Auteur Topic: [KANDIDAAT] Chris Zegers  (gelezen 304392 keer)

Offline Robindtc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mol WIDMO 2020
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #420 Gepost op: 10-02-2015, 14:35:15 »
Citaat
Aflevering 6: als snelste eindigen zodat Chris allerlei dingen kan zien in 'E1974' behalve een geldbedrag = geen geld in de pot. Onschuldig zijn door samen met Carolina zich niet te houden aan het molbriefje.
Volgens mij wou hij juist de positie van de slechtste chauffeur (die er niet was), maar omdat Martine zo treuzelde begon hij maar te rijden en werd hij 2e.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #421 Gepost op: 10-02-2015, 14:43:35 »
@joost2: Ja ik zit dus ook op Rik als mol maar het is geen overtuigende tunnel zoals voorgaande jaren! Vind ze allebei trouwens fantastisch als mol, maar vrees dat het toch Margriet is, als ik vanuit productie kijk...
Meer L

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #422 Gepost op: 10-02-2015, 15:06:01 »
Eerlijk gezegd vind ik ze allemaal geweldige mollen. Chris ook, zeker. Ik denk niet dat hij het is, inderdaad op basis van 'too obvious'. Maar ik vind het prima als ik ongelijk blijk te hebben.
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #423 Gepost op: 10-02-2015, 15:52:38 »

 
Als Chris de mol is dan weet die van tevoren dat die een briefje krijgt met de opdracht om te mollen. Hij had ook geweten dat de ontbrekende getallen het woord onschuldig vormen. Het kan dus wel van tevoren bedacht zijn dat de mol in deze opdracht onschuldig moest zijn.

Er zit een verschil tussen van te voren bedacht en uit kunnen voeren. Natuurlijk kan het van te voren bedacht zijn, maar in de uitvoering is hij te afhankelijk van andere om het echt als hint te kunnen verkopen, vind ik.

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #424 Gepost op: 10-02-2015, 15:58:36 »
Eerlijk gezegd vind ik ze allemaal geweldige mollen. Chris ook, zeker. Ik denk niet dat hij het is, inderdaad op basis van 'too obvious'. Maar ik vind het prima als ik ongelijk blijk te hebben.




Milouska was ook too obvious......

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #425 Gepost op: 10-02-2015, 16:19:38 »



Milouska was ook too obvious......

Milouska was te dom, bedoel je  ::rofl::

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #426 Gepost op: 10-02-2015, 17:42:13 »
Mooie theorie over die x en het molgeld! Chris is mijn mol en deze theorie past daar weer prima bij.  Ik keek nog eens naar aflevering 4 en dan speciaal  de opdracht met het foto´s raden omdat ik vond dat Chris daar een beetje gek deed met zijn hand opsteken. Daarover heb ik al een theorietje geplaatst.

Nu zag ik dat hij eigenlijk voordat Art de uitslag geeft hij nadat hij zijn hand opsteekt om voor 50/70 foto´s te stemmen hij daarna al een wat jammer mislukt gebaar doet. Zo van we hebben het verkeerd. Ik heb het idee dat hij omdat hij natuurlijk weet dat het 50/70 foto´s moet zijn iets te vroeg dit gebaar maakt. Kijk het nog maar eens na dan  valt dit zeker op. Hij reageert eigenlijk al op de uitslag die nog niet gegeven is. Het ziet er ook een beetje gek uit.

Waarschijnlijk zie je dit iets sneller als je Chris al verdenkt...maar het deed mij een beetje denken aan een ver verleden toen mol Elise voor een opdracht iets te snel haar arm opstak (om in een goeie molpositie te komen) wat overigens bijna niemand opviel toen. Een mol moet altijd zijn voorkennis verborgen zien te houden maar dat kan soms misgaan ::rits::.


Offline Perijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Molloot sinds 19-11-99
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #427 Gepost op: 10-02-2015, 19:53:18 »
Mooie theorie over die x en het molgeld! Chris is mijn mol en deze theorie past daar weer prima bij.  Ik keek nog eens naar aflevering 4 en dan speciaal  de opdracht met het foto´s raden omdat ik vond dat Chris daar een beetje gek deed met zijn hand opsteken. Daarover heb ik al een theorietje geplaatst.

Nu zag ik dat hij eigenlijk voordat Art de uitslag geeft hij nadat hij zijn hand opsteekt om voor 50/70 foto´s te stemmen hij daarna al een wat jammer mislukt gebaar doet. Zo van we hebben het verkeerd. Ik heb het idee dat hij omdat hij natuurlijk weet dat het 50/70 foto´s moet zijn iets te vroeg dit gebaar maakt. Kijk het nog maar eens na dan  valt dit zeker op. Hij reageert eigenlijk al op de uitslag die nog niet gegeven is. Het ziet er ook een beetje gek uit.

