Auteur Topic: [DE MOL] Margriet van der Linden  (gelezen 377006 keer)

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: [DE MOL] Margriet van der Linden
« Reactie #840 Gepost op: 5-03-2015, 21:58:35 »
Mwoah, die ze tijdens de uitzending lieten zien, waren wel heel karig. (En het waren er vanwege de tijdsnood ook heel weinig). Maar dit lijstje is best oké.

http://web.avrotros.nl/wieisdemol/Afleveringen/10/molacties.aspx
Ziet er al wat beter uit ja. Wat mij betreft praten ze wat minder in zo'n aflevering en laten ze wat meer zien. Ik vind het totaal oninteressant wat het nichtje van de buurvrouw van Margriet's hond van haar denkt.
« Laatst bewerkt op: 5-03-2015, 22:14:40 door Lukie4, Reden: ongepast taalgebruik »
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [DE MOL] Margriet van der Linden
« Reactie #841 Gepost op: 5-03-2015, 21:59:28 »
Matige mol als je kijkt naar de molacties. De lage pot is er voornamelijk gekomen door het falen van anderen en doordat er meer kansen dan afgelopen jaren waren om voor geld jokers te kopen. Er zaten maar weinig echt briljante acties tussen.

Ik denk en hoop nog licht dat Margriet een goede, psychologisch onderlegde mol was. Maar dat bleek vooralsnog niet uit deze uitzending.

De meerwaarde van dit live-program ontgaat me ten enen male; al jaren wordt - ook hier, en niet slechts door mij ;-) - gemopperd over het vele geginnegap, alle herhalingen en te weinig molacties in de finaleaflevering. Dat was nu zowaar nog erger dan normaal, vanwege het gejoel van het buitenpubliek, het ongemonteerde gekrakeel vol irrelevante insdide-jokes en het licht hysterische meelachen van de aanwezigen in de studio over zelfs de meest flauwe grapjes.

Niet meer doen hoor, AvroTros. Bekijk liever de eerste vijf á 7 seizoenen terug om te zien hoe het ook alweer moet, zo'n slotaflevering optuigen. ::jaja::
Woosie down?

Online Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [DE MOL] Margriet van der Linden
« Reactie #842 Gepost op: 5-03-2015, 22:02:20 »
Geweldige Mol!  ::bravo:: Gewoon een hilarische vrouw en heeft een super psychologisch spel gespeeld, heel knap. Leuke molacties (te lezen op de site), Margriet mag trots zijn!  ::ok::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [DE MOL] Margriet van der Linden
« Reactie #843 Gepost op: 5-03-2015, 22:03:06 »
Ik denk en hoop nog licht dat Margriet een goede, psychologisch onderlegde mol was. Maar dat bleek vooralsnog niet uit deze uitzending.

De meerwaarde van dit live-program ontgaat me ten enen male; al jaren wordt - ook hier, en niet slechts door mij ;-) - gemopperd over het vele geginnegap, alle herhalingen en te weinig molacties in de finaleaflevering. Dat was nu zowaar nog erger dan normaal, vanwege het gejoel van het buitenpubliek, het ongemonteerde gekrakeel vol irrelevante insdide-jokes en het licht hysterische meelachen van de aanwezigen in de studio over zelfs de meest flauwe grapjes.

Niet meer doen hoor, AvroTros. Bekijk liever de eerste vijf á 7 seizoenen terug om te zien hoe het ook alweer moet, zo'n slotaflevering optuigen. ::jaja::
::ok:: Seizoen 8 had een perfect slot. Hopelijk maken ze nu een keer aantekeningen van wat wij zeggen.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: [DE MOL] Margriet van der Linden
« Reactie #844 Gepost op: 5-03-2015, 22:05:28 »
De foto kwam wel langs in het terugspoel flashback filmpje voor de werkelijke ontknoping zonder beeldje er voor.
Idd. Dit was de bewuste foto:
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: [DE MOL] Margriet van der Linden
« Reactie #845 Gepost op: 5-03-2015, 22:05:53 »
Ik denk en hoop nog licht dat Margriet een goede, psychologisch onderlegde mol was. Maar dat bleek vooralsnog niet uit deze uitzending.

