Auteur Topic: Wie is de mol? Experience  (gelezen 112075 keer)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #140 Gepost op: 19-03-2016, 21:12:44 »
Vragenvuur feiten:

1) Ellie zat op Rop toen ze er uit ging.
2) Airen, Remy en Taeke hebben naast Klaas ook gemolliciteerd.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #141 Gepost op: 19-03-2016, 21:13:50 »
Leuk om jullie verhalen te lezen! Jammer dat ze de meet&greet op 1 plek hebben gehouden, leerpuntje voor de volgende keer, maar wel leuk dus om de Experiences erbij te hebben.
Was het je eerste Molfandag Koemba?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #142 Gepost op: 19-03-2016, 21:19:27 »
Leuk om de verhalen te lezen!


Zijn er toevallig filmpjes?  ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #143 Gepost op: 19-03-2016, 21:20:20 »
Ik heb een leuke dag gehad. Nu ben ik ook wel vrij snel tevreden want ik ben niet in de buurt van een kandidaat geweest (misschien maar beter ook: ik was nog behoorlijk koortsig) en ik heb maar één "experience" bezocht. Dat was wel meteen een érg leuke: de pratende molhoofden. Wat Pac-Mol zei herken ik: daar ging ook mijn mollotenhart sneller van kloppen. :)

Het babbelen met diverse molloten was erg gezellig en hoogtepunt voor mij was dat ik de originele #Etherdiscipline!-tekening van Vriendlief op de veiling heb weten te bemachtigen. ::trots::



Die gaat nog een mooi plekje krijgen. ::jaja::

Ellie heeft er achterop een krabbel gezet en nog gaver: Vriendlief heeft een leuk Heinzje met molletje erbij getekend. ::bravo::



Al met al zou ik liever teruggaan naar de Observant georganiseerd door Realitynet, want dit was me wat al te massaal. Maar ja, nu hebben wel een stuk meer mensen een leuk dagje uit kunnen hebben.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #144 Gepost op: 19-03-2016, 21:22:05 »
1) Ellie zat op Rop toen ze er uit ging.
Had ze al vaker gezegd :-X

Nee, laat ik voorop stellen dat ik een heel geslaagde dag heb gehad ::ok:: Nu op naar de onknoping van De Mol aanstaande maandag ::hyper::
...óf niet!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #145 Gepost op: 19-03-2016, 21:23:14 »
Het is natuurlijk wel heel leuk dat alle kandidaten er bij waren! Ben ook heel benieuwd naar filmpjes en foto's.
er was eens......

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #146 Gepost op: 19-03-2016, 21:25:17 »
Hoewel ik vanwege school echt tot de laatste seconde twijfelde om te gaan, toch gegaan en zeker geen spijt! Ik vond het leuker dan de Observant omdat er voor mijn gevoel toch iets meer te zien was, zoals de experiences enzo, én iedereen was er!

Alleen jammer dat het zo druk was dat ik geen handtekeningen/ op de foto/in gesprek kon met een kandidaat, het was alle 10 of niemand en helaas viel ik net buiten de boot :(

Maarrr al met al is m'n portemonnee weer aardig leeg, alles waar een mollogo op stond heb ik gekocht zelfs een DVD die ik niet eens kan draaien  ::rofl::

Ohja en het briefje van de tramopdracht van Annemieke  8)
« Laatst bewerkt op: 19-03-2016, 21:28:04 door JPMOL1999 »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #147 Gepost op: 19-03-2016, 21:25:34 »
Het is natuurlijk wel heel leuk dat alle kandidaten er bij waren!

Absoluut. En Art presenteerde het ook leuk.

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #148 Gepost op: 19-03-2016, 21:30:48 »
Leuk om jullie verhalen te lezen! Jammer dat ze de meet&greet op 1 plek hebben gehouden, leerpuntje voor de volgende keer, maar wel leuk dus om de Experiences erbij te hebben.
Was het je eerste Molfandag Koemba?
Nee mijn tweede. Toen Kees de mol was ben ik ook geweest. Die dag was het toen ook super druk, toen dus nog in Amersfoort. Daarom vond ik het vandaag ook wel leuk dat de drukte een beetje gespreid werd door het toevoegen van de experiences.

