Poll

Wat vind jij van de verhuizing van WIDM naar de zaterdagavond?

De zaterdagavond wordt mijn nieuwe WIDMavond!!
80 (51%)
De zaterdagavond is helemaal top!! Maar moltalk had wel op een andere avond gemogen.
9 (5.7%)
Doe mij maar donderdag = WIDMdag
66 (42%)
Ik houd niet van WIDM
2 (1.3%)

Totaal aantal stemmen: 157

Auteur Topic: WIDM 2016  (gelezen 796622 keer)

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #80 Gepost op: 6-03-2015, 23:21:21 »
Even de discussie waar die hoort ;)

Ik ben geen fan van Enzo. Ik snap de hype ook niet nadat ik wat vlogs van hem heb gezien.

Maar echt ontzettend populair, dus ik zou niet raar staan te kijken als hij gevraagd wordt.
Vooral bij kinderen onder de 16 jaar. Als ze hem mee laten doen, gaan er vooral heel veel kinderen kijken. Het zou me niet verbazen als veel volwassenen vanwege hem juist níet gaan kijken (ik zou in ieder geval niet kijken).
Met veel andere YouTubers zou ik geen probleem hebben als zij aan WIDM mee zouden, maar die Enzo Knol vind ik echt een verschrikkelijk vervelend ventje.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #81 Gepost op: 6-03-2015, 23:25:11 »
Als land gok ik al jaren op Zuid-Amerika ::jaja::
...óf niet!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #82 Gepost op: 6-03-2015, 23:55:28 »
Hij is 21, dat is sowieso te jong. NIet officieel maar ik zie dat niet gebeuren. Hij is een vlogger, iemand die op youtube populair is bij  jonge mensen. heel leuk maar geen WIDM materiaal. Nog niet iig. Ben niet onder de indruk.

Rutger Vink is ook zo iemand, zo'n vlogger. bloed irritant en totaal niet grappig, maar schijnbaar vinden meisjes van 15 dat wel en dat is prima maar hoezo worden deze mensen uberhaupt geopperd als widm kandidaten  ::rofl:: nee grapje, iedereen mag iedereen opperen maar ik stel voor dat we de lijstjes met Beatrix, maxima, louis van Gaal, en Gerard joling dit jaar weglaten  ::tandpastasmiley::

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #83 Gepost op: 7-03-2015, 00:12:07 »
Waarschijnlijk komt het inderdaad door de meisjes van 15 die op twitter massaal lopen te roepen dat Enzo/Rutger/andere random vlogger mee moeten doen aan WIDM. Ik geloof verder ook echt niet dat ze iemand als zij gaan vragen, ieder persoon boven de 25 weet ongeveer al niet meer wie die mensen zijn. (oke ik ben 26 en weet wel wie ze zijn maar heb nog nooit een vlog van ze gekeken :P)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #84 Gepost op: 7-03-2015, 00:24:49 »
@hoelahoep klopt!!!

Ik heb een mooi lijstje voor 2016!

Here it is.

-Margreet Beetsma of Annachien Steenhuizen> nieuwslezeres
-Ilse Warringa of Maike Meijer> comidienne/actrice
-Froukje de Both of Saar Koningsberger> Presentatrice
-Roos Schlikker of Anniko van Santen> journaliste/presentatrice
-Katja Schuurman/ Bracha van Doesburgh> Actrices

-Jan Versteegh> presentator
-Domien Verschuren> VJ
-Frank Lammers > acteur
-Herman van der Zandt> nieuwslezer
-Thomas van Luyn > comedian

Denk dat dit bijna allemaal wel WIDM types zijn. Mix van mensen die tussen A,B-C bn'ers zitten. Bekend, maar niet Te bekend maar ook niet onbekend. Froukje, Jan, Katja, Bracha, Frank zijn wat bekender, je hebt paar tussen die net iets minder bekend zijn en bijv een Roos is niet zo vaak op tv dus die zullen mensen wat minder goed kennen. Maar leuk gevarieerd lijstje denk ik zo!

