Auteur Topic: MolFanDag 2015  (gelezen 188049 keer)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #520 Gepost op: 1-12-2015, 21:25:45 »
Maar... Als de fans maar een leuke dag hebben toch ;)

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #521 Gepost op: 1-12-2015, 21:29:25 »
Maar... Als de fans maar een leuke dag hebben toch ;)
Wel niet leuk dat ze eigelijk de organisatie van de fandag pikken.
Je aan afspraken houden is het minste wat je kan doen  ::ohno::
#teamamaimiljaarde

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #522 Gepost op: 1-12-2015, 21:44:12 »
Het was nou niet dat we heel onbehoorlijke dingen vroegen.. :/ Ze zijn lekker bezig daar bij de avrotros.. (ja, ik denk hier ook meteen aan het arjenakefietje)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #523 Gepost op: 1-12-2015, 21:50:50 »
Pac, je linkje werkt niet (en ik ben nieuwsgierig).
De tekst die PAC onder de link heeft geplaatst is precies de exacte tekst die via die link is te raadplegen (zie hier)

Ter verdediging van AVROTROS: de organisatie van Moltalk (dus het Arjenakkefietje) ligt niet (meer) bij AVROTROS, maar bij idTV. Wie de organisator van dit evenement is, weet ik niet.
« Laatst bewerkt op: 1-12-2015, 21:56:50 door Tristan »
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #524 Gepost op: 1-12-2015, 21:56:21 »
Dankjewel Tristan
Keep calm and eat chocolates!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:
« Reactie #525 Gepost op: 1-12-2015, 22:11:37 »
Maar we wisten ondetussen toch al dat de AVRO niet houdt van afspraken... Denk aan Arjen

Dit. Kan er ook nog wel bij op deze manier  :-X

Waarom WIDM-experience? Wat is er mis met MolFanDag? Lekker bondig en niet zo 'hip'. Interview is gewoon vragenvuurtje, MFD in een nieuw jasje. Terwijl het geen nieuw jasje behoeft. Naja, we gaan het wel meemaken, ga er wel gewoon heen. Ben nu benieuwd hoe ze de live-ontknoping dan regelen, want ik kreeg het idee dat ze dat op dezelfde dag wilden houden. Tenminste zoveel werd ons bij de panelgesprekken verteld?

http://www.taets.com/

Op die site kun je een impressie krijgen van tig andere experience days. Genoeg ruimte, of het ook de gezellige sfeer van de Observant zal hebben moeten we maar zien.
« Laatst bewerkt op: 1-12-2015, 22:16:29 door Joost2 »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Rick De Molloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #526 Gepost op: 1-12-2015, 22:16:19 »
De plek is ook lekker bereikbaar zag ik al...t word treinen en bussen....of je moet houden van een lange wandeling...jammer dat het zover weg ligt  ::niet-ok::
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #527 Gepost op: 1-12-2015, 22:27:24 »
De plek is ook lekker bereikbaar zag ik al...t word treinen en bussen....of je moet houden van een lange wandeling...jammer dat het zover weg ligt  ::niet-ok::
Het wordt treinen en BUURTbussen ::oink::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #528 Gepost op: 1-12-2015, 22:32:46 »
ben benieuwd of leden van realitynet korting krijgen... net als leden van de avro zeg maar.
er was eens......

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #529 Gepost op: 1-12-2015, 22:36:58 »
ben benieuwd of leden van realitynet korting krijgen... net als leden van de avro zeg maar.

Zal wel niet, alleen de AVRO steunen wordt beloond. Ach, maar zien waar ze mee komen als charme-offensief straks voor nieuwe leden. Nieuwste molboekje + korting op de Experience en ik vind een jaartje AVRO-lid zijn wel prima.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #530 Gepost op: 1-12-2015, 22:39:03 »
Lekker gaat 'ie daar bij de AVROTROS... Hoezo luisteren naar je fans? :o

Maar toch wel fijn dat er zowel een live ontknoping als een fandag is (ook al heet die dan 'experience'). En live WIDM-spellen, daar kan ik alleen maar vóór zijn.

Het wordt treinen en BUURTbussen ::oink::
Oh nee... Misschien moeten we een hotel afhuren!

