Auteur Topic: [KANDIDAAT] Marjolein Keuning  (gelezen 54550 keer)

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Marjolein Keuning
« Reactie #60 Gepost op: 9-01-2016, 23:45:56 »
Dit
Ik heb ook het idee dat de productie graag wilt dat we haar verdenken.
Is dus niet de mol, maar komt wel ver.
Vind haar momenteel wel de minst sympathieke deelnemer.

en dit
Ik vind Marjolein juist wel grappig.  ;D
::tandpastasmiley::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Marjolein Keuning
« Reactie #61 Gepost op: 10-01-2016, 00:06:40 »
Ik heb het nog niet ergens gelezen. Toen Art Marjolein voorstelde zei hij dat Marjolein vaak werd gecast als slechterik. Zou ze dan in wie is de mol ook als slechterik gecast zijn?
Eigenlijk zei Art over elke kandidaat wel iets wat je zou kunnen opvatten als hint bij het voorstellen :P.

Ik vind Marjolein echt een geweldig leuke kandidaat ::love::. Maakt voor mij dit seizoen van karikaturen echt compleet ::jaja:: (samen met modequeen Cecile, politieagente Ellie en ontsnapte BNNer Tim).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Marjolein Keuning
« Reactie #62 Gepost op: 10-01-2016, 01:52:58 »
Irritatiefactortje geloof ik.

Ze was gewoon echt irritant bij de opdracht op het plein. Ze zat iedereen gewoon te storen en te irriteren.
Ze kwam ook nogal onsympathiek over bij het klooster en later bij het ontbijt.

Ik zeg volgende afvaller

Veruit de minst sympathieke kandidaat.. :( Ik hoop met je mee Lukie met dat laatste.
Kent precies ook geen emoties. Kan niet lachen en niet blij zijn precies :s
Ze veroerde zelfs geen vin toen ze haar scherm zag..
Ook hoe ze keek na opdracht bij zoutmijn dat er geen geld verdient was, of hoe ze OPRECHT BLIJ reageerde na de metro-opdracht dat er geld verdiend was Haha  ::rofl::

Ik hoop echt voor haar dat ze een rol speelt om als Mol over te komen, want als ze in het echt ook zo is dan is dat zeer jammer vind ik. Ze is voor mij ofwel iemand die meedoet tegen haar zin, ofwel gewoon emotieloos, ofwel een slechte Mol want ze valt echt zeer hard op natuurlijk.

Hopelijk is ze volgende aflevering wat leuker en meer open :)
« Laatst bewerkt op: 10-01-2016, 02:05:47 door Nys-Fan »
Lomperik..

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Marjolein Keuning
« Reactie #63 Gepost op: 10-01-2016, 09:02:52 »
Ze speelt een Nepmol op gtst niveau.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marjolein Keuning
« Reactie #64 Gepost op: 10-01-2016, 09:46:57 »
Lastig. Het is wel heel opzichtig allemaal. We moeten ons wel realiseren dat niet iedereen kijkt zoals de mensen hier. Veel mensen zullen het bij een keer kijken laten en ook voor die mensen moet er iets aan zijn.

Ik vraag me af hoeveel mensen na een keer kijken haar acties in aflevering 1 hadden bespeurd. Ze draagt tot nu toe in ieder geval niets bij. Minder dan ieder ander volgens mij, maar de vraag blijft... Is het niet te opzichtig?

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Marjolein Keuning
« Reactie #65 Gepost op: 10-01-2016, 09:52:33 »
Ik heb haar eigenlijk vrijwel meteen afgestreept als mol.
Maar dat is ook zo mooi bij dit spel, want ik blijf denken (net zoals bij Ellie), dit is gewoon te gek. Wat een raar gedrag, beetje rondbanjeren, iedereen van de concentratie afhouden, beetje met schep in de hand rondturen, haar reactie bij het ontbijt..... Kan me bijna niet voorstellen dat ze zo is in dagelijks leven, denk juist een sympathieke en spontane vrouw. Dus mijns inziens speelt ze zeker een spel.... Maar dan toch als kandidaat?
Meer L

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: [KANDIDAAT] Marjolein Keuning
« Reactie #66 Gepost op: 10-01-2016, 11:34:43 »
Ze speelt een Nepmol op gtst niveau.