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #85 Gepost op: 7-03-2015, 00:33:11 »
-Domien Verschuuren> VJ
Ik dacht al dat je die ging zeggen.  ;D Dat lijkt me ook een leuke kandidaat. Hij is ook fan van het programma. Het is alleen onhandig dat hij de uitzendingen nooit live kan kijken en ook nooit aanwezig kan zijn bij Moltalk, omdat hij dan zijn radioprogramma heeft.

Waarschijnlijk komt het inderdaad door de meisjes van 15 die op twitter massaal lopen te roepen dat Enzo/Rutger/andere random vlogger mee moeten doen aan WIDM. Ik geloof verder ook echt niet dat ze iemand als zij gaan vragen, ieder persoon boven de 25 weet ongeveer al niet meer wie die mensen zijn. (oke ik ben 26 en weet wel wie ze zijn maar heb nog nooit een vlog van ze gekeken :P)
Als er een vlogger mee doet, dan heb ik het liefst Teske de Schepper. Zij is tenminste niet irritant en heeft ook geen gigantisch ego.

Danny Vera lijkt me wel een leuke kandidaat. Goede zanger (enorm ondergewaardeerd) en hij heeft enorm droge humor.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: WIDM 2016
« Reactie #86 Gepost op: 7-03-2015, 00:47:57 »
Heerlijke vrouw! Ik heb vorig jaar nog les van haar gekregen in Brussel en 't is echt een hele fijne vrouw. Ik zou het geweldig vinden om haar in WIDM te zien. Mag van mij zeker.

Eens. Die Deckwitz vond ik overigens bij De Slimste Mens oprecht ontzettend irritant. Zo een 'Kijk mij eens apart zijn'-type.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #87 Gepost op: 7-03-2015, 00:54:27 »
Eens. Die Deckwitz vond ik overigens bij De Slimste Mens oprecht ontzettend irritant. Zo een 'Kijk mij eens apart zijn'-type.

Dat vonden inderdaad veel meer mensen, waaronder ik. Heb af en toe om dr moeten lachen, maar ze werd wel erg irritant ja.

@Rämon, leuke lijst! Zitten wel verschillende soorten mensen in inderdaad. Ik denk alleen dat ik veel te veel tv kijk, aangezien ik iedereen op de lijst ken.  ::schaam::

Offline mol24

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #88 Gepost op: 7-03-2015, 09:31:08 »
Dit lijken mij leuke kandidaten:

Rosa da Silva (actrice)
Fockeline Ouwerkerk (actrice)
Ionica Smeets (Wiskundige)
Sacha de Boer (journalist)
Geraldine Kemper (presentatrice)
Henry van Loon (cabaretier)
Domien Verschuren (Radio-dj)
Jacob Derwig (acteur)
Daan Nieber (journalist)
Peter Paul Muller (acteur)

Als land lijkt mij de Verenigde Staten geweldig, maar dat zal waarschijnlijk nooit gebeuren.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2016
« Reactie #89 Gepost op: 7-03-2015, 10:08:25 »
Als land gok ik al jaren op Zuid-Amerika ::jaja::
hihi, dat gerucht zoemde bij de interviews buiten de hele tijd rond.


Over namen gesproken: Ionica zou geweldig zijn, maar dat zit er door haar zwangerschap/bevalling rond de ''gebruikelijke'' opnameperiode niet in.

Dan denk ik eerder aan Froukje de Both.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #90 Gepost op: 7-03-2015, 10:55:56 »
Tim Douwsma
Klaas van Kruistum
Domien Verschuuren
Valerio Zeno
Eddy Zoey

Sylvana Simons
Kim Lian van der Meij
Tooske Ragas
Toprak Yalciner
Noortje Herlaar
When life knocks you down, fight back!