Serieus zeg, er komen ook mensen uit Groningen en Maastricht enz. (en wie weet zelfs Engeland..?); dan ga je toch niet met honderd anderen in een buurtbusje.
« Laatst bewerkt op: 1-12-2015, 22:45:49 door vveerraak »
Tell me what your telescope says

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #531 Gepost op: 1-12-2015, 22:48:12 »
Was te verwachten, commerciële troep is het geworden
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #532 Gepost op: 1-12-2015, 23:01:39 »
buslijn 456 stopt voor de deur ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #533 Gepost op: 2-12-2015, 09:36:52 »
Balen dat ze niet eens wat overlegd hebben zeg.
Hopelijk gaan ze alsnog een berichtje sturen naar de mensen hier die altijd al zoveel tijd gestoken hebben in een molfan dag en hun ervaringen daarbij toch willen meenemen.

De kans dat ik ga is klein zoals gewoonlijk :D maar hoop dat voor degene die toch gaan het in ieder geval niet tegenvalt en wel een leuke ervaring is.

Offline Rick De Molloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #534 Gepost op: 2-12-2015, 10:02:50 »
Zullen we de buurtbus vast vastzetten dan voor 300 man?  :P
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #535 Gepost op: 2-12-2015, 10:07:28 »
Balen dat ze niet eens wat overlegd hebben zeg.
Hopelijk gaan ze alsnog een berichtje sturen naar de mensen hier die altijd al zoveel tijd gestoken hebben in een molfan dag en hun ervaringen daarbij toch willen meenemen.

De kans dat ik ga is klein zoals gewoonlijk :D maar hoop dat voor degene die toch gaan het in ieder geval niet tegenvalt en wel een leuke ervaring is.

dat is juist het punt. Er is wel overlegd en daarbij zijn afspraken gemaakt. In dat overleg is toegezegd dat wij van de plannen op de hoogte gesteld zouden worden, dat er gekeken zou worden hoe de Avro ons als grootste fansite een extraatje kon geven, bijvoorbeeld door een voorinschrijving via onze site te regelen.
Er zou contact blijven en de Avro zou bekendmakingen over deze dag vooraf aan Realitynet doorgeven. (dank voor deze tekst Swifty)
er was eens......

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #536 Gepost op: 2-12-2015, 10:17:17 »
Het is een half uur lopen vanaf station Zaandam.

Ik ga me wel aanmelden, maar ik vrees het ergste.

Trouwens, Realitynet kan natuurlijk gewoon ontzettend z'n eigen zin doen en de week erna op zondag alsnog naar de Observant gaan. Er zijn dan wel geen meet en greet, geen veiling en geen vragenvuur, maar de gezelligheid met fans is er in elk geval wel. Of is zoiets niet haalbaar, financieel?

Wel behoorlijk slecht dat ze zo'n dag niet in samenwerking hebben gedaan, vooral als dat wel zo is afgesproken. Ik vrees dat er niets anders op zit om bij welke grote organisatie dan ook, alle afspraken op papier te zetten voordat je ergens van uit kunt gaan. En verder, als Arjen zijn verhaal op Facebook mag donderen, dan mag Realitynet dat natuurlijk ook (maar de vraag is of je op die manier wil werken. Waarschijnlijk hou je je eer hoger als je dat niet doet.)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #537 Gepost op: 2-12-2015, 11:19:22 »
Ik had het er gister ook thuis met mijn ouders over, zegt mijn vader: "Hoeveel moest je ook alweer als VARA-lid betalen?"
Ik: "Ik denk €20,- omdat je dan ook nog eens lid bent van de verkeerde omroep..."  :-X

::rofl::

Vind €15,- voor niet leden van de AVRO ook behoorlijk aan de prijzige kant. Geef toe dat ik me niet meer kan herinneren hoe "duur" de MFD van Realitynet altijd was :-[

Nah ik zou het niet op FB zetten, maar de AVRO er even aan herinneren is misschien wel op z'n plaats...

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #538 Gepost op: 2-12-2015, 13:03:39 »
Dit is ook de reden dat ik een beetje klaar ben met de AVROTROS. Het gaat echt om macht en omdat WIDM nu zo populair is, neemt de AVROTROS dit over zonder enig respect voor de oprichters..  ::niet-ok::

Gelukkig ben ik geen lid meer van ze.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: MolFanDag 2015
« Reactie #539 Gepost op: 2-12-2015, 13:07:21 »
Wat jammer dat het allemaal zo commercieel moet worden  ::niet-ok:: Eerst al verplaatsen naar de zaterdag, dan moltalk op tv en nu heel de molfandag overnemen zonder aan de afspraak te houden. Beetje raar dat ze juist de fanatiekelingen links laten liggen en zich op het algemene grote publiek gaan liggen... Alsof het nog niet groot genoeg was.
...if one only remembers to turn on the light.