Dat vind ik wel mooi verwoord  ::rofl::
...if one only remembers to turn on the light.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marjolein Keuning
« Reactie #67 Gepost op: 10-01-2016, 11:55:31 »
Ik heb haar eigenlijk vrijwel meteen afgestreept als mol.
Maar dat is ook zo mooi bij dit spel, want ik blijf denken (net zoals bij Ellie), dit is gewoon te gek. Wat een raar gedrag, beetje rondbanjeren, iedereen van de concentratie afhouden, beetje met schep in de hand rondturen, haar reactie bij het ontbijt..... Kan me bijna niet voorstellen dat ze zo is in dagelijks leven, denk juist een sympathieke en spontane vrouw. Dus mijns inziens speelt ze zeker een spel.... Maar dan toch als kandidaat?

Ik heb dit ook, ik ben volledig in de war. Ik ben zo'n suffe kut die GTST trouw volgt, en ik was dus vrij enthousiast toen Marjolein mee zou doen, om de echte Marjolein eens te zien. Maar ze is nog steeds Maxime voor mijn gevoel. Is haar hele leven gespeeld?

Offline Monkeymol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Marjolein Keuning
« Reactie #68 Gepost op: 10-01-2016, 12:22:34 »
Ik denk dat het spel van Marjolein een soort uilokstrategie is. Zij is zo overduidelijk aan het saboteren/verwarring zaaien, dat je hiermee een kandidaat er uit zou kunnen filteren. Kijken naar de reactie van je medespelers op jouw sabotagegedrag en dan deduceren.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Marjolein Keuning
« Reactie #69 Gepost op: 10-01-2016, 13:26:56 »
Ik vind haar wel een leuke kandidaat, maar ik denk niet meer dat ze de mol is. Veel te opzichtig.
Ik denk dat het juist een hele slimme kandidaat is, die alles heel strategisch en observatief  (bestaat dat woord ???) aanpakt.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Marjolein Keuning
« Reactie #70 Gepost op: 10-01-2016, 15:51:00 »
In de eerste aflevering praatte Art Rooijakkers met de mol, en je kon de mol schuin van achteren zien. Ik meende in de houding en postuur Marjolein te herkennen.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [KANDIDAAT] Marjolein Keuning
« Reactie #71 Gepost op: 10-01-2016, 16:00:31 »
Ik vind Marjolein ook een heel leuke en geslepen kandidaat!

Ze ontlokt anderen uitspraken. Observeert alles heel goed. Doet ondertussen zelf niks.
Ze speelt inderdaad nepmol op GTST niveau, maar ik kan er vaak om lachen  ::jaja::
You'll never walk alone

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Marjolein Keuning
« Reactie #72 Gepost op: 10-01-2016, 16:41:58 »
Ik vind Marjolein ook een heel leuke en geslepen kandidaat!

Ze ontlokt anderen uitspraken. Observeert alles heel goed. Doet ondertussen zelf niks.
Ze speelt inderdaad nepmol op GTST niveau, maar ik kan er vaak om lachen  ::jaja::

Eens.  ::jaja::
Die grijns die ze steeds heeft wanneer een opdracht weer niet helemaal gelukt is. Ik zie het meer als een grijns, dat ze de Mol heeft zien mollen en denkt haha ik heb je door. Volgens mij zit ze juist heel erg in het spel en geniet ze er met volle teugen van.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marjolein Keuning
« Reactie #73 Gepost op: 13-01-2016, 19:44:27 »
Op haar reacties na speelt ze het best subtiel, als ze de mol zou zijn.

