Poll

Wie is jouw schot-voor-de-boeg-Mol?

Bella Hay
9 (6.4%)
Emilio Guzman
12 (8.6%)
Jan Versteegh
25 (17.9%)
Jean-Marc van Tol
12 (8.6%)
Loes Haverkort
23 (16.4%)
Olcay Gulsen
15 (10.7%)
Ron Boszhard
5 (3.6%)
Ruben Hein
5 (3.6%)
Simone Weimans
11 (7.9%)
Stine Jensen
23 (16.4%)

Totaal aantal stemmen: 140

Auteur Topic: Wie is de Mol? 2018  (gelezen 492494 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #500 Gepost op: 19-06-2017, 21:01:43 »
Nou ja, na 12 jaar vergissen mensen zich nog steeds met de naam Yvon en Yvonne. Die zaten ook in 1 seizoen.

Ik denk dat er wel naar gekeken wordt, maar als beiden geschikt zijn, zou het zuur zijn voor een van de twee, als die vanwege de naam geen kandidaat kan zijn.

Offline De Tunnelvisie

  • Forumlid
  • ... of Kokervisie, net wat je leuk vindt
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #501 Gepost op: 19-06-2017, 22:16:35 »
Nou ja, na 12 jaar vergissen mensen zich nog steeds met de naam Yvon en Yvonne. Die zaten ook in 1 seizoen.

Bij dat seizoen waren ze volgens mij allang blij dat ze tien kandidaten konden vinden  :P

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #502 Gepost op: 19-06-2017, 23:21:34 »
Bij dat seizoen waren ze volgens mij allang blij dat ze tien kandidaten konden vinden  :P

Isabelle:  ::megafoon:: MARC MARIE!!!!!!! Hoor je me? zwaai als je me hoort! zwaai als je me niet hoort? Hallo!!! Marc marieeeee

 ::blond:: victoria & yvonne met hun bitchfights  ::zweep::

Marc Marie  ::hyper:: ::hand::

Heerlijk seizoen qua kandidaten en bitch fights en ego's. Mag van mij wel weer eens haha wat een entertainment was dat...

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #503 Gepost op: 20-06-2017, 00:54:33 »
 ::rofl::

En Isabelle had niks door, terwijl ze Marc-Marie de oren van het hoofd schreeuwt: "Hadden we nou Victoria nog maar, die kon pas schreeuwen!"

Ware het niet dat er niet geselecteerd wordt op dergelijke zaken, meer specifiek: niet op naam, niet op geaardheid.

Anders gezegd: als een voor WIDM geschikte kandidaat in de holebi-categorie valt, dan mag ervan worden uitgegaan dat dat toeval is, en dat die kandidaat niet is geselecteerd omdat de makers toevallig nog een ''ho'', een ''le'' of een ''bi'' in het rijtje misten.

Dat wordt hier volgens mij niet gesuggereerd. Het is gewoon iets om in je achterhoofd te houden als je kandidaten zoekt.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #504 Gepost op: 20-06-2017, 11:25:17 »
Isabelle:  ::megafoon:: MARC MARIE!!!!!!! Hoor je me? zwaai als je me hoort! zwaai als je me niet hoort? Hallo!!! Marc marieeeee
Ja geweldig toch! Heb je mijn onderschrift gezien? Komt van datzelfde fragment ;)! Is dus wat MM terugzegt.

Ik blijf als anchor / tevens jeugdtv-kandidaat bij Joris Marseille. En als comedienne Tina de Bruin. Natuurlijk blijft actrice Toprak de beste kandidaat die er nooit is geweest 8) ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #505 Gepost op: 20-06-2017, 12:43:23 »
Cyprus lijkt me een leuke bestemming inderdaad! ::jaja::

Alleen heb ik het idee dat de achtergrond van de steengroeve "te groen" is voor Cyprus?
Naar mijn idee is het daar veel droger dan dat groene op de foto aangeeft...

We zijn nog op zoek naar ex-topsporters toch?
Wat denken jullie van de volgende namen?

Glenn Helder - Geen actieve twitteraar. Zat volgens mij pas nog in "Gevaarlijke wegen" op NPO3?
Wouter Olde Heuvel - Laatste eigen tweet op 6 mei. Daarna zijn alleen nog retweets te zien... ik weet alleen niet of de data die bij die retweets te zien zijn de originele data zijn waarop het bericht geplaatst is of wanneer hij het bericht geretweet heeft?

Wie weet... maar ik zal wel weer geen gelijk hebben  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::


Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #506 Gepost op: 20-06-2017, 13:23:44 »


Wouter Olde Heuvel - Laatste eigen tweet op 6 mei. Daarna zijn alleen nog retweets te zien... ik weet alleen niet of de data die bij die retweets te zien zijn de originele data zijn waarop het bericht geplaatst is of wanneer hij het bericht geretweet heeft?


