Auteur Topic: Aflevering 8 - Onderaan  (gelezen 32415 keer)

Offline kameel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 - Onderaan
« Reactie #40 Gepost op: 20-02-2015, 13:30:24 »
Niet mee eens.. zie de pot  :P

Vind ik dus eigenlijk helemaal niet. De Mol heeft veel hulp gekregen van hulpmollen en als Rik de Mol niet is, heeft hij er ook al voor gezorgd dat er +1000 euro uit de pot ging. Dus ik vind persoonlijk niet dat je deze historisch lage pot kan toeschrijven aan alleen de Mol.

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8 - Onderaan
« Reactie #41 Gepost op: 20-02-2015, 17:57:06 »
Als nu al iedereen op de mol zit heeft de mol het wel erg slecht gedaan hoor.....

Nu al? Als je dat bij aflevering 5 had gezegd was ik het met je eens geweest, maar we zitten al in aflevering 8 hoor.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Aflevering 8 - Onderaan
« Reactie #42 Gepost op: 20-02-2015, 17:59:24 »
Nu al? Als je dat bij aflevering 5 had gezegd was ik het met je eens geweest, maar we zitten al in aflevering 8 hoor.

Marit die eruit vloog in aflevering 5. :-X

Er zijn genoeg mollen geweest waarbij de laatste 3/4 al wisten wie het was. Dus zo gek vind ik het niet.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: Aflevering 8 - Onderaan
« Reactie #43 Gepost op: 20-02-2015, 18:07:36 »
Er zijn genoeg mollen geweest waarbij de laatste 3/4 al wisten wie het was. Dus zo gek vind ik het niet.
Als je als kandidaat doorgaat op basis van je score op een test, je naarmate het spel vordert steeds minder moet gaan spreiden en bovendien waarschijnlijk meer dan de kijker weet over het stemgedrag van de afvallers, moeten de spelers die nu nog in het spel zitten inderdaad een redelijk idee hebben van wie de mol is.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline mollientje

  • Forumlid
Re: Aflevering 8 - Onderaan
« Reactie #44 Gepost op: 20-02-2015, 18:18:49 »
Behalve als je Freek heet...

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 - Onderaan
« Reactie #45 Gepost op: 20-02-2015, 18:20:36 »
Behalve als je Freek heet...
::rofl::
Die zat er ook alleen nog maar in vanwege die stomme vrijstelling. Zo oneerlijk naar Tygo. Maar goed... Hopen dat ze dat dit jaar niet doen. En dat iedereen die er 'hoort' te zijn in de finale er ook gewoon in zit.

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8 - Onderaan
« Reactie #46 Gepost op: 20-02-2015, 20:22:08 »
Ik ben benieuwt wat het grijpspel van volgende week inhoud. Om er in de finale nog jokers in te gooien zou ik eerlijk gezegd erg raar vinden. Als er dan ook nog een finalevrijstelling te verdienen is...  :-\\

Offline Blieb2013

  • Forumlid
Re: Aflevering 8 - Onderaan
« Reactie #47 Gepost op: 20-02-2015, 21:29:46 »
Haha, precies wat ik ook dacht Thiago! Onderaan, de mol aan het woord....Marlijn is niet mijn mol, maar als ze het is: chapeau! Wat kan zij goed acteren, ze komt zo kandidaats over. Maar ook molse acties...

