's gekozen.



Hoe bedoel je mannelijke mollen, huilen niet....Chris is Acteur hoor!
Als hij niet de Mol is, neem ik dit terug  ::)

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #168 Gepost op: 22-01-2015, 23:08:59 »
Rik zou nog kunnen al vind ik hem toch meer een kandidaat. Beetje dom dat hij Martine zomaar vertrouwt...

Of hij heeft die joker toch niet nodig. ;) Even serieus: welke kandidaat gaat er ZO makkelijk jokers uit delen?  ::oink::

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #169 Gepost op: 22-01-2015, 23:13:02 »
Ik denk dat het nu wel duidelijk is dat Chris de mol in ieder geval niet is. Even dikker maken die streep  ::joehoe::.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #170 Gepost op: 22-01-2015, 23:14:03 »
Of hij heeft die joker toch niet nodig. ;) Even serieus: welke kandidaat gaat er ZO makkelijk jokers uit delen?  ::oink::

Dat deed Milouska ook aan Liz  ::) Maar enfin, terug naar Chris. Ik had na vanavond de intiële gedachte: ha, die kan ik nu ook wegstrepen gezien zijn primaire reflexen na Ajouad zijn rode scherm. Bovendien deed Chris zijn best door op te merken wat er op die bordjes per gebouw stond aangegeven. Geld pakken kan helpen om je minder verdacht te maken, maar om dat dan als een frivole joker naar de groep te brengen?  ???

Tegelijkertijd vind ik die 'M acht' ofwel 'M 8' ofwel 'M eight' ofwel 'Mate' ofwel 'Vriend'

Citaat
Ajouad, Vriend! ik had het je zo gegund.

De Mol

een sterke aanwijzing voor Chris als mol, naast C15 uit aflevering 1. Wie was de vriend van Ajouad? Chris. Ajouad was dus bevriend met de mol? Er is er maar 1 waarmee Ajouad optrok en dat was Chris. Dus is dit naast de Moltalk hint over kukelepapa molletje Henk die als een vader voor Alfred Jodocus Kwak was ook een sterke.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Ritchey

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #171 Gepost op: 22-01-2015, 23:28:19 »
Dat windscherm met die adelaar (vogel) en dat jezusgezicht op z`n vleugel (aflevering met het laserschieten, doet me elke keer ook weer aan Chris denken.
Begin in mn jacht naar de mol en tunnelvisie ook steeds meer te denken dat dat gezicht geen Jezus gezicht is maar het gezicht van....Chris.

Offline Molloot97

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #172 Gepost op: 22-01-2015, 23:58:40 »
Ik hoop dat Chris er lang in blijft of de mol is. Vindt hem de leukste speler. Komt heel relaxt over. Zn emotionele reactie op vertrek van Ajouad vind ik niet veel zeggen over of hij wel of niet de mol is. Tenslotte is hij ook acteur en kan hij dus wel redelijk op commando zn emoties tonen. Ook als zou het echte tranen zijn kan het nog wel dat hij de mol (niet mn hoofdverdachte gaat bij mij tussen Rik Viktor en Carolina). Hij kan gewoon een band hebben opgebouwd met Ajouad. Tenslotte moet er toch 1 iemand winnen, als mol kan je dan toch een voorkeur hebben?

Oeeh hij staat ook in finale van slimste mens! Best opmerkelijk dat zoveel kandidaten aan beide programma's deelnemen.
« Laatst bewerkt op: 23-01-2015, 06:58:25 door Bakkertje, Reden: twee berichten samengevoegd »

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #173 Gepost op: 23-01-2015, 03:10:42 »
"Beautiful necklace"
 ? @38.31

Het is een armband, geen halsketting Chris..


Maar of dat wat wil zeggen...

*::ohno::*
Omnia vincit amor

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #174 Gepost op: 23-01-2015, 11:01:31 »
Ik zit niet heel diep in de Chris-tunnel, maar ik blijf hem wel verdacht vinden. Want ondanks het feit dat hij wat onmolse dingetjes leek te doen deze aflevering, heeft hij nog steeds geen dingen gedaan die ik zelf als 'écht onmols' zou bestempelen. Mensen beginnen hem echter wel door te strepen, wat mij gek genoeg alleen maar sterkt in het idee dat hij het nog steeds wel kan zijn. Elk seizoen is er wel een moment waarop de kijker (en soms ook de kandidaten) de Mol massaal en ten onrechte doorstrepen.

