Auteur Topic: Aflevering 3 - opdracht 2 - Watervliegtuig  (gelezen 42448 keer)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Aflevering 3 - opdracht 2 - Watervliegtuig
« Gepost op: 15-01-2015, 20:57:50 »
Hier kun je alles kwijt over de tweede opdracht uit de aflevering 3.
« Laatst bewerkt op: 15-01-2015, 22:35:41 door Dolfie »
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3 - opdracht 2 - Volkswijk Pettah
« Reactie #1 Gepost op: 15-01-2015, 21:04:09 »
Alvast wat informatie over Bentota

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Bentota

Offline Miepmandarijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3 - opdracht 2 - Volkswijk Pettah
« Reactie #2 Gepost op: 15-01-2015, 21:06:17 »
FF gegoogled, Rik schijnt inderdaad hoogtevrees te hebben ::jaja::

Online Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3 - opdracht 2 - Volkswijk Pettah
« Reactie #3 Gepost op: 15-01-2015, 21:11:02 »
Rik en Chris... Wat een knuppels zeg!
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3 - opdracht 2 - Volkswijk Pettah
« Reactie #4 Gepost op: 15-01-2015, 21:16:55 »
Ooh wat hebben mijn twee hoofdverdachten Rik en Chris het bond gemaakt zeg. Rik wil wel erg graag doen geloven dat Chris het voortouw had.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 3 - opdracht 2 - Volkswijk Pettah
« Reactie #5 Gepost op: 15-01-2015, 21:32:52 »
Rik zei tijdens deze opdracht. Bij het strand hoeven we niet te kijken.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Kristel1976

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Oppermolloot
Re: Aflevering 3 - opdracht 2 - Volkswijk Pettah
« Reactie #6 Gepost op: 15-01-2015, 21:35:25 »
Rik zei tijdens deze opdracht. Bij het strand hoeven we niet te kijken.

Hij deed wel erg zijn best om Chris af te leiden... Ook bij aankomst, zodat hij de envelop niet zag...

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Aflevering 3 - opdracht 2 - Volkswijk Pettah
« Reactie #7 Gepost op: 15-01-2015, 21:43:27 »
Voor iemand met hoogtevrees doet Rik verdacht makkelijk als ie dat vliegtuigje in moet. Iemand met hoogtevrees gaat volgens mij niet in een vliegtuig uit het raam zitten kijken. Er zit elk jaar wel iemand met zelfbenoemd hoogtevrees bij, maar ik geloof niet dat dit hele ernstige gevallen zijn. Het is meer "oh by the way ik heb hoogtevrees" dan dat iemand echt bang is. De laatste echte hoogtevrees heb ik gezien bij de man die al een tijdje in mijn avatar staat :)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3 - opdracht 2 - Volkswijk Pettah
« Reactie #8 Gepost op: 15-01-2015, 21:45:15 »
Voor iemand met hoogtevrees doet Rik verdacht makkelijk als ie dat vliegtuigje in moet. Iemand met hoogtevrees gaat volgens mij niet in een vliegtuig uit het raam zitten kijken. Er zit elk jaar wel iemand met zelfbenoemd hoogtevrees bij, maar ik geloof niet dat dit hele ernstige gevallen zijn. Het is meer "oh by the way ik heb hoogtevrees" dan dat iemand echt bang is. De laatste echte hoogtevrees heb ik gezien bij de man die al een tijdje in mijn avatar staat :)

Ik heb zelf hoogtevrees, maar uit een raam van een vliegtuig kijken is gemakkelijker dan vb.een klimmuur opgaan. Dat hangt van persoon tot persoon af.
klaar voor de strijd

Offline Mirolith

  • Forumlid
  • Niets is wat het lijkt!
Re: Aflevering 3 - opdracht 2 - Volkswijk Pettah
« Reactie #9 Gepost op: 15-01-2015, 21:56:17 »
Voor iemand met hoogtevrees doet Rik verdacht makkelijk als ie dat vliegtuigje in moet. Iemand met hoogtevrees gaat volgens mij niet in een vliegtuig uit het raam zitten kijken. Er zit elk jaar wel iemand met zelfbenoemd hoogtevrees bij, maar ik geloof niet dat dit hele ernstige gevallen zijn. Het is meer "oh by the way ik heb hoogtevrees" dan dat iemand echt bang is. De laatste echte hoogtevrees heb ik gezien bij de man die al een tijdje in mijn avatar staat :)

Ik heb ook best ernstige hoogtevrees, maar een vliegtuig is geen probleem voor mij. Een trap/lift/klimmuur/alles ertussen wel.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Aflevering 3 - opdracht 2 - Volkswijk Pettah
« Reactie #10 Gepost op: 15-01-2015, 22:00:18 »
In dat geval, I stand corrected. :-[ Dan heeft het dus in dit geval voor Rik niet uitgemaakt uiteindelijk.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 3 - opdracht 2 - Volkswijk Pettah
« Reactie #11 Gepost op: 15-01-2015, 22:02:50 »
die verf was wel handig :D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bob De Mol