Chris is niet mijn mol, maar hij stond het verst Onderaan, toch? En hij heeft heel snel heel veel gepakt.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 - Onderaan
« Reactie #48 Gepost op: 20-02-2015, 21:59:54 »
Wieisdemol 2015 is knap gemaakt, want iedereen is aan het mollen maar de kandidaten roepen dat niet steeds, zoals in eerdere jaren. Het is natuurlijk onmogelijk de echte mol eruit te vissen als iedereen evenveel aan het mollen is. Ik weet zeker dat ze allemaal de opdracht hebben gekregen om de verdenking op zichzelf te leggen. Maar geen een keer heb ik eentje horen zeggen: ik was flink aan het mollen.
Want dan gaat iedereen klagen.
Slim!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 8 - Onderaan
« Reactie #49 Gepost op: 21-02-2015, 14:47:14 »
Dit was weer een heerlijke aflevering. Ik heb van iedere seconde genoten! Ook weer 3 mooie klassieke opdrachten. Vooral die met die fototoestellen zat heel goed in elkaar! En was ook nog eens grappig. Heerlijk hoe een stel volwassenen alles proberen om maar niet gefotografeerd te worden.
Ich bin ein Bärliner!

Offline WIDMolloot

  • Forumlid
  • 'Trust Nobody'
Re: Aflevering 8 - Onderaan
« Reactie #50 Gepost op: 21-02-2015, 15:37:35 »
Martine had de stift, stiekem toch de mol ;)

Foto 1 & 2 heeft ze hem en bij 3: verdwenen ::vergroot::

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8 - Onderaan
« Reactie #51 Gepost op: 21-02-2015, 21:09:36 »
Vorige keer na aflevering 7

Het was erg lachen, de dames probeerde hem uit te lokken terwijl ze je juist van Rik af wilden.

Rik kreeg zijn waarschuwing in mijn theorie een waarschuwing en dan 2 weken later weg. Maar Kan ook Frits sissing zijn, de winnaar dus en met dank aan ze zelf 1500 minder. Zat wel heel erg veel Chris en Merlijn in de gaten te houden. Merlijn om zelfde reden als zij hem in de gaten houdt en Chris als Mol. Als hij dus vertrekt zou hij wel is op Chris gestemd hebben terwijl het Margriet is. Chris of Margriet is de mol. Martine volgende week weg en dan Merlijn of Rik. Mocht Merlijn toch bij de laatste drie zitten en dus op Margriet zitten, verliest ze toch van Chris. In alle twee gevallen bedoelde Magriet met ''We'' verliezen die 2000 haar zelf: Als winnaar 2000 minder en als Mol 2000 te veel. Voor nu dus: Margriet als de mol, Chris de winnaar, Rik de verliezer (Marlijn backup verliezer) en Martine volgende week weg.

Merlijn kreeg nu het Skyfall deuntje. Merlijn is dus de verliezer geworden (Met dank aan haar envelop van volgende week, gewoon een antwoord op één of meerdere van de 40 vragen.) en Rik laatste afvaller/back up verliezer. Van links na rechts: De back up Verliezer (Rik = 1ste in de leader) De mol (Margriet), de winnaar (Chris, één na laatste kandidaat in de leader) en de verliezer (Laatste in de leader na Chris = Merlijn)

Martine zat duidelijk op een Man als Mol (Chris) en Art vond het echt jammer voor haar en kon natuurlijk niks zeggen. Het begin was wel lekker verwarrend weer met Art meteen zij dat het jammer was voor Martine = aanwijzing na Rik na aanleiding van vorige week = Pip zij de Muis en nu weg na huis...

Blijven over de De Kat (De Mol), De Hond (Chris) en de Poes (Merlijn)

Leuke titel voor volgende week: Als de kat van huis is (Als de mol nog op vakantie is) dansen de muizen (De afvallers die al thuis zijn). ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 21-02-2015, 21:16:04 door Pierce_Brosnan »

Offline paulklooster

  • Forumlid
Re: Aflevering 8 - Onderaan
« Reactie #52 Gepost op: 22-02-2015, 01:44:03 »
Als je als kandidaat doorgaat op basis van je score op een test, je naarmate het spel vordert steeds minder moet gaan spreiden en bovendien waarschijnlijk meer dan de kijker weet over het stemgedrag van de afvallers, moeten de spelers die nu nog in het spel zitten inderdaad een redelijk idee hebben van wie de mol is.

