Auteur Topic: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)  (gelezen 36245 keer)

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #60 Gepost op: 8-02-2016, 23:11:55 »
Waarom weten de kandidaten voor de reis al wie hun reisgenoten zijn?

Volg je (net als veel molloten) de vierde Vlaamse molserie? Zo niet, ga je de serie nog bekijken ter inspiratie?

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #61 Gepost op: 8-02-2016, 23:13:07 »
Vraag voor Art:
Kijk je naar de Mol op Vier? Er zijn nog maar twee afleveringen geweest, maar wat vind je er tot nu toe van? Zijn er bepaalde dingen die je positief verrassen en zou willen gebruiken voor Wie is de Mol?

Edit: zie net dat jolmolletje bijna dezelfde vraag stelt, maar dan in betere bewoordingen.  ::zwaai::

Online keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #62 Gepost op: 8-02-2016, 23:20:08 »
Ik kan er helaas niet bijzijn, maar ik heb misschien nog wel een leuke vraag:

Art: Hoe zorg je ervoor om in een wie is de mol stemming te komen in eind mei/juni? Of zie je het gewoon als werk en heb je daar een schakel voor?
« Laatst bewerkt op: 9-02-2016, 00:11:17 door keesisdemol »

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #63 Gepost op: 9-02-2016, 12:02:00 »
Ik ben er als het goed is bij morgen, maar ik gooi alvast wat vragen hier neer zodat de crew kan kijken of ze geschikt zijn:

Waarom worden de beloningen van opdrachten elk jaar lager?

Waarom zijn er zo veel opdrachten die 0 euro opleveren, zelfs al doen ze bijna alles goed? (zoutmijn, decorbouw, groepsfoto-reconstructie)?

Wat zou je er van vinden als kandidaten die de pot goed spekken, daarvoor beloond zouden worden met jokers?

Wat is volgens jou de essentie van het programma Wie is de Mol en wat vind jij dat de kloosterhint, waardoor ongeveer het hele forum inmiddels met grote zekerheid Klaas verdenkt, aan die essentie bijdraagt?

Al 16 jaar lang is de essentie van WIDM dat de mol ervoor moet zorgen dat er zo min mogelijk geld in de pot komt. Als de mol geld in de pot gaat stoppen (zoals genoemd is in de intro), ben je dan niet het hele format van het programma aan het onderuithalen? Hoe zie jij dat?

Leest de WIDM-crew dit forum? Welke topics zijn voor hen het interessantst? Wat wordt er gedaan met ideeën, meningen, klachten en suggesties van forumleden?

« Laatst bewerkt op: 9-02-2016, 12:04:27 door Erik Leppen »
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #64 Gepost op: 9-02-2016, 12:51:20 »
Vraag: wat is er voor nodig om kandidatengedrag te gaan belonen?

(denk hierbij bijv aan De Mol op 4, of je krijgt jokers als je je best doet voor de pot, of je krijgt extra geld wanneer, of je deelt het op in stukken)

Vraag: gaan jullie volgende keer weer een x op reis met BN-ers die elkaar pas ontmoeten op de bestemming?

Vraag: wat vind jij het minst leuke aan jouw WIDM werk?

Vraag: wie vind jij, op Patrick na ;-), de beste mol ooit en waarom?
Meer L

Offline McMholly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #65 Gepost op: 9-02-2016, 15:45:25 »
Geen idee of deze al een keer gesteld is, maar goed. Misschien is hij wat lastig verwoord, maar ik hoop dat jullie (en Art) hem begrijpen:

Art, is er ooit een groep kandidaten geselecteerd, waarin achteraf (na de selectie en samenstelling) eigenlijk geen type 'mol' bleek te zitten, zodat jullie opzoek moesten naar een nieuwe bijpassende kandidaat die wél echt een goeie mol kon zijn?

Offline Sanne97

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • molerige mollooten mollen meer
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #66 Gepost op: 10-02-2016, 18:34:53 »
waarom vertrouw ik dit niet ::rofl::

trouwens hoe word dit gwsprek gwleid? want niet iedereen kan zomaarr door elkaar heen gaan praten...
"niets is wat het lijkt"

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #67 Gepost op: 10-02-2016, 18:38:41 »
waarom vertrouw ik dit niet ::rofl::

trouwens hoe word dit gwsprek gwleid? want niet iedereen kan zomaarr door elkaar heen gaan praten...


Op dezelfde manier als andere jaren zeker? Iedereen zit in de chatruimte, maar enkel de mollerators hebben de toestemming om te typen en ze verlenen de vragenstellers 1 voor 1 toegang om ook te typen.

