Auteur Topic: Aflevering 3 - wie schrijft die blijft  (gelezen 34179 keer)

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Aflevering 3 - wie schrijft die blijft
« Reactie #40 Gepost op: 17-01-2016, 09:56:27 »
Waar je al niet van kunt genieten om half vijf in de nacht. ;D

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Heinz! Jij zit volgens mij al die jaren al goed met jouw mol. Wat zeg jij? Klaas helaas of toch iemand anders?
#ikwaardeerjoumeningtenzeerste
Meer L

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 3 - wie schrijft die blijft
« Reactie #41 Gepost op: 17-01-2016, 10:01:40 »
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Heinz! Jij zit volgens mij al die jaren al goed met jouw mol. Wat zeg jij? Klaas helaas of toch iemand anders?
#ikwaardeerjoumeningtenzeerste

Dat is aardig maar ik zat ook best vaak fout hoor. Zonder kloosterhint was Klaas denk ik niet mijn Mol geweest maar nu wel. Ook omdat ik daardoor ben gaan zien dat ie het wat mogelijke molacties betreft ook prima kan zijn. (Iets waar ik meestal het meeste op let.)

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Aflevering 3 - wie schrijft die blijft
« Reactie #42 Gepost op: 17-01-2016, 10:04:01 »
Dat is aardig maar ik zat ook best vaak fout hoor. Zonder kloosterhint was Klaas denk ik niet mijn Mol geweest maar nu wel. Ook omdat ik daardoor ben gaan zien dat ie het wat mogelijke molacties betreft ook prima kan zijn. (Iets waar ik meestal het meeste op let.)
::jaja:: Dank Heinz!
Meer L

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: Aflevering 3 - wie schrijft die blijft
« Reactie #43 Gepost op: 17-01-2016, 10:12:59 »
Het spreekt voor Tim dat hij de aanstichter is van het puzzelen met het geld aan tafel en er zo bovenop lijkt te zitten. Het viel me eerst niet op wie aangaf dat het wellicht een foto zou kunnen zijn, maar dat was na het zien van Moltalk toch duidelijk Rop. Klaas leek er m.i. inderdaad niet zo blij mee. Wie zegt nou "Wat is dat met die achterkanten"? (19:36) Klaas?!

Het zou echter ook goed zo kunnen zijn dat, zoals iemand anders ook al opperde, de mol instructies heeft gekregen om er op een gegeven moment de aandacht op te vestigen (de achterkant van het geld of de mogelijkheid van een foto), wetende dat er nooit genoeg stukjes zullen zijn om er een compleet gezicht van de maken en bovendien een groot deel van het geld weet weggespeeld zou worden bij de test.

Overigens, als Ellie zegt "achterkanten van biljetten" zie je Rop met de achterkant van een biljet in beeld.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3 - wie schrijft die blijft
« Reactie #44 Gepost op: 17-01-2016, 10:17:59 »
Klaas kan er ook als kandidaat niet blij mee zijn. Hij is penningmeester en houdt dus liever dat geld met hint voor zichzelf.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3 - wie schrijft die blijft
« Reactie #45 Gepost op: 17-01-2016, 10:25:28 »
Ik vind zo'n momentopname niets zeggen, je kunt niet altijd blij kijken he. Sommige mensen kijken gewoon donker als ze nadenken. En het kanoot nog eens een shot van een ander moment zijn.
Keep calm and eat chocolates!

Offline MollootSjoerd

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3 - wie schrijft die blijft
« Reactie #46 Gepost op: 17-01-2016, 12:43:04 »
Ik zit sinds de klooster hint veel op Klaas te letten. En wat mij opvalt is dat hij met weinig geld naar de overkant rent bij de lazer opdracht. Hij pakt nog een verdubbelaar mee zodat die niet voor een van de grote geld bedragen gebruikt kan worden. En als hij dat lage bedrag met geld binnenheeft pakt hij toch wat vertrouwen, met misschien wel in zijn achterhoofd dat het in de volgende opdracht er weer uit gaat...

