Auteur Topic: [De Winnaar] Rik van de Westelaken  (gelezen 276906 keer)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #300 Gepost op: 8-02-2015, 14:34:58 »
Denkt te horen?
Ja oké jij zit in een hele andere tunnel maar het is toch echt héél duidelijk I'm the Mole.
Vind het een beetje flauw dat deze hint als mama appelsapje word afgedaan, want het is toch echt een hele sterke hint die op een hele subtiele manier is verwerkt, die nogmaals door NIEMAND anders is opgemerkt. Dat maakt het voor mij geen gevalletje mama appelsap  ::tandpastasmiley::
Maar oké wat denk jij dan te horen?
Bij die eerste met de kar hoor ik heel duidelijk: 'aan de kant!'. Luister nog maar eens,
Het kan op zich best echt een hint zijn, maar in dit geval denk ik dat je toch vooral hoort wat je wil horen. We zoeken overal naar aanwijzingen, dus horen we soms ook echt overal iets in. Zou mijn verklaring zijn.
...óf niet!

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #301 Gepost op: 8-02-2015, 14:43:53 »
Bij die eerste met de kar hoor ik heel duidelijk: 'aan de kant!'. Luister nog maar eens,
Het kan op zich best echt een hint zijn, maar in dit geval denk ik dat je toch vooral hoort wat je wil horen. We zoeken overal naar aanwijzingen, dus horen we soms ook echt overal iets in. Zou mijn verklaring zijn.

Nee ben ik echt totaal niet met je eens. Jij zit duidelijk vast in een andere tunnel  ::rofl::
Heb het zojuist terug geluisterd voor de 97e keer en kan er niet "aan de kant" van maken. Ik hoor duidelijk een O. En geen A van kant!! I'm the Mole bestaat geen twijfel over.

Offline Mik1986

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #302 Gepost op: 8-02-2015, 14:48:43 »
Bij die eerste met de kar hoor ik heel duidelijk: 'aan de kant!'. Luister nog maar eens,
Het kan op zich best echt een hint zijn, maar in dit geval denk ik dat je toch vooral hoort wat je wil horen. We zoeken overal naar aanwijzingen, dus horen we soms ook echt overal iets in. Zou mijn verklaring zijn.

Nee ben ik echt totaal niet met je eens. Jij zit duidelijk vast in een andere tunnel  ::rofl::
Heb het zojuist terug geluisterd voor de 97e keer en kan er niet "aan de kant" van maken. Ik hoor duidelijk een O. En geen A van kant!! I'm the Mole bestaat geen twijfel over.

Ik zit diep in de Rik tunnel, maar ik hoor ook 'aan de kant'. Het kan na een paar keer luisteren 'I'm the Mole' worden, maar ik hoor eerder 'aan de kant'. Inderdaad een gevalletje Mama appelsapje.
In het tweede filmpje kan ik het overigens met de grootste fantasie nog niet uithalen. Voor mij lijkt het meer op zo'n geluidje wat je krijgt op je computer bij een foutmelding of zo. Ik hoor hier geen enkel woord in.

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #303 Gepost op: 8-02-2015, 15:04:46 »
Ik zit diep in de Rik tunnel, maar ik hoor ook 'aan de kant'. Het kan na een paar keer luisteren 'I'm the Mole' worden, maar ik hoor eerder 'aan de kant'. Inderdaad een gevalletje Mama appelsapje.
In het tweede filmpje kan ik het overigens met de grootste fantasie nog niet uithalen. Voor mij lijkt het meer op zo'n geluidje wat je krijgt op je computer bij een foutmelding of zo. Ik hoor hier geen enkel woord in.

 ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::
Ik blijf 100% bij I'm the Mole. Ik hoor absoluut geen A. Het is heel duidelijk een O die ik hoor in het 3e woord. Ik hoor ook heel duidelijk een M en geen K...
Ik snap niet waar jullie "aan de kant" vandaag halen? Het lijkt er niet eens op  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Edit: het zou ook nergens op slaan. Waarom zouden ze tijdens deze opdracht, "aan de kant" erin monteren? Het zou wel logisch zijn om als aanwijzing, op een subtiele manier "I'm the Mole" erin te monteren. Dat ze na afloop kunnen zeggen: "Als jullie goed hadden opgelet hadden jullie kunnen horen tijdens de uitzending wie de Mol is" ::tandpastasmiley::

« Laatst bewerkt op: 8-02-2015, 15:12:50 door Molletjuh »

Offline Incognito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #304 Gepost op: 8-02-2015, 15:11:19 »
::ohno:: ::ohno:: ::ohno::
Ik blijf 100% bij I'm the Mole. Ik hoor absoluut geen A. Het is heel duidelijk een O die ik hoor in het 3e woord. Ik hoor ook heel duidelijk een M en geen K...
Ik snap niet waar jullie "aan de kant" vandaag halen? Het lijkt er niet eens op  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::



Of jij wil 'I'm the Mole' horen... Heb het niet geluisterd maar ik geloof wel degelijk dat mensen verschillende dingen kunnen horen. Beetje relativeren is hier wel op zn plaats.
Incognito is the way to go..

