Auteur Topic: [KANDIDAAT] Chris Zegers  (gelezen 304420 keer)

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #240 Gepost op: 30-01-2015, 01:57:27 »
Vreemde boel vanavond maar uiteindelijk zonder al te veel grote ongelukken, gelukkig maar! Wanneer we aflevering 5 te zien krijgen merk ik wel. Geduld is eens schone zaak. Ik laat mijn plezier echter niet verstieren door een of andere verwarde stakker. The search continues! Bij gebrek aan nieuw materiaal dan maar een mogelijke hint die ik nog op een ander forum las:

Bij het onthouden van de 75 namen van de gasten had Chris een t-shirt aan met "'75 1st in charge". Aanvallend en retro (Milouska), past best in het plaatje van deze serie :P


Goed gevonden, Theoreticus!

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #241 Gepost op: 30-01-2015, 02:12:40 »
Goed gevonden op internet bedoel je. :D

Ik neem graag alle credits Zeeuwse61 maar ere wie ere toekomt, het t-shirt las ik ergens anders... Het screenshot, de laatste zin en het plaatsen op dit forum mag je mij wèl aanrekenen ;)
::ok::
Omnia vincit amor

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #242 Gepost op: 30-01-2015, 04:02:47 »
Goeie Theoreticus  ::ok:: Zo krijgen we toch nog nieuw materiaal :-)
Meer L

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #243 Gepost op: 30-01-2015, 21:44:23 »
Die biechten van Chris over Marlijn deugden weer voor geen meter.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #244 Gepost op: 30-01-2015, 21:52:04 »
Chris is steeds verdachter.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #245 Gepost op: 30-01-2015, 21:53:56 »
Tja, nog steeds Chris, denk ik hoor.

Offline Pippi

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #246 Gepost op: 30-01-2015, 22:03:52 »
Die stempel en paspoortachtig papier net voordat iedere aflevering begint, doen mij denken aan 3 Op Reis. Was dat vorig jaar ook al? En zo niet, kan het dan naar Chris wijzen?

Offline Idis

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #247 Gepost op: 30-01-2015, 22:19:12 »
Het postkantoor in de pakjesopdracht ligt op zo ongeveer dezelfde plek als de geboortestad van Chris.

Offline KVilsteren

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #248 Gepost op: 30-01-2015, 22:21:20 »
Als Chris de mol is vind ik het jammer dat hij bij de postkantooropdracht niet wat meer in het water heeft laten vallen (al zal er misschien ook wel een argument zijn om de pot niet helemaal aan gort te helpen). Maar misschien vond hij het lastig om niet verdacht te worden in die positie...

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #249 Gepost op: 30-01-2015, 22:23:27 »
Als Chris de mol is vind ik het jammer dat hij bij de postkantooropdracht niet wat meer in het water heeft laten vallen (al zal er misschien ook wel een argument zijn om de pot niet helemaal aan gort te helpen). Maar misschien vond hij het lastig om niet verdacht te worden in die positie...
Maar daar koos hij dan zelf voor. Hij zei zelf zoiets dat ie het leuk vond apart van de groep te zijn. Niemand wilde, als hij de mol is heeft ie de keuze of op bootje of alleen. Als je het lastig vind niet verdacht te worden en je bent de mol kun je beter op een bootje gaan zitten toch?

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #250 Gepost op: 30-01-2015, 22:24:13 »
Denk dat Chris doelbewust de boel loopt te fucken met die aparte biechten. Dat-ie zich thuis op de bank doodlacht dat iedereen 'm daardoor verdacht vindt.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #251 Gepost op: 30-01-2015, 22:25:48 »
Niemand wilde op het kantoor, dus degene die daar toch is gaan zitten is de mol niet.als mol zou je die positie heel goed voorbereiden en dan dus direct je hand opsteken

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #252 Gepost op: 30-01-2015, 22:28:22 »
Eerlijk gezegd slaat bij mij juist de twijfel toe bij elke 'Molbiecht' van Chris. Dan schiet toch telkens weer door mijn hoofd "Oké, dan ben je het dus niet".
Maar goed, ik heb nog steeds geen betere verdachte, dus blijf ik hem toch trouw. :P

Offline Perijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Molloot sinds 19-11-99
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #253 Gepost op: 30-01-2015, 22:29:45 »
Niemand wilde op het kantoor, dus degene die daar toch is gaan zitten is de mol niet.als mol zou je die positie heel goed voorbereiden en dan dus direct je hand opsteken

