Auteur Topic: [KANDIDAAT] Chris Zegers  (gelezen 304411 keer)

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #360 Gepost op: 6-02-2015, 11:03:40 »
Chris gaat nu wel voor de pot... Vreemde opmerking.  ??? (Ik weet, niet voor de jokers, maar NU WEL, dus eerder NOOIT?)

Uitleg kan zijn dat hij sowieso wat inbrengt, ook al is het - geld...  ::rofl::
'Ook een fijne dag verder...’

Offline Madrox

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #361 Gepost op: 6-02-2015, 11:07:45 »
Chris is niet de mol. Zijn acties worden mij nml. te opzichtig naar voren gebracht, terwijl als je goed kijkt, je een kanditaat bezig ziet die er iets te diep inzit en daardoor knullige fouten maakt.
Dat E teken ervoor, denk je niet gelijk aan Euro, al helemaal niet als er 1974 achter staat.
Nee, de mol stond op de grond en dan denk je veel eerder aan Rik of Margriet, die voor die 9 kozen en de E. Marlijn streep ik ook weg, die ging liggen om de E compleet te houden. Zeer on-mols.
Martine, dat is ook nog een verhaal apart.
Margriet, Rik en Martine. wie van de drie?

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #362 Gepost op: 6-02-2015, 12:32:33 »
Chris is niet de mol. Zijn acties worden mij nml. te opzichtig naar voren gebracht, terwijl als je goed kijkt, je een kanditaat bezig ziet die er iets te diep inzit en daardoor knullige fouten maakt.
Dat E teken ervoor, denk je niet gelijk aan Euro, al helemaal niet als er 1974 achter staat.
Nee, de mol stond op de grond en dan denk je veel eerder aan Rik of Margriet, die voor die 9 kozen en de E. Marlijn streep ik ook weg, die ging liggen om de E compleet te houden. Zeer on-mols.
Martine, dat is ook nog een verhaal apart.
Margriet, Rik en Martine. wie van de drie?


Dat vind ik juist zo ongeloofwaardig dat Chris van die knullige fouten maakt..

Als ik dan naar Martine , Rik en Margriet kijk, dan zou ik toch voor Martine gaan.
Ik vind Rik zo kandidaats en een tikkeltje naïef als hij het is zou ik dat wel leuk vinden.
Margriet komt met het idee een auto te lenen. Dat ze kiest voor het Euroteken is volgens mij geen mollenstreek. Het had net zo goed wel goed geïnterpreteerd kunnen worden. Bovendien gingen alle kandidaten akkoord. Die 9 kiezen is misschien niet zo slim maar levert meer op. Als ze E 1774 hadden of gelegd had Chris wel een andere vergezochte uitleg gevonden..bijv: Johann (Edo) Birkenstock creates the first Birkenstock sandals (Wikipedia) ;). Chris kwam op het idee van een oud-mol omdat Carolina over een M begon. Hij speelde in op haar bevinding.

Achteraf hadden ze misschien beter een komma en een streepje achter het getal kunnen maken..

Chris en Carolina zaten op de beste molposities. Chris doet in eerste instantie alsof hij als slechtste chauffeur wil eindigen. Als Martine blijft stilstaan zegt hij ik ging toch maar rustig rijden en  ik, ik (kleine herhaling) was alsnog tweede. Volgens mij is dit weer heel slim gespeeld om niet verdacht te worden en toch de beste positie te bemachtigen.
In de helikopter benadrukt hij het belang van de E maar komt met meteen met allerlei verklaringen zoals Abba en het Duitse voetbalelftal. Ik denk dat hij zo hoopt dat Carolina ook niet op het goede idee komt. Volgens mij weet Chris heel goed dat het Euro betekent n.l.

Ik kan me dus niet voorstellen dat Chris de slimme kandidaat is met de knullige/vreemde acties. Dan eerder de slimme mol met de knullige acties. Als hij het is dan moet Carolina een verkeerde switch hebben gemaakt bij de test. Ze noemde Chris verdacht maar ik denk dat ze toch op Rik heeft gestemd.Terwijl ze naast hem zat in de heli..(misschien omdat Chris niet voor de jokers ging) Ajouad ging er ook al uit, die zag in Chris ook geen mol.

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #363 Gepost op: 6-02-2015, 12:46:05 »
Chris is niet de mol. Zijn acties worden mij nml. te opzichtig naar voren gebracht, terwijl als je goed kijkt, je een kanditaat bezig ziet die er iets te diep inzit en daardoor knullige fouten maakt.
Dat E teken ervoor, denk je niet gelijk aan Euro, al helemaal niet als er 1974 achter staat.
Nee, de mol stond op de grond en dan denk je veel eerder aan Rik of Margriet, die voor die 9 kozen en de E. Marlijn streep ik ook weg, die ging liggen om de E compleet te houden. Zeer on-mols.
Martine, dat is ook nog een verhaal apart.
Margriet, Rik en Martine. wie van de drie?

