Auteur Topic: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives  (gelezen 89192 keer)

Offline marver1982

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #160 Gepost op: 7-02-2017, 21:58:59 »
Goed bezig Blip! Ze heeft zo te zien toch meer verdachts gedaan dan dat me is opgevallen.... Komende uitzending toch maar eens wat beter op haar letten :)

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #161 Gepost op: 7-02-2017, 22:08:10 »
Ik heb zelf eerder ook totaal geen aandacht aan haar besteed. Maar nu ik het allemaal eens terugkijk...mijn hemel.

Voorlopig heb ik een nieuw tunneltje. :)
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #162 Gepost op: 7-02-2017, 22:09:01 »
Ik heb zelf eerder ook totaal geen aandacht aan haar besteed. Maar nu ik het allemaal eens terugkijk...mijn hemel.

Voorlopig heb ik een nieuw tunneltje. :)
Welkom terug Blib ::bravo::

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #163 Gepost op: 7-02-2017, 22:13:59 »
Oh née blib zit in de ima tunnel. Bye bye imanuelle ::joehoe:: ::zwaai::

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #164 Gepost op: 7-02-2017, 22:16:23 »
Oh née blib zit in de ima tunnel. Bye bye imanuelle ::joehoe:: ::zwaai::

Nou ja, zeg. Alsof kandidaten eruit vliegen zodra ík ze verdenk.

Oh wacht... ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #165 Gepost op: 7-02-2017, 22:21:56 »
Nieuwe afvallerstheorie? We vragen Blip wie hij verdenkt?
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #166 Gepost op: 7-02-2017, 22:32:25 »
Nieuwe afvallerstheorie? We vragen Blip wie hij verdenkt?

Nee, niet zo streng zijn voor jezelf. Je hebt Sigrid niet verdacht na de exit van Roos. ;)

Blijf gewoon verder doen waarmee je bezig bent. Al kan mijn hoofd er niet bij dat Imanuelle de Mol zou zijn. ::rofl::

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #167 Gepost op: 7-02-2017, 22:38:15 »
Nou ja, zeg. Alsof kandidaten eruit vliegen zodra ík ze verdenk.

Oh wacht... ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

 ::rofl::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #168 Gepost op: 7-02-2017, 23:36:49 »
Leuk om hier weer wat leven te zien in deze tunnel.

Ondanks dat ik Thomas vanaf aflevering 2 als mol heb staan blijf ik Imanuelle toch verdenken op eea manier.

En van mij mag ze ook de mol zijn  ::rofl:: Heerlijk de opmerkingen die ze er uit gooit en hoe ze door de groep heen walst als zijnde bondjes maar toch geen bondjes of toch wel.

En een kandidaat die informatie aan een andere kandidaat geeft zonder er wat voor terug te vragen ahummmmmm.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #169 Gepost op: 8-02-2017, 02:07:39 »
En een kandidaat die informatie aan een andere kandidaat geeft zonder er wat voor terug te vragen ahummmmmm.

Een actie om zijn vertrouwen terug te winnen, al dan niet oprecht. Ik verwacht dat ze Jochem probeert bogus op de mouw te spelden zoals hij met haar lijkt te doen. Maar als kandidaat, niet als mol.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #170 Gepost op: 8-02-2017, 08:19:32 »
Blijf gewoon verder doen waarmee je bezig bent. Al kan mijn hoofd er niet bij dat Imanuelle de Mol zou zijn. ::rofl::

Maar ik zag dat ze op je lijst met beste molposities zelfs bovenaan staat. En nu ik de opdrachten nog eens terug hebt gezien doet ze toch wel erg vaak verdachte dingen. De keren dat ze wel geld binnenhaalt, zijn dat geen grote bedragen. Ik zou denken dat zij wat beter in jouw straatje past?
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #171 Gepost op: 8-02-2017, 10:47:57 »
Maar ik zag dat ze op je lijst met beste molposities zelfs bovenaan staat.

Klopt, maar op de lijst staat niet wat er op die posities gebeurd is. Soms stond ze op een goede molpositie, maar kwam er geld in de pot.

