Poll

Wie is jouw schot-voor-de-boeg-Mol?

Bella Hay
9 (6.4%)
Emilio Guzman
12 (8.6%)
Jan Versteegh
25 (17.9%)
Jean-Marc van Tol
12 (8.6%)
Loes Haverkort
23 (16.4%)
Olcay Gulsen
15 (10.7%)
Ron Boszhard
5 (3.6%)
Ruben Hein
5 (3.6%)
Simone Weimans
11 (7.9%)
Stine Jensen
23 (16.4%)

Totaal aantal stemmen: 140

Auteur Topic: Wie is de Mol? 2018  (gelezen 492565 keer)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #800 Gepost op: 27-07-2017, 13:31:29 »
HAHA ::rofl::

Aan de andere kant, is het natuurlijk ontzettend lastig voor de kandidaten die we nu hier bij naam noemen, die moeten zich inhouden

Dus moet toch ook maar even gewaardeerd worden!
Ze vielen juist op door hun wel heel erg krappe Instagram en/of Twitter stiltes, dus dan kan je dit verwachten. Sanne Wallis de Vries pakte het toch veel beter aan.  ::ok::


Best een kans dat drie van de vier personen met de meest verdachte social media stiltes straks in de finale staan. Loes Haverkort staat bij mij ook met stip op #1 als mol (tenzij Mehrnoush Rahmani ook meedoet  ::tandpastasmiley:: ) ...geen van de andere tot nu toe genoemde namen verdenk ik eigenlijk.


Ik denk eigenlijk ook dat er binnen H'sum al wat uitgelekt is. Bijv. dat Jeroen Kijk in de Vegte al meer weet. :P

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #801 Gepost op: 27-07-2017, 16:23:52 »
Ze vielen juist op door hun wel heel erg krappe Instagram en/of Twitter stiltes, dus dan kan je dit verwachten. Sanne Wallis de Vries pakte het toch veel beter aan.  ::ok::


Best een kans dat drie van de vier personen met de meest verdachte social media stiltes straks in de finale staan. Loes Haverkort staat bij mij ook met stip op #1 als mol (tenzij Mehrnoush Rahmani ook meedoet  ::tandpastasmiley:: ) ...geen van de andere tot nu toe genoemde namen verdenk ik eigenlijk.


Ik denk eigenlijk ook dat er binnen H'sum al wat uitgelekt is. Bijv. dat Jeroen Kijk in de Vegte al meer weet. :P

Dit zou mooi zijn (IS NEP NATUURLIJK -> Zou mooi zijn als het wel waar is haha!);

Een paar maanden later.....
Loes Haverkort is geen kandidaat  ::oink::
Ook Jan Versteegh, Olcay Gulsen en Simone Weimans zijn geen kandidaten.
De opnames waren niet in Georgië.
Art is geen presentator van WIDM'18!

Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline djerdjo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #802 Gepost op: 1-08-2017, 00:56:09 »
Nog iets minder dan 6 maanden te gaan en al 41 (!)::oink:: pagina's over WIDM 2018 ::art::. Ik ga me nergens op vastpinnen, we horen hopelijk vanzelf wie er meedoen en we zien volgend jaar wel wat het land is.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #803 Gepost op: 2-08-2017, 00:36:29 »
Nieuwe naam.

Auteur Stella Bergsma.
Tweet echt me-ga veel maar van 20 mei t/m 16 juli (ja, dan zijn de opnames al een maand voorbij, maar toch) tweet ze niks. Ze is echt twitter verslaafd dus ik vind dat best een lange periode maar goed.
Op instagram post ze wel een paar dingetjes maar allemaal van die vage dingen.
Ik vind haar wel passen in het Widm plaatje en we hebben tot nu toe geen schrijfster nog.
Ik zet haar niet op de zekerlijst omdat de opnames volgens mij al begonnen op de 19e en ze 20 nog hele dag tweet en op instagram ook nog maar ik vind haar gezien haar profiel wel een eventuele kanshebber.
Wordt recent gevolgd door Olcay gulsen & dayna (iemand die PR doet voor widm/avrotros)


Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #804 Gepost op: 2-08-2017, 08:33:25 »
Stella is zo leuk, ik hoop het echt  ::bravo::
Frankje Lapi

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #805 Gepost op: 2-08-2017, 08:49:18 »
Vind haar in die periode aardig vaak posten op Instagram wel

Offline Berend Poeplawaai

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #806 Gepost op: 3-08-2017, 08:55:59 »
Nieuwe naam.

Auteur Stella Bergsma.
Tweet echt me-ga veel maar van 20 mei t/m 16 juli (ja, dan zijn de opnames al een maand voorbij, maar toch) tweet ze niks. Ze is echt twitter verslaafd dus ik vind dat best een lange periode maar goed.
Op instagram post ze wel een paar dingetjes maar allemaal van die vage dingen.
Ik vind haar wel passen in het Widm plaatje en we hebben tot nu toe geen schrijfster nog.
Ik zet haar niet op de zekerlijst omdat de opnames volgens mij al begonnen op de 19e en ze 20 nog hele dag tweet en op instagram ook nog maar ik vind haar gezien haar profiel wel een eventuele kanshebber.
Wordt recent gevolgd door Olcay gulsen & dayna (iemand die PR doet voor widm/avrotros)



Ik ken Stella en kan je hierbij bevestigen dat zij niet meedoet.

