Auteur Topic: [MOL] Thomas Cammaert  (gelezen 340111 keer)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #620 Gepost op: 6-02-2017, 17:16:40 »

volledig artikel:

https://www.televizier.nl/categorie/amusement/tweelinghint-naar-thomas-houdt-wie-is-de-mol-fans.2398218.lynkx


Het leuke is dat waarschijnlijk enkel Molloten dit lezen en dat de casual kijker het nog steeds niet door zal hebben. ::rofl::

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #621 Gepost op: 6-02-2017, 17:27:08 »
Het leuke is dat waarschijnlijk enkel Molloten dit lezen en dat de casual kijker het nog steeds niet door zal hebben. ::rofl::

Wel leuk dat de afbeelding uit de leader bovenaan staat, hoewel ik die nooit als hint heb gezien, maar iets wat op viel en daarom gepost had  ::rofl::

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #622 Gepost op: 6-02-2017, 17:58:15 »
Het leuke is dat waarschijnlijk enkel Molloten dit lezen en dat de casual kijker het nog steeds niet door zal hebben. ::rofl::
En toch.. hij wordt nu echt wel veel meer verdacht als ik de stand op de avrotros site goed begrijp.

Hij staat nu (met 20% van alle verdenkingen) derde op de officiële site ... en is na afl. 5 voorbij Sanne (16%) gevlogen waar hij eerst nog 2 procentpunt achter stond... en die poll is cumulatief volgens mij.

Omdat alle vorige stemmen er nog bij zitten krijg je een erg vertekend beeld. Hij staat nu veel dichter bij Jochem (26%) en Diederik (25%) dan voorheen en veel verder voor Imanuelle (11%)

Dus ik denk dat er via de app verreweg het meest op hem is gestemd na aflevering 5. 


Ze zullen de volgende aflevering helemaal dood moeten editen wil hij niet nog meer stijgen relatief tot de kandidaten denk ik.  ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 6-02-2017, 18:00:26 door Amethyst »

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #623 Gepost op: 6-02-2017, 18:03:18 »
Hmmmm, in de wetenschap dat de Avro alles in het werk stelt om de mol buiten aandacht te houden (zie de discussies in Moltalk topic) en met deze grote openheid van zaken zou je bijna denken dat hiermee het bewijs is geleverd dat Thomas de mol NIET is.

Maar daar trappen wij natuurlijk niet in. Wel leuk stukje trouwens.  ::ok::
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #624 Gepost op: 6-02-2017, 18:04:36 »
Maar Thomas is toch stier en niet tweeling?  ::nieuwsgierig::
#teamamaimiljaarde

Offline Grenouille

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Keep Portland Weird
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #625 Gepost op: 6-02-2017, 19:20:20 »
Maar Thomas is toch stier en niet tweeling?  ::nieuwsgierig::

Z'n naam betekent tweeling geloof ik :)

Offline Joke

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #626 Gepost op: 7-02-2017, 07:57:11 »
In een van de beginjaren was er een speciale website gemaakt met de naam van de mol. Ik weet niet meer in welk seizoen, ook niet meer wat de url toen was.
Maar ik ging net een beetje uitproberen, en bij www.thomasmol.nl kreeg ik dit:

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #627 Gepost op: 7-02-2017, 09:48:23 »
Lijkt me niets en daadwerkelijk geregistreerd met de naam Thomas Mol.

Domeinnaam   thomasmol.nl   i
Status   actief
Houder   T. Mol
i
Administratieve contactpersoon   thomasmol@freeler.nl   i
Registrar   Mijndomein.nl B.V.
Albert Einsteinweg 4
8218NH Lelystad
Nederland   i
Technische contactpersonen   hostmaster@mijndomein.nl   i
DNSSEC   ja   i
Domeinnaamservers   ns1.metaregistrar.nl       i
    ns2.metaregistrar.nl   
Datum registratie   2006-11-14   i
Datum laatste wijziging   2016-02-27
Administratie door   NL Domain Registry

Offline Joke

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #628 Gepost op: 7-02-2017, 10:05:16 »
okee, tnx!

