Auteur Topic: [MOL] Thomas Cammaert  (gelezen 340146 keer)

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #180 Gepost op: 21-01-2017, 22:38:18 »
Ik wil niet nu al alle andere kandidaten afstrepen, maar alles wijst zo hard naar hem.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Grenouille

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Keep Portland Weird
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #181 Gepost op: 21-01-2017, 22:43:22 »
We hebben arjandotorg (?) In ieder geval in onze tunnel volgens moltalk.

Offline slenting

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #182 Gepost op: 21-01-2017, 22:45:53 »
Als in http://www.arjan.org, zo mooi hoe het bij Moltalk uitgesproken werd  ::rofl::

Offline El_Stisco

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #183 Gepost op: 21-01-2017, 22:46:52 »
Hij stak als eerste zijn hand op bij de strandopdracht. Dan had hij meer invloed gehad op de uitkomst. Nu heeft hij er als mol wel voor gezorgd dat zijn strandtekening een 50/50 kans had dat ze Sigrid zouden zeggen. Gelukt dus.

Hoop geklooi ook in die auto en vage acties in de duinen.

Ik blijf in deze tunnel  ::jaja::



Thomas is wel meer theater gericht dan Sigrid toch? Zeker na het wegvallen van Yvonne. Dit zou juist als verdacht kunnen worden gezien van Sigrid, die daar gebruik van maakt.


Offline slenting

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #184 Gepost op: 21-01-2017, 22:52:38 »
Thomas is wel meer theater gericht dan Sigrid toch? Zeker na het wegvallen van Yvonne. Dit zou juist als verdacht kunnen worden gezien van Sigrid, die daar gebruik van maakt.



Maar wel Mickey Mouse verkeerd zien als een beertje en dat alsnog koppelen aan Jochem.
Als je de mol bent had je juist dat vakje ook verkeerd kunnen raden.

Offline El_Stisco

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #185 Gepost op: 21-01-2017, 23:02:25 »
Maar wel Mickey Mouse verkeerd zien als een beertje en dat alsnog koppelen aan Jochem.
Als je de mol bent had je juist dat vakje ook verkeerd kunnen raden.

True, maar dit als kandidaat koppelen aan een beertje en vervolgens aan Jochem is toch ook heel raar? Sigrid heeft als mol de vorige aflevering ook al 1000 + 750 uit de pot gehouden. Tijd om wat vertrouwen te winnen dus, maar tóch waar het kan nog een steek te laten vallen (door "theater" expres aan de verkeerde persoon te koppelen zonder dat het echt opvalt). Het blijft lastig  ::rofl::

Offline slenting

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #186 Gepost op: 21-01-2017, 23:05:56 »
Volgens mij ben ik deze nog niet tegengekomen:
Thomas zegt, als zijn personage in Ramses, in de introvideo in aflevering 1: als je van me hield, echt van me hield. Zou dit te linken zijn met de betekenis van zijn naam (tweeling) en de vele tweetallen in de serie? Samen met zijn uitspraak "Diederik, Diederik, Waar ben je toch, Waar ben je toch" bij de spiegel vind ik het erg verdacht!

En hij zegt in een biecht van aflevering 2: tot later, tot later

Daarnaast valt me de nadruk op Ramses en Soldaat van Oranje op, op zich niet vreemd maar wel opvallend dat er wellicht verwijzingen zijn naar deze producties (V teken, kleur oranje, pistolen, "zo gedaan").


Thomas was weer aan het herhalen.
In de auto zei Art aan t eind 'succes', toen zei Thomas 'succes'.
Op 1:03 http://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/player/video/rijdende-route/
« Laatst bewerkt op: 21-01-2017, 23:08:07 door slenting »

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #187 Gepost op: 21-01-2017, 23:10:40 »
De Rijdende Route opdracht begint op Jefferson St. en maakt een lange omweg langs Flanders St., zoals AnnaNiem opmerkt in dat topic. Thomas Jefferson, Vlaanderen.
De strijd is gestreden, er lijkt mij geen twijfel meer mogelijk.

Offline kloas

  • Winnaar pool WIDM 2010
  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #188 Gepost op: 21-01-2017, 23:23:54 »
Hmmm, ik weet het nu niet meer hoor. Alles wijst zo overduidelijk naar Thomas.
Hij zit weer op de beste posities en hij gedraagt zich super kandidaats door zich in de slachtofferrol te manoeuvreren als zijn vragenlijst weg is. Typisch de mol die zich als kandidaat voor wil doen. Er moet wel haast een addertje onder het gras zitten. Maar goed, bij gebrek aan een overtuigend alternatief kan ik niet anders dan stug te volharden in Thomas als mol.

Offline marver1982

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #189 Gepost op: 21-01-2017, 23:28:10 »
Thomas was weer aan het herhalen.
In de auto zei Art aan t eind 'succes', toen zei Thomas 'succes'.
Op 1:03 http://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/player/video/rijdende-route/

Aan het begin van deze aflevering zegt hij in de biecht: even te kunnen ademen, letterlijk aan zee te kunnen ademen (moet hij even uitwaaien van al zijn mol avonturen?). Maar ook weer een herhaling dus. En hij maakt op het strand met zijn armen een V teken boven zijn hoofd (bij het tweelingen topic las ik hierbij ook een verwijzing naar zijn opmerking gin tonic) en hij rijdt door oranje bij de auto opdracht (kunnen weer verwijzingen naar Soldaat van Oranje zijn). Ondanks dat Thomas wat mij betreft de Mol is, laten mijn aantekeningen zien dat veel zaken ook met Jeroen gelinkt zouden kunnen worden (en als we follow the money toepassen is mijn conclusie dat de enige terechte mollen dit jaar Thomas of Jeroen moeten zijn).

