Auteur Topic: WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 319057 keer)

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #240 Gepost op: 29-01-2015, 22:09:13 »
Is er al een definitieve bevestiging dat de uitzending van vanavond pas volgende week donderdag uitgezonden wordt op Nederland 1? Of bestaat er nog een (minieme) kans dat ze eerder wordt vertoond?
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #241 Gepost op: 29-01-2015, 22:09:59 »
Dat twitter nu volstaat met de gegevens van de vermeende dader, vind ik een hele slechte zaak. Het zou ook een dubbelganger kunnen zijn die hierdoor voor altijd geassocieerd zal worden met deze actie, terwijl hij er niks mee te maken heeft.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #242 Gepost op: 29-01-2015, 22:10:46 »
Er is nog helemaal niets gezegd over de volgende uitzending.. Denk ook niet dat ze dat weten op dit moment

Over een uur mogen de mensen het NOS gebouw weer in ieder geval, maar denk niet dat het vanavond nog komt

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #243 Gepost op: 29-01-2015, 22:11:02 »
Dat twitter nu volstaat met de gegevens van de vermeende dader, vind ik een hele slechte zaak. Het zou ook een dubbelganger kunnen zijn die hierdoor voor altijd geassocieerd zal worden met deze actie, terwijl hij er niks mee te maken heeft.

Dat is helaas de maatschappij anno 2015. De sociale media als publieke schandpaal.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Badmotor

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #244 Gepost op: 29-01-2015, 22:12:58 »
Er is nog helemaal niets gezegd over de volgende uitzending.. Denk ook niet dat ze dat weten op dit moment

Over een uur mogen de mensen het NOS gebouw weer in ieder geval, maar denk niet dat het vanavond nog komt
Je kunt op de site van BVN wel uitzending gemist kijken.
Misschien gooien ze daar wie is de mol wel op.

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #245 Gepost op: 29-01-2015, 22:13:26 »
Vind het echt naar dat ze het dan op bvn uitzenden zeg :/ Ik heb geen tv ontvangst dus moet nu de dag door gaan komen zonder spoilers ::ohno::

Ik ook, hoop dat ze de aflevering dán online zetten, zodat we hem kunnen kijken voordat we overspoelt worden met spoilers op social media
« Laatst bewerkt op: 29-01-2015, 22:23:34 door Stormpie, Reden: 3 letterwoord in quote aangepast »

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #246 Gepost op: 29-01-2015, 22:13:44 »
Dat twitter nu volstaat met de gegevens van de vermeende dader, vind ik een hele slechte zaak. Het zou ook een dubbelganger kunnen zijn die hierdoor voor altijd geassocieerd zal worden met deze actie, terwijl hij er niks mee te maken heeft.
Na de aanslagen in Boston dachten internetters op de website Reddit ook de dader gevonden te hebben door een social media zoektocht te doen en dat naast videobeelden te houden. Die zaten er ook naast. Ons landje is kleiner en aan zijn accent is redelijk te plaatsen waar hij vandaan komt, maar toch lijkt het mij niet ok om met namen te slingeren. De NOS is ook verstandig door daar niet in mee te gaan.

Offline Queenchaos

  • Winnaar WIDM pool 2014
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #247 Gepost op: 29-01-2015, 22:13:51 »
Hopelijk zet BVN na de uitzending hem bij uitzending gemist , kunnen we wel online kijken  ::ohno::http://www.bvn.tv/uitzendinggemist

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #248 Gepost op: 29-01-2015, 22:14:45 »
Hopelijk zet BVN na de uitzending hem bij uitzending gemist , kunnen we wel online kijken  ::ohno::http://www.bvn.tv/uitzendinggemist

http://www.bvn.tv/uitzendinggemist

Staat er niet bij. Voor de 'Dino Show' is er een gat.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #249 Gepost op: 29-01-2015, 22:15:16 »
BVN is nu ook op zwart bij mij. Ze waren pas bij opdracht 3 dus nog geen afvaller.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #250 Gepost op: 29-01-2015, 22:15:43 »
Die hebben een telefoontje gehad dat ze het offline moesten halen zeker  ::rofl::

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #251 Gepost op: 29-01-2015, 22:15:51 »
Oei, misschien hebben ze het expres voor de executie afgekapt? Zou op zich wel netjes zijn.

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #252 Gepost op: 29-01-2015, 22:16:38 »
Oei, misschien hebben ze het expres voor de executie afgekapt? Zou op zich wel netjes zijn.

Dit zou ik heel top van ze vinden!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #253 Gepost op: 29-01-2015, 22:17:03 »
Door omstandigheden is er op dit moment geen uitzending op BVN.

Staat op hun site. Dus denk dat het afgekapt hebben inderdaad

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #254 Gepost op: 29-01-2015, 22:19:08 »
Super  ::ok::

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #255 Gepost op: 29-01-2015, 22:21:33 »
Goed gedaan. In ieder geval geen afvallerspoiler!  ::ok::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #256 Gepost op: 29-01-2015, 22:30:25 »
Dat is helaas de maatschappij anno 2015. De sociale media als publieke schandpaal.
Mensen zouden hier echt mee moeten wachten totdat zeker is wie de dader is. Zoals Rat ook schreef, zijn in Boston ook onschuldige mensen bestempeld als dader.

Die arme Ron Fresen is nu al meer dan een uur het journaal aan het presenteren, terwijl hij geen presentator is, maar politiek verslaggever.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #257 Gepost op: 29-01-2015, 22:30:41 »
Programma van 23.00 op NPO 2 komt nu 35 minuten eerder, dus zal straks om 23.15 wel Jinek op NPO 2 komen.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #258 Gepost op: 29-01-2015, 22:38:23 »
Die arme Ron Fresen is nu al meer dan een uur het journaal aan het presenteren, terwijl hij geen presentator is, maar politiek verslaggever.

Ja sneu! Maar hij doet het prima  ::ok::

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #259 Gepost op: 29-01-2015, 22:42:11 »
Vind het echt naar dat ze het dan op bvn uitzenden zeg :/ Ik heb geen tv ontvangst dus moet nu de dag door gaan komen zonder spoilers ::ohno::
Ik kan de uitzending nooit op donderdag zelf al zien, dus moet ook elke week spoilers omzeilen en dat lukt prima, wat is het verschil? Snap je punt niet zo,er zijn wekelijks zoveel mensen die het later terug moeten zien. Relax een beetje, er zijn een hoop ergere dingen in de wereld.
After all those years do you still think you can tell heaven from hell