Auteur Topic: Wie zit op wie?  (gelezen 39560 keer)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #80 Gepost op: 8-02-2016, 16:42:13 »
Ik vrees dat dat "jokerspel" weer de onnodige jokers en vrijstellingen in het spel brengen. Oftewel, met het "Wie zit op wie" zul je nu weinig aan hebben. Waarschijnlijk krijgt degene die het minst weet over de mol een vrijstelling en gaat degene met de meeste kennis nu afvallen.

Dus volgens jou manipuleert de productie het spel om er voor te zorgen dat de finale spannend wordt?
M.a.w.: twee kandidaten die volkomen overtuigd zijn van Klaas wil men niet en daarom wordt er eentje uitgewerkt ten faveure van een kandidaat die er helemaal naast zit?
Denk je dat werkelijk?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #81 Gepost op: 8-02-2016, 16:44:26 »
Dus volgens jou manipuleert de productie het spel om er voor te zorgen dat de finale spannend wordt?
M.a.w.: twee kandidaten die volkomen overtuigd zijn van Klaas wil men niet en daarom wordt er eentje uitgewerkt ten faveure van een kandidaat die er helemaal naast zit?
Denk je dat werkelijk?

Ik geloof niet dat de productie achter de schermen bepaalt dat de kandidaten die op de juiste mol zitten eruit moeten. Ik geloof wel dat door een vrijstelling iemand eruit gaat die op de juiste mol zat terwijl iemand die niet op de juiste mol zat daardoor door gaat. We hebben dit vaker zien in het verleden.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #82 Gepost op: 9-02-2016, 16:24:39 »
Ik geloof niet dat de productie achter de schermen bepaalt dat de kandidaten die op de juiste mol zitten eruit moeten. Ik geloof wel dat door een vrijstelling iemand eruit gaat die op de juiste mol zat terwijl iemand die niet op de juiste mol zat daardoor door gaat. We hebben dit vaker zien in het verleden.

Tygo - Freek. Blijft een zure, alhoewel Freek's ogen iets goedmaakte. Klein beetje. Tikje.
No Milk today???

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #83 Gepost op: 14-02-2016, 11:22:02 »
Aflevering 7

Taeke (2 jokers)
Tim

6. Waar stond de koffer van de Mol tijdens de Verlaten Resort-opdracht? -> In blok 6.

Tim (3 jokers)
Annemieke, Klaas ("Ergens heb ik Annemieke nog op het lijstje staan.")

20. Wie is de Mol? -> Annemieke.

Klaas (zet zwarte vrijstelling in waardoor alle jokers ongeldig worden)
Tim, Annemieke

13. Wat won de Mol uiteindelijk bij de Vier op een Rij-opdracht? -> 6 jokers en een vrijstelling.

Annemieke (5 jokers)
Klaas (op 1), Tim (Heeft al zes executies overleefd met Klaas op nummer 1.)

18. Welke rol had de Mol voornamelijk tijdens de Pop-up Restaurant-opdracht? -> Koerier

Rop (2 jokers)
Tim, Klaas

3. Als hoeveelste ging de Mol op zoek naar z'n koffer tijdens de Verlaten Resort-opdracht? -> Als 4e.

---------

Bij Tim is erg duidelijk te merken hoe er (zoals we allemaal al lang weten) gerommeld wordt door de montage. Hij spreekt Klaas met veel overtuiging uit en Annemieke staat slechts "ergens op het lijstje". En dan moeten we geloven dat hij op vraag 20 "Annemieke" antwoordt? ::pinokkio:: ;)

« Laatst bewerkt op: 14-02-2016, 13:54:01 door Heinz »

Offline tommiiee

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #84 Gepost op: 14-02-2016, 11:32:39 »
Doordat klaas op tim zit en tim op klaas en annemieke een vrijstelling heeft kunnen we er toch wel vanuit gaan dat de finale dit jaar gespeeld wordt tussen tim, klaas en annemieke?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #85 Gepost op: 14-02-2016, 11:38:30 »
Doordat klaas op tim zit en tim op klaas en annemieke een vrijstelling heeft kunnen we er toch wel vanuit gaan dat de finale dit jaar gespeeld wordt tussen tim, klaas en annemieke?

Ik denk het wel ja. ::jaja::

Offline Hellevuur

  • Forumlid
  • Trust nobody!
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #86 Gepost op: 14-02-2016, 11:47:58 »
Ik denk het wel ja. ::jaja::

Taeke hoeft maar een vrijstelling of een paar jokers te winnen volgende aflevering en dan ligt Tim er alsnog uit ;)
« Laatst bewerkt op: 14-02-2016, 11:52:44 door Hellevuur »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #87 Gepost op: 14-02-2016, 11:49:15 »
Taeke hoeft maar een vrijstelling of een paar jokers te winnen vokgende aflevering en dan ligt Tim er alsnog uit ;)

Uiteraard. Maar als Taeke de finale haalt hadden ze er achteraf in de montage wel voor gezorgd dat Taeke zogenaamd verdacht zou worden door Klaas (en/of Annemieke) om de verdenkingen wat te spreiden om het spannend te houden.