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #629 Gepost op: 7-02-2017, 12:34:37 »
Ben weer even vooraan begonnen en heb nog eens wat locaties nagekeken.

Het spandoek met de aanwijzing naar de locatie van de vrijstellingen hing op de Weatherly Building
Is dit gebouw bewust gekozen? (Kijk eens naar de naam van de architect)

Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Rick.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #630 Gepost op: 7-02-2017, 16:18:19 »
Lijkt me niets en daadwerkelijk geregistreerd met de naam Thomas Mol.


Ik weet niet of deze Thomas er blij mee is dat je zijn e-mailadres plaatst :-X

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #631 Gepost op: 7-02-2017, 17:15:43 »
Ik weet niet of deze Thomas er blij mee is dat je zijn e-mailadres plaatst :-X
Is openbare informatie, kan met elke domeinnaam
https://www.sidn.nl/whois/
« Laatst bewerkt op: 7-02-2017, 17:22:28 door WIDM uncovered »
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Neeelz

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #632 Gepost op: 7-02-2017, 21:26:50 »
Ben weer even vooraan begonnen en heb nog eens wat locaties nagekeken.

Het spandoek met de aanwijzing naar de locatie van de vrijstellingen hing op de Weatherly Building
Is dit gebouw bewust gekozen? (Kijk eens naar de naam van de architect)


Ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik vind dit een leuke hint!
Is voor molloten, je moet er best even voor speuren, maar dan duikt de naam van Thomas wel op.

Net als de route door Portland: daar moet je ook je best voor doen om die helemaal te tekenen (een grote 2), wie pakte er ook alweer envelop nr.2? Bovendien langs Flanders Street en start op Thomas Jefferson Avenue.

Door één iemand gevonden, door de rest beaamd, waardoor 'we' ineens allemaal zeker weten dat Thomas de mol is. Volgens mij is er vooral de tunnel aan het werk...

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #633 Gepost op: 7-02-2017, 21:48:42 »

waardoor 'we' ineens allemaal zeker weten dat Thomas de mol is.

Ik hoor niet bij 'we' allemaal  ::ohno::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #634 Gepost op: 7-02-2017, 22:10:02 »
Is het ook niet een beetje gek dat we geen footage van zijn bondje met Diederik in beeld zien? Ima Jochem Sigrid Sanne en Jeroen werden gesprekjes van getoond, van Diederik en Thomas heb ik er sinds Diederik zijn leugen 0 gezien. Zou Diederik Thomas bestoken met vragen? Is Thomas misschien aan het liegen en zou dit voor ons te veel in de kijker lopen?
Als we de montage mogen geloven (en dat mogen we niet ok :P) dan komen hun verdachten ook niet overeen. Died -> Jochem Thomas-> Jeroen. Geen sterk bondje dan. Zit Diederik op Thomas?

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #635 Gepost op: 7-02-2017, 22:44:59 »
Is het ook niet een beetje gek dat we geen footage van zijn bondje met Diederik in beeld zien? Ima Jochem Sigrid Sanne en Jeroen werden gesprekjes van getoond, van Diederik en Thomas heb ik er sinds Diederik zijn leugen 0 gezien. Zou Diederik Thomas bestoken met vragen? Is Thomas misschien aan het liegen en zou dit voor ons te veel in de kijker lopen?
Als we de montage mogen geloven (en dat mogen we niet ok :P) dan komen hun verdachten ook niet overeen. Died -> Jochem Thomas-> Jeroen. Geen sterk bondje dan. Zit Diederik op Thomas?
Goede observatie.

Ik denk dat het om een verbondje gaat dat er niet meer is. Diederik weet dat Thomas de mol is, en is eigenlijk wat dat betreft al "klaar" vermoed ik. Hij zal net als Jochem alleen nog maar vrijstellingen en jokers proberen te scoren - de jacht op de mol is voor die twee al klaar.

Geen idee in hoeverre Sanne en Ima nog spreiden bij de test.




