Auteur Topic: [KANDIDAAT] Chris Zegers  (gelezen 304411 keer)

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #600 Gepost op: 20-02-2015, 21:49:09 »
Even een overzichtje gemaakt van de chris molacties uit aflevering 8.. aanvullingen zijn welkom!  ::vergroot::
Aflevering 8 th€€ plukken
Chris op centrum geld tellen (idee van marlijn) titel was onderaan.. plek van Chris, precies op 15.15 chris in beeld.. hint? opdracht mislukt

Chris heeft nu kamer met margriet
Chris is nu penningmeester  ( je ziet marlijn met hem smoezen en hem daarna voordragen)

Opdracht 2 stad
Chris ging weer eens alleen op pad
Stift in zijn groep was zoek
Regenboog logo op de kaart staat bij de mol logo
Lotus bloem op reclamebord
Chris staat recht voor het gebouw dat ze zoeken, leest het bord en loopt door.. Verdacht!
Na opdracht roddelt hij met margriet over verdwenen stift en probeert marlijn verdacht te maken.. doet hij dit omdat hij de mol is en haar op een dwaalspoor wil zetten? In eerdere biechten zei hij al eens dat hij graag wil dat mensen marlijn verdenk en omdat ze de mol niet is

Opdracht 3 foto's maken
Chris ging als laatste, had een raar wit papier op een gegeven moment, 3 enveloppen ingeleverd, opbrengst € 250,-, niet geflitst.

Chris zit op marlijn/margriet




Offline Pippi

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #601 Gepost op: 20-02-2015, 21:53:10 »
Mollige, de stift was door Martine achterover gedrukt, dus die kun je weghalen uit de lijst.

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #602 Gepost op: 20-02-2015, 22:01:10 »
Mollige, de stift was door Martine achterover gedrukt, dus die kun je weghalen uit de lijst.

Echt?? Die heb ik ff gemist!  ::oink::
Thanks!

Offline Pippi

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #603 Gepost op: 20-02-2015, 22:02:58 »
Ja, dat vertelde ze zelf bij Boulevard, met beeld erbij.

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #604 Gepost op: 20-02-2015, 22:06:31 »
Ja, dat vertelde ze zelf bij Boulevard, met beeld erbij.

Hahhaha grappige actie! Dus dat was geen streek van de mol verder.. we blijven speuren  ::rofl::

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #605 Gepost op: 20-02-2015, 22:24:14 »
2 ijzersterke hints van het Avro forum:

1. De timer.

In aflevering 2 was Chris al eens te zien met nog precies 15:00 te gaan in de opdracht. Bij het geld tellen overduidelijk weer. Timerhint?

2. Het bord met de logo's.

Het eerste logo staat dwars door het Mollogo. Lijkt wel een regenbooglogo. Zweetbandje Chris is mollogo 2015?


Bedankt voor de foto's, die van afl.2 staan die op deze topic?  :)
« Laatst bewerkt op: 20-02-2015, 22:52:16 door Zeeuwse61 »

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #606 Gepost op: 20-02-2015, 22:25:23 »
Onderaan staat een M of een 3 

::vergroot::

Wauw!  ::vergroot:: lijkt op een 3 en "toevallig" staat chris daar...

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #607 Gepost op: 20-02-2015, 22:47:23 »
Wellicht heeft iemand het al genoemd, ik loop wat achter met lezen.




Gevonden!! De foto van de teller op 15 in aflevering 2.

Dit interview is superleuk! :  https://www.youtube.com/watch?v=upp_szPb9BQ

« Laatst bewerkt op: 20-02-2015, 23:58:40 door Zeeuwse61 »

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #608 Gepost op: 21-02-2015, 09:29:03 »
Heftig, die coupe soleil... ::rofl::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #609 Gepost op: 21-02-2015, 12:26:07 »
Onderaan staat een M of een 3 

::vergroot::

Of een hoop random schimmel op een rots. ;D

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #610 Gepost op: 21-02-2015, 13:47:52 »
Dan wel random in de vorm van een 3 of M. :P

Mooie avatar!  ::ok:: ;)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #611 Gepost op: 21-02-2015, 16:43:35 »
Ben even uitspraken en biechts van Chris aan het verzamelen. Ben nu tot aflevering 4 gekomen.
Dus uit de Oude Doos:

Hier twee biechts waarin hij uitlegt waarom hij op een bepaalde positie wil. De eerste uitspraak gaat over de mensen herkennen op het perron. De tweede over de Bentotaopdracht met het watervliegtuig.

1)" Ik had bedacht om naar het achterste perron te gaan, omdat ik dacht waarschijnlijk valt daar het meest te halen want dat ligt natuurlijk het verst weg, het minst voor de hand liggend dus dan moet je beter zoeken" .

