Auteur Topic: Aflevering 0 - Niets is wat het lijkt, Wie is de Mol special  (gelezen 41543 keer)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Aflevering 0 - Niets is wat het lijkt, Wie is de Mol special
« Reactie #40 Gepost op: 17-12-2014, 14:07:26 »
Vorig jaar is t me bijna gelukt. Toen praate mn moeder dr mond voorbij toen ik al thuis was en ik de afl aan het terug kijken was.

 ::rofl:: Awww ::hug::

Misschien valt er iets te regelen a la:
Iemand die afleveringen download, aan eind v/h seizoen op een usb-stick zet, en die per post opstuurt ;)

--

Mag verder toch hopen dat de uitleg van whatsapp tennis ladies on tour naar Margriet van der Linden niet klopt. :P
Hoewel er ladies staat ipv laddies - dus ik neem voor het moment nog maar aan dat een andere uitleg zal blijken.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Online -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 0 - Niets is wat het lijkt, Wie is de Mol special
« Reactie #41 Gepost op: 17-12-2014, 14:10:47 »
::rofl:: Awww ::hug::

Misschien valt er iets te regelen a la:
Iemand die afleveringen download, aan eind v/h seizoen op een usb-stick zet, en die per post opstuurt ;)

--

Mag verder toch hopen dat de uitleg van whatsapp tennis ladies on tour naar Margriet van der Linden niet klopt. :P
Hoewel er ladies staat ipv laddies - dus ik neem voor het moment nog maar aan dat een andere uitleg zal blijken.

Zou een oplossing zijn, als de post er geen 3 maanden over zou doen.. :/ Ach, ik wacht geduldig tot het mei is..
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Aflevering 0 - Niets is wat het lijkt, Wie is de Mol special
« Reactie #42 Gepost op: 17-12-2014, 14:12:39 »
Ahja, toch.
Ik vermoedde al dat dat een mogelijk zwak punt kon gaan zijn.

Sterkte ::hug:: ::ok::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MaxvdBroek

  • Forumlid
Re: Aflevering 0 - Niets is wat het lijkt, Wie is de Mol special
« Reactie #43 Gepost op: 17-12-2014, 14:14:29 »
Mag verder toch hopen dat de uitleg van whatsapp tennis ladies on tour naar Margriet van der Linden niet klopt. :P
Hoewel er ladies staat ipv laddies - dus ik neem voor het moment nog maar aan dat een andere uitleg zal blijken.

Gisteravond stond er in de status i.p.v. "Wie is de mol?" letterlijk de tekst "Laddies Tennis On Tour". Laddies. Maar goe, slordig spelfoutje? In de afbeelding staat het wel goed.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Aflevering 0 - Niets is wat het lijkt, Wie is de Mol special
« Reactie #44 Gepost op: 17-12-2014, 14:22:48 »
Andere volgorde ook.



Ahhhh zal wel niet, maar lijkt me zo leuk om puur toevallig zo'n verdacht nummer te hebben, en dan wat vage dingen te doen als 'aanwijzing' >:D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 0 - Niets is wat het lijkt, Wie is de Mol special
« Reactie #45 Gepost op: 17-12-2014, 15:49:34 »
Ja mee eens. Ik kreeg al meteen de indruk dat deze special vooral bedoeld was om nieuwe kijkers te trekken en ze zin te laten krijgen in het volgen van de nieuwe serie. Omdat er ook zo de nadruk op werd gelegd wat het allemaal inhoudt (wat wij allang weten natuurlijk), een spannend speurspel dat je echt vanaf het begin moet volgen en dat je geen aflevering kunt overslaan, enz. En de uitgebreide uitleg dat ook kandidaten zich als mollen gedragen en waarom ze dat doen. Dit leek echt vooral bedoeld voor de kijker die wel eens had geprobeerd te kijken maar het concept niet helemaal snapte.

Ja klopt, maar ik denk dat een leek zo'n special juist weer niet gaat volgen. Daarvoor was het te onhandig geprogrammeerd qua tijd en ook de aankondigingen verwezen erg nadrukkelijk naar de molloten onder ons. Ik snap dat ze geen special maken alleen voor molloten, maar zoals hij nu was schoot hij zijn doel een beetje voorbij (zowel voor de leken als voor de molloten).