Waarschijnlijk zie je dit iets sneller als je Chris al verdenkt...maar het deed mij een beetje denken aan een ver verleden toen mol Elise voor een opdracht iets te snel haar arm opstak (om in een goeie molpositie te komen) wat overigens bijna niemand opviel toen. Een mol moet altijd zijn voorkennis verborgen zien te houden maar dat kan soms misgaan ::rits::.



Het enige wat ik erin ziet is dat hij teleurgesteld reageert omdat men niet voor 50/75 gaan, en niet perse van jammer nou, mislukt!
Nos Iungat Ambulare // WIDM-Pool :: 2015 | #297 :: 2016 | #105

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #428 Gepost op: 10-02-2015, 20:53:46 »
Milouska was ook too obvious......
En George ook..

Milouska was te dom, bedoel je  ::rofl::
??? Volgens mij waren de kandidaten te dom. Te dom om Milouska te doorzien.
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #429 Gepost op: 10-02-2015, 21:12:17 »
 Zou kunnen Perijn. Maar waarom zou hij bij voorbaat al teleurgesteld reageren op de keuze van de anderen als Art nog niet eens verteld heeft wat de juiste keuze is. Ik blijf het verdacht vinden. Het ziet er ook geacteerd uit. Maar goed er leiden nog meer veel wegen naar Chris wat mij betreft.. ;).

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #430 Gepost op: 11-02-2015, 12:07:39 »
Maar goed er leiden nog meer veel wegen naar Chris wat mij betreft.. ;).
Maar een verkeerde afslag kan je fataal worden...  ;)
'Ook een fijne dag verder...’

Offline Perijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Molloot sinds 19-11-99
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #431 Gepost op: 11-02-2015, 12:43:01 »


De stembiljetten en stembus :D

Toen ik dit zag in het topic voor veilingitems dacht ik dat dit nogwel eens zo'n hint zou kunnen zijn voor Chris...
Nos Iungat Ambulare // WIDM-Pool :: 2015 | #297 :: 2016 | #105

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #432 Gepost op: 11-02-2015, 12:55:34 »
Maar een verkeerde afslag kan je fataal worden...  ;)
::rofl:: ::rofl::

Ik hoop dat ik op de goede weg zit...

P.s. Goed gevonden Perijn zou zo maar een hint kunnen zijn ja ::vergroot::.
Ik weet niet prcies waar die foto vandaan komt want dat zou dan betekenen dat diegene die dit zo mooi neerlegde al wist wie de mol was...Is dit een beeld uit de volgende aflevering? Misschien komen dan Rik en Marlijn in de finale omdat die zo mooi aan de rechterkant samen liggen. Dit met het idee in mijn achterhoofd dat Martine er morgen uitvliegt?  ???
« Laatst bewerkt op: 11-02-2015, 13:04:33 door Lonneke14 »

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #433 Gepost op: 11-02-2015, 13:27:37 »
Toen ik dit zag in het topic voor veilingitems dacht ik dat dit nogwel eens zo'n hint zou kunnen zijn voor Chris...

Dit zei ik ook al in het widm in de media topic! Vond het ook opvallend.

Misschien komen dan Rik en Marlijn in de finale omdat die zo mooi aan de rechterkant samen liggen. Dit met het idee in mijn achterhoofd dat Martine er morgen uitvliegt?  ???

Haha, dit wisten ze op het moment dat ze die kaartjes neerlegden natuurlijk nog niet :)
« Laatst bewerkt op: 11-02-2015, 13:29:26 door hoelahoep »

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #434 Gepost op: 11-02-2015, 14:16:19 »
Dit zei ik ook al in het widm in de media topic! Vond het ook opvallend.

Haha, dit wisten ze op het moment dat ze die kaartjes neerlegden natuurlijk nog niet :)

 O nee natuurlijk niet :-\\ Ik hoop daar ook niet op eigenlijk, liever Rik, Margriet en Chris.

Offline SoSuDeMo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #435 Gepost op: 11-02-2015, 15:04:48 »
Op Chris zijn jas staat 'northface' en wie zijn gezicht ligt bij de stembiljetten op het noorden.. Chris zijn stembiljetten.
Junior2: 16e. Widm2015: 129e.

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #436 Gepost op: 11-02-2015, 15:07:00 »
@SoSuDeMo of hij ligt op het zuiden, of gewoon in het midden...northface is een redelijk bekend merk.

of bedoelde je wat anders?

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #437 Gepost op: 11-02-2015, 23:24:10 »
Toen ik dit zag in het topic voor veilingitems dacht ik dat dit nogwel eens zo'n hint zou kunnen zijn voor Chris...
Goed gezien!  ::vergroot::

Alle kandidaten op de uiterste hoeken; behalve Chris; hij schurkt tegen de Mol-box. Hmmmm...


*hij had op zijn minst in het midden onder aan de tafel kunnen gaan liggen met zijn stapeltje..., had 'ie alsnóg een uitzonderingspositie gehad! ;)*

 
Omnia vincit amor

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #438 Gepost op: 12-02-2015, 00:19:26 »
Op Chris zijn jas staat 'northface' en wie zijn gezicht ligt bij de stembiljetten op het noorden.. Chris zijn stembiljetten.



Noord speelt de finale, zuid valt af?

« Laatst bewerkt op: 12-02-2015, 00:22:07 door Zeeuwse61 »

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #439 Gepost op: 12-02-2015, 00:50:37 »
Dit, Chris is ook mijn wensmol ala een Yvonnetje. Lekker brutaal, obvious-mol zijn en er nog openlijk plezier in hebben ook. Dus van mij mag ie het echt zijn, maar juist daarom verwacht ik niet dat ie het is want ja dat is te gemakkelijk.  ::) En toch heeft ie zich in prima molposities weten te nestelen.

Aflevering 1: voor vrijstellingen gaan ipv geld, vrij rondlopen zodat ie lijnen over het hoofd kon zien en camera's of kabels verkeerd verbinden/beeld op zwart laten gaan
Aflevering 2: schilderijen allemaal een plek verder hangen dan ze horen te hangen, Carolina willen checken op het laatst en zodoende wellicht langer dan 10 seconde blijven hangen?=goed voor 2 keer kijken?
Aflevering 3: afgaan met twee enveloppes (eigen enveloppe laten liggen=iig geen verdubbeling), Bentota wel zien maar in de '3-op-reis' modus springen en zo heerlijk de enveloppe over het hoofd zien
Aflevering 4: de bijnamen opmerken zodat de chaos nog groter wordt + totaal niet je best doen op het eiland + voor het juiste antwoord stemmen, terwijl je weet dat je toch wel overruled wordt als je het meest verdacht wordt
Aflevering 5: rondlopen met het idee 'hier klopt iets niet' > 'ik wist het, ik wist het' voorkennis dingetje? Bij de vragen gaan voor jokers wegspelen = geen geld in de pot. Bootjes naar verkeerde plekken sturen door te treuzelen zodat tijd verloren gaat en niet alle pakjes bij Geldrop aan kunnen komen.
Aflevering 6: als snelste eindigen zodat Chris allerlei dingen kan zien in 'E1974' behalve een geldbedrag = geen geld in de pot. Onschuldig zijn door samen met Carolina zich niet te houden aan het molbriefje.

Hij heeft bij de schaaltjes wel 250 euro gepakt, geld pakken deed Susan ook in haar seizoen, maar dat maakte haar niet minder de mol. Idem bij Chris, Chris heeft door de Bentota-3opreis-molactie en de Edo1974-molactie vwb geld uit de pot goed toegeslagen en hoe. Idem voor Rik overigens door moeiteloos aan te haken bij een suggestie van kandidaat Chris. (dat gaf Kim/Susan e.d. aan in de preview, als mol wil je maar wat graag aansluiten bij een foute suggestie) En door die keuze voor E1974 ipv 1750,- veroorzaakte Rik (ging voor 7 en 4) verwarring bij Chris en Carolina, omdat 1974 eerder leest als een jaartal dan een geldbedrag, of er nu wel of geen E staat. Rik kon makkelijk meegaan met de foute suggestie van kandidaat Margriet er maar een E bij te plaatsen ipv ,-.

Tis dat spreiden nu met aflevering 7 in zicht sowieso dodelijk is voor een kandidaat, maar als kijker wil ik nu ook wel een keertje een tunnel kiezen. :P Hoort bij het spel, des te leuker als je de juiste tunnelvisie hebt  ::vergroot:: Tot nog toe heb ik geen van beide nog kunnen wegstrepen, hopelijk dient dat moment zich nog aan in aflevering 7 of verder. Dat ik zonder twijfel voor Chris kan kiezen ipv Rik.


Ik kan je verdenking op Rik verkleinen, lees het dagboek van de Mol goed, en vraag je dan af of Rik het geschreven kan hebben. Succes!