Het is de datum wanneer het bericht is geplaatst op Twitter.
Het zou me trouwens niks verbazen als Lucia Rijker ook in WIDM zit, weet iemand toevallig wanneer ze wedstrijden had? Ze is in ieder geval niet echt actief op social media, dus bewijzen qua social media kan ik niet vinden..
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #507 Gepost op: 20-06-2017, 16:08:50 »
What about... Actrice Rifka Lodeizen.
Zit niet op social media behalve op instagram en is ze stil tijdens de opnameperiode...
Ze heeft maar 2 posts dus ik weet dat dat niks zegt maar ik vind haar ook wel een toffe naam. Ik weet dat ze in het theater speelt maar volgens mij dat afgelopen begin mei..

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #508 Gepost op: 20-06-2017, 18:56:22 »
Cyprus lijkt me een leuke bestemming inderdaad! ::jaja::

Alleen heb ik het idee dat de achtergrond van de steengroeve "te groen" is voor Cyprus?
Naar mijn idee is het daar veel droger dan dat groene op de foto aangeeft...

Ik vind de achtergrond er juist redelijk dor uitzien op die foto. je ziet de ondergrond / rotsen tussen het groen door. Cyprus heeft ook groenere gebieden. Vooral het hoogste deel van het eiland:

https://en.wikipedia.org/wiki/Troodos_Mountains#/media/File:Troodos_Mountains_2.JPG


Maar goed, dat bewijst nog niet dat het daadwerkelijk Cyprus is.

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #509 Gepost op: 20-06-2017, 20:17:13 »
Ik heb even alle overgebleven Zoop-acteurs/actrices gecheckt maar zie helaas niemand die mee zou kunnen doen. Had er op gehoopt    ::nieuwsgierig::  ::schaam::

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #510 Gepost op: 21-06-2017, 10:32:27 »
Eindbaas Rick McCullough heeft enkele dagen geleden een foto geplaatst op Facebook waar we verder mee kunnen puzzelen. Ik vermoed dat de foto bij het begin of tegen het einde van de opnames is geschoten, al hoeft dat natuurlijk niet zo te zijn. De foto is in elk geval geplaatst op zaterdag 10 juni om 06:56 uur (Nederlandse tijd). Dat versterkt Rämons vermoeden dat de opnames 9/10 juni zijn afgelopen.
Ik stond bij Guus Meeuwis op 10 juni naast Art, dus de opnames moesten toen zeker voorbij zijn.Of blijft Rick langer op locatie? Ik hoorde toen ook dat ze net terug waren. Is het al januari? En leuk, Cyprus!
Meer L

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #511 Gepost op: 21-06-2017, 13:16:46 »
Ik stond bij Guus Meeuwis op 10 juni naast Art, dus de opnames moesten toen zeker voorbij zijn.Of blijft Rick langer op locatie? Ik hoorde toen ook dat ze net terug waren. Is het al januari? En leuk, Cyprus!

Dit is wel gebruikbare info! Hier kunnen we denk ik wel wat mee. Zal het dan rond 7/8 juni afgelopen zijn?
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #512 Gepost op: 21-06-2017, 16:21:21 »
Dit is wel gebruikbare info! Hier kunnen we denk ik wel wat mee. Zal het dan rond 7/8 juni afgelopen zijn?

Mijn berekening was toentijds dat ze vertrokken zijn op 19 mei. Dat is een vrijdag. Dan zou je bijv 19e 1 dag acclamatiseren. Mocht het Cyprus zjin is dit misschie niet nodig, omdat het niet zo ver weg is..
Als je dan 20 dagen verder rekent, zit je op 8 juni. Meestal zijn er 1 a 2 reis of rust dagen dus dan zit je op 10 juni. Als Art 10 juni weer in NL is gesignaleerd wil het dus zeggen dat 3 weken terug valt p 18 mei. Meestal is het team al een paar dagen eerder daar. Ik denk dat de kandidaten, incl Oclay Gulsen pas vertrokken zijn op 19 mei of zelfs zaterdag 20 mei. Dan tel je dus 21 dagen in totaal met rust dagen.

Art zou dan op 10 juni gewoon weer in NL kunnen zijn om 's avonds een concert te bezoeken.
Dat klopt ook weer met de twitterstiltes van de meeste kandidaten..

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #513 Gepost op: 21-06-2017, 17:00:49 »
Na lang zoeken naar (ex-)sporters heb ik eindelijk er eentje gevonden die wellicht mee zou kunnen doen aan Wie Is De Mol? !!

