Auteur Topic: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers  (gelezen 33169 keer)

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #40 Gepost op: 25-02-2015, 23:21:30 »
Inmiddels hier te vinden.

Superleuk! Thanks allemaal voor de leuke vragen!  ::bravo::

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #41 Gepost op: 25-02-2015, 23:47:31 »
Ja, waarom geen Davidster bij Horace Cohen destijds? Hier gaan de wenkbrauwen vast van omhoog, maar dit is in feite net zo smakeloos. Hou nou eens op met al die 'hints' en ander commentaar over de geaardheid van de kandidaten >:(
Ja, mijn wenkbrauwen gaan lichtelijk omhoog...
Maar conversatie in pm is wellicht een goed idee:) ? Edit; bij deze ..

*Zelf zou ik als homoseksuele kandidaat er geen problemen mee hebben namelijk...*

'k Snap je heel goed;
'k Ken die geschiedenis helaas heel goed, en ook alle vreselijke "tekens" in de kampen (meer dan)...edoch;

Gelukkig is de roze driehoek een geuzen-teken (!) geworden. Net als de regenboog.
Dus zie mijn reactie svp als positieve!
Proud to be gay, dus net zo proud to be a pink mol:)

*imho*

Groet, Loebas










« Laatst bewerkt op: 26-02-2015, 00:10:37 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #42 Gepost op: 26-02-2015, 20:47:38 »
In de nieuwe intro van Art wordt alweer Margriet niet genoemd, en nog maar eens Chris, net zoals Martine vorige week genoemd werd. Het lijkt erop dat Chris helaas een rood scherm krijgt vanavond.

Dat praatje van Art zal wel de afvallerstheorie zijn vermoed ik. Chris werd nu in totaal 4 keer vernoemd, Rik en Marlijn 3 keer dacht ik. En Margriet nooit! De Mol! Wordt zij misschien pas voor het eerst vernoemd door Art tijdens zijn onthullingspraatje?

Offline Spiegelbeeld

  • Forumlid
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #43 Gepost op: 6-03-2015, 07:53:20 »
Slechte beurt van Art gisteren, zat met kromme tenen te kijken na weer een grap teveel over Chris en weer een foute opmerking over Victor.

Mooie, door anderen geschreven teksten, van de autocue voorlezen is toch echt wat anders dan live presenteren.

Offline Rick.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #44 Gepost op: 6-03-2015, 08:18:15 »
Ik vond het wel meevallen. Hij was duidelijk gespannen, maar hij is natuurlijk ook nier gewend om een live tv-programma te presenteren. Dan ben je opeens gespreksleider van een mondige groep in plaats van presentator met vooral vooraf bedachte teksten.

Ik vind dat hij het goed heeft gedaan!

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #45 Gepost op: 6-03-2015, 09:01:04 »
Slechte beurt van Art gisteren, zat met kromme tenen te kijken na weer een grap teveel over Chris en weer een foute opmerking over Victor.

Mooie, door anderen geschreven teksten, van de autocue voorlezen is toch echt wat anders dan live presenteren.

Je hebt helemaal gelijk. Ook de 'verdachtmakende' teksten die hij in de opnames uit Sri Lanka tegen de finalisten moest uitspreken waren niet om aan te zien of - te horen. De jongen is simpelweg te jong en een te matig acteur om met gezag te doen alsof hij het karakter van een kandidaat helemaal doorgrond heeft. Het blijft Kuifje op reis.

Vergelijk dat eens met Karel, die zelfs in veel groteskere situaties - zoals de rechtbankscène in seizoen 2006 - volkomen geloofwaardig bleef.
Woosie down?

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #46 Gepost op: 6-03-2015, 09:02:38 »
Slechte beurt van Art gisteren, zat met kromme tenen te kijken na weer een grap teveel over Chris en weer een foute opmerking over Victor.

Mooie, door anderen geschreven teksten, van de autocue voorlezen is toch echt wat anders dan live presenteren.

Volgens mij bedenkt en onthoudt hij alle teksten zelf hoor...

Ik vind Art geweldig.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #47 Gepost op: 6-03-2015, 10:57:58 »
Geen autocue..
Maar snapte de grappen richting Chris ook niet zo goed..  :-\\
Verder vind ik dat hij het leuk doet, maar ja kan daar toch niet aan wennen, maar had toch liever een 'vaderfiguur' gehad zoals Karel of Pieter Jan.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #48 Gepost op: 6-03-2015, 13:46:50 »
Hoe leuk hij als kandidaat ook was, en hoe goed vooral, ook als presentator. Ik mis Pieter Jan ZO erg. 2011 was echt topjaar qua presentatie, hij kwam na 2008 steeds en steeds meer in zijn vernietigende rol. Art doet dat mooi met die teksten en chapeau voor het onthouden en bedenken daarvan, maar ik mis zo'n finale uitspraken als Soundos, als jij de mol bent blabla... Art, jij hebt de pot veel geld gekost, en Patrick.. Vriend van alle kandidaten, of moeten we dan vriend maar weglaten met een VERNIETIGENDE heerlijk mysterieuze  blik..

