Auteur Topic: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen  (gelezen 62110 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #40 Gepost op: 9-01-2015, 11:07:44 »
Een beetje ah la Milouska die met haar M op het t-shirt een boodschap had voor de kandidaten en de kijkers thuis:

Er is al eerder geschreven  over die tuinbroek...waar tref je mollen vaak aan?

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #41 Gepost op: 9-01-2015, 11:16:57 »
Had Martine ook niet zoiets aan in opdracht 3?
klaar voor de strijd

Offline joymol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #42 Gepost op: 9-01-2015, 13:57:16 »
Carolina is mijn mol omdat ze eigenlijk als enige niet echt op de voorgrond is maar wel eigenlijk consequent meer tegenwerkt dan meewerkt:
Afl 2, opdr 1: als laatste (voor de eerste keer) willen kijken, zodat ze niet het meest gekeken heeft (en hierdoor opvalt), maar wel op het meest beslissende moment.
Afl 2, opdr 2: als "haar" groep niet die andere tuktuk tegen was gekomen, dan was haar tuktuk als enige niet op tijd in het theater geweest. Dit komt doordat ze "per ongeluk" het verkeerde filmpje volgt en onduidelijke aanwijzingen geeft.
Afl 2, opdr 3: maakte het rik extra lastig Door de kar omhoog te trekken ipv omlaag te duwen. Heeft waarschijnlijk ook wel geprobeerd om "per ongeluk" iets van de kar te laten vallen, maar had de pech dat die locals alles weer terug legden.

Wie haalt mij uit mijn tunnel??
« Laatst bewerkt op: 9-01-2015, 14:06:38 door joymol »

Offline Miepmandarijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #43 Gepost op: 9-01-2015, 19:57:54 »
Dat viel mij ook op. Zeker die onnatuurlijke omhelzing, leek wel van te voren bedacht. En haar handen zijn inderdaad vaak in beeld. Misschien wordt dit sterker door het beeld van de 'wijzende boeddha' uit aflevering 1 hier aan te verbinden?

Die omhelzing viel mij ook op. Daarnaast valt me op in de extra beelden van de executie van Evelien, dat Carolina ook slechts met twee vingers zwaait. Alleen haar wijs- en middelvinger.

Offline kameel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #44 Gepost op: 9-01-2015, 20:01:33 »
Die omhelzing viel mij ook op. Daarnaast valt me op in de extra beelden van de executie van Evelien, dat Carolina ook slechts met twee vingers zwaait. Alleen haar wijs- en middelvinger.


Volgens mij omdat Carolina iets in haar handen had. Een zakdoekje of iets in die richting?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #45 Gepost op: 9-01-2015, 20:12:44 »
Volgens mij heeft Carolina haar sleutel (zeer waarschijnlijk kamer 9) gegeven aan Chris en Ajouad. Evelien heeft de sleutel van kamer 3 gepakt (die zeer waarschijnlijk naast de sleutel van kamer 2 lag die Viktor pakte) en ze keek toen ook meteen naar Carolina. En die kwamen uiteindelijk ook met elkaar in kamer 3 terecht.

(Dat was voor mij een afknapper voor Carolina als mol)
Maar die kamers zijn toch allebei prima voor de mol? Alleen in de andere 2 kamers wil de mol niet zitten.

Met 9 was niks aan de hand dus kan wel begrijpen dat je die neemt als je niet in de kijker wilt zitten. Kwam goed uit dat Evelien haar voor 3 vroeg natuurlijk!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Sapphire

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molloot in progress
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #46 Gepost op: 9-01-2015, 21:20:14 »
Carolina is mijn mol omdat ze eigenlijk als enige niet echt op de voorgrond is maar wel eigenlijk consequent meer tegenwerkt dan meewerkt:
Afl 2, opdr 1: als laatste (voor de eerste keer) willen kijken, zodat ze niet het meest gekeken heeft (en hierdoor opvalt), maar wel op het meest beslissende moment.

Wie haalt mij uit mijn tunnel??
Dit zou inderdaad een goede mol'positie' kunnen zijn, zeker. Maar dan vind ik het weer zo raar dat, als Carolina de mol is en dit haar plan was, dit door de montage zo erg wordt benadrukt. (Chris zei namelijk duidelijk hetzelfde tijdens zijn biecht). Waarom zou WIDM die biecht erin laten als ze de mol is?
(Ookal ben ik nog maar 17... onderschat mijn mening niet)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #47 Gepost op: 10-01-2015, 21:29:22 »
Iets opvallends tijdens het terugkijken van de bioscoopopdracht.

Rond 22:10. Carolina heeft voor het eerst contact met haar tuk-tuk (Evelien en Ajouad). Evelien vraagt of Carolina kan zeggen waar ze is, en wat de opdracht is. Carolina zegt dat ze een route moeten rijden, maar ze zegt niet waar ze is. Waarom niet? Dat is cruciale informatie. Ontwijkt ze hier bewust de vraag?
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #48 Gepost op: 10-01-2015, 21:56:00 »
Iets opvallends tijdens het terugkijken van de bioscoopopdracht.

Rond 22:10. Carolina heeft voor het eerst contact met haar tuk-tuk (Evelien en Ajouad). Evelien vraagt of Carolina kan zeggen waar ze is, en wat de opdracht is. Carolina zegt dat ze een route moeten rijden, maar ze zegt niet waar ze is. Waarom niet? Dat is cruciale informatie. Ontwijkt ze hier bewust de vraag?

