Auteur Topic: Wie is de mol in de media  (gelezen 433178 keer)

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #740 Gepost op: 4-03-2015, 15:08:28 »
haha, ja kan gebeuren. tip, gebruik de details wat meer ;) er stond duidelijk tekst op: hands of our cows, logischerwijs dus moet het een koe zijn, een theepot slaat nergens op in zo'n verband en is ook veel te klein om die hoeveelheid BN'ers aan handtekeningen neer te zetten. ;)

Ik zei niet dat het een theepot was hoor! Maar vroeg me gewoon af wat het was, aangezien ik er ook geen theepot ik kon zien.
Maar wat je zegt over details meer gebruiken, heb je helemaal gelijk hoor!  ;)

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #741 Gepost op: 4-03-2015, 16:10:32 »
@DylanS Moedermol wel ;) en als je m kantelt lijkt het net een theepot...no way!!  ::oink:: kantelen ::rofl:: wordt tijd dat ik ga afkicken...
« Laatst bewerkt op: 4-03-2015, 16:12:13 door SomeOne_01 »

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #742 Gepost op: 4-03-2015, 18:58:37 »
Dadelijk bij RTL Boulevard komt een stukje over WidM. Ze gaan achter de schermen kijken bij de montage.  ::tandpastasmiley::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #743 Gepost op: 4-03-2015, 19:15:36 »
Dadelijk bij RTL Boulevard komt een stukje over WidM. Ze gaan achter de schermen kijken bij de montage.  ::tandpastasmiley::

Dat was nou echt een leuk molitem met een nieuwe frisse insteek! Tof. ::ok::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #744 Gepost op: 4-03-2015, 19:17:51 »
Ah gemist, nou zo maar even uitzending gemist kijken en vanavond RTL Late Night. ::ok::

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #745 Gepost op: 4-03-2015, 20:31:47 »
Was inderdaad leuk! Ben benieuwd of Art nog iets nieuws gaat vertellen bij Humberto...

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #746 Gepost op: 4-03-2015, 20:38:02 »
Art Rooijakkers schuift vanavond aan bij RTL Late Night om over De Mol te praten.
Hm, dilemma. Laat opblijven voor de laatste tipjes van de sluiers of vroeg m'n nest in en fit zijn voor de grote dag?
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #747 Gepost op: 4-03-2015, 20:48:38 »
Hm, dilemma. Laat opblijven voor de laatste tipjes van de sluiers of vroeg m'n nest in en fit zijn voor de grote dag?

Art blijft ook laat op en moet morgen ook fit zijn voor de grote dag, dus in theorie moet het allebei kunnen. (Al denk ik dat ik Late Night oversla. Ik verwacht niet zoveel nieuws van Art te horen.)

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #748 Gepost op: 4-03-2015, 20:52:10 »
Art blijft ook laat op en moet morgen ook fit zijn voor de grote dag, dus in theorie moet het allebei kunnen. (Al denk ik dat ik Late Night oversla. Ik verwacht niet zoveel nieuws van Art te horen.)

Dit zegt Late Night over vanavond:
Art Rooijakkers en Chris Zegers
Aan de vooravond van de grote finale geven presentator Art Rooijakkers en net-aan-afvaller Chris Zegers een fascinerend kijkje achter de schermen van Wie Is de Mol. Wat is vriendschap waard, wie verzint de mind-fucks (breinbrekers), wanneer voelt het leven weer normaal, en wat doet De Mol voor je imago? Natuurlijk wordt ook volop vooruitgekeken naar de zinderende apotheose, die morgen voor het eerst live wordt uitgezonden.

Blijkbaar dus ook een kijkje achter de schermen! Al vraag ik me af hoeveel nieuws het voor ons zal zijn...
Ga alsnog kijken, Late Night is leuk als er interessante gasten zijn en dit vind ik interessant genoeg om te kijken.  ;D

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #749 Gepost op: 4-03-2015, 21:04:14 »
Klinkt wel spannend. Ik ga het zeker kijken vanavond. Verwacht dat ik morgen van de zenuwen sowieso wel fit ben. (En misschien ook een beetje door de kou in het Vondelpark) :P

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #750 Gepost op: 4-03-2015, 21:28:49 »
Het klinkt erg leuk! En hopelijk komt Chris met die aanstekelijke lach ::ok::

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #751 Gepost op: 4-03-2015, 21:41:29 »
Ik vind dat eigenlijk een hele kwalijke zaak dat ze dat soort dingen doen.

