Auteur Topic: [DE MOL] Margriet van der Linden  (gelezen 376888 keer)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [DE MOL] Margriet van der Linden
« Reactie #860 Gepost op: 5-03-2015, 22:29:36 »
Ik wil niet dat Miss Marple de dader terloops noemt en vervolgens drie kwartier met de overige verdachten aan de champoepel gaat. ::tandpastasmiley::

 ::rofl::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [DE MOL] Margriet van der Linden
« Reactie #861 Gepost op: 5-03-2015, 22:33:54 »
Felictaties aan alle Margriet-tunnelaars!  ::ok::

Wat Margriet als Mol betreft: ik dacht we destijds op IJsland en in Spanje een slechte Mol hadden, maar het kan dus kennelijk nog slechter...
Triest dieptepunt: de actie van Rik/Chris met het watervliegtuig werd als molactie geclaimd. Tja, dat zegt het eigenlijk wel.

En ook die record lage pot is niet zo zeer Margriets verdienste, maar vooral te danken aan Rik en ook wel aan Chris (al heeft die met de verkiezingopdracht natuurlijk weer veel geld in de pot gebracht).
Volgend jaar hopelijk weer een mol doe echt molt. En volgend jaar graag ook weer eens kandidaten die wél gemotiveerd worden door het idee dat ze veel geld kunnen verdienen. Rik is een aardige vent,
maar kennelijk verdient hij bij het Journaal erg goed...
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [DE MOL] Margriet van der Linden
« Reactie #862 Gepost op: 5-03-2015, 22:36:27 »
Ik vond Margriet juist echt een topmol. Heel slim gebruik gemaakt van haar kwaliteiten en een.psychologisch spelletje gespeeld. Top!

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [DE MOL] Margriet van der Linden
« Reactie #863 Gepost op: 5-03-2015, 22:42:00 »
Super goed gedaan Margriet. Ik heb van je genoten :)

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [DE MOL] Margriet van der Linden
« Reactie #864 Gepost op: 5-03-2015, 22:43:56 »
Dat boeit werkelijk niemand..
Nee, dat boeit JOU niet. Dat is heel iets anders.

Felictaties aan alle Margriet-tunnelaars!  ::ok::

Wat Margriet als Mol betreft: ik dacht we destijds op IJsland en in Spanje een slechte Mol hadden, maar het kan dus kennelijk nog slechter...
Triest dieptepunt: de actie van Rik/Chris met het watervliegtuig werd als molactie geclaimd. Tja, dat zegt het eigenlijk wel.

En ook die record lage pot is niet zo zeer Margriets verdienste, maar vooral te danken aan Rik en ook wel aan Chris (al heeft die met de verkiezingopdracht natuurlijk weer veel geld in de pot gebracht).
Volgend jaar hopelijk weer een mol doe echt molt.
Kijk anders op de Avro-site voor haar molacties. Het zijn er een heel stuk meer dan Anne-Marie.

.

Ze werd meteen door vrijwel iedereen verdacht, wat natuurlijk heel erg jammer is, maar ondanks dat is ze niet steeds bezig geweest met verdenkingen van zich af proberen te schudden (in tegenstelling tot A-M), maar gewoon opdracht gaan saboteren.  ::ok::
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [DE MOL] Margriet van der Linden
« Reactie #865 Gepost op: 5-03-2015, 22:44:28 »
Je hebt het goed gedaan Margriet  ;) Volgens mij kwam je gewoon door montage vanavond niet goed uit de verf.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [DE MOL] Margriet van der Linden
« Reactie #866 Gepost op: 5-03-2015, 22:46:49 »
Ik vond Margriet juist echt een topmol. Heel slim gebruik gemaakt van haar kwaliteiten en een.psychologisch spelletje gespeeld. Top!

Daar sluit ik me helemaal bij aan.

Heb net ook op de avro site gekeken en dat mensen haar plaatsen als een krijtje weggooiende am kan er bij mij niet in. Zijn maar weinig mollen die de groep psychologisch zo goed bespeeld heeft. Dus chapeau  ::bravo::

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [DE MOL] Margriet van der Linden
« Reactie #867 Gepost op: 5-03-2015, 22:49:54 »
Margriet heeft het goed gespeeld, ze heeft goed haar persoonlijkheid gebruikt. En dat was anders dan een sneaky mol maar dat past haar ook niet. Ik vind het stoer dat ze gewoon doorging ook al werd ze verdacht. Er was hier gewoon al teveel ontdekt ;)
No Milk today???

