Auteur Topic: Top 3 verdenkingen  (gelezen 6238 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Top 3 verdenkingen
« Gepost op: 8-01-2015, 11:00:17 »
Leuk oud topic... ik denk niet meer dat er massa-gemanipuleerd wordt nu het op deze manier wordt bijgehouden maar het is uit oogpunt van de regie wel zo dat de topverdachte(n) de mol niet zijn, dit is nu het % rijtje op .nl:

Ajouad              18
Carolina            7
Chris              15
Evelien            10
Margriet           10
Marlijn            9
Martine            7
Rik              11
Viktor            12

Kortom: Ajouad, Chris en Viktor zijn niet de mol en 4e staat Rik dus de mol is een vrouw ;D ::pinokkio:: ::hypocriet::
« Laatst bewerkt op: 8-01-2015, 11:02:13 door Lo »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline sjoeter

  • Forumlid
  • Aan de andere kant...
Re: Top 3 verdenkingen
« Reactie #1 Gepost op: 8-01-2015, 11:16:26 »
Logisch dat Ajouad hoog staat. Hij heeft een vrijstelling voor aflevering 2 en is daarmee waarschijnlijk niet de afvaller. Alleen als de zwarte vrijstelling in het spel komt en wordt ingezet, zou het kunnen. Vandaar dat veel mensen hun punten in de app op hem hebben gezet, en dus hoog staat in de 'verdenkingen'.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Top 3 verdenkingen
« Reactie #2 Gepost op: 8-01-2015, 12:21:42 »
Dit gaat niet over de app maar over het percentage op widm.avro.nl. Ben het met Lo eens over de mol is een vrouw  ;D

Offline sjoeter

  • Forumlid
  • Aan de andere kant...
Re: Top 3 verdenkingen
« Reactie #3 Gepost op: 8-01-2015, 14:24:58 »
Dit gaat niet over de app maar over het percentage op widm.avro.nl. Ben het met Lo eens over de mol is een vrouw  ;D

Boven de percentages op wieisdemol.nl staat letterlijk "167849 verdenkingen. Wie verdenk jij? Download de App" En wat Lo zegt, de percentages komen overeen met die uit de app...

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Top 3 verdenkingen
« Reactie #4 Gepost op: 8-01-2015, 14:25:43 »
Logisch dat Ajouad hoog staat. Hij heeft een vrijstelling voor aflevering 2 en is daarmee waarschijnlijk niet de afvaller
Maar dit gaat dus niet om die vraag he. Maar om de Moeder aller Mollen vragen: WIDM?

Ik denk nog steeds dat er uit oogpunt van de regie topverdachten worden geponeerd. Daar trapt het grote publiek in. De nummer 1 zal dus sowieso de mol niet zijn, in het begin dan, met nog veel kandidaten present.

Nou kan ik dit makkelijk zeggen omdat ik inderdaad denk dat de hele top-4 de mol niet is want het is een vrouw :P ;)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Top 3 verdenkingen
« Reactie #5 Gepost op: 8-01-2015, 15:58:05 »
Boven de percentages op wieisdemol.nl staat letterlijk "167849 verdenkingen. Wie verdenk jij? Download de App" En wat Lo zegt, de percentages komen overeen met die uit de app...

Oh, je kan dus niet meer op de site zelf je verdenking plaatsen. Wist ik niet. Dan is het inderdaad niet heel gek dat Ajouad bovenaan staat. Dus al wint Carolina vanavond een vrijstelling voor aflevering 3 dan zou zij zomaar opeens heel verdacht kunnen gaan worden. :P

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Top 3 verdenkingen
« Reactie #6 Gepost op: 8-01-2015, 16:57:12 »
wint Carolina vanavond een vrijstelling voor aflevering 3 dan zou zij zomaar opeens heel verdacht kunnen gaan worden
Daar snap ik dus niks van ???
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Top 3 verdenkingen
« Reactie #7 Gepost op: 8-01-2015, 17:50:28 »
Daar snap ik dus niks van ???
Omdat de app eigenlijk ''Wie is de afvaller?'' is, dus als Carolina vrijstelling heeft zet je gewoon al je punten in op haar, dan win je omdat ze niet afvalt. Alleen de organisatie ziet de app als verdenkingen
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17