Auteur Topic: [KANDIDAAT] Viktor Brand  (gelezen 81354 keer)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
[KANDIDAAT] Viktor Brand
« Gepost op: 14-12-2014, 15:53:36 »


Naam: Viktor Brand
Geboortedatum: 19 februari 1971
Beroep: Presentator

Meer info over Viktor kun je HIER vinden.
« Laatst bewerkt op: 15-12-2014, 17:40:07 door -ELISE- »
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #1 Gepost op: 15-12-2014, 17:32:20 »
Dit is denk ik een mix tussen Kees Tol en Daniël Boissevain-type  ::vergroot::
Niet de mol denk ik.
PS: Viktor is met een K  ;)
« Laatst bewerkt op: 15-12-2014, 17:40:20 door -ELISE- »

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #2 Gepost op: 15-12-2014, 17:40:45 »
Thanks!! Ik heb dit gisteren duidelijk te snel getypt
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #3 Gepost op: 17-12-2014, 00:28:11 »
Bij mijn vrienden vooral bekend van onderstaand fragment  :-)


Offline mieske75

  • Forumlid
victor
« Reactie #4 Gepost op: 1-01-2015, 21:53:09 »
Ik vind victor verdacht omdat hij een een uitdrukking achterstevoren zei.

Offline Slowdive

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveless
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #5 Gepost op: 1-01-2015, 21:59:46 »
Dat hij zich zo verdacht gedraagt verbaast mij. Ik schatte hem eerder in als een type die zich meer op de achtergrond zou houden.

En wat die joker actie te betekenen had? Ik heb geen idee. Ging hij misschien de kamer doorzoeken zonder lichten aan?
And when it all looks brighter.. just turn around and smile..

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #6 Gepost op: 1-01-2015, 22:01:14 »
ja maar dan nog. Lege of volle la. Dat merk je als je hem open doet. Zou ik denken. En zo niet dan voel je toch?
Ik vind hem geen molletje nog, maar vreemd is het.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #7 Gepost op: 1-01-2015, 22:02:27 »
Rare actie was dat, maar in de opdrachten wel fanatiek heb ik het idee. Voor mij totaal (nog?) niet verdacht.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #8 Gepost op: 1-01-2015, 22:05:04 »
Maar.. wat is de winst voor een Mol als je jokers achter houdt?  ??? Viktor die per se de sleutel van die kamer wilde hebben, volgens mij is dat helemaal niet handig als Mol. Er is alleen maar een kans dat je je verdacht maakt en plaatst jezelf indirect op het verdachtenlijstje van je kamergenoot omdat je vreemd doet.

Op basis van deze aflevering denk ik niet dat Viktor de Mol is.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline michael22

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #9 Gepost op: 1-01-2015, 22:09:56 »
Dat hij zich zo verdacht gedraagt verbaast mij. Ik schatte hem eerder in als een type die zich meer op de achtergrond zou houden.

En wat die joker actie te betekenen had? Ik heb geen idee. Ging hij misschien de kamer doorzoeken zonder lichten aan?

Misschien was de lade echt leeg? Ik betrapte mezelf er ook even op dat ik die optie over het hoofd zag.

Marlijn is daarom mijn mol. Zeker ook omdat ze low-profile blijft tijdens de opdrachten. Margriet en Ajouad waren te verdacht.

Offline MissTinie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #10 Gepost op: 1-01-2015, 22:17:40 »
Of misschien echt niet door hebben, de jokers lagen redelijk achterin de lade. Plus, ben je op een kamer waar je niet hoort te zijn, dus kan me voorstellen dat dat ongelooflijk spannend is... misschien daardoor te snel te werk gegaan en het domweg niet gezien.
Stel hij heeft ze wel gezien, waarom laten liggen? Hij had ze ook kunnen pakken en voor zichzelf houden. Tegen Marlijn zeggen dat ze er niet liggen. Marlijn kijken, jokers weg en klaar.
En als Mol maakt het je al helemaal niet uit die jokers en dus ook niet welke kandidaat ze eventueel vindt, kan me niet indenken dat een Mol een dergelijke actie zou doen.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #11 Gepost op: 1-01-2015, 22:20:38 »
Ik denk echt dat Viktor niet de mol is omdat, hij zo fanatiek overkomt maar, ik kan het natuurlijk ook mis hebben.