De meerwaarde van dit live-program ontgaat me ten enen male; al jaren wordt - ook hier, en niet slechts door mij ;-) - gemopperd over het vele geginnegap, alle herhalingen en te weinig molacties in de finaleaflevering. Dat was nu zowaar nog erger dan normaal, vanwege het gejoel van het buitenpubliek, het ongemonteerde gekrakeel vol irrelevante insdide-jokes en het licht hysterische meelachen van de aanwezigen in de studio over zelfs de meest flauwe grapjes.

Niet meer doen hoor, AvroTros. Bekijk liever de eerste vijf á 7 seizoenen terug om te zien hoe het ook alweer moet, zo'n slotaflevering optuigen. ::jaja::

Naar mijn mening hoort het gewoon een leuke gezellige afsluiting te zijn, zoals nu; dat publiek, het enthousiasme dat is toch super leuk?
Ooit de laatste aflevering van robinson 2014 gezien? Die was pas saai...

Offline Simon2000

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [DE MOL] Margriet van der Linden
« Reactie #846 Gepost op: 5-03-2015, 22:08:55 »
Ook nog niet duidelijk wie er voor de 9e keer ging kijken bij de National Gallery.

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: [DE MOL] Margriet van der Linden
« Reactie #847 Gepost op: 5-03-2015, 22:09:49 »
Ook nog niet duidelijk wie er voor de 9e keer ging kijken bij de National Gallery.

Dat boeit werkelijk niemand..
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Thiago

  • Forumlid
Re: [DE MOL] Margriet van der Linden
« Reactie #848 Gepost op: 5-03-2015, 22:13:15 »
Aanwijzingen...Lezen en schrijven...bloemetjes...onschuld...onderaan.

Ik vind het allemaal een beetje flauw...


Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [DE MOL] Margriet van der Linden
« Reactie #849 Gepost op: 5-03-2015, 22:13:22 »
 Dik en dik tevreden. Mijn mol vanaf afl. 4 voor zeker in t VOC dorp. Spruitje vergat de tekst waar t eigenlijk om ging. En ik dacht mol, ik heb je!
Prachtige mol!
Geweldige serie. Ik heb genoten!
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [DE MOL] Margriet van der Linden
« Reactie #850 Gepost op: 5-03-2015, 22:14:11 »
Geweldige Mol!  ::bravo:: Gewoon een hilarische vrouw en heeft een super psychologisch spel gespeeld, heel knap. Leuke molacties (te lezen op de site), Margriet mag trots zijn!  ::ok::

Jaa

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [DE MOL] Margriet van der Linden
« Reactie #851 Gepost op: 5-03-2015, 22:14:53 »
Matige mol als je kijkt naar de molacties. De lage pot is er voornamelijk gekomen door het falen van anderen en doordat er meer kansen dan afgelopen jaren waren om voor geld jokers te kopen. Er zaten maar weinig echt briljante acties tussen.

Eens. Ondanks dat het voor mij duidelijk was dat zij de mol was, vond ik haar totaal niet spectaculair. Met haar overwicht, overtuigingskracht in de groep had ze er veel meer mee kunnen doen. Er was geen enkele echte geweldige molactie... Van mij mag ze best in het rijtje van Milouska en Annemarie. Echt veel beter dan zij was Margriet niet.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [DE MOL] Margriet van der Linden
« Reactie #852 Gepost op: 5-03-2015, 22:15:59 »
Dat boeit werkelijk niemand..
het feit dat Simon2000 het schrijft bewijst het ongelijk van jouw opmerking.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #853 Gepost op: 5-03-2015, 22:16:27 »
Ik vind haar maar niets  ::ohno::
Mag van mij volgende week wel naar huis

Na aflevering 1:

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline mollientje

  • Forumlid
Re: [DE MOL] Margriet van der Linden
« Reactie #854 Gepost op: 5-03-2015, 22:17:04 »
Dik en dik tevreden. Mijn mol vanaf afl. 4 voor zeker in t VOC dorp. Spruitje vergat de tekst waar t eigenlijk om ging. En ik dacht mol, ik heb je!
Prachtige mol!
Geweldige serie. Ik heb genoten!

Ik zit heel hard te denken wat je bedoeld...

