Auteur Topic: [KANDIDAAT] Viktor Brand  (gelezen 81363 keer)

Offline Spiegelbeeld

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #200 Gepost op: 27-01-2015, 14:04:50 »
Deze Viktor leren we kennen als een enthousiaste deelnemer die het gewoon heel erg naar zijn zin heeft. Beetje type Daniel van een jaar of wat terug.

Best sneu dat je dan als vak zo'n sneue roddelrubriek mag/moet presenteren, de man kan waarschijnlijk veel meer.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #201 Gepost op: 27-01-2015, 14:14:42 »

Best sneu dat je dan als vak zo'n sneue roddelrubriek mag/moet presenteren, de man kan waarschijnlijk veel meer.

Inderdaad! Ik ben echt positief verrast door Viktor. Veel leuker dan ik me had ingebeeld (door dat suffe roddelprogramma...)

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #202 Gepost op: 27-01-2015, 17:50:34 »
Heel merkwaardig dat je daar op komt... ik heb dat topic niet gevolgd verder, maar ik heb Viktor nog nergens geld zien pakken (100 euro is geen euro he). Wel veel geld laten verdwijnen, zit dat niet in de methode dan ??? :-\\

Ik hou niet alleen bij wat ze verdienen,  maar vooral wat ze buiten de pot houden. Viktor houdt niet zoveel geld buiten de pot. Carolina en Chris halen 2 enveloppen en 2 verdubbelmogelijkheden buiten de pot. Martine ook. Alle drie doen ze het hier als mol beter qua geld buiten de pot houden dan Viktor

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #203 Gepost op: 27-01-2015, 21:52:01 »
buiten de pot houden
Volgens mij doet Viktor het dan het beste van allemaal hoor. En Chris, kom op... komt daar met goed geld aanzetten in de mandjesopdracht? Zo'n geldbedrag mag je wel met 100 vermenigvuldigen volgens mij... het is dus maar hoe je het zelf waardeert ::) ::regenboog::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #204 Gepost op: 27-01-2015, 23:00:09 »
Bij mijn telling laat Viktor ook het minste geld liggen voor de pot (en hij brengt na Marlijn het meeste geld in voor de pot, maar Marlijn laat dan weer meer geld liggen, waardoor Viktor het als mol minder doet). Maar ieder zo z'n eigen (tunnelvisie) methode. :)


Ik vond ook de opmerking dat hij inspecteur hondenbelasting was heel echt overkomen. Alsof hij het niet verwachtte. Terwijl je als mol al voorkennis hebt en dan lijkt me zo'n spontane reactie moeilijke te acteren...

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #205 Gepost op: 27-01-2015, 23:40:10 »
Deze Viktor leren we kennen als een enthousiaste deelnemer die het gewoon heel erg naar zijn zin heeft. Beetje type Daniel van een jaar of wat terug.

Best sneu dat je dan als vak zo'n sneue roddelrubriek mag/moet presenteren, de man kan waarschijnlijk veel meer.
huh?? hij doet tegenwoordig wel meer hoor...hij heeft huizenjacht gepresenteerd, een programma waar in hij met bekende nederlanders naar bloopers koekeloerd en Je idool op het spoor. Ook niet bepaald mijn shows, maar het is veel meer dan even vertellen dat het liefje van Albert verlinde vreemdgegaan is.  en nog enkele klussen die niet bepaald roddelrubriekjes zijn.

maar idd, toffe peer, hoop voor m dat ie er lekker lang in zit (of de mol is)

Offline Yaco

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #206 Gepost op: 28-01-2015, 00:38:35 »
Volgens mij doet Viktor het dan het beste van allemaal hoor. En Chris, kom op... komt daar met goed geld aanzetten in de mandjesopdracht? Zo'n geldbedrag mag je wel met 100 vermenigvuldigen volgens mij... het is dus maar hoe je het zelf waardeert ::) ::regenboog::
Jou fanatieke overtuiging dat alles wat Viktor doet een geweldige mollenstreek is vermaakt mij echt uitzonderlijk. Je bent er zo fanatiek in dat het soms bijna lijkt of je het zelf ook niet gelooft maar dat je het voor het effect doet  ;).