Offline De Tunnelvisie

  • Forumlid
  • ... of Kokervisie, net wat je leuk vindt
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #807 Gepost op: 3-08-2017, 13:26:57 »
Bij deze dan de schrijfster:

Stine Jensen

Zij is een Deens-Nederlandse publiciste en filosofe en heeft van 13 mei tot 11 juni niet getweet. Precies de stilte van Jan, Simone en Loes en ook heel strak tijdens de opnameperiode.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #808 Gepost op: 3-08-2017, 15:15:00 »
^ Bedankt!  ::bravo::



Voor de volledigheid:




Verklapt ook deze Wie is de Mol-kandidaat zichzelf?
3 augustus 2017 om 13:55 door Constance van Amstel

Is Wie is de Mol voor kijkers van het tv-programma vooral een ding als het spel ook daadwerkelijk op tv te zien is, voor molloten ligt dat net even anders. Zij zijn vrijwel het hele jaar door bezig met raden, gissen en ontmaskeren. Diehards hebben inmiddels bijna alle deelnemers aan het nieuwe seizoen al weten te raden.
Schrijfster

De nieuwste naam is die van Stine Jensen, een Deens-Nederlandse schrijfster. Jasper, de hoofdredacteur van WIDM-fanblog De Tunnelvisie, kreeg haar naam via een tip binnen en trok daarom haar gangen op social media eens na. Bingo, zo bleek. „Tussen 13 mei en 11 juni heeft ze niks getweet, precies in de opnameperiode van het programma. Die is hoogstwaarschijnlijk tussen 19 mei en 9 juni geweest.”



Dat de mogelijke kandidaten zichzelf via social media verraden is opmerkelijk. Inmiddels moet bij de redactie en de kandidaten zelf duidelijk zijn dat molloten daar van alles uit kunnen afleiden. In seizoen 16 mochten de kandidaten daarom ook gewoon doortwitteren, vertelt mol-kenner Jasper. „Toen werden er ook veel minder mensen van tevoren al geraden. Toch lijkt het erop dat ze daar nu wel weer vanaf gestapt zijn.”


Dat de molloten het ook bij het verkeerde eind kunnen hebben, daar gaat Jasper niet in mee. Van een aantal is Jasper dankzij een andere fan die de groep op vakantie in Georgië tegenkwam al zeker dat ze meedoen. „Maar wie dat zijn, wil ik niet zeggen. Dat vind ik niet eerlijk.”


https://www.metronieuws.nl/nieuws/showbizz/2017/08/verklapt-ook-deze-wie-is-de-mol-kandidaat-zichzelf

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #809 Gepost op: 3-08-2017, 16:22:30 »
Bij deze dan de schrijfster:

Stine Jensen

Zij is een Deens-Nederlandse publiciste en filosofe en heeft van 13 mei tot 11 juni niet getweet. Precies de stilte van Jan, Simone en Loes en ook heel strak tijdens de opnameperiode.

Oh, Stine zou leuk zijn. Ik ken haar nog uit mijn studententijd. Een graag geziene gast in de flatbar en zo gek als een deur. Ik hoop dat ze dat nu nog steeds is.

 ::bravo::  ::bravo::  ::bravo::
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #810 Gepost op: 3-08-2017, 19:21:02 »
Oei Jasper heeft Inside information... nu word ik toch wel heel nieuwsgierig hoor...
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #811 Gepost op: 4-08-2017, 13:10:27 »
Het concept van Wie is de Mol? zal Stine vermoedelijk aanspreken. Van haar hand verschenen Leugenaars (2006) en Ik lieg, dus ik ben (2011). Het tv-programma is bij haar geruime tijd bekend. Begin 2002 noemde ze Wie is de Mol? al in het voorbijgaan in een column over fraude.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #812 Gepost op: 4-08-2017, 13:52:05 »
Het concept van Wie is de Mol? zal Stine vermoedelijk aanspreken. Van haar hand verschenen Leugenaars (2006) en Ik lieg, dus ik ben (2011). Het tv-programma is bij haar geruime tijd bekend. Begin 2002 noemde ze Wie is de Mol? al in het voorbijgaan in een column over fraude.
Denk het ook. Als gewone kandidaat dan toch. Ik heb net een aantal YouTube video's bekeken en denk niet dat Stine door de test komt die een wannabe mol vooraf moet doen.

Ik zag toch wat zenuwachtige handbewegingen en dat was alleen omdat ze gefilmd werd, volgens mij.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #813 Gepost op: 4-08-2017, 15:20:20 »
Nieuwe naam gevonden. ::tandpastasmiley::

Ruben Hein. Zanger, Songwriter en Pianist.

Tweet niet tijdens de opnameperiode en is ook stil op facebook. Op Instagram was hij ook stil tijdens de volledige opnameperiode.
We hebben veel vrouwen en nog amper mannen op de lijst dus en een muzikant hadden we ook nog niet,
Vult de lijst mooi aan denk.

