Auteur Topic: Moltalk  (gelezen 98961 keer)

Offline Mollerd

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mand!
Re: Moltalk
« Reactie #60 Gepost op: 6-01-2017, 14:35:28 »
Vond zowel Margriet en Chris als Soundos ieder op zijn/haar eigen manier iets bijdragen aan het programma. Margriet was heerlijk venijnig ("Patrick, het is afgelopen"), Chris nog altijd zijn overenthousiaste zelf en Soundos met haar tongue-in-cheek WIDM-voor-beginners kon mij ook absoluut bekoren.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #61 Gepost op: 6-01-2017, 17:03:17 »
Ellie Lust, Dennis Weening en Pieter Derks zijn zaterdag te gast!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Moltalk
« Reactie #62 Gepost op: 6-01-2017, 17:16:09 »
Leuke gasten!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #63 Gepost op: 6-01-2017, 19:11:05 »
Yes!!! ::bravo:: Ik was al een beetje bang dat Dennis niet zou komen, omdat ie er gisteren niet bij was. Gelukkig wel!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #64 Gepost op: 6-01-2017, 22:08:40 »
Hadden jullie trouwens het molgeld opgemerkt dat Soundos liet zien? Ze lijken op Amerikaanse dollars dit jaar ::love::
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Moltalk
« Reactie #65 Gepost op: 6-01-2017, 22:23:10 »
Mollars. ::)

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Moltalk
« Reactie #66 Gepost op: 6-01-2017, 23:31:57 »
Ik vond dat de uitzending van gisteren er wel mee door kon. Het grote verschil met de voorbeschouwingen van vorige jaren was natuurlijk dat dat in die zin geen echte voorbeschouwingen waren omdat er vooral mooie, gedenkwaardige, spraakmakende momenten etc. van alle voorgaande seizoenen getoond werden; het was meer een soort 'best of'. Nu werd dat eigenlijk bijna compleet achterwege gelaten en werd er meer voorbeschouwd. Ik vond Margriet het goed doen, ik kan haar humor sowieso erg waarderen. Chris zijn enthousiasme kan ik normaal erg goed hebben, maar gisteren vond ik hem matig. Hij leek nog veel enthousiaster en drukker dan normaal en ging daarin bij mij de grens over van 'grappig' naar 'irritant'. Het leek wel of de beste man aan de peppillen zat: het was té druk en té chaotisch. Hopelijk groeit hij nog in zijn rol. Van Soundos weet ik na al die jaren ook nog steeds niet of ik haar nu grappig of irritant vind door het feit dat zij ook zo enorm druk is en zichzelf zo graag hoort praten. Wat ze zegt vind ik echter meestal wel grappig.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline molloot33

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #67 Gepost op: 7-01-2017, 00:58:30 »
Leukleuk!

Wat me erg opviel was de rode en/of groene (beetje kleurenblind, kon het niet goed zien) flitsen door de voorstelfilmpjes van de kandidaten. Niet bij iedereen, en bij sommige 1x en bij anderen 2x. Heeft iemand toevallig een overzichtje hiervan incl. kleuren?

Dat is omdat op de site de voorstelfilmpjes door elkaar staan en er ook andere kandidaten over die kandidaat praten en dat is er bij moltalk uitgeknipt

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #68 Gepost op: 7-01-2017, 03:42:50 »
Ben heurluk warm gelopen donderdagavond en klaar voor vanavond.
Vond Moltalk zalig ...!! TY Margriet en Chris! En gasten.

Wens een ieder die kijkt een prachtig seizoen!
Nog een paar uur en we gaan los; Wat een geluk! Het is weer zo ver!
Heel veel genieten allen en vooral veel speuren, pret en lol gewenst!

Bliksem, het gaat bijna beginnen! ....
Tiktok..aftellen maar!

Veel plezier allen!