- Enveloppen zoeken in Portland is voor het geld een betere molpositie, maar ze bracht 1750 euro op.
- Niet ontvoerd worden en op de kermis zijn geeft meer invloed op het geld, maar ze bracht 500 euro op.
- Bij de laatste 3 lopen in de duinen geeft meer kans om geld te verduisteren, maar dat kan nooit veel geld geweest zijn volgens tal van berekeningen in het betreffende topic.
- Bij het tekeningen herkennen heb je meer invloed op het geld, maar er gaat (inderdaad vooral dankzij Sigrid) 2500 euro in de pot.

Ze zit vaker op een sleutelpositie, maar ze heeft er ontzettend weinig geld mee verloren. Dat alleen al maakt haar voor mij een kandidate (en zelfs 1 van de betere van de afgelopen jaren).

En nu ik de opdrachten nog eens terug hebt gezien doet ze toch wel erg vaak verdachte dingen. De keren dat ze wel geld binnenhaalt, zijn dat geen grote bedragen. Ik zou denken dat zij wat beter in jouw straatje past?

Ik vind je berekening van haar geldverduistering niet terug, maar ik kom voor de eerste 2 afleveringen alleen al uit op 2250 euro waar ze rechtstreeks een hand in had. Een Mol wil vertrouwen verdienen, maar nooit heeft een Mol zoveel geld opgebracht met dat doel.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #172 Gepost op: 8-02-2017, 11:08:55 »
Mja, daar heb je wel een punt. V.w.b. het binnengehaalde geld wil ik wel een kanttekening plaatsen. De opdrachten waarmee ze het meeste geld binnenhaalde waren de enveloppen in aflevering 1 en de strandtekeningen in aflevering 3. Beide vonden in groepjes plaats en in beide gevallen leek ze haar best te doen om ze te saboteren, wat uiteindelijk niet lukte omdat haar groepsgenoten het gewoon goed deden. Je zou dan echter wel verwachten dat ze op de kermis en de rodeo haar best doet om niets binnen te halen.

Ik ben er nog niet uit. Relatief veel geld binnengehaald, maar ogenschijnlijk wel haar best gedaan om dat te voorkomen. Verdacht gedrag waarmee je haar ook in de eerste paar afleveringen kan gaan verdenken. Tijdens de individuele proeven laat ze zich steeds van haar beste kant zien, in groepen bakt ze er vrijwel niets van en laat ze molgedrag zien. Op dit moment hou ik haar nog even als mol aan.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #173 Gepost op: 8-02-2017, 11:12:42 »
Mja, daar heb je wel een punt. V.w.b. het binnengehaalde geld wil ik wel een kanttekening plaatsen. De opdrachten waarmee ze het meeste geld binnenhaalde waren de enveloppen in aflevering 1 en de strandtekeningen in aflevering 3. Beide vonden in groepjes plaats en in beide gevallen leek ze haar best te doen om ze te saboteren, wat uiteindelijk niet lukte omdat haar groepsgenoten het gewoon goed deden. Je zou dan echter wel verwachten dat ze op de kermis en de rodeo haar best doet om niets binnen te halen.

Ik ben er nog niet uit. Relatief veel geld binnengehaald, maar ogenschijnlijk wel haar best gedaan om dat te voorkomen. Verdacht gedrag waarmee je haar ook in de eerste paar afleveringen kan gaan verdenken. Tijdens de individuele proeven laat ze zich steeds van haar beste kant zien, in groepen bakt ze er vrijwel niets van en laat ze molgedrag zien. Op dit moment hou ik haar nog even als mol aan.

Jij ziet haar voorbij een envelop van 750 euro lopen in opdracht 1 (*), ik zie haar aandringen om naar een envelop van 1000 euro toe te lopen. Het is me allemaal net iets te veel bij haar om haar achteraf nog te kunnen opvoeren als geloofwaardige Mol.

