Auteur Topic: [KANDIDAAT] Chris Zegers  (gelezen 304420 keer)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #440 Gepost op: 12-02-2015, 08:20:00 »

Ik kan je verdenking op Rik verkleinen, lees het dagboek van de Mol goed, en vraag je dan af of Rik het geschreven kan hebben. Succes!

Het dagboek van de mol wordt geschreven door de productie en daarmee kunnen ze het kandidaatneutraal opschrijven of juist niet. Het is wel leuk om te lezen, maar ik vind de dagboeken geen graadmeter om op af te gaan.  :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #441 Gepost op: 12-02-2015, 09:35:12 »
Benen gekruist (over elkaar) is volgens Susan onmols ;D
« Laatst bewerkt op: 12-02-2015, 09:51:03 door hoelahoep »

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #442 Gepost op: 12-02-2015, 09:52:14 »
Heb m'n post even ge-edit want Susan bedoelde benen over elkaar is onmols. Maar ik denk dat dat vooral voor vrouwen geldt.

Chris maakt wel mooie Xjes zo, ja.

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #443 Gepost op: 12-02-2015, 09:59:33 »
Ja Chris is wel heel relaxed steeds.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #444 Gepost op: 12-02-2015, 10:15:40 »
In het grieks is de letter C een X.

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #445 Gepost op: 12-02-2015, 14:50:27 »
Het dagboek van de mol wordt geschreven door de productie en daarmee kunnen ze het kandidaatneutraal opschrijven of juist niet. Het is wel leuk om te lezen, maar ik vind de dagboeken geen graadmeter om op af te gaan.  :)


Jammer!

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #446 Gepost op: 12-02-2015, 21:33:29 »
Het lijkt me toch duidelijk dat Chris de mol is! Hij deed zijn uiterste best om de molverkiezing te winnen. De mol wil toch heel graag dat er 2000 uit de pot zal gaan. Leuke opdracht trouwens.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #447 Gepost op: 12-02-2015, 21:52:08 »
Deze man verdient een eigen show.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #448 Gepost op: 12-02-2015, 22:00:00 »
Het lijkt me toch duidelijk dat Chris de mol is! Hij deed zijn uiterste best om de molverkiezing te winnen. De mol wil toch heel graag dat er 2000 uit de pot zal gaan. Leuke opdracht trouwens.

Ja maar als kandidaat wil je dat natuurlijk ook. Dan wil je ook als Mol verkozen worden want dan krijg je €2000,- voor de pot.

Offline Milady

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #449 Gepost op: 12-02-2015, 22:19:15 »
Vorig jaar een gastcollege gehad van Chris, toen een uur lang helemaal dubbel gelegen om hem en nu nog wekelijks een uurtje een paar keer lachen om hem. Wat een geweldige man!  ::respect:: Vooral deze aflevering was ie weer hilarisch met zijn campaigne.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #450 Gepost op: 12-02-2015, 22:20:04 »
Deze man verdient een eigen show.

Die heeft ie al  ;)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #451 Gepost op: 12-02-2015, 22:21:41 »
N.a.v. Moltalk ben ik als een blad als een boom omgezwaaid. Kijk eens beter naar de speech van Chris bij de verkiezingenopdracht. Yes I am the mole and yes I walked by an envelope with money at Bentota and yes I left my luggage in compartment 4 containing the money... Kon ie nu voor het eerst ongegeneerd onthullen wat ie als mol o.a. gedaan heeft want niemand zou hem toch geloven  ::vergroot::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #452 Gepost op: 12-02-2015, 22:23:21 »
Ja maar als kandidaat wil je dat natuurlijk ook. Dan wil je ook als Mol verkozen worden want dan krijg je €2000,- voor de pot.

