Auteur Topic: [KANDIDAAT] Chris Zegers  (gelezen 304386 keer)

Offline Hellevuur

  • Forumlid
  • Trust nobody!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #660 Gepost op: 24-02-2015, 15:10:26 »

De hint met het Mol Logo naar Chris is tijdens de stemming weg, dus voor mij is Chris nu definitief DE MOL! Dit is de hint waar ik al zo lang naar op zoek was!

Het zijn 2 verschillende tafeltjes.

Misschien staat de bus gedraaid op de 2de foto en staat het logo op de achterkant?

Wat mij wel opvalt is dat op beide tafels de stembriefjes in de zelfde volgorde liggen.

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #661 Gepost op: 24-02-2015, 15:26:41 »
Het zijn 2 verschillende tafeltjes.

Misschien staat de bus gedraaid op de 2de foto en staat het logo op de achterkant?

Wat mij wel opvalt is dat op beide tafels de stembriefjes in de zelfde volgorde liggen.



Ja, dat had ik ook gezien, dus de eerste opzet met logo is vooraf opgezet!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #662 Gepost op: 24-02-2015, 15:27:55 »
Tijdens het stemmen zie je gewoon het logo. Er lijken idd 2 tafels gebruikt te zijn


Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #663 Gepost op: 24-02-2015, 15:36:41 »
Aangezien er veel mensen kwamen stemmen hebben ze wellicht gebruik gemaakt van twee tafels zodat het wat sneller zou verlopen 😉

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #664 Gepost op: 24-02-2015, 15:37:57 »
Aangezien er veel mensen kwamen stemmen hebben ze wellicht gebruik gemaakt van twee tafels zodat het wat sneller zou verlopen 😉

Dat lijkt mij ook ja

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #665 Gepost op: 24-02-2015, 16:00:06 »
Tijdens het stemmen zie je gewoon het logo. Er lijken idd 2 tafels gebruikt te zijn







Idd, 2 tafeltjes, één met Mol logo aan de voorkant en 1 zonder...

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #666 Gepost op: 24-02-2015, 16:01:04 »




Idd, 2 tafeltjes, één met Mol logo aan de voorkant en 1 zonder...

die ander niet helemaal zonder. Check het rik topic  ;)

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #667 Gepost op: 24-02-2015, 16:20:08 »
die ander niet helemaal zonder. Check het rik topic  ;)
(geen logo is geen hint)


Ik zie bij de anderen ook het Mollogo aan de bovenkant het kasje, het zijn gewoon 2 kastjes
Neemt niet weg dat het stapeltje van Chris tegen het kastje met Mollogo aan de voorkant ligt!
Dit had niet nodig geweest toch? Het is toch de hint!!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #668 Gepost op: 24-02-2015, 16:21:47 »
(geen logo is geen hint)

Neemt niet weg dat het stapeltje van Chris tegen het kastje met Mollogo aan de voorkant ligt!
Dit had niet nodig geweest toch? Het is toch de hint!!

Je moet die gozer ergens leggen lijkt mij. Onder tafel is zo lullig  :P

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #669 Gepost op: 24-02-2015, 16:57:48 »
Wellicht voor het geval ze in 1 bed zouden belanden en het briefje vervolgens over het hoofd zouden zien.

::rofl::

Dat vind ik een hele goeie ja  ::rofl::

Offline MolMania

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #670 Gepost op: 24-02-2015, 22:52:28 »
Bij deze mijn eerste post hier, hoera! Die tunnelvisie waar ik sinds de laatste aflevering volledig in zit moest ik toch even kwijt namelijk! Ik zat mijn hoofd te breken over wat dat getal 1851 op de theeplantage nu zou kunnen betekenen. Vervolgens dacht ik, zou dit niet het tijdstip in de aflevering (dus 18:51)kunnen betekenen? Dus vervolgens alles terug gekeken en toen brak toch wel een beetje mijn kukelpapaklompje.

