Auteur Topic: Het Wie Is De Mol Off Topic topic  (gelezen 152001 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #160 Gepost op: 22-01-2017, 17:43:55 »
Moet dat niet "De Mol Vijf" zijn? Op VIER, dat dan weer wel.....

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #161 Gepost op: 22-01-2017, 17:46:13 »
Moet dat niet "De Mol Vijf" zijn? Op VIER, dat dan weer wel.....

Wel, de 2e zender van Woestijnvis heet VIJF. De 3e zender heet ZES. Ik vrees dat vorig jaar dus een leuk woordgrapje was met DeMolOpVIER, maar dat ze dit jaar beter DeMol5 kiezen voor hun sociale media.

Offline Cool Cat_86

  • Forumlid
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #162 Gepost op: 22-01-2017, 21:04:39 »
Probeerde laatst de slimste mens terug te kijken op de site. Dat kon (in tegenstelling tot andere jaren) niet meer vanuit Nederland. Het is te hopen dat het weer op youtube geupload wordt. Was vorig jaar een prima oplossing.

Nee? Dat wist ik niet, ik dacht dat je van gelijk waar iets op een site kon bekijken. Das wel stom dat.
Ik hoop ook dat het dan terug op YouTube komt! Jammer ook dat De mol nu op Vier is en niet op Één zoals de eerste drie reeksen. Dan hadden jullie het gewoon op tv kunnen volgen. Net zoals ik doe met Widm.

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #163 Gepost op: 24-01-2017, 20:45:23 »
  :-\\




Oaks_Amusement_Park-Portland-OR

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #164 Gepost op: 24-01-2017, 20:56:57 »
Nee? Dat wist ik niet, ik dacht dat je van gelijk waar iets op een site kon bekijken. Das wel stom dat.
Ik hoop ook dat het dan terug op YouTube komt! Jammer ook dat De mol nu op Vier is en niet op Één zoals de eerste drie reeksen. Dan hadden jullie het gewoon op tv kunnen volgen. Net zoals ik doe met Widm.
Vorig jaar konden we gewoon op de website kijken en alle extra's konden we ook gewoon zien. De website zat toen goed in elkaar.
In diezelfde periode vorig jaar kon ik ook al geen Slimste kijken via de website van vier. Dus ik hoop dat ze dit seizoen weer hetzelfde doen. Zeker omdat ook Belgen die de aflevering wel hebben gezien op TV hem misschien ook weer willen herkijken voor het speuren etc.

(En ze zijn zich ook bewust van Nederlandse kijkers; screenshots van dit forum kwamen zelfs voor in een filmpje met hints uit de afleveringen en hoe we de Mol hadden kunnen ontdekken.)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #165 Gepost op: 24-01-2017, 21:52:26 »
(En ze zijn zich ook bewust van Nederlandse kijkers; screenshots van dit forum kwamen zelfs voor in een filmpje met hints uit de afleveringen en hoe we de Mol hadden kunnen ontdekken.)

O ja! Een post van mij met een hint naar de Mol was zelfs in beeld. ::trots:: ::boogie::

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #166 Gepost op: 24-01-2017, 23:09:53 »
O ja! Een post van mij met een hint naar de Mol was zelfs in beeld. ::trots:: ::boogie::

Dat herinner ik me ook, ja. Was leuk om te zien voorbijkomen. Plaatsvervangende trots, al kwam ik vorig jaar pas voor het eerst op dit forum.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #167 Gepost op: 3-02-2017, 20:04:06 »
Zaterdag afl. 5 en maandag de start van De Mol 5. Heerlijk. Ben nog lang niet molmoe. ::boogie:: ;D

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #168 Gepost op: 3-02-2017, 20:57:48 »
Zaterdag afl. 5 en maandag de start van De Mol 5. Heerlijk. Ben nog lang niet molmoe. ::boogie:: ;D
Kan niet wachten! ::hyper:: Heb er m'n avatar op aangepast ::tandpastasmiley::
...óf niet!

Offline cinner

  • Forumlid
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #169 Gepost op: 4-02-2017, 06:52:35 »
Is het niet ook verwarrend om twee programma's tegelijk te volgen?

Ga mezelf hier maar eens wat inbinden, weet niet of ik nog een programma erbij moet gaan volgen ;)

Offline Cool Cat_86

  • Forumlid
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #170 Gepost op: 4-02-2017, 09:09:34 »
Nog nooit gezien: er zijn 11 kandidaten dit jaar bij de Vlaamse mol...  ::oink::
Of is dit bij jullie ook al eens zo geweest? (Ik volg widm pas 4 jaar)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #171 Gepost op: 4-02-2017, 09:10:52 »
Ja, in WIDM 3.