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: WIDM 2016
« Reactie #91 Gepost op: 7-03-2015, 13:06:27 »
Mannen:
Achmed Akkabi (acteur)
Klaas van Kruistum / Bart Meijer (o.a. presentator kinderprogramma (en die zitten er de laatste jaren wel vaak in))
Bas van Werven / Herman van der Zandt / Mustafa Marghadi (journalist)
Bert van Leeuwen (presentator)
Ron Link (musicalacteur)

Vrouwen:
Franca Treur (schrijfster)
Ellen Pieters / Jamie Grant (actrice)
Krystl / Do (zangeres)
Katinka Polderman (cabaretier)
Edith Bosch (judoka)

Een gevarieerd gezelschap dus! Locatie? Een Zuid-Amerikaans land lijkt mij ook erg mooi. Of misschien een combinatie Finland/Italië of zo (al lijkt dat dan wel op seizoen 12). Het westen van Canada moet ook prachtig zijn! En in de lijn van seizoen 13 zou ik Kenia of Tanzania o.i.d. ook spectaculair vinden om naar te kijken.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2016
« Reactie #92 Gepost op: 7-03-2015, 13:26:55 »
Inderdaad: het westen van Canada biedt genoeg mogelijkheden. Je zit dan in een amerikaans aandoend land, maar dan zonder de vakbond-beperkingen die de Verenigde Staten hebben.


En dat ze al eens in Canada geweest zijn?  Geeft niets, want het Oosten van Canada is totaal niet te vergelijken met Vancouver en wijde omgeving.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #93 Gepost op: 7-03-2015, 13:35:57 »
1. Klaas van Kruistum (o.a. Checkpoint, ook erg bekend bij volwassenen)
2. Jan-Jaap van der Wal (vond ik bij Slimste Mens ook erg leuk, ben benieuwd wat hij ervan zal bakken)
3. Valerio Zeno (de partner in crime van Dennis Storm (S9) uit Proefkonijnen is ook wel eens aan de beurt)
4. Joris Marseille (hij heeft al verschillende keren iets met WIDM te maken gehad, nu is het zijn tijd)
5. Frank Dane (radio-dj, o.a. De Frank & Vrijdagshow, evt. Domien maar die kent nr. 9 heel goed)
6. Marleen Veldhuis (ex-zwemster, WIDM heeft sporters nodig, en dat is lastig ivm zomerspelen 2016)
7. Fockeline Ouwerkerk (actrice uit o.a. Moordvrouw, lijkt me een fanatiekeling)
8. Jamie Grant (actrice uit o.a. Flikken Maastricht, lijkt me ook een fanatiekeling en evt. goede mol)
9. Jacqueline Govaert (o.a. Krezip, nu o.a. Make More Sound als solist)
10. Floortje Dessing (ook uit het 3 op Reis genre en nu ook spelshow presentator)

Extra: Patrick Lodiers, Froukje de Both, Lauren Verster, Jan Versteegh, Casper Starreveld (Kensington), Niels Geusebroek, Domien Verschuuren, Bart Meijer, Geraldine Kemper, Epke Zonderland, Sven Kramer, Evi Hanssen. (mijzelf)
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #94 Gepost op: 7-03-2015, 14:53:35 »
Inderdaad: het westen van Canada biedt genoeg mogelijkheden. Je zit dan in een amerikaans aandoend land, maar dan zonder de vakbond-beperkingen die de Verenigde Staten hebben.


En dat ze al eens in Canada geweest zijn?  Geeft niets, want het Oosten van Canada is totaal niet te vergelijken met Vancouver en wijde omgeving.

Ik ga in september naar west Canada, dus dat zou ik heeeel leuk vinden :)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #95 Gepost op: 7-03-2015, 15:14:22 »
En dat ze al eens in Canada geweest zijn?  Geeft niets, want het Oosten van Canada is totaal niet te vergelijken met Vancouver en wijde omgeving.

Bovendien vond het team het ook niet erg om na 1999 in 2004 (jaar van opname) Australië nogmaals aan te doen. Van mij mag Canada nog wel een keertje aangedaan worden als nieuwe bestemming, gewoon omdat het land zelf al groot zat is en ze de westkust mooi kunnen meepakken. Word ik meteen ook lekker gemaakt en eraan herinnerd om toch maar eens het vliegtuig naar Canada te pakken, niet puur omwille van WIDM, ook omdat familie er woonachtig is rondom Vancouver. Dus dan krijg ik meteen een mooi voorproefje  8) Dat het vierde seizoen niet goed bevallen is, is naar mijn idee geen valide reden om het complete land dan maar niet meer aan te doen. Dat ligt puur wanneer in het jaar je in een regio het spel gaat opnemen voor 17 dagen.