Gaat vrij gestructureerd hoor. ;)

Offline BlijBlijBlij

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Blijste Molloot!
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #68 Gepost op: 10-02-2016, 18:40:43 »
Het valt me op dat jullie vooral naar landen gaan met soepele visumvereisten. Daarom is mijn vraag: in hoeverre spelen visumvereisten een rol in de keuze voor een land?

Wat doe je liever: het programma in één land of in twee landen opnemen?

Wat was jullie afweging om niet nog een tweede land bij zo'n klein land als de Dominicaanse Republiek of vorig jaar Sri Lanka te nemen?

Hoe bepaal je tijdens de executies wie wanneer zijn/haar scherm te zien krijgt? Doe je dat intuïtief?

Ik mis dit seizoen dat nul-gebaar dat je altijd deed! Waarom ben je daarmee gestopt?
Ik ben toch zo BLIJ vandaag... :D

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #69 Gepost op: 10-02-2016, 18:46:46 »
Gaan we nog de hint ter hinten aan de kaak stellen?  ::hypocriet::
Meer L

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #70 Gepost op: 10-02-2016, 18:53:37 »
Mijn vraag aan Art is: ''Als je de keuze hebt: naar het optreden van Bruce Springsteen in Nederland in juni, of een 6e keer WIDM presenteren, wat doe je dan?''



Deze vraag moet ik even toelichten: Art heeft zelf getwitterd, dat de opnames van WIDM zouden worden vervroegd, omdat Bruce in juni (14 juni) in Den Haag komt optreden.

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #71 Gepost op: 10-02-2016, 19:13:20 »
Ik ben er als het goed is bij morgen, maar ik gooi alvast wat vragen hier neer zodat de crew kan kijken of ze geschikt zijn:

Waarom worden de beloningen van opdrachten elk jaar lager?

Waarom zijn er zo veel opdrachten die 0 euro opleveren, zelfs al doen ze bijna alles goed? (zoutmijn, decorbouw, groepsfoto-reconstructie)?

Wat zou je er van vinden als kandidaten die de pot goed spekken, daarvoor beloond zouden worden met jokers?

Wat is volgens jou de essentie van het programma Wie is de Mol en wat vind jij dat de kloosterhint, waardoor ongeveer het hele forum inmiddels met grote zekerheid Klaas verdenkt, aan die essentie bijdraagt?

Al 16 jaar lang is de essentie van WIDM dat de mol ervoor moet zorgen dat er zo min mogelijk geld in de pot komt. Als de mol geld in de pot gaat stoppen (zoals genoemd is in de intro), ben je dan niet het hele format van het programma aan het onderuithalen? Hoe zie jij dat?

Leest de WIDM-crew dit forum? Welke topics zijn voor hen het interessantst? Wat wordt er gedaan met ideeën, meningen, klachten en suggesties van forumleden?



Uitstekende vragen. Ik hoop dat je de kans krijgt om ze allemaal te stellen. Ben ook erg benieuwd naar de antwoorden.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #72 Gepost op: 10-02-2016, 19:13:43 »
Nog een drietal kwartiertjes jongens! ::hyper:: ::hyper:: ::hyper::
2024: wie is de Mol?

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #73 Gepost op: 10-02-2016, 19:31:44 »
BELANGRIJK

In de chat wordt #huiskamer (de standaard chatroom) gebruikt voor Art.
Om het overzichtelijk te houden kan je vragen suggereren in channel #vragen.
Als je in de chat komt, kan je '/join #vragen' (zonder aanhalingstekens) gebruiken om in #vragen te komen.

Er lijken momenteel enige problemen te zijn bij cgi-irc om hier in te komen.
Vooralsnog werkt qwebirc wel goed.



Voor hoe je in de chat moet komen, zie hier: chatRN
Kies op die pagina voor qwebirc.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #74 Gepost op: 10-02-2016, 19:50:24 »
Mijn vraag zou zijn: komt er ooit als afsluiting een Battle Royale van oud-mollen?
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #75 Gepost op: 10-02-2016, 21:02:03 »
Superleuk zo'n uurtje chat. Bedankt aan forumcrew die dit mogelijk heeft gemaakt. En Art zelf natuurlijk (we weten nu dat hij stilletjes meeleest :P).
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #76 Gepost op: 10-02-2016, 21:04:01 »
Ja, leuke vragen ook dit jaar!

Bedankt crew en Art  ::bravo::
You'll never walk alone

Online keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #77 Gepost op: 10-02-2016, 21:07:07 »
Art je bent een baas!

Hopelijk blijf je lang dit fantastische programma presenteren! Bedankt crew en Art!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #78 Gepost op: 10-02-2016, 21:07:41 »
Dat was super leuk! Mocht 2 vragen stellen Thx!  ::bravo::

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Chatten met Art op 10 februari (20.00 uur)
« Reactie #79 Gepost op: 10-02-2016, 21:09:17 »
Bedankt Art en de RN crew ::bravo::