Lobke Berkhout, en ja ik weet het ze heeft meegedaan aan ER, maar dat hebben wel meerdere kandidaten in WIDM gedaan. Ik vind haar echt wel een typetje voor WIDM! Ze is vanaf 25 april inactief op Twitter en heeft op 17 juni pas weer iets van haar laten horen. Erg opvallend is dat ze meer dan een maand niet heeft getweet, normaal tweet ze sowieso elke maand, maar toevallig in de maand mei tweet ze niet en hetzelfde begin juni.

Nouchka Fontijn heb ik trouwens ook nog gevonden! Ook een sportster! Ze is eigenlijk nooit echt erg actief op Twitter maar post elke maand wel 1 tweet. Ze was stil vanaf 27 april en heeft op 14 juni weer iets van haar laten horen. Op Instagram heeft ze vanaf 26 april niks meer van haar laten horen en is nu nog steeds niet!

Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #514 Gepost op: 21-06-2017, 17:47:10 »
Nouchka Fontijn heb ik trouwens ook nog gevonden! Ook een sportster! Ze is eigenlijk nooit echt erg actief op Twitter maar post elke maand wel 1 tweet. Ze was stil vanaf 27 april en heeft op 14 juni weer iets van haar laten horen. Op Instagram heeft ze vanaf 26 april niks meer van haar laten horen en is nu nog steeds niet!

Interessante naam...  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::

Pas geleden was er nog het EK boksen. Maar nader onderzoek heeft uitgewezen dat dit alleen de mannen waren... volgens mij heeft zij recent geen wedstrijden gebokst. Ze is overigens fysiotherapeute maar heb geen idee waar...

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #515 Gepost op: 21-06-2017, 18:22:55 »
@nigel

Lobke berkhout verscheen 23 mei nog in een video dat te maken had met zeilen. (zie hier)
Deze video zou ook die dag gemaakt zijn. 23 mei valt binnen de opnameperiode dus  het lijkt me niet dat ze meedoet.

Nouchka werd 21 mei nog Nederlands kampioene boksen.
« Laatst bewerkt op: 21-06-2017, 18:25:11 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #516 Gepost op: 21-06-2017, 18:32:54 »
@nigel

Lobke berkhout verscheen 23 mei nog in een video dat te maken had met zeilen. (zie hier)
Deze video zou ook die dag gemaakt zijn. 23 mei valt binnen de opnameperiode dus  het lijkt me niet dat ze meedoet.

Nouchka werd 21 mei nog Nederlands kampioene boksen.

 ::ok::
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #517 Gepost op: 21-06-2017, 18:41:26 »
Giel de Winter (StukTV en Gallileo) is nu al 2 weken niet te zien geweest bij een opdracht van Stuktv. Die opdrachten worden allemaal eerder opgenomen (soms zelfs een paar weken eerder). Dat zou goed matchen met een eventuele Wie is de Mol deelname. Ik denk zelf dat hij eerder mee zou doen aan Expeditie Robinson gezien zijn contract bij RTL, maar het zou ook kunnen dat hij Wie is de Mol kandidaat is. Ik vind hem er wel een type voor.
When life knocks you down, fight back!

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #518 Gepost op: 21-06-2017, 18:51:42 »
Heb ik ook al aan zitten denken, alleen blijft hij wel actief op Twitter en Instagram. Al is het wel minder en hoeven het geen actuele foto's te zijn. De tweets zijn ook gewoon aankondigingen van StukTV filmpjes: het zou goed kunnen dat hij meedoet en dan iemand anders zijn accounts laat beheren: kan eigenlijk niet anders als je zo bekend bent door social media, natuurlijk...
Wat het ook zou kunnen bevestigen is zijn afwezigheid in dit filmpje:
https://www.youtube.com/watch?v=3HbR9znyBeY

EDIT: Hij doet wel mee in het Perfecte Plaatje van RTL, dus geen idee wanneer dit gaat worden opgenomen. En hij was ook weg met Roadtrippers (geen idee van opname periode daarvan), dus ik vraag me af of hij tijd heeft voor widm.
« Laatst bewerkt op: 21-06-2017, 18:54:36 door Gupp »
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #519 Gepost op: 21-06-2017, 18:55:54 »
Cyprus is trouwens een prachtig land!! Half Grieks, half Turks. Midden in Nicosia vind je een bijzondere grensovergang. Hiermee is Nicosia de laatste verdeelde hoofdstad van Europa. In het Griekse deel kom je heel veel Engelsen tegen. Twee derde van de toeristen komt uit het Verenigd Koninkrijk. Ze rijden in Cyprus ook links.
er was eens......