Auteur Topic: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg  (gelezen 170952 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #200 Gepost op: 18-02-2015, 18:53:16 »

Bovendien is het Evelien die Rik voorstelt. 'Kandidaat' Marlijn kan niet anders meer dan haar maatje steunen of het verbondje dat ze hadden, lag al meteen in duigen.

Idd, haar bondje zou dan in duigen liggen. Precies mijn punt. De mol heeft geen verbondje nodig.
En Margriet werd penningmeester omdat ze de boel gewoon weggriste voor Rik zijn neus. Hier ging de mol echt niet vanuit hoor. Of wel want Margriet is het zelf  ;D

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #201 Gepost op: 18-02-2015, 19:50:53 »
Idd, haar bondje zou dan in duigen liggen. Precies mijn punt. De mol heeft geen verbondje nodig.
En Margriet werd penningmeester omdat ze de boel gewoon weggriste voor Rik zijn neus. Hier ging de mol echt niet vanuit hoor. Of wel want Margriet is het zelf  ;D

Dus niemand is de Mol? Alle 5 de kandidaten hebben vanaf dag 1 gekozen om met iemand een verbondje aan te gaan. De enige die dit resoluut weigerde was Viktor (wat Carolina bij de executie van aflevering 3 pijnlijk ontdekte).

Ik blijf erbij dat in dat hele tumult niemand kan afgeschreven worden. Je kan er hoogstens mensen harder door gaan verdenken (Viktor die resoluut Margriet aanwijst).

Maar goed, ik heb Marlijn ook afgeschreven. Alleen dus 2 afleveringen later. ::tandpastasmiley::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #202 Gepost op: 18-02-2015, 20:45:02 »
Maar ze zegt in haar speech wel dat het de rol van haar leven is............... Dat zei mol Susan vorig jaar ook na afloop :P

Maar nee, Marlijn en mol vind ik totaal niet bij elkaar passen dus dan zou ze waanzinnige molacties moeten hebben gehad wil ik me gedachte daarover aanpassen

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #203 Gepost op: 18-02-2015, 20:48:32 »
Maar ze zegt in haar speech wel dat het de rol van haar leven is............... Dat zei mol Susan vorig jaar ook na afloop :P

Ik moest meteen aan de twitterhint van vorig jaar denken:  "In 2014 speelt deze Mol de rol van haar leven." Grote molfan die Marlijn is moet ze hier vast van geweten hebben.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #204 Gepost op: 18-02-2015, 20:51:01 »
Ik moest meteen aan de twitterhint van vorig jaar denken:  "In 2014 speelt deze Mol de rol van haar leven." Grote molfan die Marlijn is moet ze hier vast van geweten hebben.
Toen ze dat zei schoot de gedachte aan Susan meteen door mijn hoofd heen. :D

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #205 Gepost op: 19-02-2015, 18:04:17 »
Even een verdachte dingen lijstje mbt Afl 7.. opdracht trein. Mw pakte als laatste een koffer. Ze kwam na de eerste 2 koffers open te hebben gemaakt met het idee om de koffers achter te laten terwijl de opdracht was ze mee te nemen.. vervolgens aan het einde vd opdracht komt ze ook met het idee de overige 3 koffers achter te laten.. koffers en het geld spoorloos.. mol actie?

Opdracht verkiezing mol
Ze keek heel zenuwachtig bij de uitleg van de opdracht. Zat als enige aan haar gezicht de hele tijd.. Ze maakte het 0 euro teken van art tijdens haar speech en verwees naar een zin van susan visser, mol van vorig jaar.. mol of molloot?

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #206 Gepost op: 19-02-2015, 18:43:17 »
Hoe kun je mensen op je laten stemmen? Door een liedje te gaan zingen?
Marlijn maakte zich ook niet erg druk. Liedjes zingen kost tijd.
Helaas kunnen wij niet zien hoeveel mensen door alle kandidaten zijn benaderd. Chris was prominent in beeld. De regie speelt ook een grote rol in het geheel. Wat laat men zien, wat niet?

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #207 Gepost op: 19-02-2015, 21:40:54 »
Oei, wat werd marlijn verdacht neergezet deze aflevering.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #208 Gepost op: 19-02-2015, 22:07:02 »
Hebben jullie gezien wat ik heb gezien deze aflevering. Marlijn heeft moeite om haar rol als mol goed vol te houden.
In het fabriekje lag het er dik bovenop dat zogenaamde zenuwachtige gedoe. Dat doet zij steeds als ze aan het mollen gaat.
Hier kan ik niet tegen, daar wordt ik nerveus van en dat soort dingen. Een alibi om iets te laten mislukken.