Zie hieronder de screenshots op 18:51:

Aflevering 1 
Op dit moment zegt Chris: “En iedereen keek natuurlijk naar mij, van maar jij... wist jij hiervan? Ja natuurlijk WIST ik hiervan!”, want... Chris is de Mol?

Aflevering 2
No smoking inside the auditorium... En vervolgens heeft Marlijn het ook over een hele oude bioscoop. Chris is natuurlijk dé acteur van het gezelschap (en heeft ook nog gerookt).

Aflevering 3
Alleen Art in beeld (dus geen andere deelnemer), maar wel met de enveloppe die zoals even vantevoren Victor letterlijk heeft gezegd, in “de Chris Zegers tuktuk” lag.

Aflevering 4
Niemand in beeld, lijkt echter wel een beetje boel op een molshoop?

Aflevering 5
Scherm gaat van zwart (donkere tunnel etc?) naar dit beeld. Geen deelnemers in beeld.

Aflevering 6
Overduidelijk wie hier in beeld is

Aflevering 7
Chris zegt: “iedereen begon aan tassen te trekken, ik WIST op dat moment, het kan hier niet liggen”.. duikt wc in, zwart beeld en is vervolgens 'spoorloos' in combinatie met het tshirt van Bellhops in charge? Waar hij ook nog in het overtuigen dat hij de mol is aan het dorp even aan refereerd (ja ik ben langs een enveloppe gelopen.. en ja ik heb een koffer laten liggen.. zijn precies de taken die een bellhop moet doen he? Naast natuurlijk klanten naar een (verkeerde) kamer/(coupé) leiden...)

Aflevering 8
En voor het eerst zijn alle kandidaten in beeld maar wie verschuilt zich hier?

Misschien ietwat ver gezocht maar het is dan wel veel toeval vind ik 8) Óf Chris is in beeld (en trekt de aandacht), óf hij is niet in beeld en je 'kan' er iets van maken over een mol in het algemeen. heerlijk zo'n tunnelvisie toch  ::ok::

En verder nog wat zaken die me opvielen en ik volgens mij hier nog niet meer heb gezien (correct me if i'm wrong... ben nog enigzins nieuw hoor  ::vergroot:: )

Het viel me nog op dat bij de laatste proef met de fototoestellen Chris heel de tijd probeert te bukken en weg te duiken zoals een mol betaamd (zou ook op de titel ‘onderaan’ kunnen duiden?). Behalve bij die camera die boven de deur hangt, die hij dus overduidelijk heeft gezien en waarvan je dus zou denk dat dit geen gevaar meer hoeft te zijn. Hier zegt hij echter (terwijl hij hier voor het eerst staat): 'Het moeilijkste punt vond ik toch de camera die boven de deuropening hing'. Een mol durft niet graag boven in het licht te komen toch?  :o

Vervolgens in aflevering 6, hier wordt nu vaak gedacht dat die letters waar ONSCHULDIG uit te maken valt verwijzen naar Margriet. Als je echter de aflevering terugkijkt zegt Chris toch zowat letterlijk dat hij onschuldig is, zegt namelijk meermaals dat hij een schoon geweten heeft terwijl de rest denkt dat  'hij aan de (joker)touwtjes heeft getrokken...' Wat in dit geval dus een keer niet het geval is en hij een keer wél onschuldig is? Maar heeft iemand wel nummer 15 gehoord trouwens?
 




Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #671 Gepost op: 24-02-2015, 22:58:31 »
Haha, wat leuk gevonden zeg! Ik wil heel graag geloven dat het een hint is, of misschien toeval, maar we weten het over 1,5 week ;)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #672 Gepost op: 24-02-2015, 23:01:23 »

Vervolgens in aflevering 6, hier wordt nu vaak gedacht dat die letters waar ONSCHULDIG uit te maken valt verwijzen naar Margriet. Als je echter de aflevering terugkijkt zegt Chris toch zowat letterlijk dat hij onschuldig is, zegt namelijk meermaals dat hij een schoon geweten heeft terwijl de rest denkt dat  'hij aan de (joker)touwtjes heeft getrokken...'