Dadelijk wordt het van Wie is de mol hoef je niet te kijken want je weet toch de winnaars al want die waren in het glazen huis.


Ja beetje jammer dit!  ::niet-ok::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #752 Gepost op: 4-03-2015, 21:46:13 »
Dat valt toch wel mee. Ze waren met 4 dus nog genoeg te puzzelen. Een dag later kwam de 5e in het glazen huis ook nog langs. Dat is de helft van de kandidaten.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #753 Gepost op: 4-03-2015, 21:50:04 »
"Net op Radio2, misschien een aanwijzing? Een presentator had een exclusief interview met de Mol, bestaande uit 3 vragen. De antwoorden op de vragen begonnen met N, O, S.... "

Ergens vandaan geplukt. Was van vanochtend, dus misschien even terugluisteren...

Edit: http://www.radio2.nl/nieuws/id-6405-stefan-interviewt-de-mol.html

Oh dat ene fragment komt ook weer terug wat hier al besproken is, maar het interview heb ik volgens mij nog niet voorbij zien komen hier op het forum?

Als Stefan de vraag stelt, hoor je eerst dat de mol zeg maar naar adem hapt, en dat is nog niet de verdraaide stem, klinkt als Rik :-X

Wauw wat interessant, thanks voor het delen!
Ik hoor op minuut 3:10 een dame (marlijn) verbaasd reageren oohhhh en tegelijk hoor je er ene man (Rik?) iets doorheen zeggen.. Kan iemand dit verstaan??  ::vergroot::

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #754 Gepost op: 4-03-2015, 21:55:03 »
Hm, dilemma. Laat opblijven voor de laatste tipjes van de sluiers of vroeg m'n nest in en fit zijn voor de grote dag?
Zeer waarschijnlijk is het item over WIDM het allerlaatste item dat behandeld wordt, dus zo tegen 23.30 uur aan. Wellicht kun je tijdens de uitzending alvast een beetje voorslapen totdat het item begint ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #755 Gepost op: 4-03-2015, 21:59:56 »
Ja beetje jammer dit!  ::niet-ok::
Valt volgens mij reuze mee
Naast de namen van Margriet en Marlijn staan ongetwijfeld Martine en Evelien, maar die zijn er voor de foto uitgeknipt. En dat Rik zijn naam in de buurt van zijn medekandidaten zet is sowieso niet verwonderlijk, niet waar? :D
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #756 Gepost op: 4-03-2015, 22:16:18 »
Artikeltje in de metro vandaag:

http://widm2012.nl/media/metro4maart2015.png

(Ik wilde het eigenlijk als bijlage toevoegen maar de uploadmap schijnt vol te zijn. Of ik de beheerder kon waarschuwen. Bij dezen.)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #757 Gepost op: 4-03-2015, 22:33:45 »
Bij Late Night is al 2 keer het stukje dat Chris moet huilen bij z'n vertrek voorbij gekomen en Chris zegt "ja laat het nog een keer zien anders" ::rofl:: ::rofl::

Dit blijft hem nog wel even achtervolgen

anoniem 17618

  • Gast
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #758 Gepost op: 4-03-2015, 22:45:00 »
Door die NOS-hint twijfel ik ineens behoorlijk aan de echtheid van het gesprek met de Mol in de Staat van Stasse. ;D

Stasse heeft al eens eerder iets 'exclusief' naar buiten gebracht, en bleek toen een grap te zijn. Het radioprogramma heette toen Het theater van het sentiment...

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #759 Gepost op: 4-03-2015, 22:45:28 »
Art gaat de mol bekendmaken... ;)

En Chris zegt dat hij monogaam leeft maar hij geloof niet in monogamie... :P
« Laatst bewerkt op: 4-03-2015, 23:07:57 door Lonneke14 »