Offline TotalPowned

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #190 Gepost op: 21-01-2017, 23:47:01 »
Thomas lijkt op "Where's Waldo" (of Wally).
Met z'n shirt en zo ver verloren in de duinen.
Bovendien; wat doet ie nou toch bij het laatste paaltje, daar ligt niks, maar staat wel m.i. het mol-logo en hij moet het wel ff aanraken.

Nog een paar dingen die ik niet helemaal zuiver vond, kom ik nog op.




Of zijn kleding verwijst naar het land van dit seizoen.. de Verenigde Staten. Dat zijn precies de kleuren van de vlag. Zelfs het blauwe zakje op zijn shirt lijkt op de vlag van de Verenigde Staten.
« Laatst bewerkt op: 22-01-2017, 00:24:45 door TotalPowned »

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #191 Gepost op: 22-01-2017, 00:06:56 »
Hmmm, ik weet het nu niet meer hoor. Alles wijst zo overduidelijk naar Thomas.
Hij zit weer op de beste posities en hij gedraagt zich super kandidaats door zich in de slachtofferrol te manoeuvreren als zijn vragenlijst weg is. Typisch de mol die zich als kandidaat voor wil doen. Er moet wel haast een addertje onder het gras zitten. Maar goed, bij gebrek aan een overtuigend alternatief kan ik niet anders dan stug te volharden in Thomas als mol.

Eens.
Maar ik ga toch ook de andere deelnemers eens wat beter bekijken, al was het alleen maar voor de afwisseling.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #192 Gepost op: 22-01-2017, 00:20:21 »
Even shots genomen van de vragenlijst van Thomas. Niet veel boeiends over hem, maar misschien wel interessant om eens te zien hoe diep zo'n vragenlijst gaat:





Indien het beeld niet duidelijk is: Rechtermuisklik en 'in nieuw tabblad openen'.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #193 Gepost op: 22-01-2017, 00:28:36 »
Even shots genomen van de vragenlijst van Thomas. Niet veel boeiends over hem, maar misschien wel interessant om eens te zien hoe diep zo'n vragenlijst gaat:





Indien het beeld niet duidelijk is: Rechtermuisklik en 'in nieuw tabblad openen'.
Ik snap het nut niet er van om je eigen vragenlijst te printen en mee te nemen....
Als ik gisteren het meest van kaasfondue hield doe ik dat morgen nog, vergeet ik echt niet, erg vreemd. En onnodig vooral. Vragen (antwoorden) over anderen zijn des te meer interessanter. Hint naar info Mol?

*Dik vraagteken hier*
Omnia vincit amor

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #194 Gepost op: 22-01-2017, 00:34:00 »
Ik snap het nut niet er van om je eigen vragenlijst te printen en mee te nemen....

Misschien als geheugensteuntje waar de vragen over gaan en dus wat je zo al te weten moet zien te komen van jouw eigen Mol.

(Heel kandidaterig dus, maar des te mooiere 'rookgordijn'-actie van de Mol, zeker als die lijst vrij makkelijk te vinden is. Maar dit dus met de hartelijke groeten uit de Thomastunnel)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #195 Gepost op: 22-01-2017, 00:41:39 »
Iets later zie je hem de enveloppe neerleggen en pakt imanuelle het. Dus het lijkt me niet dat hij (hier) iets verbergt.

Dat is maar de vraag want je ziet dat namelijk niet.

Offline AnnaNiem

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #196 Gepost op: 22-01-2017, 01:01:34 »
Misschien als geheugensteuntje waar de vragen over gaan en dus wat je zo al te weten moet zien te komen van jouw eigen Mol.

(Heel kandidaterig dus, maar des te mooiere 'rookgordijn'-actie van de Mol, zeker als die lijst vrij makkelijk te vinden is. Maar dit dus met de hartelijke groeten uit de Thomastunnel)

Of om te onthouden wat je de kandidaten moet wijsmaken of juist niet... Of je hoopt dat ze het vinden om er over te kunnen foeteren. De Mol kan ook hiermee een dwaalspoor uitzetten in het kader van verdeel en heers. Groetjes terug uit de Thomas-tunnel.

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #197 Gepost op: 22-01-2017, 01:01:58 »
Thomas was weer de eerste die de afvaller een schouderklopje gaf. Was vorige week ook zo.
Zegt misschien niets maar viel me op. En past zo lekker in m'n tunnel  :P

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #198 Gepost op: 22-01-2017, 01:39:47 »
Vertrouw hem niet als hij Jekel om een bondje vraagt.... ben dus nog niet van hem af....

"...dat zelfs een bondgenoot onbetrouwbaar zou kunnen zijn...", met de verwijzing naar U zelve neem ik aan, Thomas? ... @35.52
Omnia vincit amor

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #199 Gepost op: 22-01-2017, 02:03:26 »
Gezien het "Miss Mole" boek: Ik blijf bij Thomas als mol. In "De Meiden" speelt hij een rol als dragqueen en wordt hij steeds 'mevrouw' genoemd. Daarnaast (wat anderen elders al opperden) is de versie van dit boek uitgebracht in 1984. Het geboortejaar van Thomas.