Mijn eigen twijfel bij Chris als Mol komt door zijn slechte molpositie bij de karrenopdracht. Dat kan ik niet verklaren, alhoewel de groep ook besloten kan hebben dat hij bij de vrachtwagen moest (die beslissing hebben we volgens mij niet gezien).

Mijn verdenking komt vooral voort uit het feit dat Chris op verschillende momenten voorkennis lijkt te hebben. Dat gevoel krijg ik heel sterk bij hem.

Maar goed, ik weet het dus niet. Wegstrepen doe ik hem zeker nog niet. Zijn onmolse acties zijn wat mij betreft nog altijd zwak (bijv. weinig geld binnenbrengen) of dubbel uit te leggen. Aan de andere kant ben ik er ook nog beslist niet zeker van dat hij het is.

Ten slotte: áls hij het is, dan passen hij en zijn gedrag wel erg goed in het beeld van de 'aanvallende mol' die ons beloofd is, m.i.

Offline debbiegoudveld

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #175 Gepost op: 23-01-2015, 11:12:13 »
Nog even terug naar aflevering 3, waar Art net als in aflevering 1 3 vingers opsteekt. En waarom kort je namen van kandidaten af met 3 letters ? En bij het lasergamen hoor je een knal, waarna alle kandidaten die toekijken schrikken behalve Chris (voorkennis ?). Met dank aan een aantal van jullie voor hints e.d. Wij kruipen toch een beetje uit de Chris-tunnel, maar blijven hem verdacht vinden.

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #176 Gepost op: 23-01-2015, 11:27:29 »
Bovendien deed Chris zijn best door op te merken wat er op die bordjes per gebouw stond aangegeven.

Dacht ik eerst ook, maar het is toch ook wel mols om de aandacht op die bordjes te vestigen. Het maakt de opdracht veel leuker en chaotischer.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #177 Gepost op: 23-01-2015, 11:29:32 »
Jayne, je had het niet beter kunnen zeggen!

Chris doet ook redelijk wat onmolse dingen, maar eigenlijk doen alle kandidaten dat. Ik zal hem dus niet afstrepen om een paar kandidaten-acties. Ook vind ik dat er voor Chris wel wat sterke hints zijn genoemd hier, maar aan de andere kant ook wel voor Rik.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #178 Gepost op: 23-01-2015, 11:54:12 »

Nu er opnieuw geen andere briefjes molgeld te voorschijn zijn gekomen begin ik dit toch als serieuze mogelijke hint naar Chris te zien:

We hebben gezien:
10 euro: Milouska (2006)
20 euro: Inge (2007)
100 euro: Patrick (2011)
250 euro : Anne-Marie (2012)
500 euro : Kees (2013)
1000 euro : Susan (2014)


Er ontbreken 3 seizoenen in deze oplopende reeks.

Tel je de ontbrekende seizoenen 08, 09, 10 bij elkaar op krijg je : 27.

Mogelijke hint :
27 = 2-7 = februari 7 = geboortedatum Chris.
En niet alleen dat : Als je Chris zijn volledige geboortedatum optelt : 7-2-1971 komt daaruit : 27.

Dit is bij geen van de andere kandidaten het geval.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #179 Gepost op: 23-01-2015, 12:28:18 »
Mooie, tureluurs!  ::ok::
Dit zijn dingen die ik zelf nooit zie (of te lui voor ben om te zoeken :P). Vooral apart dat er zo'n 'gat' van 3 seizoenen tussen zit. Dat zou heel goed op een aanwijzing kunnen duiden, idd.

Om nog even terug te komen op mijn twijfel aan Chris als Mol vanwege zijn positie bij de karren-opdracht:
Ik moet gelijk ook constateren dat niemand van de kandidaten bij elke opdracht op de (in mijn ogen) beste molpositie heeft gezeten. Conclusie is dus dat de Mol sowieso al eens genoegen heeft moeten nemen met een mindere positie. M.a.w., ik geloof dat ik er ook niet zo zwaar aan moet tillen bij Chris en de karren.

Bovendien, niet onbelangrijk, die opdracht slaagde dus! Dat betekent dat een eventuele molactie bij de karren mislukt is óf dat de Mol zich in een slechte positie bevond om te saboteren.