Auteur Topic: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen  (gelezen 62106 keer)

Offline Mit

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #20 Gepost op: 2-01-2015, 11:29:19 »
OTT maar wow wat lijkt ze op Donna Summer ... ::bravo::

blij dat ze door is, hoop indd haar ontwikkeling als kandidaat te zien.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #21 Gepost op: 2-01-2015, 11:55:58 »
Eigenlijk heel simpel: als ze nu een beetje buiten beeld blijft, en in de montage blijft dat zo, dan is dat een van de ''klassieke'' redenen om haar toch in de gaten te houden.


Ik trek hier vooralsnog geen conclusie uit.

Offline zeeuws

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #22 Gepost op: 2-01-2015, 14:26:16 »
Iets om in de gaten te houden misschien;
Ze had 2 kleuren nagellak toch?
Even opletten of de kleurencombinatie wijzigt in de aflevering.
Misschien geeft positie van kleur--> welke vinger de volgende afvaller/positie op foto aan...

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #23 Gepost op: 2-01-2015, 14:55:56 »
Carolina is nauwelijks opgevallen in afl. 1 en dat maakt dat ze nog prima de Mol kan zijn. Echt iemand die je onbewust dreigt weg te strepen (zonder echte reden), tot je weken later denkt "Hmmm, waarom kon zij het ook alweer niet zijn?". :P

Vooraf, bij dat voorstelfilmpje van de kandidaten, riep mijn vriend trouwens bij Carolina gelijk "Ja, zij is de Mol!". Mocht hij uiteindelijk gelijk blijken te hebben, zal ik in hem nederig mijn meerdere moeten erkennen. :P

Zelf houd ik haar iig in de gaten omdat zij, net als Evelien, op kamer 3 sliep waar de jokers verborgen waren. De kamer die ook 'toevallig' niet op slot was gedaan, zodat Viktor en Marlijn ze konden proberen te zoeken. Mijn theorie op dit moment is dat de Mol de jokers op haar kamer verborgen heeft en vervolgens de deur niet heeft afgesloten.

Verder dacht ik gelijk aan Carolina toen ik Milouska zo prominent op dat geld zag staan bij de Rode Draad-opdracht. Vroeg me direkt af of het soms een hint was dat we dit jaar weer een donkere mol hebben. Ik zou het niet de beste/mooiste hint ooit vinden, maar het ging wel door mijn hoofd.

Offline ThomasMolloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 谁是鼹鼠
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #24 Gepost op: 2-01-2015, 15:00:16 »
Conclusie: Je kan uit Carolina nog geen conclusie trekken.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #25 Gepost op: 2-01-2015, 16:58:46 »
In opdracht 1 wees Carolina actief een verkeerde vrouw aan op het andere perron.

In het hotel was zij bij de voorsten die daarmee controle konden uitoefenen bij de sleutelverdeling.

In opdracht 2 besloot zij de verkeerde afslag te nemen op de trap (samen met Victor).
« Laatst bewerkt op: 2-01-2015, 17:01:52 door Avogadro »

Offline Tessan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #26 Gepost op: 3-01-2015, 22:49:40 »
Opvallend: iedereen focust wel op Viktor die het eerst een hotelsleutel bij de hand had, maar Evelien (2e) en Carolina (3e) waren er ook snel bij. Carolina heeft Evelien toch kunnen overtuigen haar kamersleutel te kiezen (ondanks Evelien er eerder eentje te pakken had). Ik hou van de theorie dat de mol de deur expres open heeft gelaten  ;D

Verder had ik al op de Chris pagina de opmerking gemaakt over de C15; aangezien die samen met Chris in beeld stond vond ik hem sterker bij hem passen, maar kan bij Carolina natuurlijk ook.

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #27 Gepost op: 3-01-2015, 23:02:57 »
Ik heb bij haar dus echt 0% molgevoel.

Ligt er binnen 3 afleveringen uit.
Denk ik ook. ;)
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #28 Gepost op: 6-01-2015, 10:20:49 »
Hoewel ik niet op Carolina zit als mol viel mij een ding wel aan haar op.
Er zijn mensen die het voorstelfilmpje van Margriet opvallend vinden maar
mij valt het voorstelfilmpje van Carolina op.

Ze was als non verkleed en zingt 'ik wil genade, ik wil de hemel in.'

Een non mag niet liegen; dus wil zij genade in dit spel omdat ze liegt?
klaar voor de strijd

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #29 Gepost op: 6-01-2015, 11:17:13 »
Carolina heeft Evelien toch kunnen overtuigen haar kamersleutel te kiezen

Volgens mij heeft Carolina haar sleutel (zeer waarschijnlijk kamer 9) gegeven aan Chris en Ajouad. Evelien heeft de sleutel van kamer 3 gepakt (die zeer waarschijnlijk naast de sleutel van kamer 2 lag die Viktor pakte) en ze keek toen ook meteen naar Carolina. En die kwamen uiteindelijk ook met elkaar in kamer 3 terecht.