Yvonne deed ook te opvallend en bleek de mol. Daarom sluit ik chris als mol niet uit.

Offline Pippi

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #364 Gepost op: 6-02-2015, 14:33:01 »
Waarom lagen er bij Chris en Carolina twee molbrieven op de kamer? Misschien waren de briefjes net niet helemaal hetzelfde, we krijgen de brief die Chris heeft niet te lezen. Hij zegt wel duidelijk dat hij voor de jokers gaat. Wellicht stonden er in zijn brief wel twee andere nummers en heeft hij die kokertjes wel gepakt.

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #365 Gepost op: 6-02-2015, 14:37:00 »
Waarom lagen er bij Chris en Carolina twee molbrieven op de kamer? Misschien waren de briefjes net niet helemaal hetzelfde, we krijgen de brief die Chris heeft niet te lezen. Hij zegt wel duidelijk dat hij voor de jokers gaat. Wellicht stonden er in zijn brief wel twee andere nummers en heeft hij die kokertjes wel gepakt.

Viel me ook op ja. Bij Rik en Marlijn lag er maar 1 briefje.
Alleen als Chris inderdaad zijn taak had uitgevoerd, had hij bij de test wel een joker hebben zien liggen. Net als Rik.
Misschien stond bij beiden hetzelfde, alleen een ander nummer?
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Pippi

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #366 Gepost op: 6-02-2015, 14:41:16 »
Bij Rik lag er maar 1 briefje omdat hij de penningmeester is, de opdracht was echt aan hem gericht. Maar bij de briefjes in aflevering 1 (die gericht waren aan de twee kandidaten in de betreffende kamers), lagen er ook geen twee briefjes per kamer.

Waarom hier dan wel? De enige reden zou denk ik zijn dat er in het briefje van Chris andere nummers stonden. Hij heeft op een gegeven moment het briefje wel open, dus Carolina zou erop kunnen kijken, maar dat doet ze niet (althans niet in beeld). Als hij daadwerkelijk twee andere nummers heeft gehad, verklaart dat ook zijn opmerking aan het eind, over Carolina: ze had voor de joker moeten gaan. Hij zei niet: wij hadden voor de jokers moeten gaan. Als hij wel voor jokers is gegaan, hebben we die niet te zien gekregen bij de test, maar heeft hij wel degelijk voor mingeld gezorgd. Dan lijkt hij dus 'onschuldig', maar is hij 'schuldig'. En als hij de mol is, dan heeft hij die jokers niet nodig, dus hij kon makkelijk zijn eigen nummers wel pakken en bij de nummers 17 en 32 Carolina 'ompraten'.
« Laatst bewerkt op: 6-02-2015, 14:43:56 door Pippi »

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #367 Gepost op: 6-02-2015, 14:46:58 »
Bij Rik lag er maar 1 briefje omdat hij de penningmeester is, de opdracht was echt aan hem gericht. Maar bij de briefjes in aflevering 1 (die gericht waren aan de twee kandidaten in de betreffende kamers), lagen er ook geen twee briefjes per kamer.

Waarom hier dan wel? De enige reden zou denk ik zijn dat er in het briefje van Chris andere nummers stonden. Hij heeft op een gegeven moment het briefje wel open, dus Carolina zou erop kunnen kijken, maar dat doet ze niet (althans niet in beeld). Als hij daadwerkelijk twee andere nummers heeft gehad, verklaart dat ook zijn opmerking aan het eind, over Carolina: ze had voor de joker moeten gaan. Hij zei niet: wij hadden voor de jokers moeten gaan. Als hij wel voor jokers is gegaan, hebben we die niet te zien gekregen bij de test, maar heeft hij wel degelijk voor mingeld gezorgd. Dan lijkt hij dus 'onschuldig', maar is hij 'schuldig'. En als hij de mol is, dan heeft hij die jokers niet nodig, dus hij kon makkelijk zijn eigen nummers wel pakken en bij de nummers 17 en 32 Carolina 'ompraten'.

Wauw, dat is best goed bedacht Pipi. Zou een coole mol actie zijn van Chris!
Maar dan nog: als hij dus wél de nummers van zijn eigen kaartje had gepakt en mingeld had getrokken, had hij jokes moeten krijgen toch?
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Pippi

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #368 Gepost op: 6-02-2015, 14:50:51 »
Wauw, dat is best goed bedacht Pipi. Zou een coole mol actie zijn van Chris!
Maar dan nog: als hij dus wél de nummers van zijn eigen kaartje had gepakt en mingeld had getrokken, had hij jokes moeten krijgen toch?

