Auteur Topic: [De Winnaar] Rik van de Westelaken  (gelezen 276830 keer)

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #680 Gepost op: 27-02-2015, 20:28:01 »
2 minuten geleden op het NOS-journaal:

Rik presenteerde het journaal, en had het over The Dress, de jurk die iedereen in andere kleuren ziet. Zijn afsluitende zin: "Zo ziet u maar, niets is wat het lijkt."

Briljante grap  ::rofl::

Maar nee, beste mensen met tunnelvisie, dit is geen hint  :P

Maar wel leuk  ::rofl::

Offline SoSuDeMo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #681 Gepost op: 27-02-2015, 20:32:34 »
Junior2: 16e. Widm2015: 129e.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #682 Gepost op: 27-02-2015, 22:59:58 »
Zou hij dit nou expres doen met dat logo zo voor zich te houden?
Lijkt alsof hij de envelop expres omdraaide om het zo voor zich te houden

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #683 Gepost op: 27-02-2015, 23:53:18 »
Jongens, HOE geweldig zou Marlijn haar hoofd zijn als Rik zich bekend maakt als mol?

Serieus, dat wordt Freek in het kwadraat denk ik ;D ik hoop dat het Rik is, want ik kijk uit naar dit moment

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #684 Gepost op: 27-02-2015, 23:59:24 »
Jongens, HOE geweldig zou Marlijn haar hoofd zijn als Rik zich bekend maakt als mol?

Serieus, dat wordt Freek in het kwadraat denk ik ;D ik hoop dat het Rik is, want ik kijk uit naar dit moment

Ja, ik ook! Het is nu al een historische uitzending, die allereerste live-finale van WIDM!   ::rofl::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #685 Gepost op: 28-02-2015, 09:17:05 »
Jongens, HOE geweldig zou Marlijn haar hoofd zijn als Rik zich bekend maakt als mol?

Serieus, dat wordt Freek in het kwadraat denk ik ;D ik hoop dat het Rik is, want ik kijk uit naar dit moment

Nou dat word hét TV moment van het jaar ::rofl:: ::jaja::
Heerlijk!!

Zou hij dit nou expres doen met dat logo zo voor zich te houden?
Lijkt alsof hij de envelop expres omdraaide om het zo voor zich te houden

 ::jaja:: Ik vermoed het wel.
Het is ook verschillende keren terug gekomen in de afleveringen, o.a afl. 1 toen hij tegen het raam van de trein leunde toen had hij ook zo'n enveloppe in zijn hand met duidelijk het Mollogo in beeld. En ook na het aanbod van Art betreft de groepsvrijstelling, ook duidelijk een envelop in beeld met Mollogo bij zijn gezicht.





« Laatst bewerkt op: 28-02-2015, 10:12:44 door Bakkertje, Reden: twee berichten samengevoegd »

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #686 Gepost op: 28-02-2015, 10:14:19 »
Nou dat word hét TV moment van het jaar ::rofl:: ::jaja::
Heerlijk!!

 ::jaja:: Ik vermoed het wel.
Het is ook verschillende keren terug gekomen in de afleveringen, o.a afl. 1 toen hij tegen het raam van de trein leunde toen had hij ook zo'n enveloppe in zijn hand met duidelijk het Mollogo in beeld. En ook na het aanbod van Art betreft de groepsvrijstelling, ook duidelijk een envelop in beeld met Mollogo bij zijn gezicht.






Dit is of Toevallig of hij doet dit Expres om verdacht bevonden te worden.

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #687 Gepost op: 28-02-2015, 10:51:20 »
Dit is of Toevallig of hij doet dit Expres om verdacht bevonden te worden.

Of hij is de Mol ;)


Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #688 Gepost op: 28-02-2015, 11:13:47 »
Dit is of Toevallig of hij doet dit Expres om verdacht bevonden te worden.

Nee, want de kandidaten kunnen dit niet zien, die kunnen immers geen beelden stil zetten.
En als Rik kandidaat zou zijn, wat voor bat zou hij er dan bij hebben om verdacht te worden door de kijkers?
Kortom: hij doet dit zeer bewust. Als mol!
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #689 Gepost op: 28-02-2015, 12:31:22 »
2 minuten geleden op het NOS-journaal:

Rik presenteerde het journaal, en had het over The Dress, de jurk die iedereen in andere kleuren ziet. Zijn afsluitende zin: "Zo ziet u maar, niets is wat het lijkt."

Briljante grap  ::rofl::

Maar nee, beste mensen met tunnelvisie, dit is geen hint  :P
Ik zou verbaasd zijn als NIEMAND het had gepost.


Al is het geen hint, ik vond het wel een geniale opmerking van Rik.



Zitten we hier krampachtig te ontkennen dat het een hint is, zul je bij de ontknoping zien daat het er TOCH een was......

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #690 Gepost op: 28-02-2015, 13:24:42 »
::hug::

Er was toevallig niks beters dus heb ik met een zuur gezicht de rest ook maar gekeken. ::hypocriet::

Hahaha ik ook! Ben er nog steeds ontdaan van  ::ohno::

Als Rik de mol is, is hij de meest teleurstellende mol ooit. Makkelijk geld uit de pot halen Door die "aanbiedingen" en dan steeds Marlijn bevoordelen met die Jokers.  ::niet-ok::

Edit: niets op Rik persoonlijk. Hij heeft die mol briefjes ook niet bedacht en kan me voorstellen dat je ook als mol vriendschappen sluit en jouw maatje gaat bevoordelen.
Ik zie het als een falen van de makers dat ze dit toestaan.

