Auteur Topic: [KANDIDAAT] Viktor Brand  (gelezen 81402 keer)

Offline Ice-T

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #120 Gepost op: 17-01-2015, 21:25:10 »
De manier waarop viktor bezig is komt bij mij alleen maar over als kandidaat gedraag en voor mij kan hij worden afgestreept.
Zoals je kan zien bij de test speelt hij als een echte kandidaat door geen vrijstelling aan carolien te geven maar
chris zijn mol gunt.

Moet wel heel raar zijn als hij toch wel de mol is  ::oink::

Offline Ice-T

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #121 Gepost op: 17-01-2015, 21:47:07 »

@Theoreticus: ja dat pikte ik juist ook op bij moltalk en dat art zich versprak waardoor viktor de informatie verder deelde met de groep.
Maar in mol talk geeft viktor zich alsnog weer weg als een kandidaat omdat zijn uitspreek over dat hij zichzelf
erg bloed fanatiek vind dat past echt niet bij iemand die een mol is.
Want voor mij komt de uitspraak oprecht over en ik denk bijna niet dat je als mol zijnde zal vinden dat je fanatiek bezig was.

Maar goed afstrepen is ook niet echt een slim idee maar een lijstje met wie kandidaat is en wie mol werkt wel beter ^_^

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #122 Gepost op: 18-01-2015, 00:55:24 »
Maar al had Viktor, als mogelijke mol, voorkennis over de opdracht, waarom zou je dit dan met de groep delen? Waarom zou je zeggen dat er geseind moet worden op het strand en het woord vanuit de lucht te zien moet zijn? Hiermee help je de groep juist met het kopen van de juiste spullen en is dus zeer onmols. Sorry, maar Viktor als mol gaat er bij mij totaal niet in.  ::ohno::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #123 Gepost op: 18-01-2015, 11:45:32 »
Gisteren was de aflevering nog eens op tv en man, wat is hij toch aan het mollen he! Eerst die lasergame. Kansloos spel. Iedereen lang en breed afgeknald, zelfs de grootste helden. Dan als 8ste van de 8 is Viktor nog in het spel, pakt zelfs een envelop en zonder een enkele moeite bereikt WEL de finish?

Grappig is dat de kijkers op een gegeven moment hem iets raars zien doen en iemand roept waarom die dat nou doet. Zie vooral die multireflex op Rik zijn gezicht die uiterst geirriteerd roept "uhhh...mol???" Rik haalt die finale wel hoor want die heeft de mol in het vizier.

En dan dat eindeloze uitmelken van dat held spelen. Duh...

Op het strand komen ze met verf aanzetten... was voor asfalt handig ja. En dan poogt hij wel erg duidelijk Bentalo te schrijven. Voor de zoekers onder ons een leuke eens uit te vinden of dat daar OOK bestaat als locatie! Hij staat daar ook maar een beetje te niksen op het strand, op een gegeven moment is er een klusje en roept geloof ik Marlijn hem aan om haar te helpen want zelf doet ie niks.

Tot slot het spel aan het eind: een extra reden om Chris te kiezen is omdat die hem niet verdenkt. De mol wil altijd zoveel mogelijk spelers in het spel houden, idealiter ook spelers die de mol niet verdenken. Chris gaat het dus niet lang meer redden vrees ik... eerst zijn homie eruit, dan hij.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #124 Gepost op: 18-01-2015, 12:09:41 »
@Lo, Bentalo bestaat niet. Maar ik denk dat Chris misschien dacht van wacht, heej, OF dat die piloot zegt, bedoelde je bentota ofzo....dan heeft Victor wel een beetje gegokt daarmee!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #125 Gepost op: 18-01-2015, 12:26:52 »
@Lo, Bentalo bestaat niet
Ja of inderdaad iets wat "klinkt als", zodat die piloot zegt, bedoelde je Lantola ofzo.... dan vliegen ze dankzij Viktor inderdaad verkeerd!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #126 Gepost op: 18-01-2015, 12:30:29 »
@Lo Lantola bestaat ook niet :P. hij had iets moeten noemen wat er op lijkt, maar wel bestaat en waar het vliegtuig kan landen.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #127 Gepost op: 18-01-2015, 12:32:07 »
Ze waren sowieso wel op dat meertje geland volgens mij, het hing er gewoon vanaf of Chris en Rik de goede naam door hadden gegeven aan de piloot of de envelop er wel/niet zou hangen.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #128 Gepost op: 18-01-2015, 12:32:41 »
hij had iets moeten noemen wat er op lijkt, maar wel bestaat en waar het vliegtuig kan landen
Exact! Dus dat is wat ik bedoel. Er is wellicht een gebouw dat "klinkt als Bentota" heet, of een vogel die opgevangen wordt in een asiel waar de piloot dan heen vliegt. Ik noem maar wat.