Dit zijn de kandidaten van De Mol 5, maar we bespreken dat verder op het andere board: http://www.vier.be/demol/personen

Offline Cool Cat_86

  • Forumlid
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #172 Gepost op: 4-02-2017, 09:50:35 »
Ja, in WIDM 3.

Dit zijn de kandidaten van De Mol 5, maar we bespreken dat verder op het andere board: http://www.vier.be/demol/personen

Aha toch. En was daar toen een speciale reden voor?
Dat was toch het seizoen met Georges als mol hé? Heb die vroeger nog online bekeken, maar kon me niet meer herinneren dat er 11 deelnemers waren.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #173 Gepost op: 4-02-2017, 10:28:46 »
Er is nooit een reden gegeven waarom er bij widm 3 11 deelnemers waren.
Was wel een heel mooi seizoen vind ik.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #174 Gepost op: 4-02-2017, 14:28:19 »
Is het niet ook verwarrend om twee programma's tegelijk te volgen?
Ik vind het ook heerlijk dat ik net als vorig jaar al zo zeker ben van de Nederlandse Mol ;D Kan ik met een opgeruimd hoofd aan de Vlaamse Mol beginnen.

En als je twijfelt of je de Vlaamse Mol wel moet gaan kijken: doen! Vorig seizoen was met afstand de beste Mol-reeks die ik ooit heb gezien ::love:: En tot op het laatste moment getwijfeld ::bravo::
...óf niet!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #175 Gepost op: 4-02-2017, 14:53:42 »
Ik vind het ook heerlijk dat ik net als vorig jaar al zo zeker ben van de Nederlandse Mol ;D Kan ik met een opgeruimd hoofd aan de Vlaamse Mol beginnen.

Idem. Het is niet zoals vorig jaar dat de boel hier op slot kan. De kloosterhint was toen echt bepalend. Maar ik zit ook met een soort van zekerheid waardoor ik aflevering 4 maar met een half oog heb teruggekeken.

En als je twijfelt of je de Vlaamse Mol wel moet gaan kijken: doen! Vorig seizoen was met afstand de beste Mol-reeks die ik ooit heb gezien ::love:: En tot op het laatste moment getwijfeld ::bravo::

Kan ik alleen maar onderschrijven. Ik had de juiste Mol wel bovenaan mijn lijst gezet, maar de argumenten van de andere forummers waren nog steeds sterk voor de finale en moeilijker onderuit te halen dan in de laatste seizoenen van WIDM.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #176 Gepost op: 4-02-2017, 14:58:03 »
Ik vind het ook heerlijk dat ik net als vorig jaar al zo zeker ben van de Nederlandse Mol ;D Kan ik met een opgeruimd hoofd aan de Vlaamse Mol beginnen.

En als je twijfelt of je de Vlaamse Mol wel moet gaan kijken: doen! Vorig seizoen was met afstand de beste Mol-reeks die ik ooit heb gezien ::love:: En tot op het laatste moment getwijfeld ::bravo::
Ik heb de serie toen ook gezien. Het was een mooie serie, maar was helaas wel een stuk minder enthousiast dan de meeste forummers. Kan misschien ook komen dat ik ze later allemaal heb teruggekeken in een ruk. Ga het dit jaar ook kijken, maar ook waarschijnlijk pas nadat Wie is de Mol afgelopen is. Ik volg op dit moment al twee molseries en doe zelf mee aan De Mol Online. Om dan ook nu De Mol 5 te gaan volgen vind ik iets te veel van het goede. Dat gebruik ik dan voor de 'molloze' periode! :)
« Laatst bewerkt op: 4-02-2017, 15:02:22 door Lama1997 »

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #177 Gepost op: 4-02-2017, 15:38:35 »
Lekker hoor, wie is de mol, de mol, de mol in Limburg. Alledrie tegelijk hoppa

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #178 Gepost op: 4-02-2017, 15:55:24 »
Lekker hoor, wie is de mol, de mol, de mol in Limburg. Alledrie tegelijk hoppa

En misschien moeten we wel naar 3 belgen zoeken.  ::rofl::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Het Wie Is De Mol Off Topic topic
« Reactie #179 Gepost op: 4-02-2017, 16:02:44 »
En misschien moeten we wel naar 3 belgen zoeken.  ::rofl::

Oh doen er ook belgen mee in de Vlaamse serie?  ::)
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!