Auteur Topic: [KANDIDAAT] Chris Zegers  (gelezen 304411 keer)

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #640 Gepost op: 23-02-2015, 11:28:52 »
Wat wel zo is, hij heeft nog geen post van de mol gehad.

Offline joymol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #641 Gepost op: 23-02-2015, 11:35:28 »
Wat wel zo is, hij heeft nog geen post van de mol gehad.

Samen met Carolina toch? Ze moesten aan 2 genummerde touwen trekken, wat ze niet hebben gedaan.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #642 Gepost op: 23-02-2015, 11:36:00 »
Wat wel zo is, hij heeft nog geen post van de mol gehad.

Toch wel. De aflevering dat Carolina eruit ging...
klaar voor de strijd

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #643 Gepost op: 23-02-2015, 11:45:03 »
Wat wel zo is, hij heeft nog geen post van de mol gehad.
Chris heeft wel post van de mol gehad. Alle overgebleven kandidaten trouwens.

Margriet voor penningmeester
Marlijn voor jokers
Rik voor jokers
en Chris voor jokers


Offline joymol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #644 Gepost op: 23-02-2015, 12:22:32 »
Alleen van Chris hebben we het briefje nooit kunnen lezen.
Hoe bedoel je dit? De tekst van dit briefje is ook gewoon duidelijk leesbaar in beeld geweest.

Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #645 Gepost op: 23-02-2015, 12:48:12 »
Ben nieuw hier maar vond onderstaande interessant genoeg:
Gezien op het wie is de mol forum van Avro Tros.
In de Chinese horoscoop is Chris geboren inhet jaar van het varken. 1851 het bedrag van de Th€€ plantage is ook het jaar van het varken.
http://www.wisdomportal.com/Dates/ChineseLunarYears.html

Of had iemand dit al genoemd. ???

Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #646 Gepost op: 23-02-2015, 12:59:35 »
Een oud mol voor de 15de mol?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #647 Gepost op: 23-02-2015, 13:02:31 »
Een oud mol voor de 15de mol?

Dat kan je dan ook in het topic van Marlijn plaatsen.

Offline joymol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #648 Gepost op: 23-02-2015, 13:24:36 »
Volgens mij hebben we als kijker alleen meegelezen met het briefje van Caolina. Die van Chris kwam nooit leesbaar in beeld. Ongetwijfeld precies hetzelfde briefje als van Carolina maar we konden het niet lezen. En anders vergis ik mij heel sterk. Kan ook. ::schaam::

Oh sorry, je bedoelt dat er twee briefjes waren en dat we er maar 1 hebben gelezen. Dat detail was ik al weer vergeten . Nu moet ik me schamen haha.



Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #649 Gepost op: 23-02-2015, 13:29:40 »
Heb ook even zitten puzzelen, je kunt er wel exact 'Van de Mol' uithalen, alleen blijven dan 3 A's over (op zich toevallig, aangezien het getal 3 vaak terugkeerde/in beeld kwam) heb even gekeken of 3 A's misschien ergens specifiek voor staan, nou in de encyclopedie staat dat 'AAA' o.a voor 'Laagste kredietrisico' staat of o.a voor 'Authentificatie, autorisatie en verslag brengen' niet bepaald dingen die aan WIDM te relateren zijn dus denk niet dat er iets inzit.

Bedenk me wel ineens dat de A de eerste letter van het alfabet is, 3x A kan dan misschien staan voor = 3x de eerste? Dat zou dan in totaliteit betekenen, dat dan (indirect) op het t-shirt staat: de eerste 3 van de Mol?  Dat zou wel bizar zijn overigens, aangezien Rik z'n Lucky 3 t-shirt.

Dat je er precies 'Van de Mol' kunt uithalen is interessant maar het ding is natuurlijk wel een beetje: met meer dan 10 letters kun je altijd overal wel iets uithalen, het kan dus evengoed zomaar puur toeval zijn. Al blijft het puzzelen natuurlijk leuk haha.