Misschien mochten ze niet specifiek zeggen waar ze zaten omdat ze dan gewoon de tuktuk chauffeur opdracht hadden kunnen geven : je moet daar en daar naartoe. De bedoeling van de opdracht leek erop dat ze de route van het filmpje moesten gaan volgen. Iedereen wist dat ze naar een "voorstelling" waren gegaan, dus de kandidaten konden ook zelf bedenken dat dit een theater of een bioscoop moest zijn.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #49 Gepost op: 10-01-2015, 21:58:46 »
Nogal logisch dat ze niet mochten zeggen waar ze waren, anders was die hele voorstelling nutteloos geweest, die chauffeurs weten vast ook wel waar dat theater is als je zegt "ik wil naar Regal" ::rofl::

Offline swieb

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #50 Gepost op: 11-01-2015, 23:55:06 »
Carolina zegt tijdens het maken van de test: 'Het lag er misschien een beetje te dik boven op.' Precies op dat moment zien we haar hand (met die nagellak!) de joker op tafel leggen, waar heel duidelijk De Mol op staat.
Ligt juist dat er niet heel dik bovenop?

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #51 Gepost op: 12-01-2015, 10:35:57 »
Het is duidelijk dat ze Carolina heel erg verdacht probeerden te maken in aflevering 2. En het is gelukt

Offline missmolly

  • Forumlid
  • UDIGIT
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #52 Gepost op: 14-01-2015, 20:10:43 »
gezien op https://www.avrotros.nl/wieisdemol/forum/viewtopic.php?f=38&t=111&start=40

geplaatst door SV4

Citaat
Tijdens de opdracht met de voorstelling (waarbij zij er voor zorgt dat ze zelf sowieso in de bioscoop zit, bij het verdelen van de taken) en het aansturen van de Tuktuk's maakt zij tevens met handsignalen het woord "MOL" (zie onderstaande afbeelding). Het is een zeer snelle handeling van haar, daarom in screenshots.
« Laatst bewerkt op: 14-01-2015, 20:14:22 door missmolly »

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #53 Gepost op: 15-01-2015, 00:48:14 »
gezien op https://www.avrotros.nl/wieisdemol/forum/viewtopic.php?f=38&t=111&start=40

geplaatst door SV4

In Handgebaren zie ik het niet zo snel eerlijk gezegd.
Geen M en geen L sowieso (imho), wellicht de "O"?

Handsignalen (zoals in bericht gemeld) zijn denk ik sowieso anders;
1 signaal is al een begrip of woord. Denk aan je duim opsteken.
Of wat Art laat zien  ::art:: = "o.k." bij duiken (of "o Euro"  ;D bij WIDM).

*we blijven zoeken, nog 19,5 uur :)*











 
Omnia vincit amor

Offline Solrayo

  • Forumlid
  • Volslagen Molloot
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #54 Gepost op: 15-01-2015, 03:52:28 »
Ik weet niet in hoeverre je hierop moet afgaan, maar in het dagboek van de Mol staat de volgende passage: "En oh ja, bedankt Evelien voor al de mooie momenten. Ik had je graag nog beter willen leren kennen!"
Daarnaast zegt Evelien in haar afvallersdagboek "Eén iemand heb ik wel vertrouwd. Carolina, mijn vriendinnetje vanaf de basisschool."
Niet dat je niet gefopt kunt worden door je allerbeste vriend, maar de opmerking 'beter leren kennen' past dan niet bij Carolina als Mol, toch  ???

Offline wieowie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #55 Gepost op: 15-01-2015, 04:21:19 »
Ik weet niet in hoeverre je hierop moet afgaan, maar in het dagboek van de Mol staat de volgende passage: "En oh ja, bedankt Evelien voor al de mooie momenten. Ik had je graag nog beter willen leren kennen!"
Daarnaast zegt Evelien in haar afvallersdagboek "Eén iemand heb ik wel vertrouwd. Carolina, mijn vriendinnetje vanaf de basisschool."
Niet dat je niet gefopt kunt worden door je allerbeste vriend, maar de opmerking 'beter leren kennen' past dan niet bij Carolina als Mol, toch  ???

heb dit al vaker gelezen, maar ik vind die opmerking juist wél verdacht en typisch iets wat de mol zou doen om ons op het verkeerde been te zetten

Offline Slowdive

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveless
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #56 Gepost op: 15-01-2015, 22:53:37 »
Samen met Martine mijn wensmol  ::vergroot:: heb tot nu toe ook niet echt iets gevonden waardoor ik haar kan afstrepen.
And when it all looks brighter.. just turn around and smile..

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #57 Gepost op: 15-01-2015, 22:56:21 »
haar blijdschap na haar groene scherm. Ik zit op de goede weg jongens ....
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #58 Gepost op: 15-01-2015, 23:01:34 »
Wie weet graait Carolina in het begin bij de lasergame wel twee enveloppen met hoge bedragen weg (ook die van haarzelf?) zodat die sowieso niet de finish halen. Dan is het alleen nog maar een kwestie van afgeschoten worden.

Met meer enveloppen afgeschoten worden zou wellicht te veel opvallen.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Carolina Dijkhuizen
« Reactie #59 Gepost op: 15-01-2015, 23:02:53 »
Weggegooide enveloppen valt ook op toch.
Andere kandidaten gaan nog naar tuktuks en die vinden dan niks.
Dat zou raar zijn en opvallen.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.