Klopt natuurlijk niet. Er kan er maar één afvallen per aflevering, dus hoe slecht of goed een groep mensen de test ook maakt, maakt niet uit. Er kan in aflevering zeven nog iemand inzitten die nooit op de goede mol heeft gezeten, anderen hebben gewoon nog fouter geantwoord. Dit kan nog makkelijk gezien bij veel vragen het antwoord op meerdere kandidaten slaat (in welk groepje zat de mol, welke kamer enz enz)

Verder: Ik erger me er dood aan dat ik zeker wist dat Margriet de mol is maar dat ze dat geld toch pakt. Kan natuurlijk ingefluisterd zijn. Ze weten dat kijkers het geld volgen en een keertje 500 euro pakken is dan niet zo erg, zeker niet omdat je veel geloofwaardiger wordt omdat het zoeen goed verknalbare opdracht is. Ze heeft bij opdracht 1 natuurlijk wel goed lopen mollen/

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 - Onderaan
« Reactie #53 Gepost op: 22-02-2015, 01:49:19 »

Verder: Ik erger me er dood aan dat ik zeker wist dat Margriet de mol is maar dat ze dat geld toch pakt.

Moet je niet doen joh ergeren  ;)
Want het is natuurlijk heel slim van n mol om nog even iets te doen om de aandacht van je af te halen tegen de finale aan. Het was immers maar heel weinig geld en de pot staat al zooooo laag..
Denk overigens dat die poging niet gelukt is en iedereen haar nog steeds verdenkt..

Offline Hildewereld

  • Forumlid
Re: Aflevering 8 - Onderaan
« Reactie #54 Gepost op: 22-02-2015, 12:07:13 »
Martine zat duidelijk op een Man als Mol (Chris) en Art vond het echt jammer voor haar en kon natuurlijk niks zeggen.

De enige vraag die we Martine zien beantwoorden is de Mol is een vrouw...

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 - Onderaan
« Reactie #55 Gepost op: 22-02-2015, 17:46:17 »
Vorige keer na aflevering 7

Merlijn kreeg nu het Skyfall deuntje. Merlijn is dus de verliezer geworden (Met dank aan haar envelop van volgende week, gewoon een antwoord op één of meerdere van de 40 vragen.) en Rik laatste afvaller/back up verliezer. Van links na rechts: De back up Verliezer (Rik = 1ste in de leader) De mol (Margriet), de winnaar (Chris, één na laatste kandidaat in de leader) en de verliezer (Laatste in de leader na Chris = Merlijn)
Ze heet Marlijn.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Shenzi26

  • Forumlid
Re: Aflevering 8 - Onderaan
« Reactie #56 Gepost op: 23-02-2015, 00:30:40 »
Ze heet Marlijn.
"What's in a name"... ;D

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Aflevering 8 - Onderaan
« Reactie #57 Gepost op: 23-02-2015, 11:09:05 »
Raar detail, waar we ook echt niets mee opschieten in de speurtocht naar de mol,.....
maar het lijkt hier toch echt of de ene joker groter is dan de andere,...... vreemd toch?
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline joymol

  • Forumlid
Re: Aflevering 8 - Onderaan
« Reactie #58 Gepost op: 23-02-2015, 11:23:16 »
Raar detail, waar we ook echt niets mee opschieten in de speurtocht naar de mol,.....
maar het lijkt hier toch echt of de ene joker groter is dan de andere,...... vreemd toch?

Is denk ik gezichtsbedrog. De jokers liggen denk ik niet helemaal recht op elkaar, maar de bovenste iets meer schuin richting camera, waardoor hij groter lijkt.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Aflevering 8 - Onderaan
« Reactie #59 Gepost op: 23-02-2015, 11:46:43 »

maar het lijkt hier toch echt of de ene joker groter is dan de andere,...... vreemd toch?

Jazeker, viel op! Maar waarom; geen idee...
Omnia vincit amor