Ik heb gelezen in een interview dat art aangaf dat de molbriefjes wel degelijk door de mol zelf bedacht zijn.. Dit was juist een groot onderdeel van de moltactiek.
« Laatst bewerkt op: 28-02-2015, 13:34:55 door Bakkertje, Reden: twee berichten samengevoegd »

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #691 Gepost op: 28-02-2015, 13:25:22 »
Ik zou verbaasd zijn als NIEMAND het had gepost.


Al is het geen hint, ik vond het wel een geniale opmerking van Rik.



Zitten we hier krampachtig te ontkennen dat het een hint is, zul je bij de ontknoping zien daat het er TOCH een was......

Ja wie weet ::rofl::
En dan Art: "We hadden trouwens nog een hint voor aanvang van de serie, jullie hadden het allemaal al kunnen weten"

https://www.youtube.com/embed/YbjEPK7J2JI

Rond: 0.55 (Art: "Wie is de Mol? Rik terug naar jou" Rik vervolgens: "Oh bedankt voor de mededeling")
« Laatst bewerkt op: 28-02-2015, 16:29:04 door Molletjuh »

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #692 Gepost op: 28-02-2015, 13:58:29 »
Ja wie weet ::rofl::
En dan Art: "We hadden trouwens nog een hint voor aanvang van de serie, jullie hadden het allemaal al kunnen weten"

https://www.youtube.com/embed/YbjEPK7J2JI

Rond: 0.55 (Art: "Wie is de Mol? Rik terug naar jou" Rik vervolgens: "Oh bedankt voor de mededeling")


Ik zie dit fragment nu voor het eerst. Lijkt wel of Rik er ook een tikkeltje zenuwachtig van wordt (nl. of de hint niet te duidelijk is). Volgens mij is dit wel degelijk een hint!

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #693 Gepost op: 28-02-2015, 14:25:10 »
Ik zie dit fragment nu voor het eerst. Lijkt wel of Rik er ook een tikkeltje zenuwachtig van wordt (nl. of de hint niet te duidelijk is). Volgens mij is dit wel degelijk een hint!

Hij is duidelijk een klein beetje van slag ja met zijn ehh... ehhh... en dat voor een nieuwslezer!  ::tandpastasmiley::

Wie weet dat het een hint is!

Zoals Rik zelf zegt: "Niets is wat het lijkt" ::tandpastasmiley::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #694 Gepost op: 28-02-2015, 14:28:17 »

Zoals Rik zelf zegt: "Niets is wat het lijkt" ::tandpastasmiley::

Mee eens hoor. En het lijkt alsof Rik de mol is. Niets is wat het lijkt  :P

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #695 Gepost op: 28-02-2015, 14:30:20 »
Inderdaad wel erg opvallend... met name de pauze van Art na "Rik" en de daaropvolgende reactie.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #696 Gepost op: 28-02-2015, 15:05:17 »
Nou ik had het filmpje wel al eerder gezien, maar verschillende mensen zeiden toen: "Ja maar dat is geen hint dat zullen ze nooit doen". Maar nu begin ik wel degelijk te twijfelen. Sowieso omdat het lijkt alsof dit jaar alles anders is. Donderdag zullen we het weten, ik gok erop dat dit een échte hint is.

Offline Hildewereld

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #697 Gepost op: 28-02-2015, 15:40:49 »
Jeetje, normaal maakt dit forum het voor mij altijd makkelijker een mol te kiezen, maar dit jaar ga ik eigenlijk alleen maar twijfelen. Na de aflevering had ik, na weken in de Rik-tunnel, eindelijk volledig voor Margriet gekozen als Mol, maar hier worden ook wel veel goede dingen over Rik gezegd. Dat hij 'te obvious' zou zijn heeft me nooit gestoord, dat vond ik bij Susan, Kees, Anne-Marie en Kim ook (en nog bij meer, als je eenmaal goed zit lijkt alles ook te obvious). Het enige waardoor Margriet voor mijnet een streepje voor had zijn de hints naar haar. Ze zijn consequent (al tweemaal een hint met onschuldig, steeds een bloem bij de Molpost) en goed aan haar te linken.

En toen stond Rik opeens weer naast een Anchor-reclame in zijn matrozenshirt terwijl hij het Mol-logo als enige naar de camera toedraaide...
Ik kom er niet meer uit.

De Mol is Margrik.

Offline MollyMe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molgoed!
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #698 Gepost op: 28-02-2015, 16:19:54 »

Ik kom er niet meer uit.

De Mol is Margrik.

 ::rofl:: ::rofl:: ::bravo::

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #699 Gepost op: 28-02-2015, 18:26:51 »
Ik twijfel nog steeds tussen Rik en Margriet. Allebei zo verdacht.

Mocht Margriet de mol zijn:
Dan heeft ze veel te danken aan Rik (1500 euro) en Martine (neergeschoten aflevering 2) en nog een paar andere kandidaten. Naar mijn idee was het ook niet slim om als eerste penningmeester te worden daardoor werd ze te snel verdacht bij medekandidaten na de diefstal/kopen van jokers van de pot. E teken was wel een mooie mol actie.

Mocht Rik de Mol zijn:
heeft hij slim aangepakt bij de diefstal van de pot en daardoor werd Margriet verdacht. Wat ik minder leuk vind dat hij 1500 euro voor Jokers en Vrijstelling heeft gekocht/gestolen. Net als Jokers weggeven. Jokers weggeven zonder info ook raar en verdacht. 

Eerste keer dat ik echt twijfel in de finale van widm.