Poll

Wie is jouw schot-voor-de-boeg-Mol?

Bella Hay
9 (6.4%)
Emilio Guzman
12 (8.6%)
Jan Versteegh
25 (17.9%)
Jean-Marc van Tol
12 (8.6%)
Loes Haverkort
23 (16.4%)
Olcay Gulsen
15 (10.7%)
Ron Boszhard
5 (3.6%)
Ruben Hein
5 (3.6%)
Simone Weimans
11 (7.9%)
Stine Jensen
23 (16.4%)

Totaal aantal stemmen: 140

Auteur Topic: Wie is de Mol? 2018  (gelezen 492497 keer)

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #700 Gepost op: 15-07-2017, 22:32:28 »
Die opnames waren al eind vorig jaar dus deze theorie klopt niet.



Is daar bewijs van dat dat eind vorig jaar was? Het kan zijn dat ze de principes opzij hebben gezet en vanaf nu wel oud-Robinson kandidaten laten meedoen.

https://www.televizier.nl/categorie/sterren/expeditie-robinson-kandidaten-mogen-niet-meer.27052.lynkx

http://www.mediacourant.nl/2015/10/acteur-kees-boot-niet-welkom-bij-wie-is-de-mol/

Maar dit soort artikelen laten me twijfelen hierover.

« Laatst bewerkt op: 15-07-2017, 22:36:24 door Maarten20 »
When life knocks you down, fight back!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #701 Gepost op: 15-07-2017, 22:34:24 »
Ja, dat werd door Monic zelf verteld bij RTL Late night als ik me goed herinner. Opnames daarvan waren in de winter geweest..

En ik denk dat Robinson regel nooit echt bestaan heeft, maar dat ze bij WIDM kandidaten willen die nog niet in een soort gelijke show te zien zijn geweest om dat ze mensen kennis willen laten maken met iemand.
Nu is het 5 jaar geleden dat Jan in Robinson zat, denk ik dat die drempel wat lager is.
En Olcay is niet in een soortgelijk programma te zien geweest.

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #702 Gepost op: 15-07-2017, 22:40:47 »
Maar als deze persoon op dezelfde vlucht zat, dan moeten we de locatie toch ook kunnen achterhalen?
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #703 Gepost op: 15-07-2017, 22:45:58 »
Maar als deze persoon op dezelfde vlucht zat, dan moeten we de locatie toch ook kunnen achterhalen?

Ik heb haar  een dm gestuurd. Als ik meer weet horen jullie me!

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #704 Gepost op: 15-07-2017, 22:49:43 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Mooi stukje huisvlijt van die Kiki. Ik denk dat ze het zelf heeft geschreven als ik haar andere blog entries en schrijfstijl bekijk. Wel leuk gedaam, dat dan weer wel.  ::jaja::

Maar idd niet echt geloofwaardig vanwege de combinatie Schiphol, crew, twee BN'ers op één vlucht.
« Laatst bewerkt op: 19-11-2017, 20:00:02 door Lukie4, Reden: spoiler tags »

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #705 Gepost op: 15-07-2017, 23:56:11 »
Update: uiteraard heb ik de beste lezeres even gemaild wáár ze vandaan kwam en het schijnt om een vlucht vanuit Istanbul te gaan. Lijkt me overigens een topstad om het nieuwe seizoen van WIDM op te nemen. Inspector gadget duikt weer onder en roeptoetert uiteraard meer bij nieuwe info. Stay tuned…

http://amayzine.com/nl/2017/ha-we-hebben-geheime-informatie-over-wie-is-de-mol/

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #706 Gepost op: 16-07-2017, 00:24:44 »
Update: uiteraard heb ik de beste lezeres even gemaild wáár ze vandaan kwam en het schijnt om een vlucht vanuit Istanbul te gaan.

Nu heb ik al 10 jaar niet meer gevlogen, maar is het niet zo dat er in dezelfde aankomsthal meerdere bagagebanden zijn waarop de koffers van geheel verschillende vluchten terecht komen? Ik kan me indenken dat de dame in kwestie op zeg band 26 haar bagage treft vanuit Istanbul terwijl op band 28 de bagage van een vlucht uit Timboektoe aankomt?

Het verhaal lijkt mij overigens uit de duim gezogen. Want waarom komt een ploeg van WIDM inclusief kandidaten aan op Schiphol terwijl ze weten dat ze in een vliegtuig vol Nederlanders zitten? Doen ze in het land van opname alle moeite om de boel geheim te houden (foto's wissen bij Nederlandse passanten en zo) en dan stappen ze doodleuk in het vliegtuig naar Schiphol... Lijkt mij niet logisch!  ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::

Denk eerder dat ze via Düsseldorf of zoiets reizen...

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #707 Gepost op: 16-07-2017, 00:51:29 »
Dit lijkt me heel erg nep. Fake news duikt steeds meer op van mensen die aandacht willen. Maar vorig jaar zijn ze ook gewoon van Schiphol gevlogen hoor naar Amerika. Verspreid over een vliegtuig. Kan me nog een quote herinneren van Sigrid en Jeroen die zelfs Engels spraken. In een vlog van Yvonne was het label te zien dat ze voor haar vlucht gebruikte, KLM en schiphol.. dus in principe wordt Schiphol met kunst en vliegwerk (slechte woordkeus ;D) nog steeds gebruikt door de makers..

En Istanbul, nou lijkt me echt niet, helemaal niet gezien de situatie in het land en de spanningen tussen NL en Turkije...

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #708 Gepost op: 16-07-2017, 01:54:26 »

En Istanbul, nou lijkt me echt niet, helemaal niet gezien de situatie in het land en de spanningen tussen NL en Turkije...

Daarom zijn er ook maar twee finalisten teruggekeerd. De derde was een journalist en moest achterblijven  :-X

Maar even serieus, we zitten weer in het hoogseizoen van het zogenaamde inside nieuws wat her en der naar buiten komt. Berichten van: 'Ze zijn gespot', 'Ik zag ze in een vliegtuig', 'Ik ken iemand van de crew' tot 'Ik zag het in mijn tarotkaarten'.
Neen, ik geloof het allemaal niet zo snel. Neem het maar met een flinke korrel zout. De beste aanwijzingen zijn nog steeds in een krop sla te vinden.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #709 Gepost op: 16-07-2017, 08:05:18 »
Denk eerder dat ze via Düsseldorf of zoiets reizen...
Op Düsseldorf Airport barst het ook van de Nederlanders. Dus als men naar een ander vliegveld zouden gaan om Nederlanders te ontlopen moet je zeker daar niet heengaan. Ik ga ook 'gewoon' van Schiphol uit. Een losse BN-ner meer of minder valt daar ook niet op...

Overigens lijkt het mij niet dat ze naar Turkije geweest zullen zijn. Gezien de situatie van het moment lijkt het mij niet dat ze daar heen gaan. Daarbij, mocht het wel zijn dan waag ik het echt te betwijfelen dat Olcay Gulsen daar mee naartoe zou gaan gezien haar Koerdisch-Armeense afkomst... Daar zijn ze op dit moment in Turkije beide niet zo happig op.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #710 Gepost op: 16-07-2017, 10:51:54 »

 Berichten van: 'Ze zijn gespot', 'Ik zag ze in een vliegtuig', 'Ik ken iemand van de crew' tot 'Ik zag het in mijn tarotkaarten'.



Je vergeet een bepaalde, hier niet nader te noemen bladgroente.



Istanbul zou overigens best kunnen, als overstap-plek. Net zoals Houston, waar ze in 2010 zijn overgestapt voor de vlucht richting El Salvador.

Maar het kan geen kwaad om wat te gaan filteren in het (on-)waarheidsgehalte van de berichten die nu opduiken. In elk geval kan het interessant zijn om in de gaten te houden wat Itsmemario over de twee op RN genoemde landen zegt (onder de spoilertags).

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #711 Gepost op: 16-07-2017, 11:22:49 »

In elk geval kan het interessant zijn om in de gaten te houden wat Itsmemario over de twee op RN genoemde landen zegt (onder de spoilertags).
Ik kan die spoiler tags niet terugvinden in zijn of haar 3 berichten op dit forum. ???



Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #712 Gepost op: 16-07-2017, 12:00:57 »
Oh, ik dacht het onder spoilertags te hebben gelezen, maar er stond gewoon dat het niet de genoemde landen waren. (pagina 32 van dit topic, helemaal onderaan).

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #713 Gepost op: 16-07-2017, 12:19:54 »
Oh, ik dacht het onder spoilertags te hebben gelezen, maar er stond gewoon dat het niet de genoemde landen waren. (pagina 33 van dit topic, helemaal onderaan).
Bedankt.

Die kans is bijzonder groot omdat er 0 bewijs is dat het om een van die twee landen zou gaan. 99% zeker dat we de bewering van itsmemario niet kunnen checken... ook achteraf niet...

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #714 Gepost op: 16-07-2017, 22:14:01 »
Misschien een nieuwe naam; Eva Koreman
Ze is een radio DJ, zou na Jeroen en Annemieke in het rijtje passen van DJ's die deelnemen aan WIDM.
Ze is van 12 mei tot 6 juni stil op Twitter, valt dit nou net niet in de verwachte periode van de opnames?
Ik heb niet gekeken naar andere social-media site's en ik weet ook niet of ze in die periode op de radio was geweest of op tv.

Ik vind trouwens Olga Commandeur ook echt iemand voor WIDM. Helaas is ze niet actief op social media. Weet iemand misschien of ze een tijd niet bij ''Nederland In Beweging'' was? Zou me een leuke kandidaat of misschien wel mol lijken!
« Laatst bewerkt op: 16-07-2017, 22:18:55 door Nigel »
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #715 Gepost op: 16-07-2017, 22:56:43 »
Misschien een nieuwe naam; Eva Koreman
Ze is een radio DJ, zou na Jeroen en Annemieke in het rijtje passen van DJ's die deelnemen aan WIDM.
Ze is van 12 mei tot 6 juni stil op Twitter, valt dit nou net niet in de verwachte periode van de opnames?
Ik heb niet gekeken naar andere social-media site's en ik weet ook niet of ze in die periode op de radio was geweest of op tv.

Ik vind trouwens Olga Commandeur ook echt iemand voor WIDM. Helaas is ze niet actief op social media. Weet iemand misschien of ze een tijd niet bij ''Nederland In Beweging'' was? Zou me een leuke kandidaat of misschien wel mol lijken!

ik kan je vertellen dat ze de afgelopen periode gewoon heeft gepresenteerd (heb effe snel de afleveringen na de opnameperiode gecontroleerd), ik weet natuurlijk niet wanneer ze de afleveringen opnemen, maar het ziet er niet naar uit.
« Laatst bewerkt op: 16-07-2017, 23:05:29 door DRenziboy »
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #716 Gepost op: 16-07-2017, 23:09:23 »
nl in beweging wordt volgens mij opgenomen, en waarschijnlijk ook herhaalt, dus kan ze vast ongemerkt 3 weken mee, als ze geen soc media heeft.

eva  ik ook even door haar programa gezapt hoorde een telefoongesprek met luisteraar, en een gesprekje met haar collega die na haar kwam.  
door programma op 21 en 25 mei gezapt. kan natuurlijk niet uitsluiten dat ze een aantal programma's opgenomen heeft, maar verwacht dat het live is geweest.

wel een hele goede naam, misschien voor 2019.

http://www.npo3fm.nl/radio/uitzendingen?programme=6043

« Laatst bewerkt op: 16-07-2017, 23:33:40 door witte raaf »

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #717 Gepost op: 16-07-2017, 23:27:30 »
Eva Koreman was gewoon actief op Instagram tijdens de opnameperiode.

Offline Milow mol 13

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You are stronger than you think
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #718 Gepost op: 16-07-2017, 23:43:54 »
Maar kan het niet zijn dat andere BN zich stil houden om ons om de tuin te leiden ?
En dat juist de kandidaten juist doen
alsof ze actief zijn maar dat zijn gewoon familie . Al zal dat wel een grote mol acties zijn  ::tandpastasmiley::

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #719 Gepost op: 17-07-2017, 08:09:30 »
^ Alles kan in theorie. Dat laatste is al eens voorgekomen.

Overigens was Eva Koreman aantoonbaar in Nld denk ik als ik haar Instagram bekijk. Olga Commandeur sowieso... die was o.a. bij een opening van iets op 31 mei.