Auteur Topic: [De Winnaar] Rik van de Westelaken  (gelezen 276836 keer)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #420 Gepost op: 15-02-2015, 02:32:28 »
"Handig" dat dé tolk (blijkt later in de tempel) hem ook "toevallig" helpt in het kwartiertje promotie.

Zie nu ook @ 28.19u. dat deze tolk op de zaken vooruit loopt.
Zij wijst Rik aan waar ze vervolgens moeten wezen....o jee...

*terwijl hij niet heeft verteld dat hij zoveel mogelijk stemmen moet hebben*
Omnia vincit amor

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #421 Gepost op: 15-02-2015, 10:24:30 »
Ik vraag me af of Rik Marlijn nog steeds als mol ziet. Hij zegt duidelijk over haar speech in de biecht. Mij stem heb je. Al eerder had hij Marlijn al als mol(verdachte) Als hij de mol niet is zit hij volgens mij op het verkeerde spoor en lijdt hij aan een tunnelvisie.Is hij de mol wel dan maakt het natuurlijk niets uit.

Ik denk toch dat Marlijn gelijk had toen ze in aflevering twee zei: Rik is niet de mol. Hij is te gedreven, te lief. voor haar is hij de perfecte jokerleverancier geweest :P.

Ik kan me niet voorstellen dat een mol meer dan één keer jokers gaat weggeven.  Kan het me eigenlijk nog minder voorstellen van een kandidaat maar je ziet dat hij geen egoïstisch type is en absoluut niet meedogenloos kan zijn. Volgens mij kan je dat niet de hele tijd spelen, hij is gewoon zachtaardig. Het is zijn karakter. Ik vond hem ook niet sterk in het stemmen ronselen in aflevering 7. Als hij de mol is vind ik dat hij het wel heel goed gespeeld heeft. Dan ben ik er finaal ingetrapt.

Op naar de finale Rik! (al houd ik mijn hart vast bij de volgende executie)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #422 Gepost op: 15-02-2015, 11:50:39 »
Ik kan me niet voorstellen dat een mol meer dan één keer jokers gaat weggeven.  Kan het me eigenlijk nog minder voorstellen van een kandidaat maar je ziet dat hij geen egoïstisch type is en absoluut niet meedogenloos kan zijn. Volgens mij kan je dat niet de hele tijd spelen, hij is gewoon zachtaardig. Het is zijn karakter. Ik vond hem ook niet sterk in het stemmen ronselen in aflevering 7. Als hij de mol is vind ik dat hij het wel heel goed gespeeld heeft. Dan ben ik er finaal ingetrapt.

Precies wat je zegt: een kandidaat zal hooguit één keer een joker weggeven. Juist om die reden is Rik voor mij toch heel verdacht.
Tenzij hij 100% zeker is van zijn zaak en zeer consequent inzet op de Mol, heeft hij die jokers gewoon zelf nodig.
Bovendien is het met een kleiner wordende groep gewoon gevaarlijk om jokers uit te delen. Waarom zou je dat doen?
Je kunt dan nog zo overtuigd zijn van de Mol, maar die kun je nier 24/7 in de gaten houden, dus de kans dat je toch fouten maken bij de test is aanwezig.
Dus waarom zou je dan jokers uitdelen, die jou je plek zouden kunnen kosten.
Mijn conclusie: Rik speelt Sinterklaas en is de Mol.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #423 Gepost op: 15-02-2015, 11:53:41 »
Precies wat je zegt: een kandidaat zal hooguit één keer een joker weggeven. Juist om die reden is Rik voor mij toch heel verdacht.
Tenzij hij 100% zeker is van zijn zaak en zeer consequent inzet op de Mol, heeft hij die jokers gewoon zelf nodig.
Bovendien is het met een kleiner wordende groep gewoon gevaarlijk om jokers uit te delen. Waarom zou je dat doen?
Je kunt dan nog zo overtuigd zijn van de Mol, maar die kun je nier 24/7 in de gaten houden, dus de kans dat je toch fouten maken bij de test is aanwezig.
Dus waarom zou je dan jokers uitdelen, die jou je plek zouden kunnen kosten.
Mijn conclusie: Rik speelt Sinterklaas en is de Mol.

Juist. Als Rik een kandidaat is en zeker van zijn zaak, dan hoeft hij helemaal geen groepsvrijstelling te geven, want daarvoor kies je als kandidaat enkel en alleen als je zelf niet zo zeker bent.

Als Rik de Mol niet is, is hij een onzekere kandidaat die graag jokers weggeeft. Dat klopt helemaal niet.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #424 Gepost op: 15-02-2015, 12:05:59 »
Inderdaad. En daarom blijft er maar één conclusie over: Rik is de Mol!
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline belg

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #425 Gepost op: 15-02-2015, 12:18:53 »
Juist. Als Rik een kandidaat is en zeker van zijn zaak, dan hoeft hij helemaal geen groepsvrijstelling te geven, want daarvoor kies je als kandidaat enkel en alleen als je zelf niet zo zeker bent.

Als Rik de Mol niet is, is hij een onzekere kandidaat die graag jokers weggeeft. Dat klopt helemaal niet.

Inderdaad. En daarom blijft er maar één conclusie over: Rik is de Mol!


Misschien is het net de bedoeling van Rik om zo anderen te laten denken dat hij de mol is?
Als je met het weggeven van je joker kan bereiken dat een of meerdere medekandidaten enkele vragen van de test op je invullen, kan dit voordeliger zijn: zij hebben meer fouten dan jij (ondanks de ene joker die je hebt weggegeven). Daarbij komt nog dat je de reactie van de ander kan testen op het krijgen van een joker.
Bovendien zou het als kandidaat erg dom zijn om niet voor de groepsvrijstelling te kiezen. Als je het aanbod niet aanneemt, weet de rest zeker dat je de mol niet bent - iets wat je natuurlijk wil vermijden. 

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #426 Gepost op: 15-02-2015, 12:32:33 »

Misschien is het net de bedoeling van Rik om zo anderen te laten denken dat hij de mol is?
Als je met het weggeven van je joker kan bereiken dat een of meerdere medekandidaten enkele vragen van de test op je invullen, kan dit voordeliger zijn: zij hebben meer fouten dan jij (ondanks de ene joker die je hebt weggegeven). Daarbij komt nog dat je de reactie van de ander kan testen op het krijgen van een joker.
Bovendien zou het als kandidaat erg dom zijn om niet voor de groepsvrijstelling te kiezen. Als je het aanbod niet aanneemt, weet de rest zeker dat je de mol niet bent - iets wat je natuurlijk wil vermijden. 

Rik geeft 3 jokers weg.

De joker aan Martine kan je nog verantwoorden: Een kandidaat wil een beetje zekerheid hebben over het al dan niet inzetten van de ZV en gaat dus polsen. Op geen enkel moment vraagt Rik om de ZV eens te zien. Hij gelooft Martine volledig dat zij die zwarte vrijstelling heeft ook al komt ze met een onzeker verhaal na de opdracht aan de dagoba.

De tweede joker geeft hij aan Marlijn: "Hier is een joker. Geef me later maar iets terug." Marlijn heeft geprobeerd 4 jokers te jatten tijdens de rondleiding. Dat is niet gelukt. Maar tot op heden heeft Marlijn absoluut niks terug gegeven aan Rik in ruil voor die joker. Integendeel.

De derde joker geeft hij ook aan Marlijn: Rik krijgt een briefje dat hij als penningmeester in ruil voor geld jokers krijgt. Waarom moet Marlijn daar weer mee van profiteren? Hij kon 1 joker krijgen voor 250 euro en laat Marlijn maar zien dat ze haar test goed doet. Nee, nu heeft ie 2 jokers betaalt voor 500 euro extra en dan geeft hij er eentje weg aan Marlijn. Beide jokers worden trouwens helemaal teniet gedaan door die groepsvrijstelling.

En dan die groepsvrijstelling zelf. Voor een kandidaat die al weken jammert over de 'historisch lage pot' gaat het allemaal wel erg vlotjes. De rest van de groep had trouwens helemaal niets geweten over het aanbod als Rik er niet op ingegaan was. Dus waarom moet Rik (die door zeker 2 andere mensen al wordt verdacht) nog eens extra verdenking op zich halen? Had hij het aanbod gelaten, dan was alles gebleven zoals het was en zat er 750 euro meer in de pot voor de winnaar.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #427 Gepost op: 15-02-2015, 12:52:09 »
Voor mij is het weer heel duidelijk dat Chris de mol is. Ik dacht vanaf het watervliegtuig dat ze langs die geldenvelop liepen het is of Rik of Chris. Als ik dan naar alle acties en gedrag kijk is het voor mij duidelijk dat het Chris moet zijn. Toen vond ik bijvoorbeeld dat Chris op de meest gunstigste plek in het watervliegtuig is gaan zitten. En Chris leidde Rik af door heel veel te praten en  de nadruk te leggen op het feit dat ze de andere kandidaten eerst moesten spotten. En dan dat enthousiasme van Chris in die boot daarna, geweldig!