Deze opmerking bijvoorbeeld: waarom is die 250 van Chris (bij wijze van spreken) 25 000 waard en die goede foto van "inspecteur hondenbelasting", die ook totaal onnodig 250 oplevert een goede molactie?
« Laatst bewerkt op: 28-01-2015, 16:50:23 door Yaco »

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #207 Gepost op: 28-01-2015, 16:29:39 »
En daarbij, wie zegt dat Viktor niet op de NYC-foto had moeten staan? Misschien had Viktor wel echt NYC als favoriete stad ingevuld en heeft Marlijn, Carolina, Rik of Margriet, als mol zijnde, hier een mollenstreek uitgehaald.  ;)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #208 Gepost op: 30-01-2015, 21:29:12 »
Neeeeeeeeee Lo.... Arme Lo.

Ah ik vind dit echt heel jammer!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #209 Gepost op: 30-01-2015, 21:29:32 »
::zwaaisip:: sneu :(
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #210 Gepost op: 30-01-2015, 21:30:41 »
Wow daar gaat de inspecteur hondenbelasting.

En de overtuiging van Lo was nog wel zo groot. Jammer Lo 😉

Offline Miepmandarijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #211 Gepost op: 30-01-2015, 21:31:11 »
Erg jammer!
Als presentator bij SBS vond ik hem nooit zo geweldig, maar nu bij WIDM vond ik hem erg leuk!

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #212 Gepost op: 30-01-2015, 21:32:06 »
Jammer hoor. Victor was een erg leuke kandidaat  :\'(

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #213 Gepost op: 30-01-2015, 21:32:22 »
Tja als je op 4 mensen inzet als er maar 6 anderen in het spel zitten..
Dan heb je +- 5 vragen op de Mol maximaal, lig je er zowizo uit, zelfs als de Mol bij je 4 zit..
Lomperik..

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #214 Gepost op: 30-01-2015, 21:34:50 »
Wat een leuke enthousiaste gozer!  Ik heb erg van hem genoten ::ok::

Online Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #215 Gepost op: 30-01-2015, 21:34:55 »
Ben benieuwd wat Lo hiervan vindt  ::regenboog::

Toch leek mij Viktor op basis van de muzikale aanwijzing dan weer niet de aangewezen persoon om te vertrekken. Maar een mol heb ik nooit in hem gezien, dus dat ie ooit eruit zou gaan had ik wel verwacht. Had alleen Martine of Carolina eerder zien vertrekken.

Als je echter als Viktor nu nog op 5/6 mensen gaat spreiden in de test in dit stadium van het spel ben je niet slim bezig. We verliezen dus de labrador van de groep, de inspecteur hondenbelasting  ;D Leuk dat ie mee deed :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline molsprdr

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #216 Gepost op: 30-01-2015, 21:37:48 »
Dit had ik totaal niet verwacht.
Op zoek naar een nieuwe mol :(

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #217 Gepost op: 30-01-2015, 21:38:23 »
Hele leuke kandidaat! Leuker dan ik hem ooit als presentator heb gevonden. Jammer dat hij moest vertrekken, maar op zoveel mensen spreiden kan echt niet in dit stadium.

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #218 Gepost op: 30-01-2015, 21:38:59 »
Jammer dat Viktor er uit ligt. Maar toch wel een opluchting, want dit bespaart me verwarring en nu ben ik nog meer overtuigd dat Martine de mol is. ;D

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [KANDIDAAT] Viktor Brand
« Reactie #219 Gepost op: 30-01-2015, 21:39:34 »
Was nooit de mol maar wel heel leuk :(

Had verwacht dat ik hem irritant zou vinden maar zoals alle kandidaten weer vond ik hem echt leuk :)

Maar kom op, op 4 van de 6 spreiden? ::)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.