Qua mannen hebben we dan

1. Jan Versteegh
2. Oren Schrijver
3. Ron Boszhard
4. Ruben Hein

en qua vrouwen

1. Olcay Gulsen
2 Loes Haverkort
3 Stine Jensen
4 Simone Weimans

Paar extra opties qua vrouwen

Marielle Koekenbier
Doroles Leeuwin
Bracha van Doesburgh
« Laatst bewerkt op: 4-08-2017, 15:57:16 door Rämon »

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #814 Gepost op: 4-08-2017, 16:13:08 »
^ Mooi gevonden, Rämon! Nu al 8 van de 10 namen (bijna) zeker is bizar.. 

Weer geen eye candy, tho.. ::rofl::


Gezien de inside info van De Tunnelvisie lijkt het er toch wel heel erg op dat Loes de mol is - als die fan de gereduceerde groep goed heeft gezien, tenminste.

Van deze 8 zou alleen Oren ook kunnen denk ik, maar een man, dus na twee mannen veel minder waarschijnlijk.

Ja, ik weet het, daar letten ze zogenaamd niet op.  ;)
« Laatst bewerkt op: 4-08-2017, 16:32:00 door Amethyst »

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #815 Gepost op: 4-08-2017, 17:05:03 »
Gezien de inside info van De Tunnelvisie lijkt het er toch wel heel erg op dat Loes de mol is - als die fan de gereduceerde groep goed heeft gezien, tenminste.

Van deze 8 zou alleen Oren ook kunnen denk ik, maar een man, dus na twee mannen veel minder waarschijnlijk.

Vind ook Loes en Oren het meest verdacht tot nu toe, maar ook Simone vind ik wel een goede mol, in ieder geval dat lijkt ze wel...
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #816 Gepost op: 4-08-2017, 17:43:28 »
Grappig dat we nu al mensen verdacht vinden, zelfs al weten we nog niet eens zeker of ze meedoen. Ik ga er eigenlijk ook wel vanuit dat minstens 4 van de 8 ook meedoen. Er zal ook vast iemand zijn die we als zekerheid hebben opgeschreven die toch níet meedoet.

Voor wie niet zo bedreven is in het Georgische alfabet, moet ik zeggen dat ook Loes mijn hoofdverdachte is. Al is dat natuurlijk nergens op gebaseerd.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline bmol

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #817 Gepost op: 4-08-2017, 23:07:51 »
Martijn Fischer al genoemd?
Is stil op facebook tussen 12 mei en 16 juni
en bevriend met ron en loes
 

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #818 Gepost op: 4-08-2017, 23:24:17 »
Martijn Fischer al genoemd?
Is stil op facebook tussen 12 mei en 16 juni
en bevriend met ron en loes
 

Waarschijnlijk had hij opnames voor de film 'Gek van Oranje'.

EDIT: Ik lees nu net dat ook Jan Versteegh een rol zou hebben in deze film. Hmm.. Ik ga ervanuit dat Jan slechts een kleine rol had en nog tijd had om mee naar Georgië te gaan. Martijn daarentegen was 6 juni in ieder geval in Nederland.


Ze staan gezellig naast elkaar.
« Laatst bewerkt op: 4-08-2017, 23:35:45 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #819 Gepost op: 6-08-2017, 15:03:35 »
Lekkere brakke zondag na de gay parade vraagt om Wie is de mol kijken in bed.

Mooi dat we al zo ver zijn met het lijstje, al zal de crew ons waarschijnlijk iets minder dankbaar zijn.
Goed, het zijn nog speculaties dus boos kunnen ze niet zijn.
Ik begrijp niet dat er na zoveel jaren nog steeds niet wordt besloten het roer om te gooien qua twitterstiles enzo.
Misschien omdat ze het juist wel fijn vinden, dat we het programma levend houden in de maanden dat het niet op tv is en omdat het er ook bij hoort.
Maar toch bizar dat we begin Augustus al 8/9 namen hebben die echt een hele grote kans hebben om mee te doen.

We missen nog een man.
Ik heb even gekeken naar wat voor genres aan mensen er tot nu toe bijzitten en we missen nog iemand uit de komische hoek.
Cabratiers, iemand die in het theater staat met een grappige show, of iemand die gewoon acteur is maar wel op tv ook komische dingen doet.

Olcay Gulsen, 37, Mode
Loes Haverkort, 36, Actrice
Simone Weimans, 45, Nieuws anchor
Stine Jensen, 45, Filosofe/schrijfster
Marielle Koekenbier, 37, Journaliste, Radio presentatrice

Jan Versteegh, 31, Presentator
Oren Schrijver, 39, Acteur
Ruben Hein, 35/tijdens de opnames 36 geworden, Pianist/Zanger
Ron Boszhard, 53, presentator

Acteurs > 2, Presentatoren> 2, Muziek> 1, Schrijver> 1, Nieuwspresentator> 1, Mode>1
Ik mis nog een cabaratier(e)
Of nog een acteur, 3 acteurs kan prima. Best een relatief oude groep tot nu toe

Aanvullingen?