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #305 Gepost op: 8-02-2015, 15:15:31 »
Of jij wil 'I'm the Mole' horen... Heb het niet geluisterd maar ik geloof wel degelijk dat mensen verschillende dingen kunnen horen. Beetje relativeren is hier wel op zn plaats.

Waarom zouden ze tijdens deze opdracht, "aan de kant" erin monteren? Want het is duidelijk gemonteerd. Het zou logisch zijn als aanwijzing, op een subtiele manier "I'm the Mole" erin te monteren. Dat ze na afloop kunnen zeggen: "Als jullie goed hadden opgelet hadden jullie kunnen horen tijdens de uitzending wie de Mol is" ::tandpastasmiley::  Maar aan de kant? Dat zou nergens op slaan, en waarom dat er dan in monteren?

En daarbij ik ben niet de enige hoor die I'm the Mole hoort ;)
« Laatst bewerkt op: 8-02-2015, 15:17:39 door Molletjuh »

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #306 Gepost op: 8-02-2015, 15:17:26 »
Denkt te horen?
Ja oké jij zit in een hele andere tunnel maar het is toch echt héél duidelijk I'm the Mole.
Vind het een beetje flauw dat deze hint als mama appelsapje word afgedaan, want het is toch echt een hele sterke hint die op een hele subtiele manier is verwerkt, die nogmaals door NIEMAND anders is opgemerkt. Dat maakt het voor mij geen gevalletje mama appelsap  ::tandpastasmiley::
Maar oké wat denk jij dan te horen?
Dat is wel precies hoe een mama appelsapje (over het algemeen) werkt. Bij de meeste van die liedjes is het je toch nooit opgevallen? En dan hoort iemand er toevallig een andere tekst in, en omdat je dan weet dat het komt hoor je het ineens ook.

Ik hoor zelf ook eerder aan de kant, maar het kan net zo goed dat we maar ons best doen er iets verstaanbaars in te horen terwijl het Singalees is ;D Hoe dan ook geloof ik niet dat er überhaupt dit soort hints in zitten. Dutch-babe kan wel beweren dat er vorig jaar "She's the mole" werd gezegd bij Susan, maar als het niet op de site werd genoemd zat die hele hint er dus gewoon niet in. Er worden elk jaar veel meer hints gevonden dan er daadwerkelijk zijn, ook naar de mol.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #307 Gepost op: 8-02-2015, 15:20:25 »
Dat is wel precies hoe een mama appelsapje (over het algemeen) werkt. Bij de meeste van die liedjes is het je toch nooit opgevallen? En dan hoort iemand er toevallig een andere tekst in, en omdat je dan weet dat het komt hoor je het ineens ook.

Ik hoor zelf ook eerder aan de kant, maar het kan net zo goed dat we maar ons best doen er iets verstaanbaars in te horen terwijl het Singalees is ;D Hoe dan ook geloof ik niet dat er überhaupt dit soort hints in zitten. Dutch-babe kan wel beweren dat er vorig jaar "She's the mole" werd gezegd bij Susan, maar als het niet op de site werd genoemd zat die hele hint er dus gewoon niet in. Er worden elk jaar veel meer hints gevonden dan er daadwerkelijk zijn, ook naar de mol.

Oh ja nu hoort iedereen ineens aan de kant  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Tuurlijk!!  ::ohno:: Als dat is wat jullie willen horen.
Prima ::ok::

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #308 Gepost op: 8-02-2015, 15:26:35 »
Oh ja nu hoort iedereen ineens aan de kant  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Tuurlijk!!  ::ohno::
Prima ::ok::

Ja want I'm the mole horen is tenslotte zoveel objectiever ???
Dit is typisch zoiets waar iedereen weer iets anders in hoort (na een paar keer luisteren hoor ik ineens "I'm the cop" ;D), en het zou wel fijn zijn als je gewoon normaal kan reageren op andermans mening :)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #309 Gepost op: 8-02-2015, 15:31:03 »
Dit topic  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #310 Gepost op: 8-02-2015, 15:32:37 »
Ja want I'm the mole horen is tenslotte zoveel objectiever ???
Dit is typisch zoiets waar iedereen weer iets anders in hoort (na een paar keer luisteren hoor ik ineens "I'm the cop" ;D), en het zou wel fijn zijn als je gewoon normaal kan reageren op andermans mening :)

Ik vind het wel grappig om te zien dat Pac-Mol hier beschrijft dat hij "aan de kant" hoort en nu ineens verschillende mensen ook ineens "aan de kant" horen. Dan kan ik me nog eerder vinden in "I'm the cop" daar komt in ieder geval de O in terug die ik duidelijk hoor. Maar ja Rik is geen politieagent hé...
« Laatst bewerkt op: 8-02-2015, 15:44:18 door Molletjuh »