En Chris die in afl.7 nog even in zijn speech zegt dat ze langs die envelop op Bentota zijn gelopen. Dat soort dingen wegen bij mij zwaarder dan de jokers die Rik heeft weggeven aan Marlijn en Martine en zelfs het feit dat hij voor de groepsvrijstelling ging.

Ik geloof ook niet dat een mol jokers weggeeft alleen maar omdat hij er toch niets aan heeft. Nee, een mol moet er voor zorgen dat anderen eruit vliegen. Als je jokers weggeeft help je je tegenstanders in feite. Ik vind dat geen tactiek te noemen. Als je een paar keer jokers krijgt ga je toch denken is dit de mol? Kan me echt niet voorstellen dat je als mol twee keer aan dezelfde persoon jokers weggeeft. Dat bondje van Marlijn en Rik gaat ze de das nog eens omdoen, vrees ik.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #428 Gepost op: 15-02-2015, 13:03:49 »
Ik geloof ook niet dat een mol jokers weggeeft alleen maar omdat hij er toch niets aan heeft. Nee, een mol moet er voor zorgen dat anderen eruit vliegen. Als je jokers weggeeft help je je tegenstanders in feite. Ik vind dat geen tactiek te noemen.

Milouska gaf aan Roderick en Liz jokers weg in ruil voor nietszeggende informatie. Patrick Stoof bevoordeelde Art met jokers. Het is niet alsof het nooit eerder zich heeft aangediend dat een mol de jokers inzet om kandidaten te bevoordelen. Of dat een eerlijke tactiek is als mol, daarover kun je van mening verschillen. Maar er zijn in elk geval twee mollen geweest die er wel gebruik van hebben gemaakt. Dat brengt ook met zich mee dat mocht Rik inderdaad de mol blijken te zijn, dat zijn medekandidaten zoals Margriet terecht opmerkt het wel meteen duidelijk maakt dat Rik de mol is. Dus waarom inderdaad de verdenking expres op je nemen als dat niet hoeft?
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #429 Gepost op: 15-02-2015, 13:06:16 »
Ik geloof ook niet dat een mol jokers weggeeft alleen maar omdat hij er toch niets aan heeft. Nee, een mol moet er voor zorgen dat anderen eruit vliegen. Als je jokers weggeeft help je je tegenstanders in feite. Ik vind dat geen tactiek te noemen. Als je een paar keer jokers krijgt ga je toch denken is dit de mol? Kan me echt niet voorstellen dat je als mol twee keer aan dezelfde persoon jokers weggeeft. Dat bondje van Marlijn en Rik gaat ze de das nog eens omdoen, vrees ik.

Nou ik geloof niet dat je als kandidaat zomaar jokers weggeeft ::)
En Rik geeft ze weliswaar "zomaar" weg onder het mom van een vertrouwensband bij Marlijn. En bij Martine omdat hij denkt dat ze een ZV heeft, dus in dat geval in ruil voor informatie van Martine wanneer ze de ZV in gaat zetten.
Dus hij wil ons laten geloven dat hij het niet "zomaar" doet ;)
Maar het blijft opmerkelijk, als je de Mol bent dan doe je dit, ben je kandidaat dsn is een joker goud waard en kan het verschil maken tussen wel of niet door naar de volgende aflevering.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #430 Gepost op: 15-02-2015, 13:10:53 »
Qua joker-weggeef-gedrag imiteert Rik dus zijn voorgangers Milouska en Patrick en qua groepsvrijstelling-gedrag imiteert ie Susan vorig jaar. De mol heeft er baat bij dat er kandidaten zolang mogelijk in het spel blijven met een verkeerde molverdachte of tunnelvisie. Zo blijft het zelfs voor de kandidaten die wel de mol in de smiezen hebben diffuus. Althans, ze kunnen in de war raken. Zie onder andere Carolina bijvoorbeeld.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #431 Gepost op: 15-02-2015, 13:11:43 »
Nou ik geloof niet dat je als kandidaat zomaar jokers weggeeft ::)
En Rik geeft ze weliswaar "zomaar" weg onder het mom van een vertrouwensband bij Marlijn. En bij Martine omdat hij denkt dat ze een ZV heeft, dus in dat geval in ruil voor informatie van Martine wanneer ze de ZV in gaat zetten.
Dus hij wil ons laten geloven dat hij het niet "zomaar" doet ;)
Maar het blijft opmerkelijk, als je de Mol bent dan doe je dit, ben je kandidaat dsn is een joker goud waard en kan het verschil maken tussen wel of niet door naar de volgende aflevering.