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Aflevering 0 - Niets is wat het lijkt, Wie is de Mol special
« Reactie #46 Gepost op: 17-12-2014, 15:57:39 »
De Mol is nog laat wakker haha: "De Mol: En? Heb je gebeld? #WIDM" (bron: http://twitter.com/IkBenDeMol/status/544990126204407808)

Dan heb je de bijgevoegde bron die ik bijvoegde niet uitgebreid geverifieerd want het word toch echt gezegd, dan heb je het wellicht over het hoofd (oor) gezien maar maakt niet uit, kan gebeuren, zal het nogmaals bijvoegen: spoel door tot 26:17 in het onderste bijgevoegde filmpje, daarin zegt oud-Mol John notabene zelf expliciet "Hij zei dingen als (hij heeft het over mede-kandidaat Rick) dan delen we samen het geld, en als je het bent zeg ik niet dat jij het bent" (nu is Mol Jon er niet op in gegaan, hij was zo eerlijk en discreet om zuiver te handelen bij zo'n aanbod, maar er bestaat nooit een garantie dat alle mollen daar immuun voor zijn. Maar zie je dus dat het wel degelijk gezegd is, zie daarvan bijv het voorbeeld/quote/bron van Mol Jon op 26:17 en ook Arjan zegt dat hij werd benaderd met "En dan delen we samen het geld" (hij zegt het op minuut 27:30, video hieronder).


Niemand kan natuurlijk aanschouwen wat er achter gesloten deuren gebeurd, daarom vind ik het ook zo frappant dat mensen '100% weten dat zoiets niet gebeurd' dat weet je niet, en als het al gebeurd, zou iemand dat nooit toegeven. Vind het nogal naïef dat mensen denken dat er heus nooit word vals gespeeld in competitie-spelletjes, juist op het moment dat mensen iets zó graag willen/iets absoluut niet willen missen grijpen ze soms naar niet geoorloofde alternatieven. Nogmaals, want sommigen missen de nuance in m'n verhaal: ik zeg niet dat dit structureel gebeurd, had die indruk slechts bij 2 van de 15 seizoenen, dat is 10% jongens, ik zeg slechts dat er niet kan worden uitgesloten dat het ooit eens in een seizoen is gebeurd. OOIT, niet constant.

Maar goed, ik laat de discussie verder voor wat het is, ieder zijn of haar opvatting! Gaat hier over de special-uitzending.

Klopt, ik had dat stukje niet helemaal goed gehoord. Maar in die eerdere post gaf je wel aan bijna zeker te denken/weten dat het Bij Kim/Sanne en Art/Patrick Wél zo was gegaan. Ik denk, zeker in Art zijn geval, maar eigenlijk in elke kandidaat's geval. Dit is ZO"N enorm bizar leuk spel en een eer voor gevraagd te worden, ik denk dat de kandidaten ALLEMAAL stuk voor stuk het spel veeeeels te leuk vonden/vinden om onder het spel al 100% zeker te horen van de mol zelf dat hij of zij de mol is. Dat willen kandidaten niet, ze willen het zelf uitvogelen. dat geeft die adrenaline. het gaat ook niet om die pot, dat komt vaak pas in de finale in hun hoofd. Is vaak genoeg gezegd

Daarom denk ik ook dat we Rick's opmerking naar Jon (in dit geval) ook niet TE serieus moeten nemen. De sarcast, grappenmaker die Rick is/was heeft dit waarschijnlij gewoon als grap gezegd, om te kijken naar Jon's mening. Om dat hij hem verdacht, en stel het was WEL echt zo dat hij het wilde weten, een mol zou dat nooit vertellen. Echt niet, geloof me.

En nog even over de special, ik vond het ook redelijk tegenvallen, op de nieuwe beelden na. En grappige dingen zoals Richard en dat telefoontje. Er zijn altijd leuke nieuwe dingen die je komt te weten en het was zeker het kijken waard, maar idd veel van vorig jaar nog erin gemonteerd. En als ze nieuwe kijkers willen trekken, zijn dat denk ik vaak ook wat jongere kijkers. Oudere kijkers, DIE niet kijken gaanv aak toch niet meer kijken omdat ze algemeen niks aan spelletjesprogramma's aan vinden. Jongen kijkers snappen het vaak nog niet (de basis regels) maar ik denk dat het voor ieder publiek leuk is, zo'n special waarin alles nog eens wordt uitgelegd. Behalve voor ons molloten natuurlijk, maar goed, wij zijn dan weer EXTRA blij met die nieuwe beelden.

Ik vind de groep ENORM leuk.

Offline Michieliosios

  • Forumlid
Re: Aflevering 0 - Niets is wat het lijkt, Wie is de Mol special
« Reactie #47 Gepost op: 17-12-2014, 17:36:46 »
Ajouad's veters zitten los in de foto aan het einde van de leader. Doe ermee wat je wilt. :)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 0 - Niets is wat het lijkt, Wie is de Mol special
« Reactie #48 Gepost op: 17-12-2014, 17:43:31 »
Dan zou je ook kunnen zeggen dat iedereen gympies aan heeft behalve Marlijn  ::rofl::

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 0 - Niets is wat het lijkt, Wie is de Mol special
« Reactie #49 Gepost op: 17-12-2014, 21:11:23 »
Ik kon gisteren onverwacht niet kijken, dus het telefoonnummer heb ik ook aan me voorbij moeten laten gaan.