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #149 Gepost op: 19-03-2016, 21:34:27 »
Absoluut. En Art presenteerde het ook leuk.
Idd ik vond Art echt leuk vandaag ::ok:: Veel gevatte grappen en hij had de grootste lol om zichzelf :P Kan ik wel waarderen

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #150 Gepost op: 19-03-2016, 21:35:07 »
Ik vond het weer een superleuke fandag! Oké, de hal was zo donker dat bijna al mijn foto's mislukt zijn, en de menigte in de rij voor de meet en greet drukte elkaar volledig plat... Maar de bioscoop, experiences, kraampjes, eetgelegenheid en tribune waren top! Wel raar als je een fandag met 300 man gewend bent en er staan er opeens 1000 voor je neus. :P

Vraag me niet hoe, maar ik heb een foto van Klaas met mijn molletje kunnen scoren (en het overleefd):


En natuurlijk was het weer ontzettend gezellig met onze vaste club molloten, waarvan hier de groepsfoto:


Een paar andere foto's die nog min of meer gelukt waren:

 ::rofl::



Tell me what your telescope says

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #151 Gepost op: 19-03-2016, 21:38:18 »
Leuk leuk. ::rofl::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #152 Gepost op: 19-03-2016, 21:39:28 »
Leuke foto's!
er was eens......

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:
« Reactie #153 Gepost op: 19-03-2016, 21:42:04 »
Leuke foto's vveerraak. Volgens mij heb ik je gezien. Ik heb een tijdje achter jullie gestaan tijdens de veiling :P

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:
« Reactie #154 Gepost op: 19-03-2016, 21:44:07 »
Leuke foto's vveerraak. Volgens mij heb ik je gezien. Ik heb een tijdje achter jullie gestaan tijdens de veiling :P
Dank je! Had ons even aangesproken ;) ik ben altijd nieuwsgierig naar de gezichten achter de forumnamen.
Tell me what your telescope says

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Re:
« Reactie #155 Gepost op: 19-03-2016, 21:47:33 »
Dank je! Had ons even aangesproken ;) ik ben altijd nieuwsgierig naar de gezichten achter de forumnamen.
Ik zal er aan denken de volgende keer :D

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #156 Gepost op: 19-03-2016, 21:50:58 »
De schattingen van het aantal bezoekers lopen nogal uiteen. De een had het over 1200. De ander over 1400. Kan hoor, want de tribune zat vrijwel vol. Bij de veiling stonden iets van 250 mensen. En de meet en greet sloeg alles. Daar stonden we als haringen in een ton. En hoe jammer: sommigen stonden er een uur, en hadden niets...ik heb door stom geluk het kandidatenboekje vol kunnen krijgen. Met handtekeningen.


En nog een gezellig onderonsje in het Maastrichts gehad met Cécile.

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #157 Gepost op: 19-03-2016, 22:04:07 »
Het babbelen met diverse molloten was erg gezellig en hoogtepunt voor mij was dat ik de originele #Etherdiscipline!-tekening van Vriendlief op de veiling heb weten te bemachtigen. ::trots::

WAUW, dat is een héél mooie vangst, Heinz! 8) Ben er toch een tikkie jaloers op eerlijk gezegd. De meeste WIDM-parafernalia doen me niet zo veel, maar een echte Vriendlief scoren is echt top! ::bravo:: De gepersonaliseerde tekening erbij maakt het volledig af.

Goeie vraag ook die je aan Remy gesteld hebt. Er staat wel een klein spelfoutje in, maar dat is je vergeven omdat je ziek bent. :P

Toffe foto's Vveerraak! ::ok:: Zo krijgen de niet-aanwezigen toch een idee van hoe de sfeer was.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #158 Gepost op: 19-03-2016, 22:13:50 »
Ik ben ook weer thuis en heb het ook gezellig gehad. De afstand tot de kandidaten was wel wat groter dan bij de fandagen het geval wat. Ze worden wat meer gescheiden gehouden van het gepeupel. Maar zij zijn voor mij eerlijk gezegd niet de belangrijkste reden om er heen te gaan, dat is kletsen met mijn mede-molloten. Ik heb twee experiences gedaan (de gezichten en lasergamen) en heb er achteraf wel spijt van dat ik ze niet allemaal heb gedaan. Het was een leuke toevoeging aan het geheel.

Bedankt voor de gezelligheid! ::bravo::

En natuurlijk was het weer ontzettend gezellig met onze vaste club molloten, waarvan hier de groepsfoto:
Shoot! Er mist een poot van de 'M'. ::)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #159 Gepost op: 19-03-2016, 22:15:27 »
WAUW, dat is een héél mooie vangst, Heinz! 8) Ben er toch een tikkie jaloers op eerlijk gezegd. De meeste WIDM-parafernalia doen me niet zo veel, maar een echte Vriendlief scoren is echt top! ::bravo:: De gepersonaliseerde tekening erbij maakt het volledig af.

Ja, ik ben er erg blij mee. :D


Citaat
Goeie vraag ook die je aan Remy gesteld hebt. Er staat wel een klein spelfoutje in, maar dat is je vergeven omdat je ziek bent. :P

Haha, je hebt gelijk. De vraag is ook behandeld en Remy zei vooraf verschillende tactieken te hebben bedacht maar hij kon er helaas niet opkomen welke. Dus daar hadden we weinig aan. Maar toch fijn dat ik 'm in ieder geval het compliment heb kunnen maken.