+1

Zo denk ik er ook over. Als Rik een kandidaat is, dan is hij erg slecht in tactisch spelen. Na Arjen Lubach zou niemand nog mogen redeneren van 'Ik ben vrij zeker van mijn zaak, ik hoef de jokers niet om dit spel te winnen', want niemand is zeker tot de bekendmaking.

Ik had na de dagoba gerust wat info willen ruilen voor jokers, maar de 2 jokers die Marlijn krijgt...

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #432 Gepost op: 15-02-2015, 14:48:55 »
Qua joker-weggeef-gedrag imiteert Rik dus zijn voorgangers Milouska en Patrick en qua groepsvrijstelling-gedrag imiteert ie Susan vorig jaar. De mol heeft er baat bij dat er kandidaten zolang mogelijk in het spel blijven met een verkeerde molverdachte of tunnelvisie. Zo blijft het zelfs voor de kandidaten die wel de mol in de smiezen hebben diffuus. Althans, ze kunnen in de war raken. Zie onder andere Carolina bijvoorbeeld.

Volgens mij staat voorop dat een mol mensen eruit werkt. Onafhankelijk van wat andere kandidaten stemmen en wie ze eventueel verdenken. Je kunt er als mol trouwens toch niet zeker van zijn wie jou nou verdenkt en wie niet. Er wordt zoveel gelogen en verborgen gehouden.

 
En het zou ook wel opmerkelijk zijn als dit jaar Rik hetzelfde doet als Susan vorig jaar met die groepsvrijstelling.

Rik laat wel erg blijken dat hij gesteld is op Marlijn. Ik vind dat onmols. Oké even een bondje dat kun je niet voorkomen maar niet vanaf afl. 1 constant alles samen delen. Maar jullie blijven denk ik toch in de Riktunnel zitten. Dan zien we in afl. 10 wel wie de enige echte mol is.. ???
« Laatst bewerkt op: 15-02-2015, 14:51:41 door Lonneke14 »

Offline belg

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #433 Gepost op: 15-02-2015, 15:09:07 »
Rik geeft 3 jokers weg.

Rik geeft in totaal 3 jokers weg, wel steeds in een andere aflevering.
De persoon die de joker krijgt, heeft enkel in die aflevering 1 vraag voorsprong op Rik, maar beantwoordt in elke test een paar vragen fout (op Rik). Een joker weggeven is op lange termijn dus misschien zelfs voordeliger als je hiermee verdenking op je haalt.

Of Rik wil Marlijn gewoon heel erg graag in het spel houden; hun vriendschap is zo sterk dat ze maanden na de opnames afspreken en zelfs professioneel samenwerken aan een film of iets dergelijks.
En van Martine wou hij informatie over de zwarte vrijstelling.

Wat ik wil zeggen is dat een persoon die jokers uitdeelt niet sowieso de mol is. Voorbeelden uit het verleden die me te binnen schieten is de jokerruil tussen Frits en Tim in Ijsland, of tussen Horace en Pepijn onder het mom van verjaardagscadeau.
Natuurlijk zijn er ook mollen die wel hun jokers weggaven, al hadden ze hiervoor steeds een reden: Art moest in het spel blijven omdat hij door velen verdacht werd, Susan moest om in haar rol van lieve, onschuldige vrouw te blijven Daphne de joker (terug)geven. Die motieven mis ik bij Rik (of ik zie ze niet).  


En dan die groepsvrijstelling zelf. Voor een kandidaat die al weken jammert over de 'historisch lage pot' gaat het allemaal wel erg vlotjes. De rest van de groep had trouwens helemaal niets geweten over het aanbod als Rik er niet op ingegaan was. Dus waarom moet Rik (die door zeker 2 andere mensen al wordt verdacht) nog eens extra verdenking op zich halen? Had hij het aanbod gelaten, dan was alles gebleven zoals het was en zat er 750 euro meer in de pot voor de winnaar.

'Jammeren over de pot en toch voor jezelf kiezen' deed ook Frits Sissing toen hij aan de ontbijttafel iedereen aanspoorde om voor het geld te gaan een de volgende avond een vrijstelling ten koste van de pot.

Ik vermoed (zeker weten zullen we nooit helaas) dat als Rik niet gekozen had voor de kans op een groepsvrijstelling, de groep wél zou zijn ingelicht over het aanbod.
Krijg je als kandidaat de keuze om geld uit de pot te halen voor een persoonlijk/groepsvoordeel, moet dit doen. Anders verlies je de verdenking die op je ligt. Het is dus eerder een kwestie van verdacht blijven dan extra verdacht worden.


Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #434 Gepost op: 15-02-2015, 15:30:34 »
Voor mij is het weer heel duidelijk dat Chris de mol is. Ik dacht vanaf het watervliegtuig dat ze langs die geldenvelop liepen het is of Rik of Chris. Als ik dan naar alle acties en gedrag kijk is het voor mij duidelijk dat het Chris moet zijn. Toen vond ik bijvoorbeeld dat Chris op de meest gunstigste plek in het watervliegtuig is gaan zitten. En Chris leidde Rik af door heel veel te praten en  de nadruk te leggen op het feit dat ze de andere kandidaten eerst moesten spotten. En dan dat enthousiasme van Chris in die boot daarna, geweldig!

En Chris die in afl.7 nog even in zijn speech zegt dat ze langs die envelop op Bentota zijn gelopen. Dat soort dingen wegen bij mij zwaarder dan de jokers die Rik heeft weggeven aan Marlijn en Martine en zelfs het feit dat hij voor de groepsvrijstelling ging.

Ik geloof ook niet dat een mol jokers weggeeft alleen maar omdat hij er toch niets aan heeft. Nee, een mol moet er voor zorgen dat anderen eruit vliegen. Als je jokers weggeeft help je je tegenstanders in feite. Ik vind dat geen tactiek te noemen. Als je een paar keer jokers krijgt ga je toch denken is dit de mol? Kan me echt niet voorstellen dat je als mol twee keer aan dezelfde persoon jokers weggeeft. Dat bondje van Marlijn en Rik gaat ze de das nog eens omdoen, vrees ik.

ik vond Rik juist heel verdacht in het vliegtuig. Hij zei dat hij Chris maar eens in de gaten ging houden. In een vliegtuig? Hij keek steeds naar chris en niet naar buiten.. Terwijl dit duidelijk de opdracht was. Rik deed helemaal niks in het vliegtuig, terwijl Chris steeds rond keek en ook de kandidaten zag. hier wist ik juist zeker dat chris een kandidaat is en rik de mol.

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #435 Gepost op: 15-02-2015, 15:33:45 »
ik vond Rik juist heel verdacht in het vliegtuig. Hij zei dat hij Chris maar eens in de gaten ging houden. In een vliegtuig? Hij keek steeds naar chris en niet naar buiten.. Terwijl dit duidelijk de opdracht was. Rik deed helemaal niks in het vliegtuig, terwijl Chris steeds rond keek en ook de kandidaten zag. hier wist ik juist zeker dat chris een kandidaat is en rik de mol.

+1  ::ok::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #436 Gepost op: 15-02-2015, 15:35:09 »
ik vond Rik juist heel verdacht in het vliegtuig. Hij zei dat hij Chris maar eens in de gaten ging houden. In een vliegtuig? Hij keek steeds naar chris en niet naar buiten.. Terwijl dit duidelijk de opdracht was. Rik deed helemaal niks in het vliegtuig, terwijl Chris steeds rond keek en ook de kandidaten zag. hier wist ik juist zeker dat chris een kandidaat is en rik de mol.

Rik deed wel iets: Zeggen dat ze kandidaten zeker niet in de zee te vinden zijn. :D

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #437 Gepost op: 15-02-2015, 15:37:01 »
Wat ik wil zeggen is dat een persoon die jokers uitdeelt niet sowieso de mol is.

Klopt.
Maar Rik geeft duidelijk aan in de laatste aflevering dat hij onzeker is over zijn test en daarom over gaat tot de aanschaf van een groepsvrijstelling. En dat valt niet te rijmen, als hij onzeker zou zijn over zijn test zou hij ook niet zomaar zijn jokers weg geven, toch?
« Laatst bewerkt op: 15-02-2015, 15:43:11 door Molletjuh »

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #438 Gepost op: 15-02-2015, 15:37:42 »
Rik deed wel iets: Zeggen dat ze kandidaten zeker niet in de zee te vinden zijn. :D

 ::rofl::

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #439 Gepost op: 15-02-2015, 15:40:14 »
Klopt.
Maar Rik geeft duidelijk aan in de laatste aflevering dat hij onzeker is over zijn test (hoezo?) en daarom over gaat tot de aanschaf van een groepsvrijstelling. En dat valt niet te rijmen met de jokers die hij eerder weggaf. want toen leek hij vrij zeker van zijn zaak ;)

Rik zei juist dat hij wel zeker van zijn zaak was en alsnog gaat hij voor de groepsvrijstelling.