Offline JijBentDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #12 Gepost op: 1-01-2015, 22:28:18 »
Of misschien echt niet door hebben, de jokers lagen redelijk achterin de lade. Plus, ben je op een kamer waar je niet hoort te zijn, dus kan me voorstellen dat dat ongelooflijk spannend is... misschien daardoor te snel te werk gegaan en het domweg niet gezien.
Stel hij heeft ze wel gezien, waarom laten liggen? Hij had ze ook kunnen pakken en voor zichzelf houden. Tegen Marlijn zeggen dat ze er niet liggen. Marlijn kijken, jokers weg en klaar.
En als Mol maakt het je al helemaal niet uit die jokers en dus ook niet welke kandidaat ze eventueel vindt, kan me niet indenken dat een Mol een dergelijke actie zou doen.

Het lijkt mij dat Viktor heel snel alle lades opentrekt om niet betrapt te worden, dan schuiven die jokers uiteraard ook meer naar voren.
Of hij is een lade vergeten, of dit is de taktiek waar Marlijn in de eerste aflevering pijnlijk was achter gekomen.

Offline Rik84

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #13 Gepost op: 2-01-2015, 13:05:22 »
Ik vond Viktor eigenlijk de hele aflevering niet verdachttotdat er tijdens de test volop wierook en kaarsen in beeld kwamen, en hij bovendien iets zei van "die joker brandde in mijn zak". Viktor Brand is na de eerste aflevering mijn nummer 1 mol!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #14 Gepost op: 2-01-2015, 13:21:19 »
Ik vond Viktor eigenlijk de hele aflevering niet verdachttotdat er tijdens de test volop wierook en kaarsen in beeld kwamen, en hij bovendien iets zei van "die joker brandde in mijn zak". Viktor Brand is na de eerste aflevering mijn nummer 1 mol!

Mooie zeg! Je ziet inderdaad veel vlammen, kaarsen en rook. In combinatie met "hij brandde in mijn zak" zou het typisch een hint kunnen zijn zoals vissers -> Susan Visser en K.I.M/Van Eerd. Misschien nog "bekijk het" erbij betrekken? (Viktor zegt "Toch zei iets in me, hij brandde in mijn zak, maar ik dacht: ik doe het niet, bekijk het". Bekijk de joker -> (logo) De Mol.)

Sowieso raar dat hij zijn joker niet inzet. Waarom "voor wat hoort wat" vrezen als je je eerste executie ingaat?

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #15 Gepost op: 2-01-2015, 13:33:04 »
Bovendien, die joker is nu niet meer geldig. Die was alleen voor aflevering 1. Kortom, erg verdacht. Maar wel erg opzichtig en duidelijk in beeld gebracht. Daarom zou ik denken dat de regie hem bewust verdacht in beeld brengt.

Hm, ik hou hem in de gaten. :)

Offline Blieb2013

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #16 Gepost op: 2-01-2015, 15:12:04 »
Ik vond Viktor eigenlijk de hele aflevering niet verdachttotdat er tijdens de test volop wierook en kaarsen in beeld kwamen, en hij bovendien iets zei van "die joker brandde in mijn zak". Viktor Brand is na de eerste aflevering mijn nummer 1 mol!

Goed gevonden! Ik zou hem sowieso een ideale mol vinden. Hij heeft een hoog Kees-gehalte: altijd een lach op zijn gezicht en komt altijd relaxed, sociaal en gezellig over. Hij komt op mijn verdachtelijstje, ook omdat hij in de trein ging zoeken. Wat ik verder van zijn zoeken naar de jokers gek vind: als je een houten la snel open en dicht doet en er liggen twee houten schijven in, dan hoor je die toch verschuiven?

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #17 Gepost op: 2-01-2015, 15:13:19 »
Viktor is mijn hoofdverdachte nu, zoals ik al bij het topic over aflevering 1 heb gemeld

Offline swieb

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #18 Gepost op: 2-01-2015, 20:00:43 »
Bovendien, die joker is nu niet meer geldig. Die was alleen voor aflevering 1. Kortom, erg verdacht. Maar wel erg opzichtig en duidelijk in beeld gebracht. Daarom zou ik denken dat de regie hem bewust verdacht in beeld brengt.

Waarom heeft hij die joker dan niet ingezet? Ik kan geen enkele reden bedenken om dat niet te doen..  Jullie misschien wel?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #19 Gepost op: 2-01-2015, 20:01:36 »
misschien leest /onthoudt hij slecht?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.