Ja, dat kan ook! :)

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #650 Gepost op: 23-02-2015, 13:34:27 »
Volgens mij hebben we als kijker alleen meegelezen met het briefje van Caolina. Die van Chris kwam nooit leesbaar in beeld. Ongetwijfeld precies hetzelfde briefje als van Carolina maar we konden het niet lezen. En anders vergis ik mij heel sterk. Kan ook. ::schaam::




Precies! Ik ga het nog eens terug kijken, is toch raar dat we verder niets hebben gezien over dat 2de briefje op het bed van Chris.

Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #651 Gepost op: 23-02-2015, 13:51:05 »
Dat kan je dan ook in het topic van Marlijn plaatsen.
Bij Chris is het duidelijker in beeld gebracht?

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #652 Gepost op: 23-02-2015, 15:07:10 »
Samen met Carolina toch? Ze moesten aan 2 genummerde touwen trekken, wat ze niet hebben gedaan.
jongens en meisjes toch... Ik bedoel als penningmeester ;) Rik kreeg, zijn post als penningmeester, net als Margriet, Chris nog niet!
« Laatst bewerkt op: 23-02-2015, 15:09:24 door SomeOne_01 »

Offline Pippi

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #653 Gepost op: 23-02-2015, 16:28:15 »
Hoe bedoel je dit? De tekst van dit briefje is ook gewoon duidelijk leesbaar in beeld geweest.

Nee, alleen het briefje van Carolina is in beeld geweest. Chris had een eigen briefje, waarvan de tekst niet is getoond. Er zijn toen nog ideeën geopperd dat hij misschien andere nummers op zijn briefje heeft gehad of zelfs een hele andere tekst.

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #654 Gepost op: 24-02-2015, 14:02:01 »
Ik bedacht mij nog, dit is volgens mij ook de enige keer dat er 2 molbrieven lagen. Alle andere keren lag er steeds maar 1 brief. We hebben alle brieven duidelijk kunnen lezen behalve die extra brief van Chris.

Vreemd, vreemd, vreemd... ???

Zou Chris nog een penningmeesterbrief krijgen in aflevering 9? Ik verwacht het niet in ieder geval.

Chris heeft zijn brief ook geopend, maar wat stond daar in??

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #655 Gepost op: 24-02-2015, 14:04:20 »
Denk dat het Carolina wel opgevallen was als er een heel ander verhaal dan bij haar had gestaan. Ze zit er immers met haar neus bovenop

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #656 Gepost op: 24-02-2015, 14:16:15 »
In bovenstaande screenshot lijkt ze trouwens gewoon naar haar eigen briefje te kijken. Zou wel echt waanzinnig zijn als er iets compleet anders op die van Chris stond (wel een tekstje wat ongeveer evenlang is natuurlijk), maar ik denk ook verder dat het niets is hoor ;)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #657 Gepost op: 24-02-2015, 14:22:56 »
::ok::

Het blijft nog wel vreemd waarom er dit keer 2 brieven lagen ipv de gebruikelijke 1. Helemaal als ze nog identiek zijn ook.

Misschien omdat het 2 bedden betreft. Haha ik weet het ook niet hoor, ik roep maar wat. Maar het bed bij Martine en Margriet was 1 2persoons bed. (de anderen kan ik me niet herinnneren) Bij Chris en Carolina zijn er 2 bedden. Dus 2 briefjes? 

 ::rofl::

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #658 Gepost op: 24-02-2015, 14:46:02 »



Fijn dat je weer terug bent Lo, had gisteren ook even een kleine twijfeling naar Chris. Ik ben op zoek naar
DE HINT en dacht die bij Margriet gezien te hebben, tijdens de test.(zie topic Margriet), gelukkig loos alarm.
 Dan moet DE HINT het stembriefje van Chris, tegen het molkastje zijn.
Ik heb trouwens de Lotusbloem ook nog een paar keer voorbij zien komen!


De hint met het Mol logo, dus voor mij is Chris nu definitief DE MOL!
« Laatst bewerkt op: 25-02-2015, 13:45:48 door Zeeuwse61 »

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #659 Gepost op: 24-02-2015, 14:50:42 »
Huh! Dat is zo raar?