Misschien wel, maar als kijker hebben wij dat briefje niet gezien (als het al zo is natuurlijk). Dan zou het raar zijn als er bij de test ineens wel jokers te zien zijn. Bovendien, als hij de mol is, dan heeft hij die jokers helemaal niet nodig, maar zo wel mooi twee kokers met mingeld gepakt zonder dat iemand er naar kraait.

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #369 Gepost op: 6-02-2015, 14:56:39 »
Briefje hebben we inderdaad niet in kunnen zien nee.
Maar als de mol 2 jokers zou verdienen, moeten ze die gewoon neerleggen natuurlij. Ondanks dat hij/zij ze niet nodig hebben. Anders verklappen ze voor de kijker wel erg veel...
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Pippi

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #370 Gepost op: 6-02-2015, 14:58:29 »
Maar het is maar een idee hè. Als hij echt een briefje met andere nummers heeft gehad, dan hebben wij dat als kijker niet gezien. Dan zou het heel raar zijn als wij als kijker wel jokers bij Chris zouden zien bij de test.

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #371 Gepost op: 6-02-2015, 15:00:14 »
Hmmm, is ook weer zo ja. Dan zouden we er op geattendeerd zijn dat Chris wèl zijn opdracht had uitgevoerd.
Toch interessant!
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Pippi

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #372 Gepost op: 6-02-2015, 15:07:08 »
En hoe zit het met het drankje van Chris, staat daar nou Ego op het etiket? Ik heb geen HD-kwaliteit, dus er kan ook wel Egs staan of Es5, maar het etiket is zo mooi richting de camera gedraaid. Ik kan op Google nog geen merk vinden in die richting, maar ik zoek nog even verder.

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #373 Gepost op: 6-02-2015, 15:25:37 »
Maar dan hadden we dit als kijkers moeten zien. De productie houdt nooit informatie achter over het geven van jokers. Als Chris daadwerkelijk twee andere, foute, kokers had gepakt (en daarmee dus een joker zou verdienen), had de productie dit moeten tonen. Bovendien heeft Chris juist veel geld opgegraven bij deze opdracht (zie schema in het topic 'lijnen en getallen').

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #374 Gepost op: 6-02-2015, 16:13:01 »
En hoe zit het met het drankje van Chris, staat daar nou Ego op het etiket? Ik heb geen HD-kwaliteit, dus er kan ook wel Egs staan of Es5, maar het etiket is zo mooi richting de camera gedraaid. Ik kan op Google nog geen merk vinden in die richting, maar ik zoek nog even verder.

EGB. ;)
« Laatst bewerkt op: 6-02-2015, 16:15:42 door Hulpmol »

Offline Pippi

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #375 Gepost op: 6-02-2015, 16:53:33 »
Thanks Hulpmol, dat is dus niets.

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #376 Gepost op: 6-02-2015, 16:55:54 »
Margriet komt met het idee een auto te lenen. Dat ze kiest voor het Euroteken is volgens mij geen mollenstreek. Het had net zo goed wel goed geïnterpreteerd kunnen worden.

Ze kiest niet voor het Euroteken, ze kiest voor een E en probeert de anderen te overtuigen dat dit het internationale symbool voor de Euro is. Je kan met 3 auto's al een symbool maken dat meer op € lijkt dan met de 5 die je nodigt hebt voor een E. Als mol was ik ook auto's gaan lenen.

Ik kan me dus niet voorstellen dat Chris de slimme kandidaat is met de knullige/vreemde acties. Dan eerder de slimme mol met de knullige acties.

Hij is simpelweg de niet al te snuggere kandidaat met knullige acties, de Freek van 2015.

Offline Pippi

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #377 Gepost op: 6-02-2015, 16:58:50 »
Hij is simpelweg de niet al te snuggere kandidaat met knullige acties, de Freek van 2015.

Ik schat hem een stuk slimmer in dan Freek. Als hij de mol niet is, dan is hij denk ik eerder de Sofie van 2015: ervoor zorgen dat je flink verdacht wordt, en er zelf met de pot vandoor gaan.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #378 Gepost op: 6-02-2015, 17:06:47 »
Ik schat hem een stuk slimmer in dan Freek. Als hij de mol niet is, dan is hij denk ik eerder de Sofie van 2015: ervoor zorgen dat je flink verdacht wordt, en er zelf met de pot vandoor gaan.

Ik zie dan weer meer een Tygo in hem. ;) De uitbundige 'kandidaat' met verdachte biechten die heel veel beeldtijd krijgt van de makers. :D

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #379 Gepost op: 6-02-2015, 17:46:04 »
Na de opdracht met de uitspraak Edo1974, maakt Art bekend dat het om euro moet gaan. Chris draait weg en lijkt een zonnebril op te zetten, die in het shot erna weer af is gezet: de mol in actie?