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #311 Gepost op: 8-02-2015, 15:50:07 »
Zoals ik al vermeldde: heb ik het vermoeden dat ze niet ALLE erin gestopte hints integraal vermelden op de site, misschien stopt de montage er ook nog (apart) aanwijzingen in zonder die door te spelen? Dat even los van de discussie over het fragment, want misschien hoor ik inderdaad wat ik automatisch wíl horen, zou kunnen. Mocht de productie meelezen: als dit seizoen over is (en Rik als Mol bekend is, hihi) kunnen jullie dan a.u.b achteraf laten weten of het écht niks was of juist wel? Dan weten we het i.i.g zeker, anders blijft het speculeren. En dan weten we ook gelijk dat we in volgende seizoenen fragmenten niet voor niks hoeven af te luisteren. Ohja... hier nog het bewijs dat het wel degelijk viel te horen bij Susan (het was: She's There, niet She's the Mole, excuses):





Oh ja die is ook wel heel duidelijk ;)

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #312 Gepost op: 8-02-2015, 16:14:42 »
Ik vind deze hint nog steeds zo sterk, terwijl ik niet eens op Rik zit. Is getweet voordat alle kandidaten bekend zijn gemaakt, martine en margriet moeten er dus nog bij.
« Laatst bewerkt op: 8-02-2015, 16:27:11 door evelienh1986 »

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #313 Gepost op: 8-02-2015, 16:24:39 »
Of het is weer een vrouw zodat de cycle vrouw vrouw weer komt  ::rofl::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #314 Gepost op: 8-02-2015, 16:38:22 »
Maar Rik: Waarom zou je 500 euro uit de pot betalen voor de joker van iemand anders?!

Waarom niet? De mol geeft maar om 1 ding: een lage pot. Dat kandidaten dan ten koste van de pot extra jokers toegespeeld krijgen boeit de mol niet, das juist mooi meegenomen. Zie Milouska naar Liz, zie Patrick richting Art. ;)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #315 Gepost op: 8-02-2015, 16:48:13 »
Ik vind het wel grappig om te zien dat Pac-Mol hier beschrijft dat hij "aan de kant" hoort en nu ineens verschillende mensen ook ineens "aan de kant" horen. Dan kan ik me nog eerder vinden in "I'm the cop" daar komt in ieder geval de O in terug die ik duidelijk hoor. Maar ja Rik is geen politieagent hé...


O jeetje, hij zal toch niet "aan de kont" zeggen... ;) ;D  ::rofl::

als ik er al iets in hoorde leek het voor mij meer op 'hij's te vol', en dat leek me wel weer toepasselijk bij het niet kunnen tillen van die kar.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #316 Gepost op: 8-02-2015, 16:57:22 »
Ik vind deze hint nog steeds zo sterk, terwijl ik niet eens op Rik zit. Is getweet voordat alle kandidaten bekend zijn gemaakt, martine en margriet moeten er dus nog bij.
Wow dit is eigenlijk de eerste keer dat ik deze lees  ::oink:: hahaha... ze zeiden toch dat de volgorde van kandidaten belangrijk was? en er zijn terugverwijzingen naar vorige seizoenen via opdrachten en molgeld. dus dit is een hele sterke hint i.m.o!!  ::bravo::
Meer L

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #317 Gepost op: 8-02-2015, 17:01:31 »
Ja ik vond het al apart dat ik deze hint zo weinig voorbij zag komen. Statistisch gezien is de kans dat de geslachten steeds kloppen enorm klein

Offline Mik1986

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #318 Gepost op: 8-02-2015, 17:09:06 »
Wow dit is eigenlijk de eerste keer dat ik deze lees  ::oink:: hahaha... ze zeiden toch dat de volgorde van kandidaten belangrijk was? en er zijn terugverwijzingen naar vorige seizoenen via opdrachten en molgeld. dus dit is een hele sterke hint i.m.o!!  ::bravo::

 Voor mij een van de redenen waarom ik toch nog steeds in de Riktunnel rond loop, in plaats van richting Margriet te gaan :)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #319 Gepost op: 8-02-2015, 17:45:37 »
Waarom niet? De mol geeft maar om 1 ding: een lage pot. Dat kandidaten dan ten koste van de pot extra jokers toegespeeld krijgen boeit de mol niet, das juist mooi meegenomen. Zie Milouska naar Liz, zie Patrick richting Art. ;)
Ja, van de Mol snap ik het. Maar van een kandidaat? ??? En ik verdenk hem niet, dus ik vind dit inderdaad naïef, dan wel dat hij te veel meegaat in het verhaal van Marlijn/haar te veel gunt wat dat betreft.
Ik vind het wel grappig om te zien dat Pac-Mol hier beschrijft dat hij "aan de kant" hoort en nu ineens verschillende mensen ook ineens "aan de kant" horen. Dan kan ik me nog eerder vinden in "I'm the cop" daar komt in ieder geval de O in terug die ik duidelijk hoor. Maar ja Rik is geen politieagent hé...
Dat is dus precies het mama appelsap-idee hieraan. Omdat ik zeg dat ik dat denk te horen, horen anderen het er ook in. Waarschijnlijk wordt ook dat niet gezegd, maar gewoon iets onverstaanbaar Singalees, waar wij vervolgens van alles in denken te horen ::)
...óf niet!