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [DE MOL] Margriet van der Linden
« Reactie #868 Gepost op: 5-03-2015, 22:50:06 »

Ze werd meteen door vrijwel iedereen verdacht, wat natuurlijk heel erg jammer is, maar ondanks dat is ze niet steeds bezig geweest met verdenkingen van zich af proberen te schudden (in tegenstelling tot A-M), maar gewoon opdracht gaan saboteren.  ::ok::

Zeker een moedige mol. En een grappige. Misschien niet de beste (die lat ligt hoog) maar zeker niet slecht en hoe dan ook een memorabele  ::bravo::

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [DE MOL] Margriet van der Linden
« Reactie #869 Gepost op: 5-03-2015, 22:50:58 »
Je hebt het goed gedaan Margriet  ;) Volgens mij kwam je gewoon door montage vanavond niet goed uit de verf.
De montage was inderdaad niet gunstig. Veel molacties zijn weggelaten en haar molbiechten kwamen op de een of andere manier niet zo enthousiast over. Toch jammer.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [DE MOL] Margriet van der Linden
« Reactie #870 Gepost op: 5-03-2015, 22:54:36 »
« Laatst bewerkt op: 5-03-2015, 22:57:35 door Pierce_Brosnan »

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [DE MOL] Margriet van der Linden
« Reactie #871 Gepost op: 5-03-2015, 22:55:51 »
Op 1 Januari bleek een krant al een foto te hebben geplaatst van waar de finalen zijn, zonder Margriet.


http://www.telegraaf.nl/prive/23510533/__App_Wie_is_de_Mol__overbelast__.html
Dat kan ook toeval zijn. Bij de perspresentatie van seizoen 11 waren Anna en Art (toen nog kandidaat) er niet. Andere verplichtingen.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [DE MOL] Margriet van der Linden
« Reactie #872 Gepost op: 5-03-2015, 22:59:55 »
Wat een geweldige mol :D
En dan heb ik het niet over goed of niet goed want de laatste jaren komt de mol er door de montage in de te korte reünie gewoon minder voordelig uit, maar Margriet is gewoon een superleuk mens en als mol nog veel leuker dan als kandidaat ::bravo::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [DE MOL] Margriet van der Linden
« Reactie #873 Gepost op: 5-03-2015, 23:07:51 »
Matige mol als je kijkt naar de molacties. De lage pot is er voornamelijk gekomen door het falen van anderen en doordat er meer kansen dan afgelopen jaren waren om voor geld jokers te kopen. Er zaten maar weinig echt briljante acties tussen.

Exact!
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [DE MOL] Margriet van der Linden
« Reactie #874 Gepost op: 5-03-2015, 23:27:50 »
Margriet; geweldig!  ::bravo::

Na Soundos, Hadewych, Paulien en Aaf eindelijk mijn wensmol, haha.

Zo genoten van je opmerkingen en handelen, héérlijk!!!

Dank Margriet!
En wat een leuke groep!
Wat een fijn seizoen.
Kandidaten, muziek, opnames; schitterend!

Heb genoten!

Zwart gat; here I come!


*Tot volgend jaar allen, wens jullie allen het beste; heb het goed en hou het goed!*


Omnia vincit amor

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [DE MOL] Margriet van der Linden
« Reactie #875 Gepost op: 6-03-2015, 00:40:08 »
Jammer dat niet al je molacties getoond werden. Wat heb je het verschrikkelijk goed gedaan! Top 5 beste mollen!  ::bravo::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [DE MOL] Margriet van der Linden
« Reactie #876 Gepost op: 6-03-2015, 00:45:26 »
Heerlijk zo'n aanvallende moppermol! ::bravo::

En zoals ik al eerder schreef: dat Margriet door bijna alle kandidaten verdacht is is wel jammer, maar de manier waarop Margriet daarmee om is gegaan vind ik wel tof. Gewoon stevig door blijven mollen in plaats van (tevergeefs) de verdenking af proberen te schudden. ::ok::

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [DE MOL] Margriet van der Linden
« Reactie #877 Gepost op: 6-03-2015, 00:52:53 »
Heerlijk zo'n aanvallende moppermol! ::bravo::

En zoals ik al eerder schreef: dat Margriet door bijna alle kandidaten verdacht is is wel jammer, maar de manier waarop Margriet daarmee om is gegaan vind ik wel tof. Gewoon stevig door blijven mollen in plaats van (tevergeefs) de verdenking af proberen te schudden. ::ok::

Helemaal mee eens. Vond het ook geniaal hoe 'slecht' ze als mol was, en dan bedoel ik niet dat ik dr slecht vond, maar dat ze er zo veel plezier in had en er echt van genoot om het de kandidaten moeilijk te maken. Tevens ben ik zeer tevreden met de molacties, goede diversiteit en ze liet zien dat ze over veel dingen goed had nagedacht.  ::ok::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [DE MOL] Margriet van der Linden
« Reactie #878 Gepost op: 6-03-2015, 06:06:31 »
Heerlijk zo'n aanvallende moppermol! ::bravo::

En zoals ik al eerder schreef: dat Margriet door bijna alle kandidaten verdacht is is wel jammer, maar de manier waarop Margriet daarmee om is gegaan vind ik wel tof. Gewoon stevig door blijven mollen in plaats van (tevergeefs) de verdenking af proberen te schudden. ::ok::

Hoezo aanvallend?

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [DE MOL] Margriet van der Linden
« Reactie #879 Gepost op: 6-03-2015, 06:07:11 »
Fantastische mol was ze, lekker stiekem  ::ok::