(*) Bovendien kan ik me voorstellen dat een paaltje met iets rechthoekig van achteren lijkt op een bordje zoals je ze wel vaker tegenkomt op museumrondes. Ik wil haar bij deze dus ook daar een beetje vrijpleiten.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #174 Gepost op: 8-02-2017, 11:27:15 »
Die envelop met 1000 euro was die bij de Thai, toch? Maar probeerde Ima de anderen daar juist niet bij weg te houden door steeds over een andere Thai te beginnen, zoals Reymon hier beschrijft? Dat viel mij namelijk ook op toen ik die opdracht terugkeek. Toegegeven, het vervolg is onduidelijk. Ik kan er niet uit opmaken of ze het advies van Ima nu wel, of juist niet, hebben opgevolgd. Sanne merkt echter op dat de Thai die Ima noemt niet op SW Alder Street zit en volgens mij vinden ze de envelop op SW Alder Street.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #175 Gepost op: 8-02-2017, 11:37:26 »
Die envelop met 1000 euro was die bij de Thai, toch? Maar probeerde Ima de anderen daar juist niet bij weg te houden door steeds over een andere Thai te beginnen, zoals Reymon hier beschrijft? Dat viel mij namelijk ook op toen ik die opdracht terugkeek. Toegegeven, het vervolg is onduidelijk. Ik kan er niet uit opmaken of ze het advies van Ima nu wel, of juist niet, hebben opgevolgd. Sanne merkt echter op dat de Thai die Ima noemt niet op SW Alder Street zit en volgens mij vinden ze de envelop op SW Alder Street.

Net even het betreffende fragmentje terug gekeken en ik ga je een punt moeten geven. ;)

Ima dringt aan op een kraam genaamd Thai Basil, maar de envelop stond bij een ander Thais kraam.

We weten dus inderdaad niet hoe het van die Thai Basil naar het juiste kraam gegaan is. Sanne wordt hier verdacht gemaakt (wat haar minder mols maakt), maar ik geef toe dat dit productiedingetje Imanuelle als Mol wat uit de wind zou houden.

Toch blijft er nog genoeg overeind voor mij om Imanuelle niet als Mol te zien momenteel.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #176 Gepost op: 8-02-2017, 12:06:59 »
Snap ik. Dat punt ga ik echter wel inlijsten en op een prominente plek in de woonkamer hangen. ;)
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #177 Gepost op: 8-02-2017, 12:22:23 »
Die envelop met 1000 euro was die bij de Thai, toch? Maar probeerde Ima de anderen daar juist niet bij weg te houden door steeds over een andere Thai te beginnen, zoals Reymon hier beschrijft? Dat viel mij namelijk ook op toen ik die opdracht terugkeek. Toegegeven, het vervolg is onduidelijk. Ik kan er niet uit opmaken of ze het advies van Ima nu wel, of juist niet, hebben opgevolgd. Sanne merkt echter op dat de Thai die Ima noemt niet op SW Alder Street zit en volgens mij vinden ze de envelop op SW Alder Street.
Ik kan hier met de beste wil ter wereld geen Molactie in zien. Ja, ze lopen uiteindelijk toch eerst naar Thai Basil, dat staat volgens mij op beeld. Pas dan gaan ze terug naar SW Alder St, waar de juist Thai ligt. Maar die Thai's liggen praktisch naast elkaar, het is niet alsof Ima de anderen eerst naar een ander stadsdeel brengt, zie https://goo.gl/maps/CXvk6GDgNqB2. De opdracht was niet op tijd toch? Dus vertragen had ook geen zin. En op het briefje stond duidelijk dat de cart op Alder St te vinden was. Met andere woorden, die cart was altijd wel gevonden, dat wist de Mol ook wel en zou zich niet onnodig verdacht maken.

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #178 Gepost op: 8-02-2017, 12:46:04 »
De opdracht was niet op tijd toch?
Jawel, ze hadden een uur. Maar inderdaad, die paar meter maken het verschil niet. Het andere groepje was meer tijd aan het verliezen bij het Art Museum
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [KANDIDAAT] Imanuelle Grives
« Reactie #179 Gepost op: 8-02-2017, 12:52:35 »
Jawel, ze hadden een uur. Maar inderdaad, die paar meter maken het verschil niet. Het andere groepje was meer tijd aan het verliezen bij het Art Museum
Dank je, dan maakt het wellicht meer uit. Bij het Art Museum was toch juist dezelfde groep, of zit ik er weer naast?