Maar Art gaat 2016 ook doen en ik zie PJ niet terugkomen voor 2017

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #49 Gepost op: 6-03-2015, 13:49:34 »
Art is een topper en hij doet het echt heel goed. ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #50 Gepost op: 6-03-2015, 14:24:33 »
Ik vind Art juist de leukste presentator die widm ooit gehad heeft. Is slim, heeft uitstraling en laat ons allemaal op het puntje van de stoel zitten.

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #51 Gepost op: 6-03-2015, 17:28:12 »
Ik vind Art juist de leukste presentator die widm ooit gehad heeft. Is slim, heeft uitstraling en laat ons allemaal op het puntje van de stoel zitten.

Eens!  ::ok::

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #52 Gepost op: 6-03-2015, 17:36:03 »
Art is zeker goed, maar als die vervangt zou worden eens, dan lijkt mij Sophie van den Enk mij de perfecte vervanger.

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #53 Gepost op: 6-03-2015, 17:40:10 »
Art is zeker goed, maar als die vervangt zou worden eens, dan lijkt mij Sophie van den Enk mij de perfecte vervanger.

Ik zie Sofie dit programma niet echt presenteren eerlijk gezegd. De presentator moet 'boven' de kandidaten staan. Niet lullig bedoeld, maar Sofie is niet heel groot en dat werkt niet echt...
Daarbuiten zie ik haar dit gewoon niet doen, toen verteld werd dat Art de nieuwe presentator zou worden, had ik wel meteen het gevoel dat hij bij het programma zou passen.

Maar je weet het natuurlijk pas als we het hebben gezien. Wat mij betreft blijft Art nog velen jaren.  ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #54 Gepost op: 6-03-2015, 18:04:36 »
Art is zeker goed, maar als die vervangt zou worden eens, dan lijkt mij Sophie van den Enk mij de perfecte vervanger.

Margriet lijkt me wel een leuke vrouwelijke Karel. ::rofl::

Offline mph

  • Forumlid
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #55 Gepost op: 6-03-2015, 18:23:37 »
Slechte beurt van Art gisteren, zat met kromme tenen te kijken na weer een grap teveel over Chris en weer een foute opmerking over Victor.

Mooie, door anderen geschreven teksten, van de autocue voorlezen is toch echt wat anders dan live presenteren.

Eens, echter helaas niet alleen gisteren. Ik vind aart de slechtste widm presentator. Straalt niets vanaf zoals van Karel of PJ, die het juiste sfeertje wel wisten te creeren. Voor een bepaald publiek natuurlijk prima. Alles voor de kijkcijfers. Te langdradige teksten en voor veel mensen toch een mislukte profileringsdrang. Mijn mening. Maar goed, het spel blijft toch leuk.

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #56 Gepost op: 6-03-2015, 18:32:45 »
Margriet zou het erg goed doen denk ik ja

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #57 Gepost op: 6-03-2015, 19:15:40 »
Hou nou eens op met al die 'hints' en ander commentaar over de geaardheid van de kandidaten >:(
Hoe is dat anders dan een hint over iemands voornaam? (de margrieten)

Mooie, door anderen geschreven teksten, van de autocue voorlezen is toch echt wat anders dan live presenteren.
Ik vind zelf Art ook minder een man voor live tv, maar ik vind jouw denigrerende houding tegenover hem eigenlijk ongehoord. Volgens mij was jij niet bij de opnames, en dus zijn alle uitspraken daarover puur jouw speculatie (maar verbeter me als jij ooit landelijke winnaar was en mee mocht met aflevering 1). Bovendien heeft Art meermaals gezegd dat er geen autocues zijn en dat hij zich ook zelf over die teksten buigt.

Ik ben het wel eens met de kritiek over de te lange teksten. Althans, bij de finale/ontknoping. Maar was dat met andere presentatoren anders?

Persoonlijk vind ik Art heel geschikt voor die wat mysterieuze sfeer van WIDM en ik ben blij te lezen dat meerdere mensen positief over hem zijn. Maar heel hysterisch grote live-events presenteren vind ik niet zo bij hem passen. Dan zie ik veel meer Kees Tol voor me, die vind ik daar veel meer het type voor.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #58 Gepost op: 6-03-2015, 19:28:10 »
Ik vind Art super als presentator. :) Net zo super als PJH, Karel en Angela, die alledrie (alle vier) op hun eigen manier WIDM presente(e)r(d)en. Maar alle vier vond en vind ik ze geschikt voor het programma. Art mag van mij nog wel een paar jaartjes blijven, hij doet het goed!
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #59 Gepost op: 6-03-2015, 20:07:58 »
Art is een goede presentator en deed het gisteren ook goed hoor..
We zullen anders Yolanthe van Expeditie Poolcirkel op WIDM gooien dan, want dat vond iedereen hier zo een goede (#not) presentatrice :P

Art  ::bravo::
Lomperik..