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #209 Gepost op: 19-02-2015, 22:12:58 »
Hebben jullie gezien wat ik heb gezien deze aflevering. Marlijn heeft moeite om haar rol als mol goed vol te houden.
In het fabriekje lag het er dik bovenop dat zogenaamde zenuwachtige gedoe. Dat doet zij steeds als ze aan het mollen gaat.
Hier kan ik niet tegen, daar wordt ik nerveus van en dat soort dingen. Een alibi om iets te laten mislukken.
Dat zogenaamde nerveuze gedoe viel mij ook op ja, leek wel erg gespeeld.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #210 Gepost op: 19-02-2015, 22:29:05 »
Tijdens moltalk maakte niemand deze opmerking dus ik zet hem hier maar even:
Marlijn liep rechtop door de fabriek terwijl gezegd was dat er camera's laag hingen. Alle anderen liepen gebogen en dat lijkt me ook een logische reactie als er overal camera's hangen.

Offline ws_0546

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #211 Gepost op: 19-02-2015, 23:32:01 »
damn , ik zat helemaal niet op marlijn maar alles aan haar is nep , haar reacties , haar lichaamstaal , alles...

als zij de mol niet is snap ik het niet meer , en dat terwijl ik eigenlijk eerder dacht van : ze doet zo overdreven ze kan de mol niet zijn , maar nu is het echt te gek voor woorden ze is  nep enthousiast en ze moet overal op reageren mehhhhh :-X\

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #212 Gepost op: 19-02-2015, 23:35:44 »
Ik ben blij dat ze de finale gehaald heeft zoals ik van te voren al dacht  ::bravo:: En ik zou het geniaal vinden mocht ze de mol te blijken te zijn en niet Chris, Margriet of Rik  ::jaja:: Ze is mijn nieuwe wensmol, gewoon omdat praktisch het hele forum aan haar voorbij gaat. Maar ze heeft ook van die momentjes die typisch mollig kunnen zijn. En dat komt naar voren in haar biechten, hoe ze bij het sorteren anderen uit de concentratie houdt door hardop te gaan tellen. Toch blijf ik Marlijn als kandidate zien, een Liesbeth, een Regina voor mij part maar het is mooi dat ze de finale gehaald heeft  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #213 Gepost op: 19-02-2015, 23:48:19 »
Ik hoop dat Marlijn gaat winnen ::cheerleader::

Offline Thiago

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #214 Gepost op: 19-02-2015, 23:52:47 »
"Voor jullie hé...voor jullie!!"


Historische uitspraak...want dan toon je je M acht!

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #215 Gepost op: 20-02-2015, 01:03:25 »
Ik weet niet hoe het met jullie is maar ik vind het egt irritant worden hoe ze overal op "overact". Mocht ze de mol zijn heeft ze het natuurlijk goed gedaan, maar dan zal het meer te maken hebben met type's zoals Rik en Margriet die niks opbrengen.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #216 Gepost op: 20-02-2015, 01:10:28 »
Ik vond Marlijn in het begin heel leuk maar naarmate de serie loopt erger ik me af en toe mateloos aan haar.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #217 Gepost op: 20-02-2015, 01:12:32 »
Ik vond Marlijn in het begin heel leuk maar naarmate de serie loopt erger ik me af en toe mateloos aan haar.

Ik ook. :-X
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #218 Gepost op: 20-02-2015, 01:18:54 »
Ik vond Marlijn in het begin heel leuk maar naarmate de serie loopt erger ik me af en toe mateloos aan haar.
Ik ook heel erg en moest dus ontzettend lachen toen ik de ondergrondse post aan Chris las van Yvette Neuschwanger:

En over de boot van M&M heb ik het eigenlijk maar liever niet. Daar werd geschreeuwd, werden lukraak pakjes gepakt én...het allerbelangrijkste, niet naar elkaar geluisterd. Laat ik het zo zeggen, had de opdracht één kwartiertje langer geduurd, dan was een bitchfight aanstaande geweest. Eén van de dames had waarschijnlijk het laatste stukje mogen zwemmen. Ik laat even in het midden aan wie het lag, aangezien ik niet geheel objectief ben in deze. Martine staat hoog op mijn verdachtenlijstje en Marlijn staat hoog in mijn allergie top 10. Ik had haar onderweg waarschijnlijk gewoon verzopen. Maar goed, persoonlijke meningen zijn niet van belang hier.

 ::rofl::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #219 Gepost op: 20-02-2015, 01:20:23 »
Ieder zo zijn voorkeur, naar mate de serie dichterbij de finale komt vind ik Marlijn leuker en Margriet juist irritanter worden  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan