Auteur Topic: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen  (gelezen 62088 keer)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #60 Gepost op: 16-01-2015, 00:24:52 »
Er zijn verdacht weinig dingen waar zij goed in is.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #61 Gepost op: 16-01-2015, 00:39:41 »
'k Zie haar steeds in beeld als ik wil kijken naar de uitzending...
Al bellende... (Caro).
Continue! Vóór de off. start. Maar ook bij pauzes? Bijna eng :)
?


edit:
Blijf steeds Caro zien in een fractie als ik naar een ander beeld wil of de pauze knop uitzet...meerdere mensen?

Wordt nu een beetje vreemd...en te opvallend? Kan dat aan mijn laptop liggen?

*digibeet*

Edit;
Nog iets anders:
zou Rik nu echt onbewust een hint op zich dragen?
« Laatst bewerkt op: 16-01-2015, 01:44:45 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline wieowie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #62 Gepost op: 16-01-2015, 04:32:25 »
absoluut mijn mol  ::vergroot::

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #63 Gepost op: 16-01-2015, 09:51:25 »
Er zijn verdacht weinig dingen waar zij goed in is.

Familie van Richard Groenendijk?
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline annemaMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt....
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #64 Gepost op: 16-01-2015, 15:18:40 »
Familie van Richard Groenendijk?

 ::rofl:: ::rofl::

Offline Mit

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #65 Gepost op: 16-01-2015, 20:59:12 »
mijn mol  :P

Offline Mole Catcher

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #66 Gepost op: 17-01-2015, 11:31:57 »
Is het mogelijk dat de nagellak verwijst naar de kleur scherm die zij tijdens de aflevering te zien zal krijgen?
Afl.1: groen
Afl.2 zwart (geen scherm)

Ben benieuwd of dit patroon stand houdt

Het houdt nog steeds stand:
Afl.3 groen (als enige overigens)..
Maar wel bijzonder toevallig want dat betekent dat ze moesten weten dat niemand een vrijstelling aan haar zou gunnen..Wat je van te voren natuurlijk nooit kunt weten en wat ze ook niet zo kunnen monteren...

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #67 Gepost op: 18-01-2015, 09:57:29 »
Bij de laseropdracht verschijnen de letters van de namen van de kandidaten van rechts naar links in beeld bij het tussentijdse overzicht. Op een gegeven moment staat er 'ik Carolina'. Wie is de Mol?. Ik Carolina?
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #68 Gepost op: 18-01-2015, 10:12:15 »
Staat dat er niet gewoon omdat dit illustreerde dat zij op dat moment op die plek stond? Of stond er bij die andere kandidaten niet 'Ik' voor geschreven?

Het staat voor haar mede teamlid Rik natuurlijk, maar door de schuivende letters staat er tijdelijk 'ik'.

Ik heb het nog beter gemaakt.
Wie zien Carolina op minuut 9.25, nadat ze is afgeschoten, langs de groen-zwarte Mol tuktuk (waar het Mol-bord in ligt)lopen. Vervolgens zien we een biecht waarin ze baalt van de situatie, waarbij ze haar groen-zwarte nagellak laat zien. Het nummerbord van de tuktuk begint met QA - Question & Answer. Wie is de Mol? Carolina! Het shot daaropvolgend laat dan ook het tussentijdse overzicht zien, waar dus 'ik Carolina' in beeld komt.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #69 Gepost op: 19-01-2015, 21:02:34 »
Sterke theorie Jelsir, dat is jou goed opgevallen!  ::ok::  ::vergroot::

Offline Jaspervl

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #70 Gepost op: 20-01-2015, 20:21:57 »
Is het niet ook zo dat voor alle kandidaten er een lettercode is verschenen of door Rik zijn benoemd in het begin van de laseropdracht, behalve voor carolina?
PJH: "Lijdt dat dan niet tot een verdenking?" Patrick:"Ja onwijs! Maar ja, je doet er verder niks mee!"

Offline Rock23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #71 Gepost op: 21-01-2015, 12:14:04 »
Ik ben zo langzamerhand de Carolina tunnel in gezogen.

