Auteur Topic: Wie is de mol in de media  (gelezen 433178 keer)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #500 Gepost op: 25-02-2015, 19:19:27 »
Ik hoop dat het weer meewerkt voor degene die buiten staan te kijken.



En anders is het gewoon een mollenactie! Dus kijk er dan maar Margriet de mol op aan ;).

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #501 Gepost op: 25-02-2015, 19:21:31 »
Zouden ze niet gewoon een flinke tent hebben geregeld? Dan sta je buiten/binnen.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #502 Gepost op: 25-02-2015, 19:22:42 »
Zouden ze niet gewoon een flinke tent hebben gregegeld? Dan sta je buiten/binnen.

En beschuiten of koekjes in de vorm van jokers voor de aanwezigen. Nieuwe hit op gebied van WIDM-merchandise. ::rofl::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #503 Gepost op: 25-02-2015, 19:28:19 »
Dat kost wel meer dan 10 minuten. :P (grapje).

Gelukkig is de twitterhint naar Chris in 2 zinnen uit te leggen. ::hypocriet::

Hoe dan ook, ik hoop op een mooie finale en aansluitende moltalk. En op goed zicht weer. :)

Er kwam toch geen Moltalk na de ontknoping? Of heb ik het verkeerd begrepen?

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #504 Gepost op: 25-02-2015, 19:30:05 »
Nee morgen is de laatste moltalk maar begreep wel dat Patrick en vivienne rond zouden lopen. Dus wellicht moltalk en ontknoping ineen

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #505 Gepost op: 25-02-2015, 19:33:24 »
Nee morgen is de laatste moltalk maar begreep wel dat Patrick en vivienne rond zouden lopen. Dus wellicht moltalk en ontknoping ineen

Dat lijkt me inderdaad het opzet van het hele live gedoe.

Eerst een soort sofa-gesprek met Pieter, dan Evelien,... waarbij ze allemaal nog eens in het kort mogen zeggen hoe ze het beleefd hebben en wie ze nu verdenken. En op het einde schuiven de 3/4 finalisten aan tafel en doen ze een ontknoping zoals gewoonlijk.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #506 Gepost op: 25-02-2015, 19:40:14 »
Ik gok ook op zoiets

Wel handig trouwens.. Hebben we gisteren de chat met Art en hebben we daar niet aan gedacht om te vragen  ::rofl::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #507 Gepost op: 25-02-2015, 19:42:51 »
Ik gok ook op zoiets

Wel handig trouwens.. Hebben we gisteren de chat met Art en hebben we daar niet aan gedacht om te vragen  ::rofl::

Er werd gevraagd waarom er voor een live uitzending gekozen werd, maar daar kwam een - naar mijn mening - standaard antwoord op. Ergens ook wel begrijpelijk als het iets vernieuwend is.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #508 Gepost op: 25-02-2015, 19:44:17 »
Ik gok ook op zoiets

Wel handig trouwens.. Hebben we gisteren de chat met Art en hebben we daar niet aan gedacht om te vragen  ::rofl::

Ik heb serieus een uur gedacht, wat voor goede vraag kan ik eens stellen. En je zegt nu dit en ik denk

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #509 Gepost op: 25-02-2015, 21:50:44 »
Ik vond vorig jaar de finale-uitzending (de ontknoping bedoel ik dan) best tegenvallen, veel geknipt en geplakt in de gesprekken aan tafel en weinig molacties.
Moltalk daarna was veel leuker, ze lieten meer molacties zien dan in de hele finale-uitzending bij elkaar en de kandidaten (en ook Suzan) konden uitgebreid reageren.
Ik hoop dat ze door live uit te zenden meer dat format volgen, wat denk een groot verschil zou kunnen maken. Ben benieuwd!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #510 Gepost op: 25-02-2015, 21:56:52 »
Ik heb serieus een uur gedacht, wat voor goede vraag kan ik eens stellen. En je zegt nu dit en ik denk
Dat zelfde had ik ook  ::rofl:: Waarom er nu wel aan denken

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #511 Gepost op: 25-02-2015, 23:10:46 »
Er bekruipt me eerlijk gezegd ook wel een naar gevoel dat Chris weg moet maar ik kan het me gewoon haast niet voorstellen! (Omdat ie al zo lang stevig op Margriet zit en ik Rik daar niet zo voor aanzie, maargoed jokers en vrijstellingen... Misschien wordt Chris de Tygo van dit seizoen)
Hij heeft bijna niks opgeschreven in zijn molboekje. Dat kan hem fataal worden als er gedetailleerde vragen worden gesteld. Als hij eruitgaat doordat hij bij die opdracht als enige geen jokers verdient, zou ik dat erg oneerlijk vinden. Sowieso: waarom vlak voor de finale nog een opdracht waarbij je jokers kunt verdienen?
Mits hij er inderdaad vlak voor de finale uitgaat, anders heb ik niks gezegd.  ::hypocriet::

Ik vond vorig jaar de finale-uitzending (de ontknoping bedoel ik dan) best tegenvallen, veel geknipt en geplakt in de gesprekken aan tafel en weinig molacties.
Moltalk daarna was veel leuker, ze lieten meer molacties zien dan in de hele finale-uitzending bij elkaar en de kandidaten (en ook Suzan) konden uitgebreid reageren.
Ik hoop dat ze door live uit te zenden meer dat format volgen, wat denk een groot verschil zou kunnen maken. Ben benieuwd!
En daardoor kregen we het hilarische moment met die man in het restaurant.  ::rofl::
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #512 Gepost op: 26-02-2015, 10:35:28 »
Daar is ie.

[youtube]F9YbOCLjZPo[/youtube]

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #513 Gepost op: 26-02-2015, 12:29:05 »
De promo biedt goede hoop (poolsgewijs) op een Chrexit. ;D

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #514 Gepost op: 26-02-2015, 12:35:10 »
De promo biedt goede hoop (poolsgewijs) op een Chrexit. ;D

Misschien is de titel wel... Niets is wat het lijkt  >:D

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #515 Gepost op: 26-02-2015, 12:37:35 »
De promo biedt goede hoop (poolsgewijs) op een Chrexit. ;D

of hij zit weer op een cruciale sleutelpositie elders  ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #516 Gepost op: 26-02-2015, 12:45:17 »
of hij zit weer op een cruciale sleutelpositie elders  ;D

Inderdaad. Het wordt spannend vanavond! ::hyper::

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #517 Gepost op: 26-02-2015, 12:56:18 »
Ik ben oprecht nerveus van de spanning. Naast dat Chris mijn mol is, is het ook mijn favoriet en hoop ik gewoon dat ie de finale haalt!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #518 Gepost op: 26-02-2015, 13:15:35 »
Ik ben oprecht nerveus van de spanning. Naast dat Chris mijn mol is, is het ook mijn favoriet en hoop ik gewoon dat ie de finale haalt!

 ::ok::

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #519 Gepost op: 26-02-2015, 13:20:17 »
Ik ben oprecht nerveus van de spanning. Naast dat Chris mijn mol is, is het ook mijn favoriet en hoop ik gewoon dat ie de finale haalt!

Maar als ie eruit gaat, heb je in ieder geval de volledige 10 weken van hem kunnen genieten!  ;)