Gelukkig hebben we nog altijd Uitzending gemist......


Ik vond het een mooie, en echt uitgebreide, ''opmaat'' voor het nieuwe seizoen.


De uitspraak van Roderick over Frédérique (hij vond het niet erg om van haar te verliezen), bezorgde me wederom de kriebels. Hij heeft dat bij eerdere gelegenheden ook al eens gezegd. Voor zover ik me kan herinneren, ook op de molfandag.



Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 0 - Niets is wat het lijkt, Wie is de Mol special
« Reactie #50 Gepost op: 17-12-2014, 22:25:42 »
Jammer dat het zo matig bekeken is maar ik vond het erg leuk om veel oud kandidaten terug te zien. Had wel iets meer verwacht van de zogenaamde 'Mol training' maar de vooruitblik op het nieuwe seizoen maakte weer een hoop goed.
When life knocks you down, fight back!

Offline BurningHorizons

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mole Mole Mole!!!
Re: Aflevering 0 - Niets is wat het lijkt, Wie is de Mol special
« Reactie #51 Gepost op: 18-12-2014, 09:41:54 »
Was een vriend van mij lastig aan het vallen met de eerste hints/bevindingen en hij kreeg bij die WhatsApp afbeelding (TLOT) meteen de neiging om aan The Lord Of The Rings te denken...Televizier Ring Gala...Rik en Marlijn...zou daar wat in zitten ;)...

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Aflevering 0 - Niets is wat het lijkt, Wie is de Mol special
« Reactie #52 Gepost op: 18-12-2014, 10:26:29 »
 ::rofl::

Of The Least Obvious Teamplayer ;)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Aflevering 0 - Niets is wat het lijkt, Wie is de Mol special
« Reactie #53 Gepost op: 18-12-2014, 23:08:54 »
Ajouad's veters zitten los in de foto aan het einde van de leader. Doe ermee wat je wilt. :)
Das vast een mollenstreek :P Nee geen idee of we er iets mee zouden moeten, maar knap dat je t hebt gezien  ::ok::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 0 - Niets is wat het lijkt, Wie is de Mol special
« Reactie #54 Gepost op: 20-12-2014, 15:28:43 »
Das vast een mollenstreek :P

 ::rofl:: Zou dat de nieuwe tactiek zijn waar Marlijn zo pijnlijk (letterlijk dus) mee geconfronteerd werd? De mol saboteert op menselijk vlak. Gewoon je "tegenstanders" laten verongelukken.  >:D

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 0 - Niets is wat het lijkt, Wie is de Mol special
« Reactie #55 Gepost op: 21-12-2014, 00:50:37 »
Leuke special, net even terug gekeken :). Laat het nieuwe seizoen maar komen
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Sam!

  • Forumlid
Re: Aflevering 0 - Niets is wat het lijkt, Wie is de Mol special
« Reactie #56 Gepost op: 22-12-2014, 13:40:43 »
Afbeelding + onderschrift van het nummer in Whatsapp ("Wie is de mol?").

Om ook hier even op terug te komen, ik weet niet of het al genoemd is, maar vond het zelf het vermelden waard!  ::boogie::

TLOT is bij twitter een veel gebruikte hashtag.. Meaning: Top Libertarians on Twitter (Top Libertarians on Twitter. Many who use this tag are conservatives - economic libertarians, but not social libertarians.)

Kan iemand hier wat mee?   ::rofl::

Offline Kristel1976

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Oppermolloot
Re: Aflevering 0 - Niets is wat het lijkt, Wie is de Mol special
« Reactie #57 Gepost op: 26-12-2014, 12:39:54 »
Grappig, hoor, als je nu belt.
Je hoort een bericht van de voicemail van Wie Is De Mol; als je het nummer belt zodra het in beeld verschijnt tijdens een uitzending, dan krijgen de eerste drie bellers een joker...

Leuk!
« Laatst bewerkt op: 26-12-2014, 13:09:38 door Kristel1976 »

Offline michael22

  • Forumlid
Re: Aflevering 0 - Niets is wat het lijkt, Wie is de Mol special
« Reactie #58 Gepost op: 27-12-2014, 20:12:39 »
Matige special. Geen enkele aandacht voor de jaargangen met onbekende Nederlanders. Horen de series uit die jaren er opeens niet meer bij? Gelukkig wel de nodige aandacht voor de verreweg beste serie met BN'ers.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 0 - Niets is wat het lijkt, Wie is de Mol special
« Reactie #59 Gepost op: 30-12-2014, 17:21:01 »
Dit is de huidige foto op whatsapp van het nummer.... jeugdfoto?

Geinig zo'n jonge Art.