Als Chris wel de Mol is (ik verdenk hem een beetje, maar zit niet in deze tunnel) kan het zijn dat hij eigenlijk in een bootje wou omdat hij dacht dat meerdere mensen in het kantoor wou, wat dan verdacht zou worden. Maar omdat niemand wou zag hij zijn kans schoon om, met wat minder verdenkingen (want het duurde even voordat hij zijn hand opstak) toch op een belangrijke plek te belanden.
Nos Iungat Ambulare // WIDM-Pool :: 2015 | #297 :: 2016 | #105

Offline KVilsteren

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #254 Gepost op: 30-01-2015, 22:31:54 »
Maar daar koos hij dan zelf voor. Hij zei zelf zoiets dat ie het leuk vond apart van de groep te zijn. Niemand wilde, als hij de mol is heeft ie de keuze of op bootje of alleen. Als je het lastig vind niet verdacht te worden en je bent de mol kun je beter op een bootje gaan zitten toch?
Ja precies! dat maakt het voor mij een moeilijk argument om Chris als mol te zien (hoe graag ik het misschien ook zou willen). Hij had naar mijn mening meer kunnen verknallen dan nu zonder echt verdacht te worden. Ik begrijp dat je deze taak als mol wilt vervullen (bijzonder dus dat helemaal niemand direct de hand opsteekt maar goed, je wilt je als mol natuurlijk niet direct in de kijker spelen).

Dus op zich kan ik me voorstellen dat je als mol even inhoudt en dan je hand opsteekt, maar dan kan ik weer niet begrijpen dat drie van de vier pakketjes met geld zijn aangekomen...

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #255 Gepost op: 30-01-2015, 22:32:37 »
Ik weet het niet hoor met Chris. In principe vind ik hem juist heel kandidaats, maar er is iets met hem. Zijn aura is mols ofzo, ik kan het niet echt plaatsen  ::rofl::

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #256 Gepost op: 30-01-2015, 22:33:31 »
Maar goed, ik heb nog steeds geen betere verdachte, dus blijf ik hem toch trouw. :P

Ik ben met mijn gebruikelijke analyse pas net klaar met aflevering drie, maar het zou bij mij ook zo maar eens hier op neer kunnen komen...
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #257 Gepost op: 30-01-2015, 22:34:50 »
Niemand wilde op het kantoor, dus degene die daar toch is gaan zitten is de mol niet.als mol zou je die positie heel goed voorbereiden en dan dus direct je hand opsteken
Ik denk dat dit wel een beetje te kort door de bocht is. Bij deze opdracht waren er denk ik in elke positie sabotagemogelijkheden voor de Mol. De Mol weet dat Geldrop de enige plek is die er toe doet, dus in het bootje kan die ook gewoon op toeslaan als ze daar naartoe gestuurd worden. Ik bedoel dus dat ik me kan voorstellen dat de Mol hier niet alles op alles zou zetten om op de centrale plek te zitten. Maar ja, als dan niemand zich aanmeldt... waarom niet?

Offline KVilsteren

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #258 Gepost op: 30-01-2015, 22:37:17 »
Ik denk dat dit wel een beetje te kort door de bocht is. Bij deze opdracht waren er denk ik in elke positie sabotagemogelijkheden voor de Mol. De Mol weet dat Geldrop de enige plek is die er toe doet, dus in het bootje kan die ook gewoon op toeslaan als ze daar naartoe gestuurd worden. Ik bedoel dus dat ik me kan voorstellen dat de Mol hier niet alles op alles zou zetten om op de centrale plek te zitten. Maar ja, als dan niemand zich aanmeldt... waarom niet?

Waarschijnlijk omdat je als mol niet direct op wilt vallen door meteen je hand op te steken. Je wacht dus eventjes en ziet dan dat niemand wil. Dan kun je twee dingen doen. Je verlies nemen of alsnog je hand opsteken.

Online Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #259 Gepost op: 30-01-2015, 22:39:18 »
Ik weet het niet hoor met Chris. In principe vind ik hem juist heel kandidaats, maar er is iets met hem. Zijn aura is mols ofzo, ik kan het niet echt plaatsen  ::rofl::

Zoiets ja  ;D Ik durf hem nog steeds niet definitief weg te strepen  :-\\ Maar hij blijft zich wel kandidaats opstellen, iets te naar mijn gading.  :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan