Poll

Wie is jouw schot-voor-de-boeg-Mol?

Bella Hay
9 (6.4%)
Emilio Guzman
12 (8.6%)
Jan Versteegh
25 (17.9%)
Jean-Marc van Tol
12 (8.6%)
Loes Haverkort
23 (16.4%)
Olcay Gulsen
15 (10.7%)
Ron Boszhard
5 (3.6%)
Ruben Hein
5 (3.6%)
Simone Weimans
11 (7.9%)
Stine Jensen
23 (16.4%)

Totaal aantal stemmen: 140

Auteur Topic: Wie is de Mol? 2018  (gelezen 492541 keer)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #840 Gepost op: 8-08-2017, 12:17:15 »
Op 1/2/3 mei waren er volgens mij sowieso opnames, zoals ik zie op de Instagram van Buddy en Patrick.
Frankje Lapi

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #841 Gepost op: 8-08-2017, 12:28:54 »
Op 1/2/3 mei waren er volgens mij sowieso opnames, zoals ik zie op de Instagram van Buddy en Patrick.

Oké.. Ik zie op het Twitter account van Bas Verwijlen dat hij ook meedeed en een gastrolletje had. Zijn post op Twitter op 9 april 2017;

Vandaag als gast-acteur gespeeld in de nieuwe tv-serie 'bij Ron in het kasteel', binnenkort op TV! Met o.a. Ron Boszhard, Frits Lambrechts.

Het lijkt erop dat dit programma in april en begin mei is opgenomen, dus niet in de opnames van WIDM... Maar het is nog niet zeker!
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #842 Gepost op: 9-08-2017, 12:26:36 »
Ik vind de gemiddelde leeftijd ook best hoog en gok dat er zeker nog 1 of 2 twintigers bij zitten
Eens. Minimaal 1 en max. 2 zou je mogen verwachten.

Ik heb zojuist op deze 2 namen doorgezocht, maar niks gevonden over Stine Jensen, helaas op haar website alleen de kalender te zien die nog moet komen (augustus/september etc..) en voor de rest volgens mij ook niet op één of andere evenementen..
Bedankt. Stine past ook perfect in het WIDM plaatje. De kans is toch wel erg groot dat ze erbij zit.


Kan iemand met een Twitter account kijken of Mark van Eeuwen iets heeft getweet tijdens de opname periode van WIDM? Laatste gewone tweet was in april. Ook niks op Instagram, maar veel post die sowieso niet.

Opname periode van Flikken Rotterdam begon pas 18 juni geloof ik..

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #843 Gepost op: 9-08-2017, 14:24:11 »
Nee 19 april voor het laatste

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #844 Gepost op: 9-08-2017, 15:23:12 »
Nee 19 april voor het laatste
Bedankt, maar kan ook alweer een streep door vrees ik.  ::rofl::

Ik zie net dat hij toen in The Bodyguard speelde:
https://www.televizier.nl/categorie/informatief/gtst-verleden-zit-miro-kloosterman-dwars.2473074.lynkx

^ EDIT: heel misschien toch, want hij deelde die rol met Miro Kloosterman en Dave Mantel

EDIT 2: Hmmm. Miro Kloosterman keerde 16 april ineens terug bij The Bodyguard. Daarvoor werd de rol volgens mij altijd door twee acteurs gedeeld, vanaf toen door drie.  :-\\


http://www.ad.nl/show/miro-kloosterman-keert-terug-in-the-bodyguard~a7d7708a/
« Laatst bewerkt op: 9-08-2017, 15:50:52 door Amethyst »

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #845 Gepost op: 9-08-2017, 18:03:36 »
Je kan eigenlijk alleen op social media of vervanging bij programma's afgaan. Anders kan iedereen het zijn, bijv matthijs van nieuwkerk
Dus als iemand al veel langer niks post dan is dat voor mij een reden om toch een streep door de naam te zetten. Anders hebben we een lijst van 50 man
« Laatst bewerkt op: 9-08-2017, 18:18:54 door evelienh1986 »

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #846 Gepost op: 9-08-2017, 19:32:39 »
Wie ik ook nog goed in het plaatje vind passen tussen de verwachte kandidaten is regisseur en acteur Albert Jan van Rees. Is ook 1 van de ''Foute Vrienden'' wat een komisch tv-programma is. We zochten nog naar een (waarschijnlijk) cabaretier. Hij is totaal niet actief op social media, helaas. Zou een reden kunnen zijn van de programmamakers om hem te selecteren. Volgens mij tot nu toe ook nog geen regisseur als ik me niet vergis. Helaas wel 43 jaar, wat de gemiddelde leeftijd niet naar beneden brengt. Ik heb ook nog wat zitten googelen en kon vinden dat hij eind juni jury was van een filmprijs. Voor de rest is hij bezig geweest met films dit jaar, ik weet niet of hij daar ook mee bezig was in mei/juni 2017... Misschien kan iemand dit uitzoeken?
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #847 Gepost op: 9-08-2017, 20:40:39 »
Albert Jan heeft volgens mij wel twitter hoor, @albertjanvrees. Tijdens widm opnames heeft hij geretweet. Zou theoretisch ook daarna gebeurd kunnen zijn.
« Laatst bewerkt op: 9-08-2017, 20:42:18 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #848 Gepost op: 9-08-2017, 21:11:13 »
Albert Jan heeft volgens mij wel twitter hoor, @albertjanvrees. Tijdens widm opnames heeft hij geretweet. Zou theoretisch ook daarna gebeurd kunnen zijn.

Weet ik, had ik ook al gezien, maar hij is niet zo actief..
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #849 Gepost op: 9-08-2017, 21:53:36 »
Weet ik, had ik ook al gezien, maar hij is niet zo actief..

Ja, je zei 'totaal niet actief', dat is dus niet zo. Maargoed, dit soort personen zijn altijd heel lastig te controleren. Weinig socialmedia activiteit en niet wekelijks live te zien of te horen. 't is een mogelijkheid, maar ik zou hem niet snel op een lijst zetten.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #850 Gepost op: 10-08-2017, 07:57:12 »
Je kan eigenlijk alleen op social media of vervanging bij programma's afgaan. Anders kan iedereen het zijn, bijv matthijs van nieuwkerk
Dus als iemand al veel langer niks post dan is dat voor mij een reden om toch een streep door de naam te zetten. Anders hebben we een lijst van 50 man
Ik kijk alleen naar mensen die in ieder geval in feb. of maart 2017 nog regelmatig posten. Niet naar iemand (Van Nieuwkerk) die dat al jaren niet meer doet natuurlijk.

Te lange media stiltes na die tijd zeggen me niet zo veel. Dan kon Sanne vorig jaar niet. Dat de lijst dan te lang wordt, oke. Dan maar niet op de lijst.

Van Eeuwen ligt niet voor de hand maar toen ik dat postte wist ik nog niet dat hij toen(?) regelmatig werkte. Anders had ik het voor mezelf gehouden.

Van de mensen met een langere media stilte is misschien Bracha van Doesburgh (20 april - 11 juli) toch een naam om de gaten te blijven houden. Het moet toch te checken zijn wanneer die in ongeveer in Nld. was. Ze is best bekend. En ze zou goed kunnen mollen, denk ik.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #851 Gepost op: 10-08-2017, 16:47:31 »


Van de mensen met een langere media stilte is misschien Bracha van Doesburgh (20 april - 11 juli) toch een naam om de gaten te blijven houden. Het moet toch te checken zijn wanneer die in ongeveer in Nld. was. Ze is best bekend. En ze zou goed kunnen mollen, denk ik.

Ik had haar een tijdje geleden al genoemd als serieuze kanshebster, maar aangezien ze niet op facebook en instagram zit en amper tweet durf ik haar niet als 'zeker' op de lijst te zetten.
Er zijn een paar belangrijke rare dingen omtrent Bracha

- Ze stuurt op twitter dat iemand op instagram zich voor doet als haar en of dat account gerapporteerd kan worden.
- Het rare hieraan is dat ik haar heb opgezocht voor de lijst en op haar twitter stuurde ze begin juni een tweet over de gebeurtenissen in Manchester, die tweet is nu verwijderd. Dat was haar enigste tweet tijdens de opnamperiode.
- De tweet was gekoppeld aan een instagram account, want de tweet was namelijk een POST op instagram.
- Het rare is dat ze nu dus tweet dat dat account nep is, dus ik snap niet hoe dit gekoppeld heeft kunnen zijn.
- Ik weet zeker dat dit zo was, aangezien ik Bracha toen ben gaan volgen op instagram. Haar account stond op prive en ik werd na een paar dagen geaccepteerd. Dat vond ik al vreemd, aangezien ze weinig volgers had en meestal als bekende NL'ers hun account op prive hebben, willen ze geen random mensen die hun gaan volgen.
Conclusie: Ze heeft dus niets getweet & geen instagram, dus tijdens de periode van WIDM is ze volledig stil geweest.
Nu is ze vrij stil op social media, maar naar mijn weten heeft ze na nieuwe buren geen nieuwe projecten meer opgenomen.
Vandaag keek ik nog even op haar twitter en daar staat wel dat ze op 27 juli Nieuwe Buren 3 heeft opgenomen, als laatste opnamedag.
Met andere woorden, nieuwe Buren 3 is al opgenomen en aangezien ze 27 juli klaar waren met de opnames zou je zeggen dat ze in mei/juni heeft opgenomen voor Nieuwe Buren. Aangezien ze de hoofdrol heeft lijkt het me niet dat ze maar een paar dagen op de set hoefde te zijn. Ik weet niet in hoeveel dagen zo'n serie opgenomen wordt en of er pauzes in zitten maar goed.
Is er iemand die kan checken wanneer Nieuwe Buren is opgenomen en of Bracha gesignaleerd is?

Ik vind haar door haar twitterstilte wel een geschikte kandidaat en dat roep ik al jaren.
Ik vind ook dat de groep nog een echte A naam mist dus in die zin zou ze er goed bijpassen ook. Ik vind haar ook wel heel erg in het plaatje van WIDM passen.
In mei en juni heeft ze helemaal niks getweet. In april wel en in juli ook (niet veel maar ok)
Gek blijft dat die tweet (gekoppeld aan instagram dus weg is.

EDIT: De opnames zijn op 6 april begonnen en op 27 juli geeindigd. Er wordt vooral gefocust op de nieuwe generatie, er komen veel nieuwe personages in. Geen idee of de rol van Bracha dus prominent blijft. Op zowel twitter als instagram hebt ik gezocht naar shots van de opnames en ik zie veel shots van anneke blok of andere actrices maar ik zie Bracha in 0 van de shots.
Kijk als de opnames bijna 5 maanden duren en Bracha moet misschien 15 dagen aanwezig zijn is het goed mogelijk dat ze 3 weken wegkon, alleen ik weet niet hoe dat met plannen gaat. Dat zou ze dan van tevoren al besproken moeten hebben. Ik heb 0 ervaring met dit dus geen idee hoeveel tijd acteurs vrij moeten maken. Ik denk best dat acteurs weg kunnen als er gewoon vaste opnamedagen zijn. Maar stel er moeten dingen overnieuw, en is iemand is een maand weg. Ik heb geen idee hoe dat in z'n werk gaat.



« Laatst bewerkt op: 10-08-2017, 17:07:24 door Rämon »

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #852 Gepost op: 11-08-2017, 10:11:25 »
^ bedankt, Rämon. Ik had gezien dat ze zij dat die Instagram account nep was, maar wist nog niet dat er iets vreemd mee aan de hand was. Interessant!

Is het trouwens zeker dat Bracha meedoet met het 3e seizoen van Nieuwe Buren? Ik zag dat de kijkcijfers het tweede sezoen waren ingestort - misschien mede doordat de serie eerst op Videoland werd uitgezonden. Maar zelfs dan zakten de kijkcijfers in tijdens het seizoen. Laatste aflevering onder de half miljoen.

Van de acteurs van de "nieuwe generatie" waar nu dus blijkbaar de focus op komt te liggen ken ik alleen Fockeline Ouwerkerk.

Dus veel goedkoper.


Zie ook:


https://www.videoland.com/nl/nieuws/nieuwe-buren-seizoen-3-is-aan/#


"Fans die willen weten wat er gebeurde na de cliffhanger zullen nog even geduld moeten hebben, wie van de cast uit het tweede seizoen terugkeert in het nieuwe seizoen wordt later bekendgemaakt."



https://www.televizier.nl/categorie/tv-serie/3de-seizoen-voor-nieuwe-buren.2429630.lynkx
"Wie overleeft het 2de seizoen?

Welke van de hoofdrolspelers uit het tweede seizoen van Nieuwe buren (Karina Smulders en Fedja van Huêt of Bracha van Doesburgh en Daan Schuurmans) weer meedoen, is nog niet bekend."
« Laatst bewerkt op: 11-08-2017, 10:17:49 door Amethyst »

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #853 Gepost op: 11-08-2017, 10:29:45 »
Bracha van Doesburgh en Daan Schuurmans hebben jonge kinderen samen, dus dan ligt een deelname aan WIDM van één van die twee misschien minder voor de hand.

Aan de andere kant, als één van hen meedoet, zal de ander dan ook (bewust) zonder werk moeten (willen) zitten, denk ik. Ik kan van Daan ook niets vinden.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #854 Gepost op: 11-08-2017, 12:42:58 »
Bracha van Doesburgh en Daan Schuurmans hebben jonge kinderen samen, dus dan ligt een deelname aan WIDM van één van die twee misschien minder voor de hand.

Aan de andere kant, als één van hen meedoet, zal de ander dan ook (bewust) zonder werk moeten (willen) zitten, denk ik. Ik kan van Daan ook niets vinden.

Je hebt ook familie, oppas, au pair, dagopvang, school etc. Bovendien zal Daan ook niet elke dag op de set hoeven zijn.

Om je andere vraag te beantwoorden, JA Bracha zit wel in het seizoen want op haar twitter stuurt ze op 27 juli dat de opnames weer een feestje waren.

Wel denk ik dat haar rol kleiner gaat worden, omdat de kijkcijfers slecht waren en ze willen focussen op de nieuwe buren en de nieuwe generatie die te zien is in seizoen 3.

Er zijn trouwens genoeg kandidaten met kleine kinderen, die mee hebben gedaan. Dat verbaasde mij ook soms, dat ze dan mee deden nog geen jaar na de geboorte van een kind maar die dingen gaan sneller als wij denken. Mensen beginnen ook snel weer met werken en de normale dingen dus.

Ik weet nu de opname periode tijd. 4 april-27 juli. Ik weet alleen niet of ze in die periode is gesignaleerd. Ik kan er echt helemaal niks over vinden, heb alle hastags geprobeerd op zowel twitter, instagram, facebook. Ook bij collega's van nieuwe buren gekeken op hun instagram of er selfies te zien waren met Bracha maar helaas. kan niks vinden.
Maakt haar dus een goede optie!!!!!!

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #855 Gepost op: 12-08-2017, 08:31:49 »
Bedankt voor de info, Rämon. Sorry, dat van 27 juli had ik even gemist ..erg druk hier. Ik vind het nog niet heel sterk allemaal. Wel een optie om voorlopig open te houden.

Nog even naar Daan Schuurmans gekeken. Zag dat de serie waarin hij speelde (Heer & Meester) na twee seizoenen is gestopt, ondanks hoge kijkcijfers.

Zij tegenspeelsters in het eerste (Sytske van der Ster) en tweede seizoen (Sophie van Winden) hebben allebei een minder verdachte social media stop - of stilte, zo op het eerste gezicht. Geen tijd om het te checken.


Die zouden dan op die grote hoop kunnen van 50+ namen waar je eigenlijk niks mee kunt.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #856 Gepost op: 12-08-2017, 17:47:39 »
Roel Dirven. acteur uit Soldaat van Oranje/GTST en doet ook musical dingen is ook een kanshebber.

Heeft pas sinds kort instagram, maar tweet niet in de periode.
Past er ook wel bij

Ok lijstje is bijna compleet wel denk ik.
Even overzichtje voor de mensen die geintresseerd zijn.

- Loes Haverkort, actrice
- Simone Weimans, NOS Journaal/nieuwslezeres
- Olcay Gulsen, modeontwerpster/zakenvrouw
- Bracha van Doesburgh, actrice
- Stine Jensen, filosofe/schrijfster
- Jan Versteegh, presentator
- Ruben Hein, singer songwriter/bekend van Lindas zomerweek
- Ron Boszhard, presentator
- Oren Schrijver, acteur
- Roel Dirven, musical/acteur

Mix van 20,30,40,50. Ik zou dit echt een mooi samengesteld lijstje vinden!!!

Ik heb Marielle Koekenbier eruit gelaten vanwege een foto die ze op facebook post op 22 mei (met een klein kindje ergens in Oostenrijk lijkt het> lijkt me dus gewoon vakantie)


Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #857 Gepost op: 12-08-2017, 19:24:28 »
Rämon, Roel Dirven is toch helemaal niet actief op Twitter?
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #858 Gepost op: 12-08-2017, 19:35:25 »
Als dat het lijstje zou zijn, kek ik er het minste sinds 2012... maar 3 namelijk Jan, Ron en Simone. Ruben herken ik van gezicht.

Trouwens, als ik die Roel zijn Wikipedia bekijk, is hij nog heel onbekend, niet? Hoe groot was zijn rol in GTST?
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Wie is de Mol? 2018
« Reactie #859 Gepost op: 12-08-2017, 19:42:58 »
Als dat het lijstje zou zijn, kek ik er het minste sinds 2012... maar 3 namelijk Jan, Ron en Simone. Ruben herken ik van gezicht.

Trouwens, als ik die Roel zijn Wikipedia bekijk, is hij nog heel onbekend, niet? Hoe groot was zijn rol in GTST?

Hele kleine rol, Thijs (Miro Kloosterman) wilde Sjoerd (Guido Spek) weer aan de drugs brengen en hij moest er voor zorgen dat hij weer aan de drugs kwam, maar deed voor als klusser. Maar dat is niet zo relevant, hij was een aantal afleveringen in 2016 te zien in de serie. Geen grote rol, maar een gastrolletje van een aantal afleveringen.
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans