Poll

Wie is jouw schot-voor-de-boeg-Mol?

Bella Hay
9 (6.4%)
Emilio Guzman
12 (8.6%)
Jan Versteegh
25 (17.9%)
Jean-Marc van Tol
12 (8.6%)
Loes Haverkort
23 (16.4%)
Olcay Gulsen
15 (10.7%)
Ron Boszhard
5 (3.6%)
Ruben Hein
5 (3.6%)
Simone Weimans
11 (7.9%)
Stine Jensen
23 (16.4%)

Totaal aantal stemmen: 140

Auteur Topic: Wie is de Mol? 2018  (gelezen 492534 keer)

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #560 Gepost op: 25-06-2017, 13:47:15 »
Dit is wederom Cyprus. De exacte locatie kon ik nog niet vinden.

Ik denk dat we nu er vrij zeker over zijn dat Cyprus het land (of één van de landen) is waar de opnames van seizoen 18 zijn opgenomen!

Mijn top 3 van wie ik van denk dat sowieso meedoet:

1. Simone Weimans (Dit kan echt bijna niet anders!!)
2. Oren Schrijver (Vind ik echt een WIDM naam en 't lijkt echt dat hij mee heeft gedaan aan WIDM!)
3. Loes Haverkort (Ik zie haar echt wel in een WIDM seizoen zitten!)

Ik weet het niet zo goed wat we met Jan Versteegh aan moeten.. Het lijkt toch wel dat hij heeft meegedaan, maar omdat hij vader wordt en het ook druk heeft met vele tv-programma's weet ik niet of hij tijd voor WIDM heeft gehad.. Maar het zou echt leuk zijn als hij meedoet!
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline De Tunnelvisie

  • Forumlid
  • ... of Kokervisie, net wat je leuk vindt
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #561 Gepost op: 25-06-2017, 19:15:50 »
Ik weet het niet zo goed wat we met Jan Versteegh aan moeten.. Het lijkt toch wel dat hij heeft meegedaan, maar omdat hij vader wordt en het ook druk heeft met vele tv-programma's weet ik niet of hij tijd voor WIDM heeft gehad.. Maar het zou echt leuk zijn als hij meedoet!

Ik zou niet weten waarom Jan door zijn aankomende vaderschap niet mee zou kunnen doen. Volgens mij duurt het nog wel even tot zijn vriendin bevalt, want ze gaan in de tussentijd nog een programma hierover opnemen, en het is ook niet zo dat ze pas net zwanger is, want ze weten het geslacht van de baby al.

Als zijn vriendin tijdens de opnameperiode van Wie is de Mol? zwanger zou zijn geworden, had het een ander verhaal geweest. Of ze zou wat uit te leggen hebben  ;)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #562 Gepost op: 25-06-2017, 20:17:50 »
Of ze zou wat uit te leggen hebben 
Zwanger van de Heilige geest. Is eerder in de geschiedenis al eens iemand mee weg gekomen.

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #563 Gepost op: 25-06-2017, 20:51:01 »
Zwanger van de Heilige geest. Is eerder in de geschiedenis al eens iemand mee weg gekomen.

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Aryogaton

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #564 Gepost op: 26-06-2017, 00:45:34 »
Ik heb denk ik ook een naam... Giel de Winter van het YouTube kanaal StukTV (1,4 miljoen abonnee's!). Momenteel is hij al in de twee huidige afleveringen van woensdag niet aanwezig. Deze zijn ongeveer in de opnameperiode van Wie is de Mol opgenomen. De specials waar hij wel in te zien is zijn meestal heel last minute opgenomen of altijd al heel ver van tevoren. Tevens werd in de nieuwste special van hen ook de zin gezegd 'hardlopers zijn doodlopers'. Waar kennen we dat ook alweer van? :)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #565 Gepost op: 26-06-2017, 08:21:05 »
Ik heb denk ik ook een naam... Giel de Winter van het YouTube kanaal StukTV (1,4 miljoen abonnee's!). Momenteel is hij al in de twee huidige afleveringen van woensdag niet aanwezig. Deze zijn ongeveer in de opnameperiode van Wie is de Mol opgenomen. De specials waar hij wel in te zien is zijn meestal heel last minute opgenomen of altijd al heel ver van tevoren. Tevens werd in de nieuwste special van hen ook de zin gezegd 'hardlopers zijn doodlopers'. Waar kennen we dat ook alweer van? :)
Goed gevonden!  ::respect::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #566 Gepost op: 26-06-2017, 09:20:14 »
Giel hadden we afgelopen week toch al zo goed als doorgestreept?
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #567 Gepost op: 26-06-2017, 10:19:18 »
Giel hadden we afgelopen week toch al zo goed als doorgestreept?
Oeps, heel die discussie gemist blijbaar. Gupp had het eerder al gemeld dat Giel een serieuze optie was, zie ik nu. Giel bleef wel actief op social media idd.
« Laatst bewerkt op: 26-06-2017, 10:20:54 door Amethyst »

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #568 Gepost op: 26-06-2017, 21:10:03 »
Ben er nog steeds niet helemaal zeker van of het echt Cyprus is. Zijn nog te veel locaties waar gelijkwaardige machines staan.

Ik denk nu wel een exacte kopie van de lopende band te hebben gevonden. Gezien de buis die er in het midden doorheenloopt, de driehoeksconstructie in het midden en de rechthoekige metalen delen.



Deze staat overigens in Paraguay.
« Laatst bewerkt op: 26-06-2017, 21:16:50 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #569 Gepost op: 26-06-2017, 21:31:51 »
Ben er nog steeds niet helemaal zeker van of het echt Cyprus is. Zijn nog te veel locaties waar gelijkwaardige machines staan.

Ik denk nu wel een exacte kopie van de lopende band te hebben gevonden. Gezien de buis die er in het midden doorheenloopt, de driehoeksconstructie in het midden en de rechthoekige metalen delen.



Deze staat overigens in Paraguay.
Wow, dat is idd een kopie! Ik had niet gedacht dat iemand die zou vinden.

Paraguay zou heel erg goed kunnen trouwens. Daar komen bijna geen Nederlandse toeristen. Veel minder kans dat er iets uitlekt dan bijvoorbeeld Cyprus of Israel.




Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #570 Gepost op: 26-06-2017, 21:38:23 »
Er zijn ook genoeg groeves te vinden. Gewoon even bij maps 'quarry Paraguay' invullen en je ziet er zo een aantal.
Qua omgeving zou het ook prima kunnen, gezien de achtergrond op de foto van Rick.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #571 Gepost op: 26-06-2017, 22:09:23 »
Er zijn ook genoeg groeves te vinden. Gewoon even bij maps 'quarry Paraguay' invullen en je ziet er zo een aantal.
Qua omgeving zou het ook prima kunnen, gezien de achtergrond op de foto van Rick.
Ja, ik denk dat KingLennart toch gelijk had. De wolkenformaties in die foto passen eigenlijk ook niet bij het Middellandse Zeegebied. :P

Paraguay heeft twee erg forse watervallen trouwens (volume wel erg afhankelijk van het seizoen) al zijn ze klein vergeleken met de nabij gelegen extreem grote en wereldbekende Iguazu vallen net over de grens in Argentinië/Brazilië.

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #572 Gepost op: 26-06-2017, 22:23:33 »
Ben er nog steeds niet helemaal zeker van of het echt Cyprus is. Zijn nog te veel locaties waar gelijkwaardige machines staan.

Ik denk nu wel een exacte kopie van de lopende band te hebben gevonden. Gezien de buis die er in het midden doorheenloopt, de driehoeksconstructie in het midden en de rechthoekige metalen delen.



Deze staat overigens in Paraguay.

Ik denk dat we nu echt beet hebben, Paraguay is het land waar WIDM 2018 is in opgenomen!! Dit kan niet anders!! Wat me vooral heeft overtuigt is dat hij heet: Molino Arja Piscis 2000 Refabricado !! Dit is echt een naam voor WIDM! Het lijkt me niet anders te kunnen, Paraguay is het land van WIDM.

Helaas, ik heb waarschijnlijk niet het juiste land ontdekt...
Good job, Brtdm !!
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #573 Gepost op: 26-06-2017, 22:32:07 »
Wat me vooral heeft overtuigt is dat hij heet: Molino Arja Piscis 2000 Refabricado !!

Dat is alleen dat ding in het midden, noemen we in het nederlands een maalmolen. Molino is gewoon spaans voor molen.

Laten we nog niet te enthousiast zijn over de locatie. Ik wilde met name laten zien, dat Cyprus nog niet zeker is. Over Paraguay ben ik ook nog niet zeker.

Oh ja, Rick als je meeleest; zeg effe of we in de goede richting zitten.  :P
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #574 Gepost op: 27-06-2017, 08:26:08 »
Dat is alleen dat ding in het midden, noemen we in het nederlands een maalmolen. Molino is gewoon spaans voor molen.

Laten we nog niet te enthousiast zijn over de locatie. Ik wilde met name laten zien, dat Cyprus nog niet zeker is. Over Paraguay ben ik ook nog niet zeker.

Oh ja, Rick als je meeleest; zeg effe of we in de goede richting zitten.  :P

We weten in ieder geval dat er heel veel verschillende soorten (en dus waarschijnlijk ook producenten) van dat soort transportbanden zijn. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze die transportbanden vanuit een ander continent laten invliegen.

Dus als je die in de foto van Rick kunt matchen met een in Paraguay zegt dat wel iets ...denk ik.  :-\\



Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #575 Gepost op: 27-06-2017, 08:57:21 »
Dat is alleen dat ding in het midden, noemen we in het nederlands een maalmolen. Molino is gewoon spaans voor molen.

Laten we nog niet te enthousiast zijn over de locatie. Ik wilde met name laten zien, dat Cyprus nog niet zeker is. Over Paraguay ben ik ook nog niet zeker.

Oh ja, Rick als je meeleest; zeg effe of we in de goede richting zitten.  :P


Oké, dat wist ik niet... ::ohno::
Maar ik denk eerlijk gezegd wel dat we in de goede richting zitten :P
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #576 Gepost op: 27-06-2017, 10:35:53 »
We weten in ieder geval dat er heel veel verschillende soorten (en dus waarschijnlijk ook producenten) van dat soort transportbanden zijn. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze die transportbanden vanuit een ander continent laten invliegen.

Dus als je die in de foto van Rick kunt matchen met een in Paraguay zegt dat wel iets ...denk ik.  :-\\

Voor zover ik weet worden de meeste van deze machines bijna allemaal gemaakt in China, India of in de USA. En die worden vaak aan meer dan honderd landen verkocht. Dat maakt deze zoektocht zo lastig.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #577 Gepost op: 27-06-2017, 13:10:43 »
Voor zover ik weet worden de meeste van deze machines bijna allemaal gemaakt in China, India of in de USA. En die worden vaak aan meer dan honderd landen verkocht. Dat maakt deze zoektocht zo lastig.
Derco Brazilië (Braziliaans tak van een Nederlands bedrijf, als ik het goed begrijp) zegt zelf het grootste aanbod transportbanden van Latijns-Amerika te hebben. Ze zouden ook #1 in Brazilië zijn.

http://www.derco.com.br/site-en-us/history
http://www.derco.com.br/site-en-us/derco-dna

Maar dat zegt ook niks natuurlijk. Jammer.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #578 Gepost op: 27-06-2017, 20:46:27 »
Wie is de Mol 2018.
Qua kandidaten zeg ik : Annechien Steenhuizen. Is gedurende de opnamedagen niet bij het journaal geweest meen ik.

Verder hoop ik op Paraquay als lokatie; grappig dat er nu, juli 2017 al zo over wordt geschreven op het forum  ::tandpastasmiley::

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #579 Gepost op: 27-06-2017, 21:13:35 »
Vond met #annechien eind mei begin juni meerder berichten over kleding van annechien. Neem duz aan dat ze wel een journaal heeft gedaan op die dagen.