Omnia vincit amor

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Moltalk
« Reactie #69 Gepost op: 7-01-2017, 17:35:31 »
Ik vond het ook een mooie uitzending. Het was een lekker opwarmertje voor vanavond.

Enige wat ik minder vond was Soundos... Als 'gewone' gast denk ik dat je veel meer aan haar had gehad. Nu vond ik het een stuk minder... (maar ja, ik heb haar humor gewoon ook nooit begrepen, al vanaf het moment dat zij meedeed)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #70 Gepost op: 7-01-2017, 19:52:02 »
Tijdens de kick-off aflevering ving ik iets op over dat er dit jaar weer een voorbeschouwing zou zijn? Weet iemand van jullie hier verder iets over? Ik had in de tv gids gekeken maar daar staat alleen Moltalk de nabeschouwing.

Edit: Laat maar ;D. Ik zie net dat ze de kick off als voorbeschouwing beschouwden ;D
« Laatst bewerkt op: 7-01-2017, 19:54:33 door Koemba »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Moltalk
« Reactie #71 Gepost op: 7-01-2017, 19:54:27 »
die kick-off was toch de "voorbeschouwing"
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #72 Gepost op: 7-01-2017, 19:56:30 »
die kick-off was toch de "voorbeschouwing"

Ja zag het net ook ;) Maar toch bedankt :)

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Moltalk
« Reactie #73 Gepost op: 7-01-2017, 19:57:35 »
die kick-off was toch de "voorbeschouwing"

Precies. Volgend jaar pas krijgen we MolTalkTalk, waarin vanaf medio oktober wordt voorbeschouwd op de Kick-Off van het aankomende seizoen. :P
« Laatst bewerkt op: 7-01-2017, 19:59:31 door Michmol »
Woosie down?

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #74 Gepost op: 7-01-2017, 20:00:15 »
Precies. Volgend jaar pas krijgen we MolTalkTalk, waarin vanaf medio oktober wordt voorbeschouwd op de voorbeschouwing van Moltalk, waarin het aankomende seizoen wordt voorbeschouwd. :P
;D

Ik zal het alvast noteren in mijn agenda ;D

Offline slenting

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #75 Gepost op: 7-01-2017, 22:19:23 »
Chris met z'n opvallende "oer-Hollandse eendjes"  ::rofl::

Ff googelen en dan kom je allemaal zulke eenden tegen in Portland.

http://www.portlandbridges.com/photoimagefiles/lauelhurst-park-d300crw09727-s.jpg

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #76 Gepost op: 8-01-2017, 12:38:04 »
Volgende week zijn Marlijn, Jan-Willem en Cecile te gast ::bravo::
Frankje Lapi

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #77 Gepost op: 8-01-2017, 12:45:01 »
Ik was blij verrast door deze moltalk, nadat ik door de voorbeschouwing wat huiverig was geworden.
Leuke dynamiek (heb echt regelmatig dubbel gelegen van het lachen), zeer diverse hints die behandeld werden en de gasten lekker veel aan het woord (en ook de oud-deelnemers in het publiek).
Natuurlijk heeft het niet meer de sfeer en verdieping van de internetversie, maar ik vond het zeer onderhoudend  :)

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #78 Gepost op: 8-01-2017, 12:45:45 »
Volgende week zijn Marlijn, Jan-Willem en Cecile te gast ::bravo::
Leuke gasten :D

Het viel me gisteren op dat bijna de hele groep van 2015 aanwezig was: Margriet, Chris, Rik, Marlijn, Victor én Carolien!

Wel een leuke eerste aflevering :). Margriet stelde scherpe vragen ::vergroot::. Chris is nog iets wat hysterisch, maar dat komt ook wel goed.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #79 Gepost op: 8-01-2017, 12:46:56 »
Leuke gasten :D

Het viel me gisteren op dat bijna de hele groep van 2015 aanwezig was: Margriet, Chris, Rik, Marlijn, Victor én Carolien!.

En Pieter ook nog!
Frankje Lapi