(Dat was voor mij een afknapper voor Carolina als mol)
« Laatst bewerkt op: 6-01-2015, 11:21:32 door Avogadro »

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #30 Gepost op: 8-01-2015, 21:42:06 »
Opeens heel verdacht bij mij deze aflevering. Haar tuk tuk volgde die van Marlijn naar de bioscoop, ze zat bij de kar (met Rik en Margriet) waar va alles fout leek te gaan en dan ook nog maatje Evelien naar huis. Ga haar scherp in de gaten houden.
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #31 Gepost op: 8-01-2015, 21:44:34 »
Ik vertrouw deze dame ook niet.

Ze is heel hard de kar aan het tillen. Of ze is aan het mollen, of ze is echt zo dom als een baksteen, dat kan ook, maar je snapt toch ook wel dat de wielen het gewicht dragen? Je tilt aan de voorkant, en als je aan de achterkant tilt komt dat gewicht er aan de voorkant weer bij, want de as is het draaipunt.

En ze komt relatief weinig in beeld.

Enige is dat ik die nagellak een erg flauwe hint zou vinden als het die zou zijn.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline SoSuDeMo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #32 Gepost op: 8-01-2015, 21:58:43 »
Ik vertrouw deze dame ook niet.

Ze is heel hard de kar aan het tillen. Of ze is aan het mollen, of ze is echt zo dom als een baksteen, dat kan ook, maar je snapt toch ook wel dat de wielen het gewicht dragen? Je tilt aan de voorkant, en als je aan de achterkant tilt komt dat gewicht er aan de voorkant weer bij, want de as is het draaipunt.

En ze komt relatief weinig in beeld.

Enige is dat ik die nagellak een erg flauwe hint zou vinden als het die zou zijn.
Ze gaf die kar zelfs een dikke dreun moet even morgen opzoeken wanneer precies.
Junior2: 16e. Widm2015: 129e.

Offline thijskalkhoven

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #33 Gepost op: 8-01-2015, 22:02:05 »
ik vind dat carolina haar handen erg duidelijk in beeld laat zien. tijdens de testen zit ze bijna continu met d'r hoofd in d'r handen en tijdens de omhelzing met evelien in aflevering 2 lijkt ze een soort 'pistooltje' te maken. dit lijkt me erg onnatuurlijk om te doen. dat in combinatie met de opvallende nagellak en het feit dat ze een beetje op de achtergrond blijft... hebben er nog meer mensen andere rare handdingen gezien?

Offline McMholly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #34 Gepost op: 8-01-2015, 22:04:54 »
ik vind dat carolina haar handen erg duidelijk in beeld laat zien. tijdens de testen zit ze bijna continu met d'r hoofd in d'r handen en tijdens de omhelzing met evelien in aflevering 2 lijkt ze een soort 'pistooltje' te maken. dit lijkt me erg onnatuurlijk om te doen. dat in combinatie met de opvallende nagellak en het feit dat ze een beetje op de achtergrond blijft... hebben er nog meer mensen andere rare handdingen gezien?
Dat viel mij ook op. Zeker die onnatuurlijke omhelzing, leek wel van te voren bedacht. En haar handen zijn inderdaad vaak in beeld. Misschien wordt dit sterker door het beeld van de 'wijzende boeddha' uit aflevering 1 hier aan te verbinden?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #35 Gepost op: 8-01-2015, 22:05:08 »
Na deze aflevering stijgt ze enorm op het lijstje van potentiele mollen. Nog even als laatste kijken in de gallery, moeilijk de weg uitleggen, de gelakte nagels en bij de kar voegde ze ook niet veel toe..

Offline Slowdive

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveless
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #36 Gepost op: 8-01-2015, 22:13:09 »
Dus bij deze: één van mijn grotere verdachten.
Ha, mijn gevoel laat me niet in de steek. Ik had al zo'n gevoel dat ze echt kon uitgroeien tot potentiële Mol. Denk inderdaad dat we haar in de gaten moeten gaan houden.
And when it all looks brighter.. just turn around and smile..

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #37 Gepost op: 8-01-2015, 22:22:41 »
Bij Moltalk gaat het echt vrijwel alleen maar over Carolina nu, hoe verdacht ze is en veel verdenken haar als mol. Ergens vind ik dat weer verdacht dat het verdacht is zeg maar  ::rofl::  (ik zet haar dus niet al te hoog in m'n lijstje)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #38 Gepost op: 8-01-2015, 22:46:56 »
Wat we in ieder geval weten is dat Evelien niet op haar gestemd heeft in de test..... Zegt niet alles maar wel iets...

Offline Wippie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #39 Gepost op: 9-01-2015, 00:33:05 »
Is het mogelijk dat de nagellak verwijst naar de kleur scherm die zij tijdens de aflevering te zien zal krijgen?
Afl.1: groen
Afl.2 zwart (geen scherm)

Ben benieuwd of dit patroon stand houdt