Ja maar hoe hij het deed dat was toch wel met zoveel inzet dat het niet mis kon gaan. Ook met dat Sri Lankaans praten erbij en hij huppelde door de straten. Het was echt heel opvallend alsof hij er van tevoren over nagedacht had.Toen de mensen in de rij stonden om te stemmen ging hij daar ook nog eens mee praten. Kortom hij liet niets aan het toeval over. En volgens mij heeft hij in zijn speech twee mollenstreken onthuld (over de envelop op Bentota en de vierde koffer in de trein).........Helaas zullen we dat pas in afl. 10 gaan zien als hij de mol is. Ik zie nog geen reden om op iemand anders over te stappen.
« Laatst bewerkt op: 12-02-2015, 22:26:10 door Lonneke14 »

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #453 Gepost op: 12-02-2015, 22:27:15 »
Ik zou het super vinden als hij inderdaad de mol is. Die man heeft echt humor ook.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #454 Gepost op: 12-02-2015, 22:28:35 »
Ook al duw ik hem nog steeds weg als mogelijke Mol, ik hoop dat ie tot het einde mee doet. By far de leukste kandidaat dit seizoen wat mij betreft.  ;D

Offline MoleLove

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #455 Gepost op: 12-02-2015, 22:33:30 »
Ook al duw ik hem nog steeds weg als mogelijke Mol, ik hoop dat ie tot het einde mee doet. By far de leukste kandidaat dit seizoen wat mij betreft.  ;D

Chris mag er zeker niet uit Hij is de smaakmaker van dit seizoen Als hij de mol niet is, dan is hij zeker de winnaar  ::bravo::

Offline McMholly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #456 Gepost op: 12-02-2015, 22:37:29 »
Opvallend:
- Hij ging aan de conducteur vragen hoeveel Roepie het treinritje koste. Hier zagen we geen antwoord op als kijkers en dus kon hij zomaar onzin roepen.
- Hij ging in die trein de wc in, waar wij ook niks van zagen. Eéntje zat op slot volgens Marlijn (?), dat was waarschijnlijk die? Maar waarom deed Chris hem op slot?
- Toen hij het kaartje in de trein voorlas, las niemand mee. Of daar zorgde hij voor. Zou hij misschien expres de twee getallen omgedraaid hebben, zodat wanneer ze de vraag WEL goed hadden, de kandidaten alsnog in de verkeerde coupé kwamen?
- Chris kan ineens een paar woorden Singalees, terwijl hij maar één zinnentje heeft geleerd als we zijn biecht moeten geloven
- Chris ging weer alleen op een kamer. 'Spoorloos' voor de rest?
- Chris ging niet in op Riks aanbod en geloofde het toneelstukje van M&M niet. Misschien omdat hij de Mol is en hij dit gewoon indirect aangeeft (omdat hij de aanvallende Mol is?).
- Waarom zien we juist van Chris niet of hij wel of niet de Mol is? Zou het bij andere kandidaten wel bekend gemaakt worden?

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #457 Gepost op: 12-02-2015, 22:44:58 »
- Waarom zien we juist van Chris niet of hij wel of niet de Mol is? Zou het bij andere kandidaten wel bekend gemaakt worden?
...meen je dit nou?
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #458 Gepost op: 12-02-2015, 22:46:04 »
Ik lag echt dubbel, bij het zien van de reactie van Chris, op het toneelstukje van Martine en Margriet!
En die speech dan, geweldig!
 
Waarom zegt hij nou dat hij de enveloppe voorbij is gelopen,
 en het geld van de kofferopdracht heeft verstopt?
Dan is het voor de kandidaten wel erg makkelijk .

Volgens mij was het een gevalletje verspreking,
 en dan maar hopen dat niet iedereen dit is opgevallen.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #459 Gepost op: 12-02-2015, 22:49:11 »
Ik lag echt dubbel, bij het zien van de reactie van Chris, op het toneelstukje van Martine en Margriet!
En die speech dan, geweldig!
 
Waarom zegt hij nou dat hij de enveloppe voorbij is gelopen,
 en het geld van de kofferopdracht heeft verstopt?
Dan is het voor de kandidaten wel erg makkelijk .

Volgens mij was het een gevalletje verspreking,
 en dan maar hopen dat niet iedereen dit is opgevallen.


Dat hij zijn grootste molactie net prijs geeft, vind ik heel onmols. De echte Mol heeft zijn speech de avond ervoor nog zitten op zeggen bij het tanden poetsen denk ik. ;D