« Laatst bewerkt op: 7-02-2017, 22:47:24 door Amethyst »

Offline snugger

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #636 Gepost op: 8-02-2017, 08:32:47 »
Is het ook niet een beetje gek dat we geen footage van zijn bondje met Diederik in beeld zien? Ima Jochem Sigrid Sanne en Jeroen werden gesprekjes van getoond, van Diederik en Thomas heb ik er sinds Diederik zijn leugen 0 gezien.
Aflevering 3, tussen opdracht 2 en 3 (strand en auto) tussen minuut 35 en 36.
Eerst zie je de hondenuitlaters in de kleuren van de Belgische vlag voor het hotel langs lopen.
Dan Thomas op bed in het hotel, zonnebril op. Hij vraagt of Diederik hun stage-verbond wil omzetten in een volwaardig verbond (stage = toneel?). Er worden geen vragen uitgewisseld en Diederik kan Thomas vanwege de zonnebril niet in de ogen kijken, maar hij vindt het best.
In een ingemonteerde biecht zegt Thomas dat hij Diederik verdenkt, en dat zelfs een bondgenoot onbetrouwbaar kan zijn.
« Laatst bewerkt op: 8-02-2017, 09:22:34 door snugger »

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #637 Gepost op: 8-02-2017, 08:59:29 »
Klopt, die heb ik buiten beschouwing gelaten, want dat was sowieso even voor de camera het bondje verstevigen doen. Niet een gesprek over mogelijke mollen / strategie.

Dat stukje is wel relevant trouwens. Thomas die daar zegt dat zelfs je bondgenoot onbetrouwbaar kan zijn, schijnbaar doelend op Diederik, maar in werkelijkheid zichzelf bedoelt :).

Offline snugger

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #638 Gepost op: 8-02-2017, 09:30:46 »
Precies!
En dat in combinatie met de wandelende Belgische vlag, die als een signaal vooraf voorbij komt, en het feit dat Thomas zijn zonnebril op houdt. ;D

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #639 Gepost op: 8-02-2017, 15:24:48 »
Is het ook niet een beetje gek dat we geen footage van zijn bondje met Diederik in beeld zien? Ima Jochem Sigrid Sanne en Jeroen werden gesprekjes van getoond, van Diederik en Thomas heb ik er sinds Diederik zijn leugen 0 gezien. Zou Diederik Thomas bestoken met vragen? Is Thomas misschien aan het liegen en zou dit voor ons te veel in de kijker lopen?
Als we de montage mogen geloven (en dat mogen we niet ok :P) dan komen hun verdachten ook niet overeen. Died -> Jochem Thomas-> Jeroen. Geen sterk bondje dan. Zit Diederik op Thomas?

Dit heb ik me ook afgevraagd. We zien maar weinig van dit bondje.
Ze hebben overigens wel beiden dezelfde verdenkingen op Jeroen vanaf aflevering 1.
Bij Diederik  is het in aflevering 1 ( risicogroep) en 2 (vrijstelling) niet zo duidelijk maar in aflevering 3 zegt hij dat Jeroen nog steeds verdacht voor hem is. Dat impliceert dat hij Jeroen al langer verdenkt. In aflevering 4 is Jeroen ook zijn verdachte maar in afl. 5 verdenkt Diederik ineens Jochem.

Thomas neemt Jeroen vanaf afl. 1 mee bij de test. Bij de executie van aflevering 3 reageert Diederik opgelucht op het groene scherm van Thomas. Denkt hij dat ze op dezelfde lijn zitten en dat daarmee de kans op een groen scherm voor hem groter wordt? Thomas op zijn beurt reageert ook blij op het groene scherm van Diederik.Kennelijk zijn ze wel op de hoogte van elkaars verdachten.

Daarmee kan dan ook de overacting van Thomas bij het rode scherm van Jeroen verklaart worden. Diederik zit weliswaar voor Thomas en kan niet zoveel zien maar Thomas kan hiermee zijn act in stand willen houden dat hij Jeroen verdenkt. Diederik zit er ook wat gespannen bij als Jeroen zijn scherm krijgt. We zien niet zoveel van hem in beeld ( er is logisch meer aandacht voor Jeroen) maar van wat ik denk te zien staat Diederik er nogal nadenkend bij.