Een derde keer Australië gekoppeld met Nieuw-Zeeland zou ik ook niet erg vinden. Azië vind ik toch teveel op elkaar lijken, dus doe maar weer een keertje Zuid-Amerika, Canada of gewoon ala seizoen 12: Europa. Als IJsland/Spanje kunnen, kunnen andere Europese landen ook prima. Bovendien ongeacht waar je als ploeg neerstrijkt: Nederlanders kom je overal tegen. Dat die kans er meer in zit als je nabij de trekpleisters van een land neerstrijkt is nogal logisch. Of doe in navolging van Schotland/Noord-Ierland Wales aan bijvoorbeeld. Genoeg regio's die je qua timing van de opnameperiode heus wel kan meepakken geloof ik zo. Want met eind mei/juni zit je toch buiten de mei/zomervakantieperiodes. Binnen Europa ben je toch gedwongen om de hoofdsteden links te laten liggen en je meer te richten op de binnenlanden. En dat vind ik als kijker helemaal niet erg, leer je ook een keer 'onbekende' plekken van landen dichtbij te ontdekken via WIDM :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #96 Gepost op: 7-03-2015, 15:36:50 »
Een aantal namen deels gebaseerd op mensen die ik wel leuk vond in andere spellen (bijvoorbeeld Fort boyard, Sabotage, Ik Hou van Holland, Mike & Thomas Show,)

- Celine Purcell#
- Edith Bosch*
- Sylvia Geersen*
- Toprak Yalciner#
- Jetske van der Elsen

- Viktor Lowe
- Valerio Zeno
- Domien Verschuren
- Ronald Goedemondt
- Ferry Doedens#

(*zaten samen in sabotage, dus zou ik niet in het zelfde seizoen selecteren)
(#hebben allen in gtst gezeten, dus misschien ook niet in hetzelfde seizoen selecteren)

Offline Perijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Molloot sinds 19-11-99
Re: WIDM 2016
« Reactie #97 Gepost op: 7-03-2015, 16:58:53 »
Ik heb eigenlijk geen voorkeuren voor personen, het gaat toch om de groep.

Maar ik zou het gaaf vinden als ze een keer naar Nieuw-Zeeland zouden gaan, volgens mij liggen daar ook mooie kansen op opdrachten en prachtige beelden.
Nos Iungat Ambulare // WIDM-Pool :: 2015 | #297 :: 2016 | #105

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: WIDM 2016
« Reactie #98 Gepost op: 7-03-2015, 17:55:33 »
Ohja, Ionica  ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline Blieb2013

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #99 Gepost op: 7-03-2015, 18:10:52 »
Ionica Smeets. Deed ook mee aan de Slimste in de reeks met Art en later aan Zomergasten.

Ellen Deckwitz. Deed mee in de zelfde reeks als Chris Zegers in de slimste.



Ja, leuk! En Brigitte Kaandorp en Katja Herbers graag. Van de heren zou ik graag een (oud)sporter zien, bv Rintje Ritsma. En Dirk Zeelenberg of Jeroen Spitzenberger zie ook wel zitten (beiden van Divorce.

Liever niet: Froukje de Both, Sylvia Geersen of Doutzen Kroes. En ook niet de heren van VI. Brrrr.

Locatie: een begin in Oost-Europa en dan als tweede land naar iets heel anders, bijvoorbeeld de Canarische eilanden.

All-star seizoen: met iedereen die als eerste naar huis moest. Lijkt me echt heel grappig en verrassend! En die kandidaten kennen we nog niet zo goed, wat mij betreft een belangrijk element bij widm.
« Laatst bewerkt op: 7-03-2015, 18:17:44 door Blieb2013 »