  • Forumlid
Re: Aflevering 3 - opdracht 2 - Volkswijk Pettah
« Reactie #12 Gepost op: 15-01-2015, 22:15:07 »
Chris zei iets in de zin van "Of zijn wij nu blind?" toen ze geen woord konden vinden. En de mol is... blind.
Daarentegen, hij molde wel héél opzichtig.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 3 - opdracht 2 - Volkswijk Pettah
« Reactie #13 Gepost op: 15-01-2015, 22:23:57 »
- Zagen die knuppels echt de envelop niet? Hadden ze dit misschien onderling afgespoken?
- Houdt Chris Rik nu weg bij de envelop door in het vliegtuig al over groepjes te beginnen en ze vervolgens meteen naar de boot te leiden?
- Ook niet te vergeten: Chris en Rik kwamen niet uit eigen beweging in het vliegtuig. Dat bepaalde Viktor.

Chris wilde wel heel graag bij het duo horen toch? Om een raadsel te doen of zoiets. Maar alleen Rik vind ik hier nog verdacht, ik geloof namelijk niet dat je als Mol eerst alles goed zou doen in het vliegtuig met het plan om de enveloppe over het hoofd te zien. Een beetje minder goed spotten vanuit het vliegtuig had ook best gekund.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Aflevering 3 - opdracht 2 - Volkswijk Pettah
« Reactie #14 Gepost op: 15-01-2015, 22:24:08 »
Beetje verwarrende opdrachttitel nu. volgens de website heet deze opdracht 'Watervliegtuig' ;)

Tja. Rik en Chris. De nieuwe William en Dio.
...óf niet!

Offline BobW

  • Forumlid
Re: Aflevering 3 - opdracht 2 - Volkswijk Pettah
« Reactie #15 Gepost op: 15-01-2015, 22:25:13 »
Beetje verwarrende opdrachttitel nu. volgens de website heet deze opdracht 'Watervliegtuig' ;)

Tja. Rik en Chris. De nieuwe William en Dio.

Watervliegtuig is een betere titel inderdaad. Die volkswijk, daar waren alleen de winkels en zo heette al een opdracht in de vorige aflevering.

Offline Natjuuh12

  • Forumlid
Re: Aflevering 3 - opdracht 2 - Volkswijk Pettah
« Reactie #16 Gepost op: 15-01-2015, 22:26:08 »
::rofl::

- Zagen die knuppels echt de envelop niet? Hadden ze dit misschien onderling afgespoken?
- Houdt Chris Rik nu weg bij de envelop door in het vliegtuig al over groepjes te beginnen en ze vervolgens meteen naar de boot te leiden?
- Ook niet te vergeten: Chris en Rik kwamen niet uit eigen beweging in het vliegtuig. Dat bepaalde Viktor.

Eindelijk dat iemand dit even opsomt. Ik log meestal NOOIT in omdat ik daar gewoon te lui voor ben en ik het meestal wel eens ben met wat er wordt gezegd. Maar ik moest hierop gaan reageren omdat ik gefrustreerd raakte omdat ik het zo erg leek dat Chris naar de envelop keek en dan meteen Rik af ging leiden. Dit vond ik heel erg verdacht. Van allebei de kanten trouwens. Chris is nummer 1. Rik 2.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3 - opdracht 2 - Volkswijk Pettah
« Reactie #17 Gepost op: 15-01-2015, 22:31:50 »
Martine was in deze opdracht wel opvallend, door dingen te opperen om te kopen die, in mijn ogen, helemaal niet relevant zijn om het woord te lezen en op die manier geld verspillen

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3 - opdracht 2 - Volkswijk Pettah
« Reactie #18 Gepost op: 15-01-2015, 22:33:04 »
die verf was wel handig :D

Vooral die verf op een geel doek op geelachtig zand  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline McMholly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3 - opdracht 2 - Volkswijk Pettah
« Reactie #19 Gepost op: 15-01-2015, 22:35:27 »
Wat mij opviel deze opdracht:

- Carolina zegt: "Time is running, guys!". Als Mol wil je toch zo lang mogelijk de tijd rekken?
- Viktor: "Die dingen zie je niet vanuit de lucht". Dit zeg je niet als Mol, want wanneer je die dingen wel gebruikt heb je een excuus voor het mislukken van de opdracht.
- Rik zegt dat hij hoogtevrees heeft. Ten eerste, bij het opstijgen gilt hij enthousiast, ten tweede: als ze in de lucht hangen zegt hij: "Yesss!" en als derde blaast hij 'eventjes uit' om zijn spanning los te laten. Als je echt hoogtevrees had reageer je toch wel "Dat was hoog!" als je uit het vliegtuig komt lijkt me?
- Rik houdt stevig vast aan het feit dat er NIKS kan zijn aan zee.
- Chris leest 'Bentota', terwijl ik als kijker alleen BE en A zag. Is dit kandidatengedrag? Of voorkomen van een verdachtmaking ten opzicht van Rik?
- Martine irriteert zich aan Marlijn's "theekransje". Als Mol zijnde laat je haar toch lekker haar gang gaan?
- Chris houdt de aandacht weg van de boei met de enveloppe voor Rik, hij wijst ergens anders heen en gaat er naast staan, zodat Rik hem lastiger kan zien.