2)"Ik gaf aan dat ik wel bij de twee overigen wilde horen als er twee overblijven is dat vaak op één plek en dan moet er misschien een raadsel ontrafeld worden en dat leek mij wel heel erg leuk om te doen".

Ik vind het eigenlijk geen sterke argumenten als je het goed leest ::). Dat van het verre perron tja dat zou nog kunnen dat je denkt daar ligt misschien meer maar die andere redenering vind ik echt wel vergezocht. Maar als je dat zo overtuigend in de groep gooit klinkt dat misschien wel aannemelijk.

Chris was de enige die hier het voortouw nam en zijn voorkeur uitsprak  (waarom bijvoorbeeld Margriet of Rik niet als ze eventueel de mol zijn?). Vervolgens werd Viktor aangewezen om de taken verder te verdelen. Dit is toch een opdracht waarbij de mol zal proberen in het watervliegtuig terecht te komen. Je hebt maar één medekandidaat die je in de gaten kan houden. En hoe vaker je die opdracht bekijkt hoe meer je ziet dat Chris Rik  briljant (want subtiel) om de tuin leidt ::ok::.

Van de perronopdracht denk ik nog steeds dat Chris de envelop met de vrijstellingen wilde vinden, je ziet ook dat ze afspreken een bepaald deel van dat perron af te gaan en Ajouad  gaat meteen naar rechts waar Chris had aangegeven dat hij ook dat deel zou doen.Ik denk dat dit gewoon niet de bedoeling was. Had wel leuk geweest de mol in afl. 1 met twee vrijstellingen.

Verder vind ik dat Chris enkele biechten doet die heel goed bij de mol :) kunnen passen bijvoorbeeld in aflevering 1 over de test:

Vanaf het moment dat je daarnaar toeloopt en weet dat je wellicht aan de beurt bent eh is enerzijds verschrikkelijk en anderzijds is dat het moment waarvoor je het allemaal doet daar komt alle spanning samen je loopt min of meer naar de galg en je weet dat het daarop aankomt. En eh ik geniet er stiekem juist heel erg van. Dat zijn de momenten waarop je het meest voelt. Dat zijn de pure momenten.

Het kan een gewone kandidatenuitspraak zijn , mits je niet in de Christunnel zit ;).

Mocht er nog een waterski-opdracht komen dan wordt Chris voor mij de George van dit seizoen!
Als ie het niet is hoop ik dat er nazorg is ergens.. ::rits::

« Laatst bewerkt op: 21-02-2015, 16:47:35 door Lonneke14 »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #612 Gepost op: 21-02-2015, 16:53:06 »
Chris was de enige die hier het voortouw nam en zijn voorkeur uitsprak  (waarom bijvoorbeeld Margriet of Rik niet als ze eventueel de mol zijn?). Vervolgens werd Viktor aangewezen om de taken verder te verdelen. Dit is toch een opdracht waarbij de mol zal proberen in het watervliegtuig terecht te komen. Je hebt maar één medekandidaat die je in de gaten kan houden. En hoe vaker je die opdracht bekijkt hoe meer je ziet dat Chris Rik  briljant (want subtiel) om de tuin leidt ::ok::.

Je haalt zelf George aan en ik betwijfel of hij in het watervliegtuig had willen zitten. George: "Ik was gefrustreerd dat ik los was van het grote gedeelte van de groep. (..) Als je Mol bent moet je deel uitmaken van de groep, anders kun je niet saboteren." Ik kan me dus ook heel goed voorstellen dat de Mol (zeker als ie al flink verdacht wordt zoals bij Margriet het geval was) bij deze opdracht op de grond wil blijven. Een beetje aanmodderen bij het leggen van het woord is dan makkelijker. Verf kopen waar je niks aan hebt, doek dat hopelijk niet goed zichtbaar is...

Als het woord er prachtig ligt en je vliegt er laag overheen kan je het moeilijk niet spotten. Het over het hoofd zien van de enveloppe (lijkt mij per ongeluk zijn gegaan) zou dan nog een vette molactie kunnen zijn, maar wel eentje waarbij je de aandacht ontzettend op je vestigt. (Maar als Chris het wel is ben ik het met je eens dat ie dit briljant deed. ::ok::)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #613 Gepost op: 21-02-2015, 16:54:14 »

Het kan een gewone kandidatenuitspraak zijn , mits je niet in de Christunnel zit ;).


Ik zit niet in een Christunnel maar ook ik vind dit verdacht. Ik blijf nog even bij Margriet maar Chris blijft super verdacht. En stiekem hoop ik dat ie het is... Wat je boven omschrijft viel mij ook al op nl en blijf twijfelen door dat soort dingen. En dat logo met dat molteken er doorheen wat lijkt op dat bandje van m... Al zijn streken...