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: [DE MOL] Margriet van der Linden
« Reactie #855 Gepost op: 5-03-2015, 22:17:32 »
Eens. Ondanks dat het voor mij duidelijk was dat zij de mol was, vond ik haar totaal niet spectaculair. Met haar overwicht, overtuigingskracht in de groep had ze er veel meer mee kunnen doen. Er was geen enkele echte geweldige molactie... Van mij mag ze best in het rijtje van Milouska en Annemarie. Echt veel beter dan zij was Margriet niet.
Milouska schrijf ik dan juist weer erg hoog aan. Die deed iets heel gewaagds en iets heel moeilijks, namelijk zichzelf wekenlang ontzettend naief en dom voordoen. Ze wist dat ze door tout televisiekijkend Nederland beschimpt zou worden als een irritant, vervelende kandidaat, en was daarmee juist een goede mol, want ze werd door kandidaten onderschat.
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [DE MOL] Margriet van der Linden
« Reactie #856 Gepost op: 5-03-2015, 22:21:47 »
het feit dat Simon2000 het schrijft bewijst het ongelijk van jouw opmerking.
Inderdaad. En ik zou het eigenlijk ook wel eens willen weten.

Milouska schrijf ik dan juist weer erg hoog aan. Die deed iets heel gewaagds en iets heel moeilijks, namelijk zichzelf wekenlang ontzettend naief en dom voordoen. Ze wist dat ze door tout televisiekijkend Nederland beschimpt zou worden als een irritant, vervelende kandidaat, en was daarmee juist een goede mol, want ze werd door kandidaten onderschat.
Helemaal eens. Milouska was een van de beste mollen ooit!  ::bravo::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [DE MOL] Margriet van der Linden
« Reactie #857 Gepost op: 5-03-2015, 22:23:04 »
Ze las stug de highlights aan de rechterkant voor en "vergat"  de info links onder waar t eigenlijk om ging. Pas toen Chris zei heeeee, ik ben kukkelpapa zei ze oohhhhh, ik ben spruitje. En dat is zulk typische mollengedrag dat ik vanaf dat moment zeker was. :)


Molouska was een verschrikkelijk goeie mol. De kandidaten konden in haar werkelijk geen mol zien. Dan ben je gewoon steengoed!
« Laatst bewerkt op: 6-03-2015, 07:14:53 door Bakkertje, Reden: twee berichten samengevoegd »
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [DE MOL] Margriet van der Linden
« Reactie #858 Gepost op: 5-03-2015, 22:26:50 »
Milouska schrijf ik dan juist weer erg hoog aan. Die deed iets heel gewaagds en iets heel moeilijks, namelijk zichzelf wekenlang ontzettend naief en dom voordoen. Ze wist dat ze door tout televisiekijkend Nederland beschimpt zou worden als een irritant, vervelende kandidaat, en was daarmee juist een goede mol, want ze werd door kandidaten onderschat.

Ik zie haar als slechtste mol ooit. Maar goed, lijkt me nou niet dat we daarover hier een discussie moeten starten, niet echt relevant. Het is in ieder geval duidelijk op welke positie ik Margriet ongeveer zal zetten als ik alle mollen op een rij moet zetten. Daar gaat het mij om ;)

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [DE MOL] Margriet van der Linden
« Reactie #859 Gepost op: 5-03-2015, 22:27:02 »
Naar mijn mening hoort het gewoon een leuke gezellige afsluiting te zijn, zoals nu; dat publiek, het enthousiasme dat is toch super leuk?
Ooit de laatste aflevering van robinson 2014 gezien? Die was pas saai...

Voor de gezelligheid kijk ik wel naar Heel Holland Bakt :P, en van Expeditie Robinson (ook een heel ander programma trouwens) heb ik nooit meer dan 35 seconden kunnen aanzien zonder in coma te raken.

Nu we toch andere programma's aanhalen: WIDM is m.i. een soort Whodunnit. In de laatste akte van Poirot of Midsomer Murders wil ik niet alleen weten wie de dader is, maar ook het hoe, wat e  waarom daarachter. Ik wil niet dat Miss Marple de dader terloops noemt en vervolgens drie kwartier met de overige verdachten aan de champoepel gaat. ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 5-03-2015, 22:29:44 door Michmol »
Woosie down?