- ze zit vaak in de goede molposities; A2;O2 in de bios, A2;03 als loper, A3;01 als eerste loper (waardoor ze het geld uit de makkelijkste tuktuks kon pakken, waarna ze zich liet neerschieten).
- ze heeft geprobeerd om (op een geniale manier) een positie te vergaren in het watervliegtuig; ik vond haar namelijk de eerste twee afleveringen (vooral A1) heel onopvallend en zeker niet bij de 6 aandachtstrekkers horen.. ik was dan ook verbaasd dat Victor haar niet uit koos en ik denk zij zelf ook. (ze wees ook zelf direct Marlijn aan) Chris wilde wel heel graag en mist vervolgens de envelop. Beetje too obvious als je het mij vraagt. Had veel sterker geweest als de groep je had aangewezen als zijnde 'geen aandachtstrekker'.
- ze wilde wel heel graag als eerste haar test maken in A3;O3. Op die manier was ze er zeker van dat iedereen haar "ow, er is nog een extra vraag" - act kon zien, wat natuurlijk zeer kandidaats over komt / moest komen.   :D

Als ze morgen geen gekke dingen doet, ben ik bang dat ik niet meer uit de tunnel ga komen

Offline tinman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...zodat ik je goed kan zien!
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #72 Gepost op: 22-01-2015, 21:56:13 »
Ze zegt in deze aflevering tegen Ajouad als hij over de portofoon vraagt of er niet méér mensen met minder dan twee tatoeages op de foto moeten: 'Je lult teveel...''

Nou weet ik het zeker ;D

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #73 Gepost op: 22-01-2015, 22:04:10 »
Ook deze aflevering is zij bijna onzichtbaar. Lijkt net alsof ze helemaal niet méédoet.

Waarom? Ik zou bijna zeggen, of ze is een slechte mol, of ze is een duffe kandidaat.

Maar ze is de mol. Alle anderen doen wel niet-verdachte dingen. Geld pakken, meteen naar de bom lopen en dat ook tegen iedereen zeggen, goeie foto's maken, denken dat er veel namen goed zijn, maar wat heeft Carolina eigenijk gedaan deze aflevering? Goed of niet goed, waar wàs ze?
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #74 Gepost op: 22-01-2015, 22:05:35 »
Ze was weer zowat niet zichtbaar.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #75 Gepost op: 22-01-2015, 22:20:52 »
Op papier zou ik haar moeten verdenken, ze doet niks goed.

Ik hou dr in de gaten maar ik zie het gewoon zo niet voor me :-\\
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #76 Gepost op: 22-01-2015, 22:33:21 »
Qua gezichtsuitdrukkingen, acties, alles, alles, alles zegt me gewoon dat niemand anders dan Carolina de mol is. Elke beslissing die ze neemt, loopt af in het voordeel van de mol. Het niet aanwezig zijn als de camera's uitgaan, de onhandigheid met de kar, het afgaan met 2 enveloppen, het kopen van vrijwel onzichtbare handdoeken, het voorstellen om lichtgevende lampjes te kopen, het maken van een foto van alleen Rik en Ajoued zonder aan de rest van de groep te denken, het fout schatten van het aantal goede feestgangers, en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Is het dan zo makkelijk dit jaar?

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #77 Gepost op: 22-01-2015, 22:35:53 »
Qua gezichtsuitdrukkingen, acties, alles, alles, alles zegt me gewoon dat niemand anders dan Carolina de mol is. Elke beslissing die ze neemt, loopt af in het voordeel van de mol. Het niet aanwezig zijn als de camera's uitgaan, de onhandigheid met de kar, het afgaan met 2 enveloppen, het kopen van vrijwel onzichtbare handdoeken, het voorstellen om lichtgevende lampjes te kopen, het maken van een foto van alleen Rik en Ajoued zonder aan de rest van de groep te denken, het fout schatten van het aantal goede feestgangers, en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Is het dan zo makkelijk dit jaar?

De moeilijkheid dit jaar zit 'em erin dat ze willen dat je haar als kandidaat vergeet, door haar uit de hele tijd uit de montage te knippen  :-X ;D

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #78 Gepost op: 22-01-2015, 23:01:17 »
maar maar maar we zouden toch een aanvallende mol hebben dit jaar. Niet een nietszeggende rustig afwachtende going with the flow profiteren van fouten van anderen Mol ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline mnoon16

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #79 Gepost op: 22-01-2015, 23:04:58 »
Ik kan Carolina toch nog niet helemaal afstrepen als mol.

Nu viel mij iets op.
Waarom vertelde art niet gewoon aan de rest van de groep dat Victor niet op de NY foto hoorde? Misschien omdat hij er wel op hoorde te staan maar iemand anders niet?

Nu vond ik het al gek dat Carolina de enige is die niet op de tatoofoto hoorde te staan. Wat als ze op geen enkele foto hoorde te staan omdat ze de mol is?

Daarbij stond de mol al op de foto in de laatste opdracht, dus hoefde de mol in deze opdracht niet op de foto ;)b