Auteur Topic: Aflevering 1 - opdracht 2 - De rode draad  (gelezen 44971 keer)

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 - opdracht 2 - De rode draad
« Reactie #100 Gepost op: 19-01-2015, 18:07:50 »
Haha de Kameleon was het eerste waar ik aan dacht toen Rik en Chris in dat bootje stapte en gingen varen  ::tandpastasmiley::

Dit doet me meteen aan iets anders denken: de ietwat plompverloren mededeling dat het stadje zo goed was gebouwd door de Nederlanders dat het de tsunami had overleefd. Maar als hint lijkt het me wel erg ver gaan.

Offline Badmotor

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 - opdracht 2 - De rode draad
« Reactie #101 Gepost op: 19-01-2015, 20:57:18 »
Dat meen je niet? Misschien ligt het aan mijn slechte tekenwerk, heb het even opnieuw gedaan. De 1 en 5 staan overigens niet exact naast elkaar hé, want daarom zie je het dan misschien niet, de 1 staat als het ware links onder aan en de 5 rechts boven aan, zie je het nu? Anders moet je het orginele scherm zelf even omdraaien. Hoe dan ook, ik denk dat de boodschap op die schermen dus is: 15e Mol = beeldschermen en verschillende kleuren. Hoop dat het nu beter zichtbaar is:

Of je draait hem anders. Dan lijkt het wel een C en een H.

Offline rooz33

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Promise me... Believe me... Mole me!
Re: Aflevering 1 - opdracht 2 - De rode draad
« Reactie #102 Gepost op: 19-01-2015, 22:45:56 »
Als je het kleine stukje rood lint dat nog naar het geld leidt ook meetelt, is de 1 nog duidelijker (als je hem op z'n kop zet in verhouding tot de 5). Dan zou wel de C en de H niet meer kunnen.
~Mol