Dit is wat mij tenminste verdacht opviel aan Klaas. Klein beetje een tunnel, maar hij is niet mijn enige verdachten!
Wie Is De Mol fan sinds 2011 // DJ

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3 - wie schrijft die blijft
« Reactie #47 Gepost op: 17-01-2016, 18:32:52 »
Ik zit sinds de klooster hint veel op Klaas te letten. En wat mij opvalt is dat hij met weinig geld naar de overkant rent bij de lazer opdracht. Hij pakt nog een verdubbelaar mee zodat die niet voor een van de grote geld bedragen gebruikt kan worden. En als hij dat lage bedrag met geld binnenheeft pakt hij toch wat vertrouwen, met misschien wel in zijn achterhoofd dat het in de volgende opdracht er weer uit gaat...

Dit is wat mij tenminste verdacht opviel aan Klaas. Klein beetje een tunnel, maar hij is niet mijn enige verdachten!

Maar ze hebben met de hele groep besloten wie welk geld aan de overkant kon brengen. Als hij nu tactisch was geweest had hij meer een betoog gehouden zodat hij meer geld naar de overkant kon brengen en liet hij zich vervolgens afschieten.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3 - wie schrijft die blijft
« Reactie #48 Gepost op: 17-01-2016, 18:35:54 »
Probleem is dat je niet bepaald of je wordt afgeschoten of niet.
En aangezien iedereen een blik op het speelveld kon houden, zou te hard treuzelen opvallen.
klaar voor de strijd

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3 - wie schrijft die blijft
« Reactie #49 Gepost op: 18-01-2016, 10:04:53 »
Prachtige aflevering, ik ben weer helemaal fan. ::bravo::

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3 - wie schrijft die blijft
« Reactie #50 Gepost op: 18-01-2016, 21:55:31 »
Klopt het dat de titel weer terug is naar origineel 'wie schrijft die blijft'? Ze hadden hem toch na uitzending veranderd in 'Zeg je zelf'? Is dat weer teruggedraaid?

Ja.

Al weten we niet waar de fout nu precies zat. Maar het is nu overal 'wie schrijft die blijft'

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Aflevering 3 - wie schrijft die blijft
« Reactie #51 Gepost op: 18-01-2016, 23:18:51 »
ok thanks, dus Ellie blijft? Politie-agenten schrijven toch altijd? ...bonnen!  ::rofl::

Nouuuuuuuu, das wel een beetje ouderwets hoor. Alles gaat digitaal tegenwoordig.
En Ellie is al zo ver gepromoveerd, dat ze al lang geen bonnen meer uit hoeft te delen ;)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Hans97

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Let's go amigo! 🎶🎶
Re: Aflevering 3 - wie schrijft die blijft
« Reactie #52 Gepost op: 18-01-2016, 23:38:30 »
Ja was ook maar geintje hoor, lolletje in het kader van widm mag hier af en toe wel toch? (ben de huisregels nog aan het leren ;-))


Als ik je profielnaam zo lees dan mag dat wel hoor maar pas maar op dat Ellie er niet achter komt die wil de zaak wel altijd serieus benaderen met haar ether discipline.  ::rofl:: ;D  ::ok::

Offline Shiba

  • Forumlid
Re: Aflevering 3 - wie schrijft die blijft
« Reactie #53 Gepost op: 19-01-2016, 00:52:47 »
Het viel me tijdens het kijken al op (vanwege al die streepjes en bolletjes), en ik dacht, daar zit vast wat geniaals achter, maar ik kom er niet verder mee.

Tijdens de eerste en de derde opdracht hadden alle kandidaten én Art, hetzelfde aan.
In de tweede opdracht hadden ze allemaal wat anders aan.

Dit duidt op het feit dat opdracht 1 en 3 achterelkaar opgenomen zijn, op dezelfde dag.
Het KAN gewoon niet zo zijn dat opdracht 2 in de avond van opdracht 1 was, men zich daar allemaal voor omkleed, en dat men de volgende ochtend allemaal weer dezelfde kleding aantrekt als de dag er voor.

Ik gok er dus op dat opdracht 2 in de avond op dag 1 opgenomen is, en opdracht 1 en 3 de volgende dag.
Waarom wijzigt men die volgorde??


Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3 - wie schrijft die blijft
« Reactie #54 Gepost op: 19-01-2016, 01:04:04 »


Ik gok er dus op dat opdracht 2 in de avond op dag 1 opgenomen is, en opdracht 1 en 3 de volgende dag.
Waarom wijzigt men die volgorde??



Dit doen ze al jaren. (niet alleen bij dit progr natuurlijk) Niet alleen bij de volgorde van opdrachten. Ook de biechten horen niet altijd bij het juiste moment...

Waarom? Ik denk om montage technische redenen..(wat die dan ook mogen zijn)   ???

Offline Shiba

  • Forumlid
Re: Aflevering 3 - wie schrijft die blijft
« Reactie #55 Gepost op: 19-01-2016, 02:07:06 »
Dat lijkt me sterk Geinstein. Zoveel mensen zitten er niet in in het complot...

Dit doen ze al jaren.

Bij de biechten is het me opgevallen ja. Maar dat leek me logisch.  De kandidaten praten aan het eind vaak over twee opdrachten van die dag in 1 biecht.
Dat ze opdrachten wisselen was me nooit opgevallen..
« Laatst bewerkt op: 19-01-2016, 07:05:16 door Bakkertje, Reden: twee berichten samengevoegd »

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: Aflevering 3 - wie schrijft die blijft
« Reactie #56 Gepost op: 19-01-2016, 04:36:35 »
Ik zei het bij de eerste keer kijken al: het gaat blijkbaar over stippen en strepen vandaag. Maar ik heb er ook nog niks van kunnen maken helaas.


Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Aflevering 3 - wie schrijft die blijft
« Reactie #57 Gepost op: 19-01-2016, 10:00:46 »
Het viel me tijdens het kijken al op (vanwege al die streepjes en bolletjes), en ik dacht, daar zit vast wat geniaals achter, maar ik kom er niet verder mee.

Tijdens de eerste en de derde opdracht hadden alle kandidaten én Art, hetzelfde aan.
In de tweede opdracht hadden ze allemaal wat anders aan.

Dit duidt op het feit dat opdracht 1 en 3 achterelkaar opgenomen zijn, op dezelfde dag.
Het KAN gewoon niet zo zijn dat opdracht 2 in de avond van opdracht 1 was, men zich daar allemaal voor omkleed, en dat men de volgende ochtend allemaal weer dezelfde kleding aantrekt als de dag er voor.

Ik gok er dus op dat opdracht 2 in de avond op dag 1 opgenomen is, en opdracht 1 en 3 de volgende dag.
Waarom wijzigt men die volgorde??



Laten ze Remy dan voor de lol de dag erna nog meedoen? ::rofl::

Offline Amateur

  • Forumlid
Re: Aflevering 3 - wie schrijft die blijft
« Reactie #58 Gepost op: 19-01-2016, 10:55:47 »
Shiba bedoelt:

Aflevering 3
* Dag 1
- 's avonds opdracht 2
* Dag 2
- 's ochtends opdracht 1
- 's middags opdracht 3

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3 - wie schrijft die blijft
« Reactie #59 Gepost op: 19-01-2016, 11:18:17 »
Het viel me tijdens het kijken al op (vanwege al die streepjes en bolletjes), en ik dacht, daar zit vast wat geniaals achter, maar ik kom er niet verder mee.

Tijdens de eerste en de derde opdracht hadden alle kandidaten én Art, hetzelfde aan.
In de tweede opdracht hadden ze allemaal wat anders aan.

Dit duidt op het feit dat opdracht 1 en 3 achterelkaar opgenomen zijn, op dezelfde dag.
Het KAN gewoon niet zo zijn dat opdracht 2 in de avond van opdracht 1 was, men zich daar allemaal voor omkleed, en dat men de volgende ochtend allemaal weer dezelfde kleding aantrekt als de dag er voor.

Ik gok er dus op dat opdracht 2 in de avond op dag 1 opgenomen is, en opdracht 1 en 3 de volgende dag.
Waarom wijzigt men die volgorde??



Ja de executie met Airen was na het ontbijt. Kennelijk hebben ze die avond nog het laserspel gedaan. Dat ze het omgekeerd uitzenden vind ik wel logisch, eerst een wat relaxtere opdracht om er in te komen, en dan de supertoffe adrenalineopdracht in het donker.