Hoi en Welkom!

Die onschuldig naar Chris kwam hier idd ergens voorbij. Probleem wat ik daar iig mee heb is dat de letters achteraf worden genoemd door Art en natuurlijk van tevoren zijn bedacht. Wat nou als Carolina gewoon met Chris voor die jokers waren gegaan? Hadden ze dan opeens andere getallen moeten noemen om een hint kloppend te maken? Want het was een beslissing van zowel Chris als Caro...

Edit: dan moet je dus een razendsnel rap productieteam hebben of een overtuigende Chris die van tevoren (ver van tevoren als de opdrachten en hints bedacht worden)al weet dat Caro en hij daar onschuldig zullen zijn
« Laatst bewerkt op: 24-02-2015, 23:03:34 door FS »

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #673 Gepost op: 24-02-2015, 23:13:37 »
Ze hoefden het niet samen te doen toch? Carolina had prima jokers kunnen pakken en Chris had daardoor alsnog onschuldig kunnen zijn (wat ze inderdaad van tevoren gewoon hebben afgesproken in dat geval)

Offline MolMania

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #674 Gepost op: 24-02-2015, 23:14:42 »
Klopt natuurlijk, maar dan had Chris alsnog aan kunnen dringen bij Caro dat hij hier niet voor wilde gaan? Als Caro dan alsnog haar wil had doorgedrukt kon hij nog steeds zeggen dat hij een onschuldig/schoon geweten had? (Verder zegt hij even verder ook dat dit wellicht de laatste keer was dat hij voor de pot is gegaan, of voor een joker en dat hij hier ok mee is. Dat je kiest om niet meer voor een joker te gaan is tot daar aan toe... maar niet meer voor de pot? als kandidaat is dat toch wel opmerkelijk om te zeggen?)

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #675 Gepost op: 24-02-2015, 23:15:00 »
Welkom Molmania,

Mooi gevonden!

Nog een aanvullig op je post.

Vlak voor dat Chris naar beneden springt, zie je een berg grond, wat op een molshoop lijkt.
natuurlijk staat bliksem afleider Margriet er ook weer bij.
« Laatst bewerkt op: 25-02-2015, 13:51:28 door Zeeuwse61 »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #676 Gepost op: 24-02-2015, 23:20:19 »
Klopt natuurlijk, maar dan had Chris alsnog aan kunnen dringen bij Caro dat hij hier niet voor wilde gaan? Als Caro dan alsnog haar wil had doorgedrukt kon hij nog steeds zeggen dat hij een onschuldig/schoon geweten had?

Daar zit wel wat in ja.. Puntje erbij voor Chris  :D

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #677 Gepost op: 25-02-2015, 09:38:07 »
Je moet die gozer ergens leggen lijkt mij. Onder tafel is zo lullig  :P

Ze hadden 'm ook vooraan op de tafel kunnen leggen, tussen de voorste twee andere kandidaten in. Ik vond 't toch raar, ook omdat het de stemming lijkt te beïnvloeden, ik denk dat ik als stemmer makkelijker dat briefje zou pakken dan een andere die aan de zijkant ligt. Ik denk dat wanneer Chris de Mol is, dit zo'n facepalm moment gaat zijn als ze deze hint uitleggen.  :P

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #678 Gepost op: 25-02-2015, 13:52:27 »
Ze hadden 'm ook vooraan op de tafel kunnen leggen, tussen de voorste twee andere kandidaten in. Ik vond 't toch raar, ook omdat het de stemming lijkt te beïnvloeden, ik denk dat ik als stemmer makkelijker dat briefje zou pakken dan een andere die aan de zijkant ligt. Ik denk dat wanneer Chris de Mol is, dit zo'n facepalm moment gaat zijn als ze deze hint uitleggen.  :P




Precies!

Offline sherlock

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #679 Gepost op: 25-02-2015, 19:15:58 »
In de 1e aflevering zit vaak al een goede hint verborgen, zat die hint deze keer verstopt in de schermen tijdens de rode lijnen opdracht van aflevering 1?