Als Chris de mol is staat hij op nr 1 van leukste mol ever  ::bravo::

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #614 Gepost op: 21-02-2015, 17:39:16 »
Je haalt zelf George aan en ik betwijfel of hij in het watervliegtuig had willen zitten. George: "Ik was gefrustreerd dat ik los was van het grote gedeelte van de groep. (..) Als je Mol bent moet je deel uitmaken van de groep, anders kun je niet saboteren." Ik kan me dus ook heel goed voorstellen dat de Mol (zeker als ie al flink verdacht wordt zoals bij Margriet het geval was) bij deze opdracht op de grond wil blijven. Een beetje aanmodderen bij het leggen van het woord is dan makkelijker. Verf kopen waar je niks aan hebt, doek dat hopelijk niet goed zichtbaar is...

Als het woord er prachtig ligt en je vliegt er laag overheen kan je het moeilijk niet spotten. Het over het hoofd zien van de enveloppe (lijkt mij per ongeluk zijn gegaan) zou dan nog een vette molactie kunnen zijn, maar wel eentje waarbij je de aandacht ontzettend op je vestigt. (Maar als Chris het wel is ben ik het met je eens dat ie dit briljant deed. ::ok::)

Heinz, ik bedoel ook dat vrolijke, jongensachtige wat George had en hij kon ook alles zo goed brengen (nog knapper omdat hij geen acteur is). Charmant. Iemand die je als vriend wil hebben.

Soms is de molpositie beter als je in een groepje van twee zit. Maar natuurlijk kun je best mollen als je in de andere groep zat.

In dit geval is het de combinatie van Chris die duidelijk voorkeur aangeeft om bij de overige twee te zitten en dan tegelijk als een fanatieke kandidaat overkomt (Hij leest vliegensvlug Bentota, stuurt direct de piloot naar Bentota) en dan de opdracht laat mislukken om vervolgens lachend en genietend in het bootje naar de Mangrove te zitten.

We zullen het zien in aflevering 10 en misschien komen er nog duidelijke hints in aflevering 9 ::bravo::. I love WIDM....
« Laatst bewerkt op: 21-02-2015, 17:41:59 door Lonneke14 »

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #615 Gepost op: 22-02-2015, 00:13:37 »
Dan wel random in de vorm van een 3 of M. :P

Sorry, Dit is een beetje ver gezocht, denk ik. Ik kan er echt geen 3 of M van maken.
De tijd zal het leren!

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #616 Gepost op: 22-02-2015, 01:06:41 »
Zit net op de Margriet topic te lezen, dat Chris ook in de lijnen opdracht ook weer even zoek was.
 Chris houd wel van verstoppertje spelen, een echte Mol eigenschap!

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #617 Gepost op: 22-02-2015, 12:42:00 »

Zodoende is er inmiddels een aardig lijstje te maken van sterke en makkelijk uit te leggen hints naar Chris:

Simpel en makkelijk:

- C15
- Rode draad met de timers
- Het logobord uit aflevering 8
- De 2 expres omgedraaide tweets bij de verkiezingen.
- De diverse schepen en scheepslui in de sfeershots (Kameleon, scheepsjongens Bontekoe)

Eventueel:

- Roept 2 keer in het vliegtuig: Wat is dit moeilijk (WIDM)
- De 3-en
- Het gekleurde molgeld met alle mollen en alle landen.
- Een aantal keer 7-2 (strandvakken, bom op 7 vrijstelling op 2)
- Het 38,15 geldbriefje (CH,15)



Wat een mooi rijtje zo! Ga bijna nog twijfelen ;)
Ik heb nog nooit zo erg als dit jaar gehoopt dat mijn tunnel instort, want wat zou Chris een geweldige mol zijn! Dit soort hints zijn er wel duidelijk minder voor Margriet, dus wie weet :)

Offline Muldvarpen

  • Forumlid
  • Trust nobody - niet alleen in dit spel
Chris in trailer voor aflevering 9
« Reactie #618 Gepost op: 22-02-2015, 12:55:00 »
Wat zegt Chris hier nou ?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
https://www.youtube.com/watch?v=oQOXdutqHWM
0.44"
Ongeldige youtube code, plaats alleen de YouTube-videocode bv: IxgJlCqSKfo
« Laatst bewerkt op: 22-02-2015, 13:00:51 door Muldvarpen »

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Chris in trailer voor aflevering 9
« Reactie #619 Gepost op: 22-02-2015, 13:05:42 »
"Vanaf het moment dat we met z'n vijven waren, eehm... ben ik me bewust dat ik eeh... dat ik dicht bij de pot ben, en eeh... en overtuigd dat ik'm kan eeh... kan winnen."

Overigens op 00:28, niet 00:44.

Had trouwens ook best gewoon in het Chris topic gekund.
The British are not impressed.