Auteur Topic: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte  (gelezen 132969 keer)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #440 Gepost op: 5-02-2017, 19:21:01 »
Klopt. En dus is Thomas feitelijk een erg goeie Mol, want mensen die hem meemaken, vertrouwen hem kennelijk en vliegen er vervolgens uit.
De voldoening voor Thomas moet groot zijn geweest.  ;D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #441 Gepost op: 6-02-2017, 02:25:30 »
Ik wil je wel even op weg helpen met een ver gezochte hint.
Voor zover ik het uit de afvallershint begrepen heb, heeft Art vorige week twee keer 'naar huis' gezegd alvorens Jeroen in beeld kwam. Dit zou er op kunnen duiden dat Jeroen twee keer 'naar huis' gaat. Volgende week komt hij weer vrolijk de groep binnengewandeld na een bezoekje aan de Grand Canyon en pas na de finale, wanneer hij eenmaal als mol is ontmaskerd, mag hij voor de tweede keer 'naar huis'.

Hoop dat je hiermee uit de voeten kunt, Blip.

Ik weet niet hoe het met Blip zit maar ik kan nu eindelijk weer gerust slapen.

*dank, heel veel dank*  ::ok::

Omnia vincit amor

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #442 Gepost op: 6-02-2017, 04:12:41 »
Gezien de vele betuigingen van medeleven heb ik het hier wel erg bont gemaakt de laatste weken... ::regenboog::

Ik heb vast nog wel ergens een paar vergezochte hints op de plank liggen die naar Diederik wijzen. Eens kijken wat ik voor je kan betekenen.  ::tandpastasmiley::

Yay!!! het is op dit moment best een beetje eenzaam in de Diederik tunnel  ::rofl::

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #443 Gepost op: 6-02-2017, 18:38:31 »
Ik weet niet hoe het met Blip zit maar ik kan nu eindelijk weer gerust slapen.

*dank, heel veel dank*  ::ok::



Om je nog iets verder aan te moedigen: In aflevering één kon een groepsvrijstelling worden verdiend. Maar dit gebeurde niet en nu zitten we met te weinig kandidaten tot de finale. Er wordt algemeen gespeculeerd dat er alsnog zo'n groepsvrijstellingskansmomentje komt. Maar wie zegt dat ze twee van deze momenten hebben ingecalculeerd? Het is immers alweer een tijdje geleden dat een kandidaat terugkwam. Met een eventuele terugkomst van Jeroen zitten we immers ook weer op genoeg kandidaten voor de finale.

 >:D
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Nickge4

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #444 Gepost op: 6-02-2017, 22:37:50 »
Mijn reactie toen Jeroen eruit lag:  ::oink::

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #445 Gepost op: 7-02-2017, 03:23:27 »
Jeroen zou wel de meest geschikte zijn om terug te halen. Hij was toch al minder verdacht (sorry Blip) omdat hij de eerste twee afleveringen apart zat. Er wordt ook door de deelnemers veel over hem getwittert.

Than again, hoe leuk zou het zijn als Thomas er de volgende week uitvliegt en weer terug komt ;) Kan nog net.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #446 Gepost op: 10-02-2017, 00:20:45 »
Wat mij nog opviel is dat Jeroen, na zijn rode scherm, tegen Thomas zegt; "Thomas, het was te gek"

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #447 Gepost op: 10-02-2017, 08:23:15 »
Wat mij nog opviel is dat Jeroen, na zijn rode scherm, tegen Thomas zegt; "Thomas, het was te gek"

Misschien hebben ze een wilde nacht beleefd samen.. ;D

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #448 Gepost op: 11-02-2017, 01:01:59 »
Om je nog iets verder aan te moedigen: In aflevering één kon een groepsvrijstelling worden verdiend. Maar dit gebeurde niet en nu zitten we met te weinig kandidaten tot de finale. Er wordt algemeen gespeculeerd dat er alsnog zo'n groepsvrijstellingskansmomentje komt. Maar wie zegt dat ze twee van deze momenten hebben ingecalculeerd? Het is immers alweer een tijdje geleden dat een kandidaat terugkwam. Met een eventuele terugkomst van Jeroen zitten we immers ook weer op genoeg kandidaten voor de finale.
 >:D

Welkom terug Jeroen! :)

* 'k ga tevree slapen en mij verheugen op morgenavond!*
Omnia vincit amor