Ze waren sowieso wel op dat meertje geland volgens mij, het hing er gewoon vanaf of Chris en Rik de goede naam door hadden gegeven aan de piloot of de envelop er wel/niet zou hangen.
OK, ja dan is het helemaal makkelijk mollen voor Viktor.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #129 Gepost op: 18-01-2015, 12:37:21 »
OK, ja dan is het helemaal makkelijk mollen voor Viktor.

Ik neem aan dat dat zo is hé :P. Anders word het wel heel lastig, dan zouden er honderden mogelijke plekken moeten zijn om te landen.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #130 Gepost op: 18-01-2015, 19:56:01 »
Viktor deed in de bus wel erg mooi de Art-move. ::art::
::jaja::

Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #131 Gepost op: 19-01-2015, 09:56:28 »
Mooie, Regis :)

Ik was al zo jaloers op de mol van Heinz :-[

Maar iedereen doet deze blijkbaar ::bravo::

Gisteren nog een hint gekregen bij Studio Voetbal. Jan Mulder had het bij de matchfixing zaak over dat pure overacting dat hij daar op het veld zag. Nou, precies dat heb ik ook altijd bij Viktor! Dat krijg je bij non-acteurs he. Die gaan overacteren. We hebben lang niet meegemaakt dat er geen acteur de mol was... was altijd wel een bijbaan voor de mol in een of andere variant maar Viktor niet, die is zo'n mol die gaat overacteren dus vandaar dat het dit seizoen zo makkelijk is denk ik :P ::hypocriet:: :D


De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline molsprdr

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #132 Gepost op: 19-01-2015, 13:20:37 »
Zou kunnen dat Viktor geld uit de envelop heeft gehaald bij de Laser opdracht

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #133 Gepost op: 19-01-2015, 13:24:34 »
Zou kunnen dat Viktor geld uit de envelop heeft gehaald bij de Laser opdracht

Zat ik ook nog aan te denken, maar hoeveel zou er dan in gezeten hebben? 1500 euro (3000/2) in totaal verdeeld over 10 enveloppen (de 11e reken ik niet mee, aangezien ik denk dat de mol mingeld gegeven zou hebben) komt neer op 150 euro per envelop. Kan goed zijn dat er in sommige 100 zit en in andere 200. Viktor had dan gewoon 1tje van 100.
Kan natuurlijk ook dat hij er 100 uitgehaald heeft maar dat lijkt me wel een heel lullige molactie.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #134 Gepost op: 19-01-2015, 13:35:50 »
dat hij er 100 uitgehaald heeft
Ja als hij DAT niet gedaan heeft stap ik van hem af als mol ::hypocriet::!!!

En Kees; over overacting gesproken...
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #135 Gepost op: 19-01-2015, 14:01:22 »
Haha dacht ik eindelijk Viktor echt weg te kunnen strepen kom jij weer met zo'n overtuiging dat ik toch weer begin te twijfelen...
Bij het terugkijken van aflevering 1 viel me mbt Viktor iets op. Viktor staat aan het eind van de stationsopdracht bijna oog in oog met de vrouw met de envelop. Op dat moment hoor je Viktor in de voice over: "Iedereen was radeloos" en dan zo'n flash vergelijkbaar met die van Susan toen ze zei: "Daar kan nu niks meer mee gebeuren..." Dat bleek ook een hint te zijn.
Screenshot:


Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #136 Gepost op: 19-01-2015, 14:09:54 »
Viktor staat aan het eind van de stationsopdracht bijna oog in oog met de vrouw met de envelop. Op dat moment hoor je Viktor in de voice over: "Iedereen was radeloos"
Kijk, weeeeeeer zo'n mooie ::ok::

Ja, ik hoef eigenlijk zelf ook niet meer te zoeken naar de hints naar Viktor: Jelsir, Moedermol, hoelahoep, Heinz, Regis en jij (eva) zetten me vanzelf op het goede spoor ::bravo::. Nu hopen dat jullie nog even de puntjes niet aan elkaar knopen en van hem afblijven in de pool ;D ;D ;D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #137 Gepost op: 19-01-2015, 15:24:55 »
Ja iedereen blijft maar bij Rik........ een veilige keuze omdat die de finale haalt. Maar als je bij Ajouad blijft, Moedermol, dan is dat wel een tunnel die instort vrees ik (rood scherm) :o ::zwaai::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline molsprdr

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #138 Gepost op: 19-01-2015, 15:42:13 »
Ja iedereen blijft maar bij Rik........ een veilige keuze omdat die de finale haalt. Maar als je bij Ajouad blijft, Moedermol, dan is dat wel een tunnel die instort vrees ik (rood scherm) :o ::zwaai::

Hoe weet je dat Rik de finale haalt?

Offline Toupeira

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #139 Gepost op: 19-01-2015, 18:56:04 »
Eh, 2013 Kees Tol ::fluit:: ::hypocriet::
Wiki: Kees Tol (Volendam, 10 februari 1982) is een Nederlands tv-presentator, acteur en producer. ;)