- In de metro is het vinden van drie uniformen weinig mols, maar draagt niet bij aan de pot
- De kandidaten een vak verder laten gaan dan nodig zagen we pas na een paar keer
- In de zoutmijnen brengt ze een kar naar de finish. Niet mols. Eerst schept ze met Klaas in het water, later met Taeke vanaf de kant. In mijn ogen zit er in de kar met zeezout die ze brengt helemaal geen zeezout
- Foto-opdracht vind ik haar rol niet helder genoeg

Hoe dan ook... Ze verdenkt Klaas. De combinatie van de hint naar Klaas en haar eigen gedrag en haar verdenking richting Klaas lijkt ze me de veiligste keuze in de app ;-)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Marjolein Keuning
« Reactie #74 Gepost op: 13-01-2016, 19:58:48 »
- In de zoutmijnen brengt ze een kar naar de finish. Niet mols. Eerst schept ze met Klaas in het water, later met Taeke vanaf de kant. In mijn ogen zit er in de kar met zeezout die ze brengt helemaal geen zeezout

Het is inderdaad opmerkelijk dat er toch weer zout van de kant in de zeezoutkar gaat. Niet alleen doet Marjolein met Taeke dat, maar eerder ook al Marjolein samen met Klaas (op het moment dat Klaas met de karren gaat rijden op verzoek van Taeke). Maar Art zegt duidelijk dat er twee karren met het juiste zout binnen de tijd zijn afgeleverd. Dus hoefde het zeezout kennelijk toch niet uit het water te komen. (Waarmee een mogelijke molactie van Rop en Klaas eerder in het water valt.)

(Fijn trouwens dat Art gestopt is met het nul-gebaar. ::art:: Dat was wel leuk, maar over zijn hoogtepunt heen.)

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marjolein Keuning
« Reactie #75 Gepost op: 13-01-2016, 20:02:03 »
We hebben geen controlemoment gezien en dat was ook niet nodig omdat voor het slagen van de opdracht vier karren nodig waren. Uit de woorden van Airen ("daar waren die laarzen voor") maak ik op dat op een of andere manier toch gemeld is dat het zeezout uit het water moest komen. Dat het bordje daar stond, wijst daar ook op.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Marjolein Keuning
« Reactie #76 Gepost op: 13-01-2016, 20:07:47 »
We hebben geen controlemoment gezien en dat was ook niet nodig omdat voor het slagen van de opdracht vier karren nodig waren. Uit de woorden van Airen ("daar waren die laarzen voor") maak ik op dat op een of andere manier toch gemeld is dat het zeezout uit het water moest komen. Dat het bordje daar stond, wijst daar ook op.

Ik zie al wat mijn fout is: ik dacht dat er twee zoutkarren het eindpunt hadden bereikt. Eentje met keukenzout en eentje met zeezout. Maar het zeezout lijkt het eindpunt helemaal niet bereikt te hebben zie ik nu (pas). Dus kan het inderdaad goed zijn dat het zeezout toch uit het water moest komen. Maakt vooral Klaas verdacht want hij staat samen met Marjolein doodleuk zeezout van de kant te scheppen terwijl hij eerder in de opdracht van Airen geleerd had dat dat niet klopte.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marjolein Keuning
« Reactie #77 Gepost op: 13-01-2016, 20:18:40 »
Hoe dan ook... Ze verdenkt Klaas.

Je kunt beter zeggen wie van de kandidaten Klaas NIET verdenkt  ::)

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marjolein Keuning
« Reactie #78 Gepost op: 13-01-2016, 20:20:44 »
Inderdaad. Of Marjolein of Klaas heeft het initiatief genomen om weer uit het water te komen. Dat maakt Taeke minder verdacht, hij sluit pas later aan. En Rop ook, want die is dan al weg. Van Klaas weten we zeker dat hij weet dat het uit het water moet komen. Dat laat twee opties:

1. Het was Klaas' idee en Marjolein ging akkoord
2. Het was Marjoleins idee en Klaas ging akkoord

Ik ben er niet over uit wat het meest logisch is. Ik neig denk ik naar 1, al past 2 heel goed in het beeld dat we van Marjolein hebben. Ze verkloot nogal veel. En toch subtieler dan velen denken, vind ik. Ook deze valt pas na een paar keer kijken op, net als het te ver doorsturen met de topito.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Marjolein Keuning
« Reactie #79 Gepost op: 13-01-2016, 20:24:48 »
In beide gevallen is het verdacht van Klaas om akkoord te gaan. Maar goed, je zou kunnen zeggen dat Klaas als kandidaat dan het gedrag van Marjolein uittest.