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #88 Gepost op: 14-02-2016, 11:50:17 »
Uiteraard. Maar als Taeke de finale haalt hadden ze er achteraf in de montage wel voor gezorgd dat Taeke zogenaamd verdacht zou worden door Klaas (en/of Annemieke) om de verdenkingen wat te spreiden om het spannend te houden.
Inderdaad en bovendien zie ik niet nog een keer een vrijstelling of een stapel jokers in het spel komen voor de finale.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Hellevuur

  • Forumlid
  • Trust nobody!
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #89 Gepost op: 14-02-2016, 12:14:32 »
Uiteraard. Maar als Taeke de finale haalt hadden ze er achteraf in de montage wel voor gezorgd dat Taeke zogenaamd verdacht zou worden door Klaas (en/of Annemieke) om de verdenkingen wat te spreiden om het spannend te houden.

En wat houdt Taeke tegen om toch nog vol op Klaas in te zetten?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #90 Gepost op: 14-02-2016, 12:17:52 »
En wat houdt Taeke tegen om toch nog vol op Klaas in te zetten?

Misschien doet ie dat wel al, maar dat staat toch los van het montage-argument?

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #91 Gepost op: 14-02-2016, 12:20:21 »
Citaat
En wat houdt Taeke tegen om toch nog vol op Klaas in te zetten?

Misschien wel niets, maar dan nog moet hij een (bijna) perfecte test maken en hopen dat hij de snelste is.

Offline Sanne97

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • molerige mollooten mollen meer
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #92 Gepost op: 14-02-2016, 19:50:11 »
Aflevering 7

Taeke (2 jokers)
Tim

6. Waar stond de koffer van de Mol tijdens de Verlaten Resort-opdracht? -> In blok 6.

Tim (3 jokers)
Annemieke, Klaas ("Ergens heb ik Annemieke nog op het lijstje staan.")

20. Wie is de Mol? -> Annemieke.

Klaas (zet zwarte vrijstelling in waardoor alle jokers ongeldig worden)
Tim, Annemieke

13. Wat won de Mol uiteindelijk bij de Vier op een Rij-opdracht? -> 6 jokers en een vrijstelling.

Annemieke (5 jokers)
Klaas (op 1), Tim (Heeft al zes executies overleefd met Klaas op nummer 1.)

18. Welke rol had de Mol voornamelijk tijdens de Pop-up Restaurant-opdracht? -> Koerier

Rop (2 jokers)
Tim, Klaas

3. Als hoeveelste ging de Mol op zoek naar z'n koffer tijdens de Verlaten Resort-opdracht? -> Als 4e.

---------

Bij Tim is erg duidelijk te merken hoe er (zoals we allemaal al lang weten) gerommeld wordt door de montage. Hij spreekt Klaas met veel overtuiging uit en Annemieke staat slechts "ergens op het lijstje". En dan moeten we geloven dat hij op vraag 20 "Annemieke" antwoordt? ::pinokkio:: ;)



mag ik je erop wijzen dat de shots sie we zien van de test schermen Nooit maar dan ook echt NOOIT van de deelnemer is die aan het praten is.

 vb voor de duidelijkheid: B zegt dat hij H verdenkt. vervolgens zie je de cursor op een randomvraag op een van de antwoorden klikken die niet zichtbaar naar deze persoon wijzen.
"niets is wat het lijkt"

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #93 Gepost op: 14-02-2016, 19:52:02 »
mag ik je erop wijzen dat de shots sie we zien van de test schermen Nooit maar dan ook echt NOOIT van de deelnemer is die aan het praten is.

 vb voor de duidelijkheid: B zegt dat hij H verdenkt. vervolgens zie je de cursor op een randomvraag op een van de antwoorden klikken die niet zichtbaar naar deze persoon wijzen.

Bedankt voor die informatie.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #94 Gepost op: 14-02-2016, 19:54:20 »
Bedankt voor die informatie.

 ::rofl:: lig echt dubbel hier


Offline Monkeymol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #95 Gepost op: 14-02-2016, 20:19:25 »
Bedankt voor die informatie.

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #96 Gepost op: 14-02-2016, 20:28:52 »
Bedankt voor die informatie.

Heinz, je mag met of zonder jokers (naar eigen keuze..) door naar de volgende ronde in de reeks "droge opmerkingen".  ::rofl::

O ja, en een welgemeend "dank je wel" voor je overzicht van "Wie zit op wie?"

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #97 Gepost op: 14-02-2016, 20:33:31 »
Bedankt voor die informatie.
Gut. Nieuw hier?



 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #98 Gepost op: 14-02-2016, 23:30:55 »
Iedereen zit nu vol op Klaas alleen was Rop denk ik net langzamer met deze test dan Taeke die ook nog een paar vraagjes op Tim heeft gespreid, ik denk dat ze qua fouten zelfde zaten maar dat Rop langzamer was. Ik weet dat Annemieke 100% op Klaas ging, en Tim 100% op Klaas.
Denk dat Taeke nu ook vol op Klaas moet wil ie de finale halen, + snel zijn.  Annemieke staat er sowieso in nu dus ben benieuwd.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #99 Gepost op: 15-02-2016, 09:31:22 »
Ik weet dat Annemieke 100% op Klaas ging, en Tim 100% op Klaas.

Was je erbij?